DirectCall

Mis on DirectCall?

1994. aastal asutatud DirectCall pakub kohalikke numbreid 0800 või 30xx kõikides Brasiilia suunakoodides koos porditavuse võimalusega.
Numbrid, mis võimaldavad Teil vastata kohalikele kõnedele linnades, kus Teie ettevõttel pole isegi füüsilist infrastruktuuri, otse operaatorist. Anateli poolt fikseeritud ja IP-telefonile volitatud DirectCall paistab silma oma arengu ja tugeva infrastruktuuri poolest.

DirectCall pakub lisaks:

  • Salvestamine operaatori juures, mis suudab salvestada Teie kõned kuni viieks aastaks ja võimaldab haldajatel neid hõlpsasti taasesitada DirectCalli veebiväljavõtetelt.
  • Operaatori poolne IVR, mis võib automatiseerida teenindusprotokolli, aidata helistajatel leida õige osakond või veebiteave.
  • Intelligentne äratundmine, mis suurendab kõnedele vastamist kuni 25%, tuvastades suunakoodis alati kohaliku numbri.
  • Telefonivõrgu API-d ja rakendused Teie CRM-i, kasutajatoe või virtuaalse poe jaoks haldavad Directcallile edastatud numbrit otse operaatori juures.

LiveAgenti kasutajad saavad taodelda tasuta DirectCalli liini prooviversiooni.

Kuidas seda kasutada?

LiveAgent ja DirectCall on nüüd partnerid, mis muutis DirectCall VoIP integreerimise lihtsamaks kui kunagi varem. LiveAgent ei võta DirectCalli VoIP numbri teie kõnekeskusega ühendamise eest lisatasusid.

Kui olete huvitatud DirectCalli ühendamisest LiveAgenti kõnekeskusega, logige lihtsalt sisse oma LiveAgenti kontole ja järgige juhiseid.

1. Logige sisse oma LiveAgenti kontole

2. Navigeerige sektsiooni Numbrid

Kuidas seda kasutada? - App - Uploads - 2021 - 10 - Directcall Liveagent Navigation.png

3. Otsige üles DirectCall

Kuidas seda kasutada? - App - Uploads - 2021 - 08 - Directcall Liveagent Integration.png

4. Vajutage Lisa nupule

5. Sisestage vajalikud andmed

Kuidas seda kasutada? - App - Uploads - 2021 - 08 - Directcall Liveagent Integration Setup.png

DirectCalli integreerimise kulud:

DirectCall ja LiveAgent on partnerid. Seega, kui Teil on LiveAgenti tellimus, on integreerimine tasuta. Siiski nõuab DirectCall oma teenuste eest eraldi tasu, kuna ettevõte tegutseb iseseisvalt.

DirectCalli eelised

  • Kulutõhus
  • Täiendatud kliendikogemus(CX) 
  • täiendavad funktsionaalsused
  • ligipääs üle kogu Brasiilia
  • suur kättesaadavus

Kui sooviksite saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaata allolevat videot.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!

Frequently asked questions

Mis on DirectCall?

DirectCall on Brasiilia operaator, mis on spetsialiseerunud VoiP-ile ja fikseeritud telefoniteenustele kõikides Anateli volitatud Brasiilia suunakoodides.

Kui palju maksab DirectCalli LiveAgenti integreerimine?

LiveAgent on DirectCalli juba integreerinud. Seega on integratsioon tasuta. Pidage siiski meeles, et DirectCall võtab oma teenuste eest eraldi tasu.

Kuidas rakendada LiveAgentis DirectCall VoIP-numbrit?

Nagu me varem mainisime, on DirectCall juba LiveAgenti osa. Logige lihtsalt sisse ja järgige seda juhendit: Liikuge jaotisse Seadistamine > Kõne > Numbrid > DirectCall. Lisage VoI number ja kasutage seda koheset

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo