Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kasutajasõbralik
virtuaalse klienditoe tarkvara.

Avastage, kui lihtne võib olla kaugkoostöö.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Otsite virtuaalset klienditoe tarkvara?

Virtuaalse klienditoe tarkvara abil kaugtöö on muutumas enamiku inimeste jaoks kogu maailmas uueks tavaks. Isegi enne COVID-19 puhangut oli kaugtöö tõusuteel. 

Tööandjad muutuvad paindlikumaks ja mõistavad, et töökad ja kvalifitseeritud töötajad on nende ettevõtte eelis olenemata asukohast, kust nad töötavad. PRNewswire kohaselt on 83% ettevõtetest kasutusele võtnud paindliku tööpoliitika või kavatseb selle vastu võtta. Miks? Lugege edasi, et saada teada.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw real time collaboration c62i

Mis on virtuaalne klienditoe tarkvara?

Kaugtööks kasutatav tarkvara võimaldab Teil teha koostööd oma meeskonnaga ja teenindada samal ajal oma kliente.

Õige virtuaalne klienditoe tarkvara peaks sisaldama funktsioone, mis aitavad Teil paljude kanalite kaudu oma töökaaslaste ja klientidega suhelda, automatiseerida töövoogu, jälgida tehtud tööde hulka ja aidata Teil luua põhjalikke aruandeid.

Miks on kaugtöö tarkvara kasulik kasutada?

activity

Suurendab töötajate produktiivsust

FlexJobi igaaastase uurimuse kohaselt on 65% vastanutest oma kodukontoris produktiivsemad kui traditsioonilisel töökohal, kuna on vähem tähelepanu kõrvalejuhtimist ja katkestusi.

heart

Suurendab töö rahulolu

Amerisleepi uuringu kohaselt on 57% kaugtöötajatest suurema tõenäosusega oma tööga rahul kui keskmine ameeriklane. 

tune

Vähendab töötajate stressitaset

Amerisleepi uuring näitas ka seda, et ligi 80% kaugtöötajatest kirjeldas oma töönädala jooksul oma tüüpilist stressitaset kui “mitte stressis” või ainult “mõõdukalt stressis”.

temperature weather

See on tervislikum

Kaugtöötajad kipuvad vähem haiguspäevi võtma. Indeedi kaugtööuuringu andmetel ütles 50% kaugtöötajatest, et kodust töötamine vähendab haiguspäevi ja 56% väitis, et see vähendab nende puudumisi.

undraw Savings dwkw

Kas COVID-19 mõjutab Teie ettevõtet?

Kui Teil on koroonaviiruse tõttu rasked ajad, aitab LiveAgent Teid hädast välja. Pakume krediteerimisvõimalusi klientidele, kes ei saa oma LiveAgenti igakuise tellimuse eest maksta. Võtke meiega reaalajas vestluse kaudu ühendust või saatke meile oma olukorda kirjeldav e-kiri ja me lahendame selle koos Teiega.

Virtuaalse klienditoe tarkvara peamised funktsioonid

Õige kaugtöö jälgimise tarkvara võimaldab Teil jälgida kõike alates kasutusstatistikast ja agentide toimivusest kuni kliendirahulolu hinnanguteni. Looge põhjalikke aruandeid aja, osakonna, agendi, sildi või kanali järgi.  Lugege rohkem…

Tööhaldustarkvara peaks aitama Teil oma ülesandeid, töökoormust ja agente hallata automaatiseerimise funktsioonide kaudu, mis määravad kohustused, optimaalse töökoormuse, jaotavad ülesanded, tuvastavad agentide kokkupõrkeid ja muud. Lugege rohkem…

Kaugkoostöö tarkvara peaks toetama nii sisemisi kui ka väliseid kõnesid ja videokõnesid. Sisekõned võimaldavad suhelda kolleegidega ilma kolmanda osapoole rakendusi kasutamata ning väliskõned võimaldavad teenindada kliente mugavalt kodus. Lugege rohkem…

Kaugtoe tarkvara peaks võimaldama suhelda oma klientide ja kolleegidega ühelt juhtpaneelilt. Kasutage reaalajas vestlust, et aidata oma kliente reaalajas, ja kasutage sisemisi vestlusi, et kaugtöö toimimiseks suhelda oma kolleegidega. Lugege rohhkem…

Kuidas kasutada LiveAgenti kaugtööks?

LiveAgent on ainuke peatus kõikide kaugklienditoe meeskondade jaoks.

Proovige LiveAgenti juba täna

Oleme aidanud ettevõtetel kasvada ja nende klientide eest hoolitseda alates 2004. aastast. Meil on kõik, mis on vajalik Teie kaugklienditeeninduse tõstmiseks järgmisele tasemele.

Web icon

Rohkem kui kõigest kaugtöö tarkvara

See on ühtne kontaktpunkt kõikidele Teie klienditeeninduse vajadustele koos piletisüsteemi, reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia toega.

Stars

Enim arvustatud ja hinnatud esimeseks

LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal enim arvustatud ja1 hinnatud #1 klienditoe tarkvaralahenduseks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. 

Statistic icon

Funktsiooniderikas ja paindlik

Tööriist on varustatud üle 180 funktsiooniga, 40 integratsiooniga ja peaaegu lõputute kohandamisvõimalustega, et adapteeruda Teie vajadustega.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

What is the best remote help desktop software?

To determine the best remote help desk software for your company, check out review platforms like Capterra. Moreover, compare features, pricing, and customization. Pick the three best ones and test their trials. Every reputable company that offers a help desk solution has one.

What Is Remote Support Software?

Remote support software enables your agents to provide customer service from almost anywhere with a simple internet connection. Moreover, it is a centralized customer service software, where you can automate agent tasks, analyze reports and efficiently respond to customers from one spot.

How to make sure remote customer service agents work?

A proper remote help desk software displays reporting tools, which enable you to view and track your agent's performance on a daily basis if needed.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo