Otsite SupportBee alternatiivi?

Avastage miks LiveAgent on parim turul olev SupportBee alternatiiv.

  • ✓Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Hankige oma ettevõttele õige klienditoe tarkvara. LiveAgent on mitmekanaliline lahendus, mis pakub teile suurepäraseid tööriistu parima võimaliku klienditoe pakkumiseks. 

LiveAgenti piletisüsteem teeb rohkem kui lihtsalt e-post. Katke kõik asjakohased suhtluskanalid ja hoidke oma klientidele lähemale.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Säästke LiveAgentiga rohkem

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

Kõnekeskuse tugi

Lisaks paljudele muudele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integreerimist. Seadistamine on kiire ja lihtne!

Funktsiooniderikas

Üle 180 funktsiooni mis teevad Teie töövoo lihtsamaks ja nauditavamaks.

Taskukohane hinnakujundus

LiveAgentil on mõistliku hinna eest tohutult pakkuda. Valige üks meie kolmest tasulisest paketist või valige funktsioonaalsusi eraldi, et kohandada oma kliendituge.

SupportBee vs LiveAgent

Funktsioonid Liveagent SupportBee
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
SupportBee pakub piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
SupportBee ei paku reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
SupportBee ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindust.
SupportBee ei paku iseteenindust.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
SupportBee ei paku facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
SupportBee ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
SupportBee ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
SupportBee ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub Teadmusbaasi.
SupportBee pakub teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
SupportBee pakub kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
SupportBee pakub automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
LiveAgent pakub API funktsioone.
SupportBee pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
SupportBee ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
SupportBee ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
SupportBee ei paku piiramatutu ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel..
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
SupportBee ei paku piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
SupportBee ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
SupportBee pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
SupportBee ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
SupportBee pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
social notifications - illustration

Rohkem kanaleid, parem tugiteenus

Andke oma klientidele rohkem võimalusi Teie poole pöördumiseks. Ärge piirduge e-kirjadega, laske neil teiega sotsiaalmeedia kaudu (nt Instagram või Facebook) ühendust võtta. Lisaks saavad nad helistada Teie kõnekeskusesse, suhelda veebisaidi reaalajas vestluse vidina kaudu või otsida vastuseid teadmistebaasi kaudu. 

Iga suhtlust hallatakse usaldusväärse piletisüsteemi kaudu, nii et pole vaja muretseda segaduses suhtluse pärast. Kõik on sorteeritud, nii nagu peab.

Kas sooviksite kiiret reaalajas vestlust?

Reaalajas vestlus on suurepärane vahend, mis võimaldab klientidel Teiega kiiresti ühendust võtta otse Teie veebisaidilt. Seetõttu peaks see olema võimalikult kiire.

LiveAgentil on turul kiireim reaalajas vestluse vidin, mille vestluse kuvamine kiirus on 2,5 sekundit. Saate isegi näha, mida kliendid kirjutavad ja koostada oma vastused enne, kui nad teksti Teile saadavad. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Otsite teistsugust klienditoe lahendust?

Kasulikumate tööriistade hankimine ei pea Teile palju maksma. LiveAgent pakub Teile kolme suurepärast tasulist paketti, mis on tulvil kasulikke tööriistu, funktsioone ja integratsioone. Peate vaid valima Teile kõige paremini sobiva paketi.

LiveAgenti hinnakujundus võimaldab Teil ka eraldi funktsioone osta juhuks, kui soovite midagi lisada. Lisateabe saamiseks vaadake meie hinnakavasid.

Vaadake, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

man and woman winners-illustration

Olete valmis seda proovima?

Tulge üle LiveAgenti juba täna ja pakkuge õigete tööriistadega paremat klienditeenindust.

LiveAgent on 2023. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks SMB-de jaoks. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on SupportBee alternatiiv?

LiveAgenti kaebuste haldamise tarkvara on SupportBee alternatiiv, mis pakub enamat kui piletisüsteem. LiveAgent on terviklik kasutajatoe lahendus, mis sisaldab piletisüsteemi, kõnekeskust, reaalajas vestlust, kliendiportaali, foorumit, teadmistebaasi ja sotsiaalmeedia integratsioone. Seega on see suurepärane võimalus ettevõtetele, kes soovivad pakkuda tervislikku klienditeeninduse kogemust, ilma lisakulusid tegemata rohkemate agentide palkamisele.

Miks migreeruda LiveAgenti?

LiveAgent on funktsioonirikas klienditeeninduse tarkvara, mis pakub täiustatud agentide töövoogude jaoks hulgaliselt funktsioone, nagu automaatne tagasihelistamine, piletite automaatne jaotamine, IVR ja palju muud. Selle tulemusel saate oma klienditeenindajatele luua tõhusa töövoo, mis parandab Teie üldist klienditeenindust.

Millised on ärilised eelised LiveAgenti üle minekul?

Kuna LiveAgent on terviklik kasutajatoe lahendus, võimaldab see kõikide kliendiprobleemidega tõhusalt toime tulla. See toimib täiusliku FreshDeski, SuportBee või ZenDeski alternatiivina, kus maksate igakuiselt ainult selle eest, mida kasutate. Selle tulemusel võib Teie ettevõte parandada kliendikogemust, klientide lojaalsust, müüki ja üldist agentide töövoogu.

Related Articles to SupportBee alternatiiv
LiveAgent on Hiveri alternatiiv, mis saab hakkama mitme e-posti postkasti ja mitme suhtluskanaliga. Uurige LiveAgenti kohta rohkem.

Otsite Hiveri alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane ja kuluefektiivne vahend klientidega suhtlemiseks, mida mitmed ettevõtted on rahule jäänud. Selle abil on võimalik kiirelt reageerida klientide probleemidele ja suurendada nende rahulolu ning müüki. Lisaks on LiveAgent lihtne ja intuitiivne kasutada ning pakub palju erinevaid funktsionaalsusi, näiteks aruandlusfunktsioonid ja vahendid erinevate suhtluskanalite integreerimiseks.

Kasutate hetkel LiveAgenti tasuta prooviperioodi ja soovite Supportbee`st üle tulla? Pakume tasuta andmete ülekandmist. Helistage meile ja kolime teie andmed üle juba täna.

Soovite SupportBee`st LiveAgent`i kolida?

LiveAgent on klienditoe lahendus, mille eelised hõlmavad klientidega otse suhtlemist, müügitulemuste ja tugiteenuste parandamist ning tasuta prooviversiooni, kus pole krediitkaardi andmeid vaja. LiveAgent on suurepärane alternatiiv SupportBeele, pakkudes üle 130 funktsiooni ja üle 200 integratsiooni, 24/7 klienditeenindust ning alamdomeeni nime valimise võimalust. LiveAgent on mitmekülgne ja kliendisõbralik tarkvara, mida saab tasuta proovida. Üleminekul LiveCallilt ja HelpCrunchilt LiveAgentile on see lihtne ja tasuta.

Kui otsite võimsat Freshdeski alternatiivi, kaaluge LiveAgenti. LiveAgentil on taskukohase hinnaga saadaval üle 179 klienditoe funktsiooni

Otsite Freshdeski alternatiivi?

LiveAgenti platvorm pakub mitmeid võimalusi klientide teenindamiseks, sealhulgas e-posti, reaalajas vestlust, kõnekeskust, sotsiaalmeediat ja teadmusbasse. Lisaks pakub see funktsionaalsust ja integreerimisvõimalusi ning väljakujunenud piletisüsteemi. Teadmistebaasi artiklid võimaldavad iseteenindust, samal ajal kui kohandatav IVR aitab suunata kõnesid õigetele agentidele. LiveAgenti jagatud postkast võimaldab agentidel jagada meilie ning kasutada eelnevalt määratletud Smart Inboxi reegleid.

LiveAgent on võrreldes paljude teiste kasutajatoe lahendustega palju kuluefektiivsem ja sellel on enam kui 175 kasutajatoe funktsioone ja üle 40 integratsiooni. Vaadake rohkem.

Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?

LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.

Viige oma kasutajatugi uuele tasemele koos e-maili, live vestluse sotsiaalmeedia, kõnekeskuse ja teadmistebaasiga kõik ühes tarkvaras.

Otsite Lucep`ile alternatiivi?

LiveAgent on populaarne kasutajatoe süsteem, mis on valitud paljude ettevõtete poolt Zendesk'i asemel. Kasutajad kiidavad süsteemi paljude funktsioonide, nagu automatiseeritud protsesside ja integratsioonide, lihtsa failide lisamise ja organiseerimise võimaluste ning efektiivse klienditoega. Samuti rõhutatakse, et teenus töötab stabiilselt ka mobiilsetel platvormidel.

Suurepärane klienditeenindus algab konkreetse klienditoe tarkvara võrdlusest. Proovige LiveAgenti 14-päevase tasuta prooviperioodiga. Looge suhteid, suurendage müüki.

Võrdlete klienditoe tarkvara alternatiive?

LiveAgent on soovitatav klienditoe tarkvara parimate funktsioonide ja 24/7 klienditeeninduse tõttu. Tasuta prooviperioodi osana ei vaja see krediitkaarti ja saate selle käivitada mõne minutiga. LiveAgent põhineb nimekirjal klienditoe tarkvara kohustuslikest osadest, nagu e-posti piletimüük, reaalajas vestlused ja kõnekeskused, ning see sobitub hästi erinevate töövoogudega.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo