Kliendiportaali ^võrdlusalused^

Kliendiportaali võrdlusalused

Kliendiportaalide osas on ootuste ja tegelikkuse vahel ilmne lünk. Enamik kliente eelistab probleeme iseseisvalt lahendada ja loodavad leida ettevõtete veebisaitidelt spetsiaalseid eneseabi jaotisi. Meie uuringud näitavad, et üle 77% klientidest on minevikus iseteenindusportaali kasutanud, neist 60% otsis abi lauaarvutites, 38% mobiilseadmetes ja 2% tahvelarvutites. 

Reaalsus on aga see, et väga vähesed ettevõtted (10%) pakuvad eneseabivahendeid nagu kliendiportaalid. Lisaks kasutab ainult 2% foorumeid veebikogukondade loomiseks ja ainult 1% kasutab mitut teadmusbaasi klientide teenindamiseks erinevates keeltes.

Lisaks väga vähestele kliendiportaali teenuseid pakkuvatele ettevõtetele on reageerimisajad aeglased. Meie võrdlusuuringu aruanne näitab, et 10% kliendiportaali kaudu esitatud klientide päringutest saavad vastuse esimese tunni jooksul. 60% küsimustest saavad vastused esimese 24 tunni ja 90% esimese 48 tunni jooksul. Esimese vastuseni kulub keskmiselt 6 tundi ja kliendiportaali pileti keskmine käsitlemisaeg on 2 kuni 3 päeva. Pärast pileti lahendamist kulub kõigi seotud ülesannete lõpetamiseks keskmiselt 10 minutit. 

Vaatamata aeglastele reageerimisaegadele on kliendiportaalidel 95% lahendamise ja 95% vastamise määr. Neil on ka kõrge CSAT-reiting (92%), +45 NPS-reiting ja CES-reiting 10, mis näitab, et kliendid on pakutava teenusega üldiselt rahul.

Piletite mahu osas näitavad meie uuringud, et keskmiselt saab kliendiportaal viis piletit päevas ja sellel on kümme piletit mahajäämuses. Lisaks 0,25 piletit edastatakse enne lahendamist ning 80% kliendiportaali piletitest esitatakse tööajal.

Mis puudutab pileti hinda, siis kliendiportaali päringutele on suhteliselt odav vastata, keskmine kulu kontakti kohta on 5 dollarit.

#SelfServicePortals
#ConsumersReport

77%

tarbijatest teatas, et on kasutanud iseteenindusportaali.

Microsoft

Meditator graf standing woman

#CustomerPortals

60%

klientidest otsivad abi lauaarvutitest,

38%

mobiilseadmetest,

2%

tahvelarvutitest.

LiveAgent

#KnowledgeBases

Ainult 1%

ettevõtetest kasutavad klientide teenindamiseks mitmeid erinevates keeltes teadmusbaase.

LiveAgent

Ainult 1%

#Forums

2%

ettevõtetest kasutavad veebikogukonna loomiseks foorumeid.

LiveAgent

2%

#CustomerPortal

10%

ettevõtetest kasutab kliendiportaale.

LiveAgent

10%

#ResolutionRates

Kliendiportaalide lahendamise määr on

95%

LiveAgent

95%

#TicketHandleTime

Kliendiportaali piletite

keskmine käsitlusaeg

on vahemikus

2-3päeva.

LiveAgent

#PortalWorkTime
#CustomerPortal

Kliendiportaali piletite keskmine kontaktijärgne tööaeg on

10 minutit

Tyche Softwares

Meditator graf woman

#TicketTransfers

Kliendiportaali pilet läbib keskmiselt

0.25

edastamist, enne kui see lahendatakse. 

LiveAgent

#CostPerContact

Kliendiportaali keskmine kulu kontakti kohta on

5 dollarit

LiveAgent

5 dollarit

#ResponseTimes

Kliendiportaalide puhul on keskmine aeg esimese vastuseni

6 tundi

LiveAgent

6 tundi

#CSAT

Kliendiportaalil on

92%

rahulolu määr (CSAT).

LiveAgent

92%

#ResponseTimeBands

10%

kliendiportaali kaudu

esitatud

kliendipäringutest saab vastuse esimese tunni jooksul, 60% esimese 24 tunni

ja 90% esimese 48 tunni jooksul. 

LiveAgent

#NPS

Keskmine

soovitusindeks

kliendiportaalile on

+45

LiveAgent

+45

#CES
#CustomerPortal

Kliendiportaalide keskmine kliendi jõupingutuse skoor (CES) on

kümme.

LiveAgent

Meditator graf man

#TicketBacklog

Kliendiportaali mahajäämuses on tugipiletite arv tüüpiliselt 

neli.

LiveAgent

#PortalNetTickets

Keskmine piletite arv kliendiportaalist on 

5 tükki päevas

LiveAgent

5 tükki päevas

#CustomerPortals

80%

kliendiportaalide kaudu saadud piletitest esitatakse tööajal ja umbes 20% pärast tööaega.

LiveAgent

80%

#TicketReplyVolume

Kliendiportaalide keskmine vastuste maht on

95%

LiveAgent

Meditator graf standing woman

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo