OtsiteZenDesk Talk`ile alternatiivi?

Avastage miks LiveAgent on turu parim ZenDesk Talk alternatiiv.

  • ✓ Puuduvad seadistustasud
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete oma kasutajatoe tarkvarast tüdinenud?

Pole ZenDesk alternatiiviga rahul? Otsite oma kõnekeskusele teist lahendust?

LiveAgent on ülim toe lahendus teie ettevõttele. Pakkuge tuge e-maili, live vestluse, sotsiaalmeedia, teadmistebaasi ja kõnekeskuse abil ja kõike ühe suurepärase hinna sees.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 põhjust, miks ettevõtted LiveAgenti üle tulevad

Kõnekeskuse tugi

Paljude teiste funktsioonide seas toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integratsiooni. Selle üles seadmine on kiire ja lihtne!

Funktsiooniderikas

175 + funktsiooni, et muuta teie töövoog lihtsamaks ja palju nauditavamaks.

 

 

Paranenud rahulolu

LiveAgent tõstab kliendirahulolu & parandab ümberarvestuskursse.

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

Zendesk Talk vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige parimat klienditoe alternatiivi tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
Zendesk Talk
Sedelisüsteem
Haldustööriist, mis töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringud.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub sedelisüsteemi $72/agent/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Vestlus plaanis $29/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub live vestlust $72/agent/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeskust saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub kõnekeskust $72/agent/kuu.
Iseteenindus
Sellega saate ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad pääseda ligi oma sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust $15/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub iseteenindust $121/agent/kuu.
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ning teeb neist sedelid. Liidesega saavad kasutajad vastata kommentaaridele ja muule otse toe tarkvarast.
Pakub Facebook`i liidest sedeliplaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaan ilma täiendava tasuta.
Zendesk Talk pakub Facebook`i liidest plaanis $72/agent/kuu.
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. Liidesega saab vastata säutsudele otse tarkavarast.
Pakub Twitter`i liidest sedeliplaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasudeta.
Zendesk Talk pakub Twitter`i liidest $72/agent/kuu.
Instagram
Liides toob kommentaarid ja muu ning muudab need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele otse kasutajatoe tarkavast.
Pakub Instagram`i liidest sedeliplaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasudeta.
Zendesk Talk pakub Instagram`i liidest $72/agent/kuu.
Viber
Viber`i liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
Pakub lisatasu eest Viber`i liidest sedeli plaanis $39/kuus/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasudeta.
Zendesk Talk pakub Viber`i liidest $72/agent/kuu.
Teadmistebaas
Sisaldab esmavajalikku infot nagu veaotsingu juhised, KKK-d ja artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub teadmistebaasi $121/agent/kuu.
Kliendifoorum
Online foorum klientidele otse teie teadmistebaasis.
Pakub kliendifoorumit sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub kliendifoorumit $152/agent/kuu.
Automatiseerimine ja reeglid
Automaatseks muudetavad töövood korduvate tööde kõrvaldamiseks.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid sedliplaanis $15/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub automatiseerimist ja reegleid $72/agent/kuu.
API
Komplekt funktsioone, millega saavad erinevad rakendused koos töötada.
Pakub API funktsioone sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub API funktsioone $72/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Selle abil saate enne operaatoriga rääkimist süsteemis navigeerida.
Pakub IVR funktsioone all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub IVR funktsioone $152/agent/kuu.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype ja Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Zendesk Talk ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
Pakub piiramatut ajalugu sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub piiramatut ajalugu $72/agent/kuu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub piiramatuid lehti $72/agent/kuu.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestluse nuppe Sedel+Vestlus plaanis $29/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub piiramatuid vestluse nuppe $72/agent/kuu.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
Pakub piiramatuid sedeleid ning e-maile sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $72/agent/kuu.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvesta iga kõne, mis on tehtud ja saadud ning taasesita neid mistahes ajal.
LiveAgent pakub teile piiramatut kõnede salvestamist all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub piiramatut kõnede salvestamist $72/agent/kuu.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7 ilma piiranguteta päringutele.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge $15/agent/kuu.
Zendesk Talk pakub piiramatut 24/7 tuge lisandina.
smart phone calling

Võimas ZenDesk Talk alternatiiv

Kui otsite usaldusväärset ja soodsat lahendust, siis võite otsingud lõpetada.

LiveAgent on enimvaadeldud saadaolev klienditoe lahendus, mis sisaldab võimsaid tööriistu. Meil on 175+ funktsiooni ja 40+ integratsiooni, et aidata teil lihtsustada töövoogu, et saaksite pakkuda paremat tuge.

Kõnekeskuse tugi

Ärge loobuge kõnekeskusest. LiveAgent`iga saate seda probleemivabalt ja kergelt üles seada. Pärast seda saate pakkuda tuge brauseri, telefoni või mistahes muu varustuse kaudu, mille olete ise valinud.

Puudub vajadus kolmanda osapoole pakkujate järele. LiveAgent hoolitseb ise kõige eest. Kõik, mida peate tegema on ühendama ja tegema parimat tööd.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Saage, mida vajate vähema eest

Pakkudes oma ettevõttele kõike, mida see vajab parima klienditeeninduse pakkumiseks ei pea te oma eelarvet rikkuma. LiveAgent`i plaanid sisaldavad õiglase hinnaga parimaid tööriistu, funktsioone ja integratsioone.

Ärge makske tarkvara eest üle, saate selle soodsalt. Tutvuge meie hindade plaanidega ja saage rohkem teada.

Vaadake, miks ettevõtted tulevad LiveAgenti üle

LiveAgent Is Competitive Advantage

Otsite teistsugust klienditoe tarkvara?

LiveAgent on enimvaadeldud ja #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 2020 aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.

Related Articles to ZenDesk Talk alternatiiv
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Tugiteenus

2022. aastal on digitaalsete tehnoloogiate maailm olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara, reaalajas vestluse tarkvara ja kontaktivormid on olulised ettevõtete jaoks. Lisaks on oluline ka klienditeeninduse meemid, mis aitavad luua lõbusat töökeskkonda.

Pakkuge paremat klienditeenindust, asetades oma veebisaidile vestlusnupu ükskõik kuhu. Valige kohe omale sobiv meie reaalajas vestluse nuppude galeriist.

Vestlusnuppude galerii

Klienditeeninduse keel – 7 fraasi, mida vältida. Investeerides töötajate koolitusesse ja kasutades reaalajas vestlust, parandate suhtlust ja kliendirahulolu. LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid. Ettevõtted peaksid kasutama personaalsemaid tehnoloogilisi lahendusi.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funktsioonid

LiveAgent aitab e-kaubanduse poe veebisaidi külastajad tasuvateks klientideks muuta. Integreerige projektijuhtimise tööriist ja migratsiooni pistikprogrammid. Zapier võimaldab paljusid rakendusi ja Slacki märguanded hõlbustavad piletite jälgimist. Sujuv kliendisuhtlus on võimalik AI-toega Whisper Assistantiga. LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas piletisüsteemi, reaalajas vestlust, külastajate jälgimist, automaatset tagasihelistamist ja kõnekeskuse funktsioone.

Kuidas võtta ühendust Vonage'i klienditeenindusega e-maili, live vestluse toe, telefoninumbri, sotsiaalmeedia toe ja iseteeninduse toe kaudu?

Vonage kasutajatoe kontaktid

Vonage pakub mitmesuguseid kõne-, sõnumi-, video- ja andmesidevõimalusi ühendatud suhtluse, kontaktkeskuste ja side API-de vahel. Klienditeenindus on saadaval e-posti, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia kaudu. Vonage ei paku live vestluse tuge, kuid võimaldab kõnetuge.

Kasutusvalmis näited kandidaatidele saadetavate vestlusjärgsete e-kirjade mallidest. Sisestage oma andmed, et palgata või lükata tagasi kandidaat ja näidake professionaalset lähenemist.

Intervjuujärgsete e-kirjade mallid kandidaatidele saatmiseks

Pärast tööintervjuud on oluline saata kandidaadile järelmeil, näidates professionaalsust ja austust nende vastu. Meilisõnum peaks olema selge, lühike ja viisakas, olenevalt värbamistulemustest. Lisage alati positiivne toon ja kontaktandmed.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x