Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tugiteenuse süsteem

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Tugipileti süsteem edastab Teie suhtluse

Sõltumata sellest, millises valdkonnas Teie ettevõte tegutseb, on vältimatu, et klientidel tekivad aeg-ajalt probleemid Teie toodete või teenustega. Kuna klientide kaebused võivad sageli kaasa tuua klientide kadumise (kui neid käsitletakse negatiivselt), on oluline neid käsitleda viisil, mis karjub suurepärasest klienditeenindusest. Siinkohal on tugipiletite süsteemid väga kasulikud. Piletisüsteemid aitavad meeskondadel hallata suurel hulgal päringuid mitmel kanalil ja võimaldavad neil kiiresti ja asjatundlikult päringutele vastata.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Create-Ticket

Mis on tugipileti süsteem

Tänapäeva mitmekanalilises kliendisuhtluse keskkonnas on veebipõhine tugipiletite süsteem hädavajalik tööriist igale edasiviivale teenindusmeeskonnale. Toetav piletitarkvara on loodud selleks, et võimaldada ettevõtetel hõlpsalt korraldada ja hallata oma teenusetaotlusi, mis tulevad tsentraliseeritud asukohast. Alates e-kirjadest ja kõnedest, lõpetades vestluste ja sotsiaalmeedia sõnumitega – tarkvara toob kõik Teie kliendivestlused ühte jagatud postkasti, kust saate kogu vajaliku teabe sujuva teeninduskogemuse pakkumiseks.

Alustage tasuta prooviperioodi

Kes vajab tugipileti süsteemi?

Kas teie ettevõte ei kasuta veel piletisüsteemi? On aeg alustada, kui:

Email icon

Tugiteenuse päringute arv kasvab kiiresti, kuid soovite veenduda, et ükski kliendipäring ei läheks kaduma

Tachometer icon

Soovite oma tugiteenuse meeskonnale luua vähema stressiga keskkonna

Flower money icon

Soovite klientide paremaks rahuloluks parandada reageerimise ja lahendamise aega

Kuidas saavad ettevõtted kasu tugipiletite süsteemidest?


email ticketing

Lihtsustage mitmekanalilist tuge

Õige piletisüsteemiga saate hõlpsalt hallata kõiki kliendisuhtlusi ühelt ühendatud juhtpaneelilt olenemata sellest, millisest kanalist need saadeti.


have all the context you need

Hankige kogu vajalik kontekst

Salvestage mugavalt oma klientide suhtlus ja varasem ajalugu ühte kohta, andes agentidele kogu vajaliku konteksti tõhusa ja isikupärase toe pakkumiseks.


high security standards

Säilitage kõrged teeninduse standardid

Nutikas piletite marsruutimine ja teenustasemelepetel põhinev prioriteetide seadmine aitab agentidel säilitada kõrged teeninduse standardid ka siis, kui on palju tugipileteid.


enable efficient team collaboration

Võimaldage efektiivne meeskonna koostöö

Mitmed koostööfunktsioonid soodustavad suuremat koostööd agentide vahel ja võimaldavad neil vahetada kriitilist teavet ning töötada samade piletite kallal, et pakkuda kiiremat lahendust.

LiveAgenti kõik ühe tugipiletite tööriist

LiveAgenti tugipiletite süsteem pakub kõike, mida vajate oma klienditoe laiendamiseks ja veatu mitmekanalilise teeninduse pakkumiseks.

Universaalne postkast intuitiivse kasutajaliidesega

LiveAgenti piletitarkvara ühendab kõik Teie sidekanalid ühte universaalsesse postkasti. E-kirjad, vestlused, kõned ja sotsiaalmeedia sõnumid on kõik hõlpsasti juurdepääsetavad ühelt armatuurlaualt, mis tagab parema mugavuse ja tõhusa haldamise. Kasutajaliides on intuitiivselt lihtne ja hõlpsasti kohandatav Teie vajadustele.

undraw emails 6uqr
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Hübriidne piletite voog

Pole vahet, kust suhtlus algab, piletid näevad alati ühesugused välja. Alustage vestlust kliendiga reaalajas vestluses, jätkake e-posti teel ja lõpetage see kõnega – kogu suhtlus jääb hübriidpileti sisse sama pileti ID alla, koos kogu vajaliku teabega kliendi ja tema probleemi kohta.

Alustage tasuta prooviperioodiga

Nutikas piletite jaotus

Piletite automaatne jaotamine on ainulaadne LiveAgenti funktsioon. See tagab, et Teie agentidel on alati optimaalne töökoormus, kuna see võimaldab Teil telefonitööd muuta, seada pausid, et agendid saaksid vajadusel puhata. Samuti saate piletite parameetrite, sündmuste või ajapõhiste tingimuste põhjal seadistada piletite jaotamise reeglid.

undraw app installation mbdv
undraw to do list a49b

Lihtne kohustuste haldamine

LiveAgenti tugipiletite haldussüsteemi abil saate hõlpsalt hallata piletikohustusi ja pileteid erinevatele osakondadele või agentidele üle kanda. Olge alati kursis, kes vastutab iga pileti lahendamise eest, ja ärge kunagi enam kuulge “ma ei teadnud, et see on minu kohustus”.

Uurige rohkem

Põhjalik klientide ülevaade

LiveAgent võimaldab Teil lisada igale kontaktikaardile välju, et Teil oleks rohkem väärtuslikke andmeid oma klientide kohta. Lisage hõlpsalt märkmeid, pääsege juurde nende varasemale piletiajaloole või ühendage mis tahes saadaolevad kolmanda osapoole pistikprogrammid, mis aitavad Teil täielikku kliendiprofiili luua.

undraw profile 6l1l
undraw book lover mkck

Võimsad iseteeninduse tööriistad

Laske klientidel probleeme ööpäevaringselt ise lahendada, pakkudes vastuseid isegi siis, kui Teie agendid on võrgust väljas. Lisaks piletite haldamise funktsionaalsusele pakub LiveAgent samas paketis ulatuslikke iseteenindusvõimalusi. See hõlmab täielikult kohandatavat kliendiportaali koos teadmusbaasi, KKK-de ja foorumitega.

Uurige rohkem

Me pole ainsad, kes on LiveAgentist elevil

Union icon

Enim arvustatud

LiveAgent oli 2019. ja 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe piletitarkvaraks.

Smiley face icon

Üle 30 000

Meie piletisüsteemi usaldab üle 30 000 ettevõtte üle maailma erinevates tööstusharudes.

dollar ticket

Proovige meie tasuta versiooni

LiveAgenti piletitarkvara seadistamiseks kulub vaid paar minutit ning meil on saadaval ka täiesti tasuta versioon.

Läbipaistev ning õiglane hinnakujundus

Ei mingeid lepinguid, peidetud kulusid, ainult igakuine arve. LiveAgent parimat hinna ja kvaliteedi suhet läbipaistva hinnakujundusega, tasu võetakse igakuiselt vaid tegeliku kasutuse põhjal. Valige õige plaan, mis vastab Teie toe vajadustele kõige paremini, ja alustage klientide rahulolu parandamist juba täna.

Pilet

Pilet

Väikeettevõtetele ja professionaalsetele turustajatele.

$15/kuus
Pilet

Pilet+Vestlus

Väikeettevõtetele ja professionaalsetele turustajatele.

$29/kuus

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

What is a support ticket?

A support ticket is a customer inquiry. It could be Email, Call or Live Chat. All of these customer inquiries are transformed into tickets and displayed at your Universal inbox in help desk software.

How do you manage support tickets in help desk software?

The first step and most obvious step is to start utilizing features such as SLAs, Time Rules, or Automated ticket distribution. By setting these features, you can automate many tasks. As a result, your customer reps can easily manage support tickets inside the Universal inbox.

What is a support ticket system?

A support ticket system is a centralized software that supports your customer reps' daily tasks. Moreover, it automates and analyzes the customer service performance.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo