Tasuta Prooviperiood
research 8 illu

Kõnekeskuse tarkvarasse investeerimine

Iga ettevõte peaks püüdma luua erakordset kõnekeskuse kogemust. Mida positiivsem on kliendikogemus, seda tõenäolisemalt jääb klient kaasatuks ja lojaalseks. Kaasatud tarbijad ostavad 90% sagedamini, kulutavad 60% rohkem tehingu kohta ja näitavad viis korda tõenäolisemalt, et bränd, millele nad on lojaalsed, on ainus, millelt nad tulevikus ostavad. Veelgi enam, hea kliendikogemusega kliendid kulutavad 140% rohkem kui need, kellel on halb klienditeeninduse kogemus.

Temkin Groupi andmetel on promootoritel 4,2 korda suurem tõenäosus uuesti osta, 5,6 korda tõenäolisem andestada ettevõttele pärast eksimust ja 7,2 korda tõenäolisem proovida uut pakkumist kui halvustajatel. Kaasatud kliendid saavad samuti tõenäolisemalt promootoriteks ja tutvustavad Teie ettevõttele uusi kliente. Nad on ka andestavamad, kui tegemist on kehva kliendikogemusega.

Nagu näete, on kaasatud kliendid väärtuslikud. Seetõttu on Teie huvides luua neile positiivseid kogemusi ja hoida neid oma kaubamärgile truuna. Pidage meeles, et ainuüksi 5% klientide hoidmise suurenemine võib pikaajalises perspektiivis kasumit suurendada kuni 95%.

#CustomerRetention
#Profits

5%-line

klientide hoidmise suurenemine võib pikas perspektiivis suurendada kasumit kuni 95%.

HBS

Meditator graf woman

#CustomerStatistics

Kaasatud kliendid

90%

kulutavad sagedamini 60% rohkem tehingu kohta ja näitavad viis korda tõenäolisemalt, et see on ainus bränd, mida nad tulevikus ostavad.

Rosetta

#CustomerSupport

Hea kliendikogemusega kliendid kulutavad

140%

rohkem kui need, kellel on halb kogemus.

Harvard Business Review

research 8 140percent

#NPSPromoter

Promootorid ostavad

4.2

korda suurema tõenäosusega

5.6

korda tõenäolisemalt andestab ettevõttele pärast viga

7.2

korda tõenäolisemalt proovivad uut pakkumist võrreldes halvustajatega

Temkin Group

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo