Kasutajasõbralik
virtuaalse klienditoe tarkvara.

Avastage, kui lihtne võib olla kaugkoostöö.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Otsite virtuaalset klienditoe tarkvara?

Virtuaalse klienditoe tarkvara abil kaugtöö on muutumas enamiku inimeste jaoks kogu maailmas uueks tavaks. Isegi enne COVID-19 puhangut oli kaugtöö tõusuteel. 

Tööandjad muutuvad paindlikumaks ja mõistavad, et töökad ja kvalifitseeritud töötajad on nende ettevõtte eelis olenemata asukohast, kust nad töötavad. PRNewswire kohaselt on 83% ettevõtetest kasutusele võtnud paindliku tööpoliitika või kavatseb selle vastu võtta. Miks? Lugege edasi, et saada teada.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
real time collaboration - illustration

Mis on virtuaalne klienditoe tarkvara?

Kaugtööks kasutatav tarkvara võimaldab Teil teha koostööd oma meeskonnaga ja teenindada samal ajal oma kliente.

Õige virtuaalne klienditoe tarkvara peaks sisaldama funktsioone, mis aitavad Teil paljude kanalite kaudu oma töökaaslaste ja klientidega suhelda, automatiseerida töövoogu, jälgida tehtud tööde hulka ja aidata Teil luua põhjalikke aruandeid.

Miks on kaugtöö tarkvara kasulik kasutada?

activity - gif

Suurendab töötajate produktiivsust

FlexJobi igaaastase uurimuse kohaselt on 65% vastanutest oma kodukontoris produktiivsemad kui traditsioonilisel töökohal, kuna on vähem tähelepanu kõrvalejuhtimist ja katkestusi.

heart turning black and white - gif

Suurendab töö rahulolu

Amerisleepi uuringu kohaselt on 57% kaugtöötajatest suurema tõenäosusega oma tööga rahul kui keskmine ameeriklane. 

tune - gif

Vähendab töötajate stressitaset

Amerisleepi uuring näitas ka seda, et ligi 80% kaugtöötajatest kirjeldas oma töönädala jooksul oma tüüpilist stressitaset kui “mitte stressis” või ainult “mõõdukalt stressis”.

temperature weather - gif

See on tervislikum

Kaugtöötajad kipuvad vähem haiguspäevi võtma. Indeedi kaugtööuuringu andmetel ütles 50% kaugtöötajatest, et kodust töötamine vähendab haiguspäevi ja 56% väitis, et see vähendab nende puudumisi.

Savings illustration

Kas COVID-19 mõjutab Teie ettevõtet?

Kui Teil on koroonaviiruse tõttu rasked ajad, aitab LiveAgent Teid hädast välja. Pakume krediteerimisvõimalusi klientidele, kes ei saa oma LiveAgenti igakuise tellimuse eest maksta. Võtke meiega reaalajas vestluse kaudu ühendust või saatke meile oma olukorda kirjeldav e-kiri ja me lahendame selle koos Teiega.

Virtuaalse klienditoe tarkvara peamised funktsioonid

Õige kaugtöö jälgimise tarkvara võimaldab Teil jälgida kõike alates kasutusstatistikast ja agentide toimivusest kuni kliendirahulolu hinnanguteni. Looge põhjalikke aruandeid aja, osakonna, agendi, sildi või kanali järgi.  Lugege rohkem…

Tööhaldustarkvara peaks aitama Teil oma ülesandeid, töökoormust ja agente hallata automaatiseerimise funktsioonide kaudu, mis määravad kohustused, optimaalse töökoormuse, jaotavad ülesanded, tuvastavad agentide kokkupõrkeid ja muud. Lugege rohkem…

Kaugkoostöö tarkvara peaks toetama nii sisemisi kui ka väliseid kõnesid ja videokõnesid. Sisekõned võimaldavad suhelda kolleegidega ilma kolmanda osapoole rakendusi kasutamata ning väliskõned võimaldavad teenindada kliente mugavalt kodus. Lugege rohkem…

Kaugtoe tarkvara peaks võimaldama suhelda oma klientide ja kolleegidega ühelt juhtpaneelilt. Kasutage reaalajas vestlust, et aidata oma kliente reaalajas, ja kasutage sisemisi vestlusi, et kaugtöö toimimiseks suhelda oma kolleegidega. Lugege rohhkem…

Kuidas kasutada LiveAgenti kaugtööks?

LiveAgent on ainuke peatus kõikide kaugklienditoe meeskondade jaoks.

Proovige LiveAgenti juba täna

Oleme aidanud ettevõtetel kasvada ja nende klientide eest hoolitseda alates 2004. aastast. Meil on kõik, mis on vajalik Teie kaugklienditeeninduse tõstmiseks järgmisele tasemele.

Web icon

Rohkem kui kõigest kaugtöö tarkvara

See on ühtne kontaktpunkt kõikidele Teie klienditeeninduse vajadustele koos piletisüsteemi, reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia toega.

Enim arvustatud ja hinnatud esimeseks

LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal enim arvustatud ja1 hinnatud #1 klienditoe tarkvaralahenduseks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. 

Funktsiooniderikas ja paindlik

Tööriist on varustatud üle 180 funktsiooniga, 40 integratsiooniga ja peaaegu lõputute kohandamisvõimalustega, et adapteeruda Teie vajadustega.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

What is the best remote help desktop software?

To determine the best remote help desk software for your company, check out review platforms like Capterra. Moreover, compare features, pricing, and customization. Pick the three best ones and test their trials. Every reputable company that offers a help desk solution has one.

What Is Remote Support Software?

Remote support software enables your agents to provide customer service from almost anywhere with a simple internet connection. Moreover, it is a centralized customer service software, where you can automate agent tasks, analyze reports and efficiently respond to customers from one spot.

How to make sure remote customer service agents work?

A proper remote help desk software displays reporting tools, which enable you to view and track your agent's performance on a daily basis if needed.

Related Articles to Virtuaalse klienditoe tarkvara
LiveAgenti tugidokumentatsiooni tarkvaraga saate hõlpsasti luua põhjalikke teadmusbaase koos tugidokumentatsiooniga, mis võimaldab iseteenindust.

Looge hõlpsalt teadmusbaas ning tugidokumentatsioon

Hästi kirjutatud klienditoe dokumentatsioon annab ärilist kasu ja toetab nii kliente kui ka tugiagente. See võimaldab klientidel iseseisvalt probleeme lahendada ning tugiagentidel kiiresti õige teave klientidele pakkuda. Lisaks loob see kaubamärgi autoriteedi ning suurendab klientide usaldust. Teadmusbaasi dokumentatsioon on hädavajalik tugimeeskonnale ning aitab täiendada kliendirahulolu. Tarbijad eelistavad iseteenindust inimestevahelisele suhtlemisele.

Teadmusbaasi tarkvara on klienditeeninduse pakkumisel suisa kohustuslik. LiveAgent pakub isegi rohkemat. Uurige, miks peaksite valima LA.

Võimendage kliente teadmusbaasi tarkvaraga

LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on suurepärane võimalus rahvusvahelisele ettevõttele, et tagada töötajate kursisolek ettevõtte uudiste, toodete ja teenuste värskendustega. Mitmekeelne tugi võimaldab iseteenindusvõimalusi ööpäevaringselt mitmes riigis, mis parandab kliendikogemust ja rahulolu. Oluliste artiklite loomine ja esitamine keeltes, mis nõuavad kliendiabi, suurendab klientide rahulolu. Sõltuvalt ettevõtte suurusest soovitatakse luua teadmusrubriike erinevate keelte jaoks, mis aitavad vältida eksinud ja segaduses kliente ning ülekoormatud kliendituge.

Kaalute LiveAgenti klienditoe tarkvara? Täitke oma andmed ning võite alustada tasuta prooviperioodiga, ilma piiranguteta ning krediitkaardi infot vajamata.

Start your free trial today

LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi klientide teenindamiseks, sealhulgas klienditeeninduse ja kõnekeskuse tarkvarad, VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise ja e-posti haldustarkvara. Lisaks on ettevõte partnerprogramm ja pakub andmete migreerimist toetavat tugiteenust. LiveAgenti võimekustest saab rohkem teada ettevõtte veebilehel.

Tunnustused - Websignal

Tunnustused - Websignal

LiveAgent on võimas ja lihtne klienditeeninduse tarkvara. See aitab vältida e-kirjade sorteerimist ning pakub erinevaid funktsioone, integratsioone ja alternatiive. LiveAgent pakub ka tuge, õpet ja erinevaid veebiseminare. Tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning võid võtta ühendust ka müügiesindajatega. Quality Unit, LLC on ettevõte, mis pakub LiveAgenti tarkvara.

Kas sooviksite omale LiveAgenti tasuta kontot? Registreeruge kohe, see on imelihtne ja seadistamine võtab vaid mõne minuti.

Looge tasuta konto

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja ärilahenduse tarkvaralahendusi, nagu VoIP telefonisüsteemid, iseteeninduse tarkvara, kaebuste haldamise süsteem ja e-posti haldussüsteem. Ettevõte pakub ka reaalajavestlust ning on saadaval mitmetel kuupäevadel. Klientidele on saadaval demo ning müügikontaktidele saab ühendust võtta veebilehe kaudu või telefonitsi. LiveAgent konto paigaldamisel saadetakse kohe sisselogimistunnused. Ettevõte kasutab küpsiseid ja küpsiste poliitikaga saab tutvuda veebilehel.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

LiveAgenti hinnakujundus

LiveAgent pakub mitmekeelset tuge ja toetab mitut veebisaiti, toodet või kaubamärki. Lisaks pakub LiveAgent spetsiaalset koolitust klientidele, kasutab rämpsposti filtreerimiseks SpamAssassin'i ja tagab konto turvalisuse mitmete funktsioonide abil, sealhulgas piiratud juurdepääsu agendipaneelile, paroolipoliitika haldamist, 2-astmelist tuvastamist ja HTTPS krüpteeringut. Lisaks pakub LiveAgent automatiseerimisfunktsioone, nagu sündmuste reeglid, ajalised reeglid, SLA reeglid ja SLA tasemed. Kliendiportaali, kontaktivormide ja Slacki märguannete funktsioonide abil saate oma klientidega tõhusalt suhelda.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo