Sotsiaalmeedia ^ootused^

Sotsiaalmeedia ootused

Vaatamata sellele, et sotsiaalmeedia on üks vähem eelistatud klienditeeninduskanaleid, on selle järele endiselt suur nõudlus. Üle 63% klientidest eeldab, et ettevõtted pakuksid klienditeenindust oma sotsiaalmeedia kaudu – ja 90% sotsiaalmeedia kasutajatest on juba valitud platvormi kaudu mõne kaubamärgi või ettevõttega ühendust võtnud.

Brändidega sotsiaalmeedias ühendust võttes ootab 40% tarbijatest vastust esimese tunni jooksul, samas kui 79% ootab vastust esimese 24 tunni jooksul. Kui nende ootused on täidetud ja neil on Positiivne kogemus, soovitavad nad seda brändi sotsiaalmeedias teistele 71% tõenäolisemalt.

#SocialMedia

63%

klientidest eeldavad tegelikult, et ettevõtted pakuvad oma sotsiaalmeedia kaudu klienditeenindust – ja

90%

sotsiaalmeedia kasutajatest on valitud platvormi kaudu juba mõne kaubamärgi või ettevõttega ühenduse loonud

Super Office

#GreatExperiences

Tõenäosus, et

tarbija soovitab pärast positiivse kogemuse saamist sotsiaalmeedias mõnda brändi teistele

71%

Statista

71%

#SocialMedia

40%

tarbijatest eeldavad, et kaubamärgid reageerivad esimese tunni jooksul pärast sotsiaalmeedia kaudu ühenduse võtmist, samas kui

79%

eeldab vastust esimese 24 tunni jooksul.

Ambassador

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo