Sotsiaalmeedia toe ^võrdlusalused^

Sotsiaalmeedia toe võrdlusalused

Sotsiaalmeedia toe võrdlusalused on tööstusharudes erinevad. Seetõttu on keeruline anda täpset ülevaadet kanalite kasutamisest ja tähtsusest. Näiteks jaemüügi- ja e-kaubanduse ettevõtted saavad sotsiaalmeedia päringuid oluliselt rohkem kui SaaS-i ettevõtted või tervishoiuettevõtted, mis kajastub ka nende reageerimisaegades.

Näiteks ettevõtetel, mis kasutavad sotsiaalmeediat ühe peamise tugikanalina, on reageerimisaeg umbes 15 minutit. Teisest küljest vastab keskmine ettevõte 2–4 tunniga ja kõige aeglasem registreeritud reageerimisaeg oli 72 tundi. Lisaks teatavad 50% klientidest, et said vastused esimese 4 tunni jooksul pärast päringu esitamist ja 90% on saanud vastuse esimese 24 tunni jooksul.

Sotsiaalmeedia reageerimisaegade täielikuks mõistmiseks peame jaotama mõõdiku üksikuteks kanaliteks. Meie tulemused näitavad, et Twitteri ja Facebooki keskmine reageerimisaeg on kolm tundi, Instagramil neli tundi ja Viberil kaksteist tundi.

Need mõõdikud näitavad, et tugi sotsiaalmeedia kaudu on tavaliselt kaks korda kiirem kui kliendiportaali kaudu pakutav tugi, kuid kaks korda aeglasem kui tugi vestluse või telefoni kaudu. Veelgi enam, meie uuringud näitavad, et sotsiaalmeedia päringute keskmine esimese resolutsiooni aeg on 24 tundi ja täielik lahendamise aeg on 48 tundi.

Sotsiaalmeedia päringute keskmine käsitlemisaeg (AHT) on viis minutit, mis on suhteliselt lühike. Selle aja jooksul kirjutavad tugiagendid üles oma vastused ja mõnikord edastavad või eskaleerivad olemasoleva pileti. Sotsiaalmeedia võrdlusnäitajate kohaselt ainult 0,5% sotsiaalmeedia piletitest saadetakse enne lahendust edasi ja umbes 10% eskaleeritakse muudesse tugikanalitesse. Seetõttu on sotsiaalmeedia kontakti hind üsna madal, keskmiselt 3 dollarit kontakti kohta.

Keskmiselt genereerib ettevõte iga päev umbes kümme uut sotsiaalmeedia piletit. Ligikaudu 60% neist sotsiaalmeedia toepäringutest pärineb Facebookist, 25% Twitterist, 10% Instagramist ja 5% Viberist. Huvitaval kombel pöördub vaid 1% klientidest sotsiaalmeedia toe poole pärast ebaõnnestunud katseid oma probleeme teiste kanalite kaudu lahendada.

Lisaks toodete reklaamimisele ja küsimustele vastamisele saavad ettevõtted potentsiaalsete klientide leidmiseks kasutada sotsiaalmeediat. Keskmises ettevõttes püütakse sotsiaalmeedia kaudu iga päev viis unikaalset müügivihjet. Kahjuks on konversioonid suhteliselt väikesed, vaid 1% huvitatud külastajatest konverteeruvad. 

Üldiselt on sotsiaalmeedias tuge saavad kliendid saadud teenusega rahul. Sotsiaalmeedia klienditeeninduse võrdlusalused näitavad, et keskmine kliendirahulolu skoor on 70%, keskmine netopromootori skoor on +20 ja keskmine kliendi pingutuse skoor on 10.

#SocialMedia
#SupportChannels

Keskmiselt

10%

sotsiaalmeedia päringutest eskaleeritakse teistesse tugikanalitesse. LiveAgent

Meditator graf woman

#SocialMedia

Keskmine reageerimise

aeg

LiveAgent

#SocialMediaSupport

Sotsiaalmeedia tugipiletite keskmine käsitlemisaeg on

5 minutit

LiveAgent

5 minutit

#CostPerContact

Sotsiaalmeedia toe keskmine kulu kontakti kohta on

3 dollarit

LiveAgent

3 dollarit

#SocialMediaTicket

Umbes/p>

0.5%

sotsiaalmeedia piletitest suunatakse enne nende lahendamist. 

LiveAgent

0.5%

#SatisfactionRate

Sotsiaalmeedia toel on

70%

kliendirahulolu määr.

LiveAgent

70%

#SocialMedia

1%

klientidest pöörduvad sotsiaalmeedia toe poole pärast ebaõnnestunud katseid oma probleeme teiste kanalite kaudu lahendada.

LiveAgent

#CSAT
#SocialMedia

Sotsiaalmeedia keskmine kliendirahulolu skoor (CSAT) on

70%

LiveAgent

Meditator graf man

#ResponseTime

50%

klientidest saavad vastused esimese 4 tunni jooksul ja 90% saavad vastused 24 tunni jooksul pärast sotsiaalmeedia kaudu klienditeenindusega ühenduse võtmist. 

LiveAgent

#SocialMedia

Sotsiaalmeedia esmane lahendusaeg on

24 tundi

ja täielik lahendamise aeg on keskmiselt 48 tundi.

LiveAgent

Social media research

#NPS

Sotsiaalmeedia keskmine Soovitusindeks (NPS) on

20

LiveAgent

20

#CES

CES (Kliendi jõupingutuste skoor) sotsiaalmeedia jaoks on

10

LiveAgent

10

#SocialMedia

Keskmine ettevõte teenib kümme sotsiaalmeedia piletit

kümme
piletit

päevas.

LiveAgent

kümmepiletit

#SocialMedia

LiveAgent

#ConversionRates
#SocialMediaTickets

Sotsiaalmeedia piletite konversioonid on madalamad kui

1%

LiveAgent

Meditator graf standing woman

#LeadCapture

Sotsiaalmeedia piletid genereerivad keskmiselt

viis
vihjet

päevas.

LiveAgent

viisvihjet

#ResponseTimes

Sotsiaalmeedia kaudu pakutav tugi on tavaliselt 2 korda kiirem kui kliendiportaali kaudu pakutav tugi kuid 2 korda aeglasem kui vestluse või telefoni kaudu pakutav tugi.

LiveAgent

fast customer support - illustration

#ResponseTimes

Kiireim sotsiaalmeedia reageerimisaeg on umbes

15 minutit,

 

keskmine reageerimisaeg on

2 tundi

 

ja kõige aeglasem reageerimis aeg sotsiaalmeedias on

72 tundi

LiveAgent

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo