^Twitter^

Twitter

Klienditeenindus Twitteris võib muuta ettevõtted usaldusväärsemaks, samuti Facebookis. Twitteri andmetel 83% Twitteri kasutajatest, kes säutsusid ettevõtet ja said vastuse, tundsid end ettevõtte suhtes paremini ja tegid nendega suurema tõenäosusega äri.

Kuigi Twitter ei ole kõige populaarsem sotsiaalmeediakanal, kasutatakse seda siiski sageli klienditeeninduseks. Forresteri andmetel teatab 31% klientidest, et on ettevõttega Twitteri kaudu ühendust võtnud.

Kuid üllataval kombel on vaid 3% klienditeeninduse probleeme käsitlevatest säutsidest kutsuvad ettevõtet välja koos kasutajanime ja @ märgiga, mis muudab klientide reageerimisaja ootuste täitmise uskumatult keeruliseks. Lithiumi andmetel eeldab 78% klientidest, kes kaebavad Twitteris mõne kaubamärgi peale, vastust tunni jooksul. 

#Twitter

31%

klientidest teatavad, et on ettevõttega Twitteri kaudu ühendust võtnud. Forrester

Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

klientidest, kes kaebavad Twitteris kaubamärgile, ootavad vastust tunni jooksul.

Lithium

#CustomerServiceIssues

3%

klienditeeninduse probleeme käsitlevate säutsude hulgast kutsuvad ettevõtte kasutajanime @ sümboliga.

MarketingLand

3%

#Twitter

83%

Twitteri kasutajatest, kes saatsid ettevõttele säutsu ja said vastuse, tundsid end ettevõtte suhtes paremini ja tegid nendega suurema tõenäosusega äri.

Twitter

83%

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo