LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
Kõnekeskuse tarkvara võimaldab personaalset abi klientidele, suurendab ettevõtete tõhusust ja parandab klientide rahulolu. Interactive Voice Response (IVR) tehnoloogia pakub mitmeid eeliseid klientidele ja ettevõtetele.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!
Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade
LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub laia valikut funktsioone, sealhulgas piletisüsteemi, automatiseerimisreegleid ja reaalajas vestluse võimalust. Tarkvara aitab ettevõtetel hallata klientide päringuid ja taotlusi tõhusalt.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.