Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Vähendage LiveAgenti abil ostukorvi loobumise määra.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Minimeerige ja taastage hüljatud ostukorvid

Ostukorvist loobumise määrad on seotud ostuprotsessi kitsaskohtadega. Sageli jäävad ostjate küsimused vastuseta või ostuprotsess võib olla liiga keeruline või ebameeldiv.

LiveAgent annab Teile võimaluse oluliselt vähendada hüljatud ostukorvide arvu ja taastada ostjaid tänu oma täiustatud reaalajas vestlusele ja automaatika funktsionaalsusele.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of cart abandonment

Mis on ostukorvi hülgamine?

Loobumine on e-kaubanduse termin, mida kasutatakse veebisaidi külastaja kirjeldamiseks, kes lahkub lehelt enne soovitud toimingu lõpetamist. Loobumise näideteks on ostukorvist loobumine, viidates külastajatele, kes lisavad oma veebipõhisele ostukorvile esemeid, kuid lahkuvad ostu sooritamata.

Milline on lubatud ostukorvist loobumise määr?

Meie viimased 2019. aasta ostukorvist loobumise andmed seavad globaalse keskmise ostukorvist loobumise määra kõigis sektorites 69,91%-ni.

Siiski on oluline märkida, et ostukorvist loobumise määrad on sektoriti erinevad, kuna erinevatel saitidel on väga erinevad ostuprotsessid ja klientide käitumine.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Kas on võimalik võidelda ostukorvist loobumise määra vastu?

Ostukorvist loobumine veebipõhises jaemüügitööstuses võib põhjustada palju pettumust, stressi ja valu. Õnneks saab seda määra vähendada mitmete võtmetaktikate ja -strateegiate abil, nagu brauseri kasutuskogemuse parandamine, maksmise võimalikult lihtsaks tegemine ning usalduse, lojaalsuse ja teadlikkuse suurendamine. Ettevõtted näitavad jätkuvalt, et mitme kanaliga klienditoe tarkvara rakendamine võib pakkuda leevendust ning annab suurepäraseid tulemusi.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

badges

Miks hülgavad kliendid oma ostukorve?

Liiga keeruline või pikk makseprotsess

Vältimaks, et kliendid ei otsiks alternatiive, on ülioluline pakkuda kassas reaalajas klienditeenindust, eriti kui see on pikk või liiga keeruline.

Kassaprotsessi võib pidada keeruliseks kui nõuate liiga palju informatsiooni või kliendi registreerumist enne maksmist. Tähtis on meeles pidada, et kassaprotsess peaks olema võimalikult lihtne ja lühike.

Complicated and lengthy checkout
No support

Puudub tugi

Kassaprotsessi ajal reaalajas tuge pakkudes saate vähendada ostukorvi hülgamise määra kahekohalise arvu võrra ja suurendada samal ajal oma konversioonimäära.

Olge valmis vastama kõikidele küsimustele, mis klientidel sinu toodete, kohaletoimetamise või hinnakujunduse kohta tekkida võivad.

"Ainult vaatan"

Kuna ostjad on tehnikateadlikud ja otsivad alati parimat pakkumist, lisavad nad sageli esemeid oma ostukorvi, kuid otsivad samu kaupu ka teistelt paremate tingimustega saitidelt (kohaletoimetamine, hind, kuupäev ja tarneaeg). Sisuliselt ei ole seda tüüpi ostjad veel otsustanud, milliselt saidilt nad peaksid ostma.

Kasutades proaktiivseid vestluskutseid, saate hõlpsalt pakkuda klientidele positiivset teeninduskogemust, mis veenab neid, et Teie kauplus on ostu sooritamiseks parim.

Only browsing

Ostukorvist loobumise määra alandamise meetodid

Talker icon

Pakkuge reaalajas vestluse tuge

Forresteri kohaselt väidab 44% veebitarbijatest, et “veebipõhise ostu keskel elusalt inimeselt küsimustele vastuste saamine on veebisaidi üks olulisemaid funktsioone.”

Eye icon

Jälgige väljumislehti

Määrake ostuprotsessis täpne koht, kus Teie kliendid oma korvid hülgavad. LiveAgenti täiustatud funktsionaalsus võimaldab Teil jälgida, millistel lehtedel Teie kliendid on ja kui kaua nad on neid sirvinud.

Bricks icon

Omnikanaliline tugi

53% klientidest suure tõenäosusega hülgavad oma veebiostud, kui nad ei leia kiireid vastuseid oma küsimustele. Pakkuge tuge reaalajas vestluse, KKK-de, sotsiaalmeedia, e-posti ja muu kaudu!

Võidelge ostukorvi hülgamise vastu LiveAgentiga

Ultimate omni-channel help desk software experience

Pakkuge reaalajas tuge

Vaadake meie videot, et saada lisateavet selle kohta, kuidas saate oma veebisaidi külastajatele reaalajas klienditeenindust pakkuda.

Kasutage proaktiivseid vestluskutseid, et viivitamatult meelitada kasutajaid Teiega reaalajas vestlema. Astuge samm edasi LiveAgenti täiustatud funktsioonidega, mis võimaldavad jälgida, millistel lehtedel Teie veebisaidi külastajad on ja kui palju nad igal lehel aega veedavad.

Automatiseerige hüljatud ostukorvide e-kirjad

Kui loote sobivad ajareeglid, loob LiveAgent automaatselt hüljatud ostukorvi e-kirjad 24 tundi (või mis tahes muul ajal) pärast loobumist.

Hüljatud ostukorvi meilide avamismäär on kõrgem kui 45%, klikkimise määr 50% ja klikkijate konversioonimäär on 50%.

Automate emails
Highest security standards

Toetuge kõrgeimatele turvastandarditele

LiveAgent pakub uusimaid turvastandardeid ja uusimat vastavust. Teie privaatne suhtlus on turvaline ja krüptitud ning asub vastavalt Teie eelistusele EU, US või Aasia andmekeskustes. LiveAgent vastab ka täielikult GDPR-ile ja järgib SaaS-i tööstuse uusimaid parimaid tavasid.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Pakkuge mitmekanalilist tuge

Lisaks reaalajas toe pakkumisele võib LiveAgent aidata Teil kõiki oma suhtluskanaleid sujuvamaks muuta.

Ühendades LiveAgenti kontoga piiramatu arvu telefoninumbreid, e-posti aadresse, sotsiaalmeedia kontosid, teadmistebaase ja kliendiportaale, saate pakkuda kiiret ja tõhusat tuge kõikidel kanalitel, mida Teie kliendid kasutavad.

Create self service portal in LiveAgent

Looge iseteenindusportaale

Luues iseteenindusportaalid, annate oma klientidele võimaluse oma küsimustele iseseisvalt vastused leida. Kuigi reaalajas vestlus on vajalik ja tahetud, ei ole mõnel kliendil lihtsalt mugav teistega rääkida. Pakkudes oma klientidele teadmistebaasi või kliendiportaali, näeb Teie ettevõte välja legitiimne ja usaldusväärne.

Mis teeb meie klienditoe lahendusest õige valiku?

LiveAgent on olnud 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele.

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Tänu üle 180 funktsioonile, üle 40 integratsioonile ja lõpututele kohandamisvõimalustele adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.

Rahuleolevad kliendid? Hindamatu

Pakkuge laitmatut reaalajas kliendituge, et vähendada oma e-poes hüljatud ostukorvide arvu. LiveAgenti abil on see lihtne.

Pilet+Vestlus

Pilet+Vestlus

Ideaalne väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele

$29/kuus
Pilet+Vestlus

Kõikehõlmav

Ideaalne igas suuruses äridele ja suurettevõtetele

$39/kuus

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas saate ostukorvist loobumise määra vähendada?

LiveAgent on võimas klienditoe tarkvara, mis aitab Teil ühelt liideselt efektiivselt ja tõhusalt käsitleda klientide taotlusi mitmelt kanalilt. Sellel on rohkem kui 180 funktsiooni, sealhulgas ennetavad vestluskutsed. Ennetavad vestluskutsed on suurepärane viis ostukorvi hülgamismäära vähendamiseks, kuna see võimaldab Teil veebisaidi sirvimise ajal kliendiga ühendust võtta.

Milliseid ärilisi eeliseid pakub LiveAgent peale ostukorvi hülgamismäära vähendamise?

LiveAgenti ärilised eelised hõlmavad suurenenud kliendirahulolu, klientide hoidmist, klientide lojaalsust ja vähenenud klientide kadumise määra lisaks ostukorvi hülgamise määra vähenemisele.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo