Otsite Zopimi alternatiivi?

Avastage miks LiveAgent on parim Zopimi alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Kas otsite oma ettevõtte jaoks paremat reaalajas vestluse tarkvara? LiveAgent on parim klienditeeninduse lahendus, mis hõlmab kõiki asjakohaseid kanaleid, usaldusväärset piletisüsteemi ja õiglast hinnasilti. 

Olenemata sellest, kas tegemist on e-posti, sotsiaalmeedia, kõnekeskuse, teadmistebaasi või reaalajas vestlusega, LiveAgent on Teile iga päev ööpäevaringselt toeks. 

 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

Funktsiooniderikas

Üle 180 funktsiooni, mis muudavad Teie töövoo lihtsamaks ja nauditavamaks.

Taskukohane hinnakujundus

LiveAgent pakub mõistliku hinna eest palju. Valige üks meie kolmest tasulisest plaanist või valige eraldi funktsioonid, et kohandada oma kliendituge.

Paranenud rahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversioonimäärasid.

Säästke LiveAgentiga rohkem

Zopim vs LiveAgent lühidalt

Funktsioonid Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti.
Zopim
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
Zopim pakub piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub Reaalajas vestlust.
Zopim pakub reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust kõikehõlmavas.
Zopim pakub kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindust.
Zopim pakub iseteenindust.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
Zopim pakub Facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
Zopim pakub Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
Zopim pakub Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
Zopim pakub Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
Zopim pakub teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Zopim pakub kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automaatikat ja reegleid.
Zopim pakub automatiseerimist ja reegleid paketis hinnaga $72/agent/kuus.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
LiveAgent pakub API funktsioone.
Zopim pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Zopim pakub IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Zopim ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut piletite ajalugu.
Zopim pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
Zopim pakub piiramatuid vebeilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent piiramatuid vestlusnuppe.
Zopim pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
Zopim pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Zopim pakub piiramatuid kõnede salvestamist.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
Zopim pakub piiramatut ööpäevaringset tuge lisana.
app installation - illustration

Võimas Zopimi alternatiiv

Hankige LiveAgenti abil oma kasutajatoele üks võimas lahendus. 

Lisaks võimsale reaalajas vestlusele pakub LiveAgent Teile ka muid suurepäraseid tööriistu, üle 180 funktsiooni ja rohkem kui 40 integratsiooni, mis aitavad Teil parimat võimalikku kliendituge pakkuda. Seda kõike hinnaga, mis ei riku Teie eelarvet. 

Kiireim reaalajas vestlus

Reaalajas vestlus on klienditoe agentide jaoks üks kasulikumaid tööriistu. See pakub kiiret ühendust klientidega otse Teie veebisaidilt. Reaalajas vestlus hõlmab vahetut suhtlust ja seetõttu peab see olema võimalikult kiire.

LiveAgent on uhke, et tal on turul kiireim reaalajas vestluse vidin, mille vestluse kuvamise kiirus on 2,5 sekundit.

Watch the website loading time
Savings illustration

Saage iga tööriist suurepärase hinnaga

Suurepärane klienditoe tarkvara ei pea Teile maksma tervet varandust. LiveAgentil on kolm suurepärast tasulist plaani, mis ei aja Teie eelarvet lõhki. Need on tulvil tööriistu, funktsioone ja integratsioone, et pakkuda Teile kõike, mida vajate oma klientide toetamiseks. 

Heitke pilk meie pakettidele ja uurige lisaks. 

Vaadake, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

man and woman winners-illustration

Valmis teiseks lahenduseks?

LiveAgent on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKEdele. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

Related Articles to Zopimi alternatiiv
Õige laheduse teie ettevõttele võite leida meie artiklist, mis on kirjutatud tipptasemel intsidentide haldamise tarkvarast.

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Incidentide haldamise tarkvaralahenduste võrdlus ja hindade ülevaade. Silmapaistvad lahendused nagu LiveAgent, Opsgenie, Zendesk, PagerDuty ja Freshservice pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnakujundusi. IMS-i olulised eelised on vähendatud seisakuaeg, parem probleemide organiseerimine, sujuv tõhusus ja täielik läbipaistvus. Funktsioonid nagu sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskus on olulised.

LiveAgent pakub e-maili tuge, live vestlust, sotsiaalmeediat, kõnekeskust ja teadmistebaasi. LiveAgent`il on turu kiireim live vestlusvidin, mis kuvab sõnumid kiirusega 2.5 sekundit.

Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?

Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.

Otsite õiget osTicketi alternatiivi? Võrrelge Liveagenti ja osTicketit kohe ning saage omale parem klienditeeninduse tarkvara juba täna.

Otsite osTicketi alternatiivi?

Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.

Klientide poolt täidetud küsitlusi ja antud intervjuusid kutsutakse klienditeeninduse küsitlusteks. Need aitavad jälgida klientide rahulolu.

Klienditeeninduse küsitlus

Tekst annab näpunäiteid ettevõtte e-kirja professionaalseks alustamiseks, tutvustab erinevaid tervitusmalle ja kutsub tellima uudiskirja. Klienditeeninduse küsitluste eesmärk on saada rohkem infot klientide rahulolust ning ettevõtte võimalustest tõsta klienditeeninduse taset. Saab levitada e-maili, uudiskirja, vestluse või sotsiaalmeedia kaudu.

Tutvuge meie valikuga turu parimatest reaalajas vestluse tarkvaradest. Valige oma veebisaidi jaoks ideaalne otsevestluse tarkvara ja tõstke oma klienditeeninduse tase kuuni!

Reaalajas vestluse tarkvara

Tekst räägib isotoonide kasutamisest farmaatsiatööstuses ja tõstab esile küsimusi tsivilisatsiooni tuleviku kohta. Samuti rõhutab see kultuuri ja ühiskonna olulisust. Lisaks tutvustatakse LiveAgenti tarkvara, mis aitab parandada klienditeenindust ja suurendada müüki.

Zoho Desk on tuntud ja populaarne tarkvara, kuid kuidas toimib selle teadmusbaas? Vaadake meie arvustust ja uurige, kuidas sellel meie testides läks.

Zoho Deski teadmusbaasi arvustus

LiveAgent pakub mitmeid klientiteeninduse tarkvara, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, iseteenindustarkvara ja kaebuste haldamise süsteeme. Neil on ka partnerprogramm ja mitu hinnakava, mis pakuvad erinevaid funktsioone vastavalt ettevõtte vajadustele. Lisaks on neil ka teadmusbaasi funktsioon, mis võimaldab luua ja hallata artikleid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x