Kasutajasõbralik
virtuaalse klienditoe tarkvara.

Avastage, kui lihtne võib olla kaugkoostöö.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Otsite virtuaalset klienditoe tarkvara?

Virtuaalse klienditoe tarkvara abil kaugtöö on muutumas enamiku inimeste jaoks kogu maailmas uueks tavaks. Isegi enne COVID-19 puhangut oli kaugtöö tõusuteel. 

Tööandjad muutuvad paindlikumaks ja mõistavad, et töökad ja kvalifitseeritud töötajad on nende ettevõtte eelis olenemata asukohast, kust nad töötavad. PRNewswire kohaselt on 83% ettevõtetest kasutusele võtnud paindliku tööpoliitika või kavatseb selle vastu võtta. Miks? Lugege edasi, et saada teada.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
real time collaboration - illustration

Mis on virtuaalne klienditoe tarkvara?

Kaugtööks kasutatav tarkvara võimaldab Teil teha koostööd oma meeskonnaga ja teenindada samal ajal oma kliente.

Õige virtuaalne klienditoe tarkvara peaks sisaldama funktsioone, mis aitavad Teil paljude kanalite kaudu oma töökaaslaste ja klientidega suhelda, automatiseerida töövoogu, jälgida tehtud tööde hulka ja aidata Teil luua põhjalikke aruandeid. Lisades oma töövoogudesse reaalajas abi, võite parandada klientide rahulolu ja suurendada oma meeskonnaliikmete tootlikkust, olenemata nende asukohast

Miks on kaugtöö tarkvara kasulik kasutada?

activity - gif

Suurendab töötajate produktiivsust

FlexJobi igaaastase uurimuse kohaselt on 65% vastanutest oma kodukontoris produktiivsemad kui traditsioonilisel töökohal, kuna on vähem tähelepanu kõrvalejuhtimist ja katkestusi.

heart turning black and white - gif

Suurendab töö rahulolu

Amerisleepi uuringu kohaselt on 57% kaugtöötajatest suurema tõenäosusega oma tööga rahul kui keskmine ameeriklane. 

tune - gif

Vähendab töötajate stressitaset

Amerisleepi uuring näitas ka seda, et ligi 80% kaugtöötajatest kirjeldas oma töönädala jooksul oma tüüpilist stressitaset kui “mitte stressis” või ainult “mõõdukalt stressis”.

temperature weather - gif

See on tervislikum

Kaugtöötajad kipuvad vähem haiguspäevi võtma. Indeedi kaugtööuuringu andmetel ütles 50% kaugtöötajatest, et kodust töötamine vähendab haiguspäevi ja 56% väitis, et see vähendab nende puudumisi.

Savings illustration

Kas COVID-19 mõjutab Teie ettevõtet?

Kui Teil on koroonaviiruse tõttu rasked ajad, aitab LiveAgent Teid hädast välja. Pakume krediteerimisvõimalusi klientidele, kes ei saa oma LiveAgenti igakuise tellimuse eest maksta. Võtke meiega reaalajas vestluse kaudu ühendust või saatke meile oma olukorda kirjeldav e-kiri ja me lahendame selle koos Teiega.

Virtuaalse klienditoe tarkvara peamised funktsioonid

Õige kaugtöö jälgimise tarkvara võimaldab Teil jälgida kõike alates kasutusstatistikast ja agentide toimivusest kuni kliendirahulolu hinnanguteni. Looge põhjalikke aruandeid aja, osakonna, agendi, sildi või kanali järgi.  Vaadake analüütika ülevaate lisateavet.

Töövoogude haldamise tarkvara peaks aitama teil oma ülesandeid, töökoormust ja agente automaatiseerimise funktsioonide kaudu hallata, mis määravad automaatselt kohustused, optimaalse töökoormuse, jaotavad ülesandeid, tuvastavad agentide kokkupõrkeid ja muud. Vastutuse funktsiooni lisateave.

Kaugkoostöö tarkvara peaks toetama nii sisemisi kui ka väliseid kõnesid ja videokõnesid. Sisekõned võimaldavad suhelda kolleegidega ilma kolmanda osapoole rakendusi kasutamata ning väliskõned võimaldavad teenindada kliente mugavalt kodus. Lugege kõnekeskuse tarkvara lisateavet.

Kaugtoe tarkvara peaks võimaldama suhelda oma klientide ja kolleegidega ühelt juhtpaneelilt. Kasutage reaalajas vestlust, et aidata oma kliente reaalajas, ja kasutage sisemisi vestlusi, et kaugtöö toimimiseks suhelda oma kolleegidega. Lugege reaalajas vestluse lisateavet.

Kuidas kasutada LiveAgenti kaugtööks?

LiveAgent on ainuke peatus kõikide kaugklienditoe meeskondade jaoks.

Proovige LiveAgenti juba täna

Oleme aidanud ettevõtetel kasvada ja nende klientide eest hoolitseda alates 2004. aastast. Meil on kõik, mis on vajalik Teie kaugklienditeeninduse tõstmiseks järgmisele tasemele.

Web icon

Rohkem kui kõigest kaugtöö tarkvara

See on ühtne kontaktpunkt kõikidele Teie klienditeeninduse vajadustele koos piletisüsteemi, reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia toega.

Enim arvustatud ja hinnatud esimeseks

LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal enim arvustatud ja1 hinnatud #1 klienditoe tarkvaralahenduseks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. 

Funktsiooniderikas ja paindlik

Tööriist on varustatud üle 180 funktsiooniga, 40 integratsiooniga ja peaaegu lõputute kohandamisvõimalustega, et adapteeruda Teie vajadustega.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Virtuaalse klienditoe tarkvara
Reaalajas vestlus on tõhus tööriist klientidele kiireks toetuseks, suhtlemiseks ja teenuse kvaliteedi analüüsimiseks.

Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada

Reaalajas vestlus on tõhus tööriist klientidele kiireks toetuseks, suhtlemiseks ja teenuse kvaliteedi analüüsimiseks.

Jälrgige palju aega teie agendid sedelitele ja klientidel ekulutavad. Ajaraport genereeritakse automaatselt ning see on koguaeg aktiivne.

Ajaraport

LiveAgent pakub suhtluskanaleid ja piletite haldamist. Parandab vastamiskiirust 26% ja mõjutab turundusspetsialisti rolli.

Klienditeeninduse tähtsus seisneb klientide vajaduste mõistmises, kiire reageerimises ja rahulolu tagamises. LiveAgent pakub mitmeid kommunikatsioonikanaleid ja suhtlusvorme klientiteeninduseks.

IVR-i ja tagasihelistamise funktsiooni demo

Klienditeeninduse tähtsus seisneb klientide vajaduste mõistmises, kiire reageerimises ja rahulolu tagamises. LiveAgent pakub mitmeid kommunikatsioonikanaleid ja suhtlusvorme klientiteeninduseks.

Kasutajatugi on väga oluline osa teie klienditeenindusest. Kasutajatoe peamine ülesanne on klientide probleemide lahendamine. Lugege rohkem.

Kasutajatugi

Liveagent pakub klientidele kiiret ja personaalset suhtluskanalit, mis aitab kliendipäringutele kiirelt reageerida.

Kuidas võtta ühendust Vonage'i klienditeenindusega e-maili, live vestluse toe, telefoninumbri, sotsiaalmeedia toe ja iseteeninduse toe kaudu?

Vonage kasutajatoe kontaktid

Vonage pakub paindlikke kõne-, sõnumi-, video- ja andmesidevõimalusi. Klienditeenindus on saadaval e-posti, kõnekeskuse ja iseteeninduse kaudu. Sotsiaalmeedia tuge ei pakuta.

Kasutajatugi ehk tehniline tugi on info- ja kommunikatsioonisüsteem, mis keskendub peamiselt infotehnoloogia käsitlemisele. Lugege rohkem.

Kasutajatoe portaal

Reaalajas vestlus aitab ettevõtetel pakkuda kiiret ja isikupärast klientide tuge, suurendades müüki ja rahulolu. LiveAgent pakub mitmeid tõhusaid klienditeeninduse funktsioone.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo