Pole ZenDesk alternatiiviga rahul? Otsite oma kõnekeskusele teist lahendust?
LiveAgent on ülim toe lahendus teie ettevõttele. Pakkuge tuge e-maili, live vestluse, sotsiaalmeedia, teadmistebaasi ja kõnekeskuse abil ja kõike ühe suurepärase hinna sees.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Paljude teiste funktsioonide seas toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integratsiooni. Selle üles seadmine on kiire ja lihtne!
175 + funktsiooni, et muuta teie töövoog lihtsamaks ja palju nauditavamaks.
LiveAgent tõstab kliendirahulolu & parandab ümberarvestuskursse.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige parimat klienditoe alternatiivi tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
|
Zendesk Talk
|
---|---|---|
Sedelisüsteem
Haldustööriist, mis töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringud.
|
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub sedelisüsteemi $72/agent/kuu.
|
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
|
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Vestlus plaanis $29/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub live vestlust $72/agent/kuu.
|
Kõnekeskus
Kõnekeskust saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotust.
|
LiveAgent pakub kõnekeskust all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub kõnekeskust $72/agent/kuu.
|
Iseteenindus
Sellega saate ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad pääseda ligi oma sedelitele ja teadmistebaasile.
|
LiveAgent pakub iseteenindust $15/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub iseteenindust $121/agent/kuu.
|
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ning teeb neist sedelid. Liidesega saavad kasutajad vastata kommentaaridele ja muule otse toe tarkvarast.
|
Pakub Facebook`i liidest sedeliplaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaan ilma täiendava tasuta.
|
Zendesk Talk pakub Facebook`i liidest plaanis $72/agent/kuu.
|
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. Liidesega saab vastata säutsudele otse tarkavarast.
|
Pakub Twitter`i liidest sedeliplaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasudeta.
|
Zendesk Talk pakub Twitter`i liidest $72/agent/kuu.
|
Instagram
Liides toob kommentaarid ja muu ning muudab need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele otse kasutajatoe tarkavast.
|
Pakub Instagram`i liidest sedeliplaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasudeta.
|
Zendesk Talk pakub Instagram`i liidest $72/agent/kuu.
|
Viber
Viber`i liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
|
Pakub lisatasu eest Viber`i liidest sedeli plaanis $39/kuus/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasudeta.
|
Zendesk Talk pakub Viber`i liidest $72/agent/kuu.
|
Teadmistebaas
Sisaldab esmavajalikku infot nagu veaotsingu juhised, KKK-d ja artiklid.
|
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub teadmistebaasi $121/agent/kuu.
|
Kliendifoorum
Online foorum klientidele otse teie teadmistebaasis.
|
Pakub kliendifoorumit sedeliplaanis $15/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub kliendifoorumit $152/agent/kuu.
|
Automatiseerimine ja reeglid
Automaatseks muudetavad töövood korduvate tööde kõrvaldamiseks.
|
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid sedliplaanis $15/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub automatiseerimist ja reegleid $72/agent/kuu.
|
API
Komplekt funktsioone, millega saavad erinevad rakendused koos töötada.
|
Pakub API funktsioone sedeliplaanis $15/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub API funktsioone $72/agent/kuu.
|
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Selle abil saate enne operaatoriga rääkimist süsteemis navigeerida.
|
Pakub IVR funktsioone all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub IVR funktsioone $152/agent/kuu.
|
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype ja Zoom.
|
LiveAgent pakub videokõnesid.
|
Zendesk Talk ei paku videokõnesid.
|
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
|
Pakub piiramatut ajalugu sedeliplaanis $15/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub piiramatut ajalugu $72/agent/kuu.
|
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
|
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti sedeliplaanis $15/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub piiramatuid lehti $72/agent/kuu.
|
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
|
LiveAgent pakub piiramatuid vestluse nuppe Sedel+Vestlus plaanis $29/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub piiramatuid vestluse nuppe $72/agent/kuu.
|
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
|
Pakub piiramatuid sedeleid ning e-maile sedeliplaanis $15/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $72/agent/kuu.
|
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvesta iga kõne, mis on tehtud ja saadud ning taasesita neid mistahes ajal.
|
LiveAgent pakub teile piiramatut kõnede salvestamist all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub piiramatut kõnede salvestamist $72/agent/kuu.
|
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7 ilma piiranguteta päringutele.
|
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge $15/agent/kuu.
|
Zendesk Talk pakub piiramatut 24/7 tuge lisandina.
|
Kui otsite usaldusväärset ja soodsat lahendust, siis võite otsingud lõpetada.
LiveAgent on enimvaadeldud saadaolev klienditoe lahendus, mis sisaldab võimsaid tööriistu. Meil on 175+ funktsiooni ja 40+ integratsiooni, et aidata teil lihtsustada töövoogu, et saaksite pakkuda paremat tuge.
Ärge loobuge kõnekeskusest. LiveAgent`iga saate seda probleemivabalt ja kergelt üles seada. Pärast seda saate pakkuda tuge brauseri, telefoni või mistahes muu varustuse kaudu, mille olete ise valinud.
Puudub vajadus kolmanda osapoole pakkujate järele. LiveAgent hoolitseb ise kõige eest. Kõik, mida peate tegema on ühendama ja tegema parimat tööd.
Pakkudes oma ettevõttele kõike, mida see vajab parima klienditeeninduse pakkumiseks ei pea te oma eelarvet rikkuma. LiveAgent`i plaanid sisaldavad õiglase hinnaga parimaid tööriistu, funktsioone ja integratsioone.
Ärge makske tarkvara eest üle, saate selle soodsalt. Tutvuge meie hindade plaanidega ja saage rohkem teada.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
LiveAgent on enimvaadeldud ja #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 2020 aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Tunnete huvi, kuidas suudame konkureerida teiste populaarsete kasutajatoe lahendustega? Vaadake meie võrdluslehekülgi ja avastage kõik, mida meil on pakkuda.
LiveAgent on suurepärane alternatiiv, sest see on kõik ühes toe lahendus. See sisaldab sedelisüsteemi, kõnekeskust, live vestlust, sotsiaalmeedia integratsioone, teadmistebaasi, foorumit ja kliendiportaali. Saadaval on 3 hinnaplaani erineva suurusega ettevõtetele. Veelgi enam, saate testida neid 14-päevase prooviperioodiga ja otsustada, milline teie ettevõttele paremini sobib..
LiveAgent on parim kasutajatoe tarkvara, sest see pakub intuitiivset liidest ja mitmeid asendamatuid funktsioone edukaks klienditoe pakkumiseks.
LiveAgent pakub tasuta migratsioonipluginat, mis aitab vajalikud andmed oma LiveAgent`i kontole. Näiteks saate üle kanda kontaktandmeid nagu kontaktandmed, adminnid, kasutajaväljad, sildid ja muu. Rohkema info saamiseks võtke abi saamiseks ühendust meie klienditoega.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi klientide teenindamiseks, sealhulgas klienditeeninduse ja kõnekeskuse tarkvarad, VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise ja e-posti haldustarkvara. Lisaks on ettevõte partnerprogramm ja pakub andmete migreerimist toetavat tugiteenust. LiveAgenti võimekustest saab rohkem teada ettevõtte veebilehel.
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja ärilahenduse tarkvaralahendusi, nagu VoIP telefonisüsteemid, iseteeninduse tarkvara, kaebuste haldamise süsteem ja e-posti haldussüsteem. Ettevõte pakub ka reaalajavestlust ning on saadaval mitmetel kuupäevadel. Klientidele on saadaval demo ning müügikontaktidele saab ühendust võtta veebilehe kaudu või telefonitsi. LiveAgent konto paigaldamisel saadetakse kohe sisselogimistunnused. Ettevõte kasutab küpsiseid ja küpsiste poliitikaga saab tutvuda veebilehel.
LiveAgent pakub mitmekeelset tuge ja toetab mitut veebisaiti, toodet või kaubamärki. Lisaks pakub LiveAgent spetsiaalset koolitust klientidele, kasutab rämpsposti filtreerimiseks SpamAssassin'i ja tagab konto turvalisuse mitmete funktsioonide abil, sealhulgas piiratud juurdepääsu agendipaneelile, paroolipoliitika haldamist, 2-astmelist tuvastamist ja HTTPS krüpteeringut. Lisaks pakub LiveAgent automatiseerimisfunktsioone, nagu sündmuste reeglid, ajalised reeglid, SLA reeglid ja SLA tasemed. Kliendiportaali, kontaktivormide ja Slacki märguannete funktsioonide abil saate oma klientidega tõhusalt suhelda.
Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?
LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.
Otsite parematkasutajatoe tarkvara?
LiveAgent on stabiilne mitme kanaliga kasutajatoe lahendus, millel on regulaarsed uuendused ja pidevalt rakendatakse uusi funktsioone ja funktsionaalsust. Samas Desk.com tooted on oma aja ära elanud ning teenused ei saa olulisi uuendusi, mis takistab nende funktsionaalsust ja võimalust pakkuda kliendituge. LiveAgent peaks olema esimene samm parema klienditeeninduse suunas.
Võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega
Pakutakse erinevaid kõnekeskuse funktsioone nagu kahesuunaline kõnekeskus, kõnede logimine ja salvestamine, eskalatsiooni haldamine, sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskused ning reaalajas vestlus. Lisaks on võimalik tellida erineva hinna ja funktsionaalsusega pakette. Erinevate kõnekeskuste pakkujate, nagu LiveAgent, AirCall, RingCentral ja Zendesk Talk, võimete ja funktsioonide võrdlus on samuti võimalik.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel