Hankige oma ettevõttele õige klienditoe tarkvara. LiveAgent on mitmekanaliline lahendus, mis pakub teile suurepäraseid tööriistu parima võimaliku klienditoe pakkumiseks.
LiveAgenti piletisüsteem teeb rohkem kui lihtsalt e-post. Katke kõik asjakohased suhtluskanalid ja hoidke oma klientidele lähemale.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Lisaks paljudele muudele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integreerimist. Seadistamine on kiire ja lihtne!
Üle 180 funktsiooni mis teevad Teie töövoo lihtsamaks ja nauditavamaks.
LiveAgentil on mõistliku hinna eest tohutult pakkuda. Valige üks meie kolmest tasulisest paketist või valige funktsioonaalsusi eraldi, et kohandada oma kliendituge.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti. | SupportBee |
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi. | LiveAgent pakub piletisüsteemi. | SupportBee pakub piletisüsteemi. |
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada. | LiveAgent pakub reaalajas vestlust. | SupportBee ei paku reaalajas vestlust. |
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust. | LiveAgent pakub kõnekeskust. | SupportBee ei paku kõnekeskust. |
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule. | LiveAgent pakub iseteenindust. | SupportBee ei paku iseteenindust. |
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu. | LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni. | SupportBee ei paku facebooki integratsiooni. |
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast. | LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni. | SupportBee ei paku Twitteri integratsiooni. |
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast. | LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni. | SupportBee ei paku Instagrami integratsiooni. |
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast. | LiveAgent pakub Viberi integratsiooni. | SupportBee ei paku Viberi integratsiooni. |
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid. | LiveAgent pakub Teadmusbaasi. | SupportBee pakub teadmusbaasi. |
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis. | LiveAgent pakub kliendifoorumit. | SupportBee pakub kliendifoorumit. |
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida. | LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid. | SupportBee pakub automatiseerimist ja reegleid. |
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha. | LiveAgent pakub API funktsioone. | SupportBee pakub API funktsioone. |
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis. | LiveAgent pakub IVR funktsioone. | SupportBee ei paku IVR funktsioone. |
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega. | LiveAgent pakub videokõnesid. | SupportBee ei paku videokõnesid. |
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata. | LiveAgent pakub piiramatut ajalugu. | SupportBee ei paku piiramatutu ajalugu. |
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.. | LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti. | SupportBee ei paku piiramatuid veebilehti. |
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe. | LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe. | SupportBee ei paku piiramatuid vestlusnuppe. |
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid. | LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju. | SupportBee pakub piiramatuid pileteid/e-kirju. |
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal. | LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist. | SupportBee ei paku piiramatut kõnede salvestamist. |
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu. | LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge. | SupportBee pakub piiramatut ööpäevaringset tuge. |
Andke oma klientidele rohkem võimalusi Teie poole pöördumiseks. Ärge piirduge e-kirjadega, laske neil teiega sotsiaalmeedia kaudu (nt Instagram või Facebook) ühendust võtta. Lisaks saavad nad kontakteeruda teie kõnekeskusesse, suhelda veebisaidi reaalajas vestluse vidina kaudu või otsida vastuseid teadmusbaasist.
Iga suhtlust hallatakse usaldusväärse piletisüsteemi kaudu, nii et pole vaja muretseda segaduses suhtluse pärast. Kõik on sorteeritud, nii nagu peab.
Reaalajas vestlus on suurepärane vahend, mis võimaldab klientidel Teiega kiiresti ühendust võtta otse Teie veebisaidilt. Seetõttu peaks see olema võimalikult kiire.
LiveAgentil on turul kiireim reaalajas vestluse vidin, mille vestluse kuvamine kiirus on 2,5 sekundit. Saate isegi näha, mida kliendid kirjutavad ja koostada oma vastused enne, kui nad teksti Teile saadavad.
Kasulikumate tööriistade hankimine ei pea Teile palju maksma. LiveAgent pakub Teile kolme suurepärast tasulist paketti, mis on tulvil kasulikke tööriistu, funktsioone ja integratsioone. Peate vaid valima Teile kõige paremini sobiva paketi.
LiveAgenti hinnakujundus võimaldab Teil ka eraldi funktsioone osta juhuks, kui soovite midagi lisada. Lisateabe saamiseks vaadake meie hinnakavasid.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
Tulge üle LiveAgenti juba täna ja pakkuge õigete tööriistadega paremat klienditeenindust.
LiveAgent on 2023. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks SMB-de jaoks. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Soovite näha, kuidas võtame mõõtu teiste populaarsete lahendustega? Heitke pilk meie võrdluste lehtede ja avastage kõik, mis meil pakkuda on.
Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada
LiveAgent pakub klientidele reaalajas tuge mitmete suhtluskanalite kaudu nagu chat, kõned ja kontaktvormid. Neil on ka kohandatavad vestlusnupud.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on parim klienditoe tarkvara Eestis, pakkudes terviklikku lahendust sujuvaks kliendisuhtluseks ja automatiseeritud funktsioone.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel