Virtuaalse klienditoe tarkvara abil kaugtöö on muutumas enamiku inimeste jaoks kogu maailmas uueks tavaks. Isegi enne COVID-19 puhangut oli kaugtöö tõusuteel.
Tööandjad muutuvad paindlikumaks ja mõistavad, et töökad ja kvalifitseeritud töötajad on nende ettevõtte eelis olenemata asukohast, kust nad töötavad. PRNewswire kohaselt on 83% ettevõtetest kasutusele võtnud paindliku tööpoliitika või kavatseb selle vastu võtta. Miks? Lugege edasi, et saada teada.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Kaugtööks kasutatav tarkvara võimaldab Teil teha koostööd oma meeskonnaga ja teenindada samal ajal oma kliente.
Õige virtuaalne klienditoe tarkvara peaks sisaldama funktsioone, mis aitavad Teil paljude kanalite kaudu oma töökaaslaste ja klientidega suhelda, automatiseerida töövoogu, jälgida tehtud tööde hulka ja aidata Teil luua põhjalikke aruandeid.
FlexJobi igaaastase uurimuse kohaselt on 65% vastanutest oma kodukontoris produktiivsemad kui traditsioonilisel töökohal, kuna on vähem tähelepanu kõrvalejuhtimist ja katkestusi.
Amerisleepi uuringu kohaselt on 57% kaugtöötajatest suurema tõenäosusega oma tööga rahul kui keskmine ameeriklane.
Amerisleepi uuring näitas ka seda, et ligi 80% kaugtöötajatest kirjeldas oma töönädala jooksul oma tüüpilist stressitaset kui “mitte stressis” või ainult “mõõdukalt stressis”.
Kaugtöötajad kipuvad vähem haiguspäevi võtma. Indeedi kaugtööuuringu andmetel ütles 50% kaugtöötajatest, et kodust töötamine vähendab haiguspäevi ja 56% väitis, et see vähendab nende puudumisi.
Kui Teil on koroonaviiruse tõttu rasked ajad, aitab LiveAgent Teid hädast välja. Pakume krediteerimisvõimalusi klientidele, kes ei saa oma LiveAgenti igakuise tellimuse eest maksta. Võtke meiega reaalajas vestluse kaudu ühendust või saatke meile oma olukorda kirjeldav e-kiri ja me lahendame selle koos Teiega.
Õige kaugtöö jälgimise tarkvara võimaldab Teil jälgida kõike alates kasutusstatistikast ja agentide toimivusest kuni kliendirahulolu hinnanguteni. Looge põhjalikke aruandeid aja, osakonna, agendi, sildi või kanali järgi. Lugege rohkem…
Tööhaldustarkvara peaks aitama Teil oma ülesandeid, töökoormust ja agente hallata automaatiseerimise funktsioonide kaudu, mis määravad kohustused, optimaalse töökoormuse, jaotavad ülesanded, tuvastavad agentide kokkupõrkeid ja muud. Lugege rohkem…
Kaugkoostöö tarkvara peaks toetama nii sisemisi kui ka väliseid kõnesid ja videokõnesid. Sisekõned võimaldavad suhelda kolleegidega ilma kolmanda osapoole rakendusi kasutamata ning väliskõned võimaldavad teenindada kliente mugavalt kodus. Lugege rohkem…
Kaugtoe tarkvara peaks võimaldama suhelda oma klientide ja kolleegidega ühelt juhtpaneelilt. Kasutage reaalajas vestlust, et aidata oma kliente reaalajas, ja kasutage sisemisi vestlusi, et kaugtöö toimimiseks suhelda oma kolleegidega. Lugege rohhkem…
LiveAgent on ainuke peatus kõikide kaugklienditoe meeskondade jaoks.
Oleme aidanud ettevõtetel kasvada ja nende klientide eest hoolitseda alates 2004. aastast. Meil on kõik, mis on vajalik Teie kaugklienditeeninduse tõstmiseks järgmisele tasemele.
See on ühtne kontaktpunkt kõikidele Teie klienditeeninduse vajadustele koos piletisüsteemi, reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia toega.
LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal enim arvustatud ja1 hinnatud #1 klienditoe tarkvaralahenduseks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Tööriist on varustatud üle 180 funktsiooniga, 40 integratsiooniga ja peaaegu lõputute kohandamisvõimalustega, et adapteeruda Teie vajadustega.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
To determine the best remote help desk software for your company, check out review platforms like Capterra. Moreover, compare features, pricing, and customization. Pick the three best ones and test their trials. Every reputable company that offers a help desk solution has one.
Remote support software enables your agents to provide customer service from almost anywhere with a simple internet connection. Moreover, it is a centralized customer service software, where you can automate agent tasks, analyze reports and efficiently respond to customers from one spot.
A proper remote help desk software displays reporting tools, which enable you to view and track your agent's performance on a daily basis if needed.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel