Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Vähendage LiveAgenti abil piletikoormust.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Ülekoormatud? Vähendage LiveAgentiga piletikoormust!

Kas kulutate liiga palju aega klientide soovidega tegelemisele, selle asemel, et muude oluliste asjadega tegeleda? Te pole üksi!

Piletite hulga vähendamine on keeruline ülesanne, kuid õigete tööriistade ja piletisüsteemi pakkuja abil saate kaose korrapärastada, määrata kohustused ja olla kursis kõigi sissetulevate klientide soovidega.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Klienditoe tarkvara tõttab appi

Klienditoe tarkvara suudab vähendada piletite mahtu läbi täiustatud funktsioonide, nagu:

Knowledge base Teadmusbaas

Sotsiaalmeedia pluginad

Kohalik reaalajas vestlus

Call center Sisseehitatud kõnekeskus

Miks on oluline vähendada piletite mahtu?

Increase productivity

Suurendab produktiivsust

Kui Teie piletikoormus väheneb, saavad Teie tugiagendid keskenduda keerukamatele ülesannetele. Nende töövoog on tõhusam ja nad on produktiivsemad.

Decrease load times

Vähendage ootamise aegu

Kui piletikoormus väheneb, saavad Teie agendid sissetulevatele päringutele vastata palju kiiremini. Selle tulemusel saavad nad vastata rohkematele piletitele kui varem.

Prevent burnouts

Ennetab läbipõlemist

Kui agendid tegelevad lõputu sissetulevate päringute tsükliga, kus tunneli lõpus pole valgust, põlevad nad kindlasti läbi.

Ready to switch to LiveAgent

Suurendab rahulolu

Kliendid on kannatamatud ja soovivad oma küsimustele võimalikult kiireid vastuseid. Kui piletite lahendamise ajad vähenevad, suureneb klientide rahulolu.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest kasutajatoe lahendustest.

Kuidas LiveAgentiga vähendada piletikoormust

E-posti piletisüsteem

LiveAgenti tugev piletisüsteem edastab kõik päringud e-postist, reaalajas vestlusest, sotsiaalmeediast, Teie kõnekeskusest ja teadmistebaasist ühte universaalsesse postkasti, millele pääsevad juurde kõik agendid korraga. Meie e-posti piletisüsteem aitab teil hallata kõiki sissetulevaid meilitaotlusi ja muuta need automaatselt piletiks.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Reaalajas vestlus

Vähendage piletikoormust LiveAgenti täiustatud reaalajas vestluse tarkvara abil. Andke oma klientidele ja veebisaidi külastajatele võimalus reaalajas vesteldes oma küsimustele vastuseid saada ning saavutage kiire, mugav ja lihtne piletite lahenduskäik.

Hääl- ja videokõned

Looge virtuaalne kõnekeskus osana oma mitmekanalilisest kasutajatoe lahendusest. LiveAgent koondab Teie veebisaidilt või lauatelefonilt tehtud kõned ühte kohta. Ehitage keerukaid IVR-puid kõnede asjakohaseks marsruutimiseks ja piletikoormuse vähendamiseks.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Sotsiaalmeedia kanalid

Integreerige oma sotsiaalmeedia profiilid LiveAgentiga ja vastake Facebooki ja Instagrami kommentaaridele, Facebook Messengeri privaatsõnumitele või säutsudele ja ettevõtte minimistele otse oma LiveAgenti juhtpaneelilt.

Web icon

Automatiseerimine

Aja säästmiseks ja tõhusamaks muutmiseks kasutage täiustatud automaatikafunktsioone, näiteks konserveeritud vastuseid või automaatikareegleid. Kui parandate oma agendi tootlikkust, paranevad ka piletite lahendamise ajad ja piletikoormus väheneb.

Mängustamine

LiveAgenti mängimisfunktsioon soodustab tervislikku konkurentsi agentide vahel ja parandab omakorda tootlikkust. Kui Teie agendid võistlevad tasemete, märkide ja preemiate pärast, vähenevad piletikoormused oluliselt. Ja see ei tundu tööülesandena!

Andmete analüüs

Vähendage piletikoormust, analüüsides, millised kanalid genereerivad kõige rohkem pileteid. Vajadusel määrake täiendavateks osakondadeks täiendavaid agente. LiveAgent annab Teile täieliku ülevaate Teie klienditeeninduse pingutustest, et saaksite ületada lõhe ootuste ja tegelikkuse vahel.

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Mis teeb LiveAgentist õige tööriista piletikoormuse vähendamiseks?

Most reviewed and number 1

Enim arvustatud ja esikohaga pärjatud

LiveAgent on 2019. ja 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

Preferred by 21k businesses

Eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Üle 180 funktsiooni, 40 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega, adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.

Cloud based and secure help desk

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgenti kasutamist minutitega.

Läbipaistev ja taskukohane hinnakujundus

Hankige meie professionaalne kasutajatoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevaseks tasuta prooviperioodiks, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

Milleks oodata? Alustage piletikoormuse vähendamist juba täna!

14 päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju vuud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas vähendada piletikoormust?

LiveAgent on võimas kasutajatoe tarkvara, mis aitab Teil ühelt liideselt tõhusalt ja efektiivselt käsitleda klientide taotlusi mitmelt kanalilt. Lisaks võimaldab see klientide päringuid vastavalt Teie eelistustele jaotada. Seega saate vajadusel määrata konkreetsetele osakondadele rohkem agente.

Milliseid ärilisi eeliseid pakub LiveAgent peale piletikoormuse vähenemise?

LiveAgenti ärilised eelised hõlmavad lisaks piletikoormuse vähenemisele suuremat klientide rahulolu, klientide hoidmist, klientide lojaalsust ja vähendatud klientide kadumise määra.

Related Articles to Vähendage piletite mahtu
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automaatika. Parandage oma turundust LiveAgenti kasutajatoe tarkvara abil.

Kas vajate oma turundusmaine parandamist?

Tekst tutvustab erinevaid turundusstrateegiaid e-kaubanduse valdkonnas. Sooduskupongid ja allahindlused on tähtsad, kuid klientide veenmine ostma võib olla keeruline. Kliendirahulolu on oluline müügi ja lojaalsuse suurendamiseks ning see saavutatakse tagasiside kaudu. Viis e-kirja malli klientidele iseloomustuste taotlemiseks antakse koos üldiste nõuannetega. Proaktiivne vestlus klientidega veebisaidil võib suurendada müüki ja konversioone. LiveAgent pakub ennetavate vestluskutsete funktsiooni. Viis tõhusat toote allahindluse e-kirja malli antakse, et kliente köita. Meiliturundus on oluline osa müügiedenduskampaaniast ja seda tuleb täiustada disaini, hääletooni, sageduse ja loovusega.

LiveAgent on võrreldes paljude teiste kasutajatoe lahendustega palju kuluefektiivsem ja sellel on enam kui 175 kasutajatoe funktsioone ja üle 40 integratsiooni. Vaadake rohkem.

Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?

LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.

LiveAgent parandab vastamiskiirust 26%. Teie kliendid tunnevad sellest rõõmu ja teie müük kasvab. Proovige LiveAgenti juba täna.

Soovite suurendada vastamiskiirust?

LiveAgent on Enim arvustatud ja esikohaga pärjatud klienditoe tarkvara aastal 2020, mis on eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt, ja on tulvil üle 180 funktsiooniga. Tarkvara on täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustamine võtab vaid mõned minutid.

LiveAgent aitab Teil parandada oma SaaS-i äri ja vähendada klientide kadumise määra. LiveAgent pakib suurepärase hinna eest kõik kanalid ühte lahendusse.

Klienditoe tarkvara SaaS-ile

LiveAgent pakub taskukohast klienditoe lahendust, mis sisaldab mitmeid kanaleid, sh sotsiaalmeedia. Tänu automatiseerimisele saate vähem aega kulutada igapäevaste ülesannete haldamisele ja keskenduda olulistele aspektidele nagu kliendid, ettevõte ja kasv. LiveAgenti alternatiive võrreldes saate veelgi säästa ning lisaks on üle 30 000 ettevõtte kasutanud nende teenuseid.

Uurige välja, millised piletisüsteemi alternatiivid on parimad, ning võrrelge neid hinna, reitingu ja funktsioonide järgi. Teie uus piletisüsteemi tarkvara ootab!

Valmis uueks piletisüsteemiks?

LiveAgent on tööriist, mida kasutavad ettevõtted erinevatel e-kaubanduse veebilehtedel, et oma klientidele pakkuda tuge. See suurendab produktiivsust ja aitab hoida mängijad rahul. LiveAgent on lihtsalt kasutatav ja pakub palju funktsionaalsust, sealhulgas kasulikke aruandlusfunktsioone. Selle kasutamine aitab säästa aega ning on rahaliselt mõistlik.

Siit saate teada, kuidas pakkuda oma tulevastele tarbijatele parimat kliendituge veebis. LiveAgent võib Teile näidata, kuidas seda õigesti teha.

Klienditoe tarkvara e-kaubanduse valdkonnale

Investeerimine klienditoe tarkvarasse säästab kulusid ja suurendab tootlikkust. LiveAgent on võimas ja lihtsalt kasutatav klienditoe tarkvara koos paljude eelistega, näiteks suurem tulu, klientide rahulolu ja parem töövoog. Edukaks veebiettevõtteks saamiseks on oluline pakkuda kvaliteetset tuge, mis on lihtne, taskukohane ja ühildub peaaegu igat tüüpi veebisaidiga.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo