Looge hõlpsalt teadmusbaas ning tugidokumentatsioon
Hästi kirjutatud klienditoe dokumentatsioon annab ärilist kasu ja toetab nii kliente kui ka tugiagente. See võimaldab klientidel iseseisvalt probleeme lahendada ning tugiagentidel kiiresti õige teave klientidele pakkuda. Lisaks loob see kaubamärgi autoriteedi ning suurendab klientide usaldust. Teadmusbaasi dokumentatsioon on hädavajalik tugimeeskonnale ning aitab täiendada kliendirahulolu. Tarbijad eelistavad iseteenindust inimestevahelisele suhtlemisele.
Võimendage kliente teadmusbaasi tarkvaraga
LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on suurepärane võimalus rahvusvahelisele ettevõttele, et tagada töötajate kursisolek ettevõtte uudiste, toodete ja teenuste värskendustega. Mitmekeelne tugi võimaldab iseteenindusvõimalusi ööpäevaringselt mitmes riigis, mis parandab kliendikogemust ja rahulolu. Oluliste artiklite loomine ja esitamine keeltes, mis nõuavad kliendiabi, suurendab klientide rahulolu. Sõltuvalt ettevõtte suurusest soovitatakse luua teadmusrubriike erinevate keelte jaoks, mis aitavad vältida eksinud ja segaduses kliente ning ülekoormatud kliendituge.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi klientide teenindamiseks, sealhulgas klienditeeninduse ja kõnekeskuse tarkvarad, VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise ja e-posti haldustarkvara. Lisaks on ettevõte partnerprogramm ja pakub andmete migreerimist toetavat tugiteenust. LiveAgenti võimekustest saab rohkem teada ettevõtte veebilehel.
LiveAgent on võimas ja lihtne klienditeeninduse tarkvara. See aitab vältida e-kirjade sorteerimist ning pakub erinevaid funktsioone, integratsioone ja alternatiive. LiveAgent pakub ka tuge, õpet ja erinevaid veebiseminare. Tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning võid võtta ühendust ka müügiesindajatega. Quality Unit, LLC on ettevõte, mis pakub LiveAgenti tarkvara.
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja ärilahenduse tarkvaralahendusi, nagu VoIP telefonisüsteemid, iseteeninduse tarkvara, kaebuste haldamise süsteem ja e-posti haldussüsteem. Ettevõte pakub ka reaalajavestlust ning on saadaval mitmetel kuupäevadel. Klientidele on saadaval demo ning müügikontaktidele saab ühendust võtta veebilehe kaudu või telefonitsi. LiveAgent konto paigaldamisel saadetakse kohe sisselogimistunnused. Ettevõte kasutab küpsiseid ja küpsiste poliitikaga saab tutvuda veebilehel.
LiveAgent pakub mitmekeelset tuge ja toetab mitut veebisaiti, toodet või kaubamärki. Lisaks pakub LiveAgent spetsiaalset koolitust klientidele, kasutab rämpsposti filtreerimiseks SpamAssassin'i ja tagab konto turvalisuse mitmete funktsioonide abil, sealhulgas piiratud juurdepääsu agendipaneelile, paroolipoliitika haldamist, 2-astmelist tuvastamist ja HTTPS krüpteeringut. Lisaks pakub LiveAgent automatiseerimisfunktsioone, nagu sündmuste reeglid, ajalised reeglid, SLA reeglid ja SLA tasemed. Kliendiportaali, kontaktivormide ja Slacki märguannete funktsioonide abil saate oma klientidega tõhusalt suhelda.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel