Piletisüsteemi olulisus

Piletisüsteemid võivad parandada nii agentide kui ka klientide klienditoe kogemust.

Süsteemid integreeruvad kolmanda osapoole rakendustega ja sisaldab kliendisuhete haldussüsteeme, muutes klientide kohta kontekstuaalse teabe kogumise, vaatamise ja muutmise lihtsaks. Põhimõtteliselt pakuvad piletisüsteemid agentidele hea klienditoe vundamendi ja seavad nad valmis edu saavutamiseks.

Süsteem võimaldab neil pakkuda teadlikku ja personaalset teenust, parandades kliendikogemust ja ettevõtte tulusid. Korrelatsioon on vaieldamatu. Forbesi andmetel teatas 84% ettevõtetest, kes töötavad oma kliendikogemuse parandamise nimel tulu suurenemisest. Lisaks suurendab klientide rahulolu osaliselt tulusid tänu positiivsele suusõnalisele reklaamile. Salesforce’i andmetel soovib tervelt 72% õnnelikest klientidest jagada oma kogemusi sõprade, pereliikmete, eakaaslastega ja veebis.

Paljud ettevõtted arvavad aga, et piletisüsteemi tarkvarasse investeerimine pole vajalik. Tulemuseks on see, et kannatab kogu nende äri – alates klienditeenindajatest kuni tuluvooni. Parature läbi viidud uuringu kohaselt ei saa 42% agentidest klienditeeninduse päringuid lahendada vananenud või eraldunud süsteemide tõttu. See muudab kliendid pettunuks, kuna 22% hülgavad ostukorvid ja 97% loobuvad ettevõttest, jätmata tagasisidet või vihjeid põhjuse kohta.

Katkestatud süsteemid ja halvad kliendisuhtlused aitavad kaasa ka >klienditeenindajate lahkumisele, mis on keskmiselt 29% aastas.

#TicketResolution

42%

agentidest ei suuda vananenud või lahtiühendatud süsteemide tõttu klientide päringuid lahendada.

Parature

#CSRTurnoverRate

Klienditeenindaja aasta keskmine käibemäär on

29%

LinkedIn

29%

#CustomersChurn

97%

klientidest, kes ettevõttest loobuvad, teevad seda ilma põhjuse kohta tagasisidet või vihjeid jätmata.

Mixpanel

97%

#IncreaseInRevenue

84%

ettevõtetest, kes töötavad oma kliendikogemuse parandamise nimel, teatavad oma tulude suurenemisest.

Forbes

84%

#PositiveWordOfMouth

72%

klientidest jagavad oma häid tugikogemusi teistega. 

Salesforce

72%

#CustomerAbandonCarts

22%

klientidest loobus ostukorvist teabe puudumise tõttu.

Tyche Softwares

22%

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo