Kas otsite oma ettevõtte jaoks paremat reaalajas vestluse tarkvara? LiveAgent on parim klienditeeninduse lahendus, mis hõlmab kõiki asjakohaseid kanaleid, usaldusväärset piletisüsteemi ja õiglast hinnasilti.
Olenemata sellest, kas tegemist on e-posti, sotsiaalmeedia, kõnekeskuse, teadmistebaasi või reaalajas vestlusega, LiveAgent on Teile iga päev ööpäevaringselt toeks.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Üle 180 funktsiooni, mis muudavad Teie töövoo lihtsamaks ja nauditavamaks.
LiveAgent pakub mõistliku hinna eest palju. Valige üks meie kolmest tasulisest plaanist või valige eraldi funktsioonid, et kohandada oma kliendituge.
LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversioonimäärasid.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti.
|
Zopim
|
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
|
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
|
Zopim pakub piletisüsteemi.
|
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
|
LiveAgent pakub Reaalajas vestlust.
|
Zopim pakub reaalajas vestlust.
|
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
|
LiveAgent pakub kõnekeskust kõikehõlmavas.
|
Zopim pakub kõnekeskust.
|
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
|
LiveAgent pakub iseteenindust.
|
Zopim pakub iseteenindust.
|
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
|
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
|
Zopim pakub Facebooki integratsiooni.
|
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
|
Zopim pakub Twitteri integratsiooni.
|
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
|
Zopim pakub Instagrami integratsiooni.
|
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
|
Zopim pakub Viberi integratsiooni.
|
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
|
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
|
Zopim pakub teadmusbaasi.
|
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
|
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
|
Zopim pakub kliendifoorumit.
|
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
|
LiveAgent pakub automaatikat ja reegleid.
|
Zopim pakub automatiseerimist ja reegleid paketis hinnaga $72/agent/kuus.
|
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
|
LiveAgent pakub API funktsioone.
|
Zopim pakub API funktsioone.
|
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
|
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
|
Zopim pakub IVR funktsioone.
|
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
|
LiveAgent pakub videokõnesid.
|
Zopim ei paku videokõnesid.
|
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- neid saab igal ajal vaadata.
|
LiveAgent pakub piiramatut piletite ajalugu.
|
Zopim pakub piiramatut ajalugu.
|
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
|
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
|
Zopim pakub piiramatuid vebeilehti.
|
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
|
LiveAgent piiramatuid vestlusnuppe.
|
Zopim pakub piiramatuid vestlusnuppe.
|
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
|
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
|
Zopim pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
|
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
|
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
|
Zopim pakub piiramatuid kõnede salvestamist.
|
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
|
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
|
Zopim pakub piiramatut ööpäevaringset tuge lisana.
|
Hankige LiveAgenti abil oma kasutajatoele üks võimas lahendus.
Lisaks võimsale reaalajas vestlusele pakub LiveAgent Teile ka muid suurepäraseid tööriistu, üle 180 funktsiooni ja rohkem kui 40 integratsiooni, mis aitavad Teil parimat võimalikku kliendituge pakkuda. Seda kõike hinnaga, mis ei riku Teie eelarvet.
Reaalajas vestlus on klienditoe agentide jaoks üks kasulikumaid tööriistu. See pakub kiiret ühendust klientidega otse Teie veebisaidilt. Reaalajas vestlus hõlmab vahetut suhtlust ja seetõttu peab see olema võimalikult kiire.
LiveAgent on uhke, et tal on turul kiireim reaalajas vestluse vidin, mille vestluse kuvamise kiirus on 2,5 sekundit.
Suurepärane klienditoe tarkvara ei pea Teile maksma tervet varandust. LiveAgentil on kolm suurepärast tasulist plaani, mis ei aja Teie eelarvet lõhki. Need on tulvil tööriistu, funktsioone ja integratsioone, et pakkuda Teile kõike, mida vajate oma klientide toetamiseks.
Heitke pilk meie pakettidele ja uurige lisaks.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
LiveAgent on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKEdele. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Soovite näha kuidas võtame mõõtu teiste populaarsete kõnekeskuse lahendustega?Vaadake meie võrdluste lehti ja avastage kõik, mis meil pakkuda on.
LiveAgent on suurepärane Zopimi alternatiiv, kui Teie ettevõte soovib pakkuda piisavat kliendituge mitmel platvormil. Näiteks e-kirjad, kõned, kliendiportaal, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia, foorum ja palju muud. Selle tulemusena kogutakse kõik klientide päringud ja muudetakse need LiveAgent juhtpaneelil piletiteks.
LiveAgent on klienditoe lahendus. Seetõttu pakub see rohkem funktsioone, nagu iseteenindusvõimalus klientidele, kõnekeskus, reaalajas vestlus, piletisüsteem ja palju muud. LiveAgent säästab seega aega, kulusid ja suurendab klientide hoidmist, rahulolu ja investeeringutasuvust.
LiveAgent on funktsiooniderikas tarkvara, mis pakub migratsiooni pistikprogrammi. Pistikprogramm võimaldab Teil LiveAgenti kiiresti üle kanda olulisi andmeid, nagu piletid, sildid, kontaktid ja palju muud.
LiveAgent on tõhus ja kuluefektiivne süsteem, mis aitab suurendada kliendirahulolu ja müüki. Paljud klientidega suhtlevad ettevõtted hindavad LiveAgenti funktsioone ja lihtsat kasutamist. See parandab ka produktiivsust ning suurendab vastamise kiirust ja jõudlust. Klientidelt saadud positiivsed tagasisided on tõestanud LiveAgenti tõhusust klientidele reaalajas toetuse pakkumisel.
Tekst tutvustab LiveAgenti kui parimat reaalajas vestluse alternatiivi sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks. Kliendid saavad võrrelda LiveAgenti teiste platvormidega ning valida soodsaima hinnaga lahenduse, mis vastab nende vajadustele. Süsteemi installimine võtab aega, kuid pärast saavad kliendid otse oma kontole ligi. LiveAgenti müügimeeskond on saadaval, et anda lisainfot ja korraldada demoed. Samuti sisaldab see tekst mitmeid sisselogimise ja küpsiste seadeid.
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.
Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?
LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.
LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, mis kiirendab suhtlust ja annab võimaluse vestelda. See trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega süsteemid ning on üllatavalt kuluefektiivne variant koos täis funktsioone. LiveAgent aitab saavutada olulisi eesmärke, suurendades kliendirahulolu ja müüki. See on olnud tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab klienditeenindust, ning tugimeeskond reageerib kiiresti ja pakub kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel