Tasuta Prooviperiood
research 22 illu

Facebook

Aastate jooksul on Facebook kujunenud üheks peamiseks klienditeeninduse kanaliks. Facebook teatab, et Facebook Messengeris saadetakse iga kuu inimeste ja ettevõtete vahel üle 20 miljardi sõnumi.

Tööstusuuringute kohaselt kasutab 59% klientidest Facebooki ettevõtetega ühenduse võtmiseks ja 33% klientidest on võtnud ühendust ettevõttega, kasutades Facebooki ja sarnaseid suhtluskanaleid. 

Kuna tarbijad suhtlevad juba Facebookis oma pere ja sõpradega, on see atraktiivne kanal klienditeeninduseks. Lisaks tunnevad kliendid, et Facebooki tuge pakkuvad ettevõtted on mainekamad ja usaldusväärsemad – peaaegu 69% USA tarbijatest väidab, et see paneb neid end kaubamärgi suhtes kindlamalt tundma.

#Facebook

33%

klientidest on võtnud ettevõttega ühendust Facebooki ja sarnaseid suhtluskanaleid kasutades.

Forrester

#Facebook

59%

klientidest kasutab Facebooki ettevõtetega ühenduse võtmiseks.

Khoros

research 22 59percent

#Facebook

20miljardit

sõnumit saadetakse Facebook Messengeris igakuiselt ettevõtete ja inimeste vahel.

Mixpanel

#Facebook

69%

USA Facebooki kasutajatest, kes saadavad ettevõtetele sõnumeid, ütlevad, et see paneb nad end kaubamärgi suhtes kindlamalt tundma. HootSuite

Meditator graf man

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo