Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tugipiletite süsteem

Avaldage oma klientidele muljet ja suurendage nende rahulolu.

  • ✓ Pole seadistamise tasu   
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Päise animatsioon
Klienditoe tarkvara

Kui Te pole kindel, milline on Teie jaoks parim võimalik tugipiletite süsteem, või Te pole tugiteenuse piletisüsteem isegi kuulnud ja soovite rohkem teada saada, olete alustamiseks õiges kohas.

Tugiteenuse piletisüsteem pole mitte ainult iga ettevõtte jaoks peaaegu vajalik, vaid see väike asjalik süsteem võib elu palju lihtsamaks muuta, säästes väärtuslikke tunde ja võites klientidelt punkte.

Erinevus suurepärase tugiteenuse piletisüsteemi ja keskmise vahel võib aga olla üsna drastiline, seega on Teie huvides tagada, et Teil on parim võimalik süsteem, kuid samal ajal saate oma raha eest maksimumi.

Mis on tugiteenuse piletisüsteem?

Tugiteenuse piletisüsteem on põhiliselt tarkvara, mis võimaldab Teil tsentraalselt hallata mitut saabuvat klienditeeninduse taotlust erinevatest kanalitest. See kena väike klienditoe tarkvara genereerib pileti iga saadud klienditeeninduse taotluse kohta.

Need võivad olla e-posti piletisüsteem, kõnekeskuse piletisüsteem, iseteenindusportaali piletisüsteem jne. Kuid olenemata allikast koondavad tugiteenuse piletisüsteemid need sissetulevad piletid ja salvestavad klientide taotlused. Seega on piletihalduritel lihtsam kaebusi ja päringuid käsitleda. Kui saate klientidelt kaebusi mitme kanali kaudu, näiteks e-posti, telefoni või veebisaidi kaudu, on piletisüsteemi tarkvara Teie jaoks ideaalne lahendus.

Miks kasutada oma ettevõttes tugiteenuse piletitesüsteemi?

Mõelge stsenaariumile, kus teie tootega on väike probleem ja Teil pole spetsiaalset klienditeenindusplatvormi. Klientide päringutega tuleb tegeleda, kui need saabuvad, ja on vältimatu, et võite mõned kliendipäringud tahtmatult unustada.

See võib olla masendav kogemus nii Teile kui ka Teie kliendile. Nagu iga ettevõte teab, on kliendirahulolul mõju Teie müügile ja lojaalsusele. Seetõttu on Teie kui ettevõtte omaniku huvides tagada, et kõik kliendisuhtlused oleksid lühikesed, meeldivad ja tõhusad. Midagi, mis ei ole alati võimalik valesti koolitatud klienditeeninduse esindajatega.

Siin tulebki mängu hea tugipiletite süsteem. Iga päring tuleb salvestada, samuti kuupäev, kellaaeg ja muud asjakohased üksikasjad ning pilet genereeritakse. Seda tehes on Teie klienditoe meeskond sissetulevate päringute käsitlemisel palju tõhusam.

Lisaeeliseks on ka võimalus ajastada meeldetuletusi ja määrata prioriteedid vastavalt kliendi vajadustele. See säästab Teie väärtuslikku aega ning näitab Teid tõhusama ja rohkem kontrolli omavana. Samuti muudab see elu palju lihtsamaks ja aitab sujuvamaks muuta kogu klienditeeninduse protsessi.

Kuidas valida parim tugipiletite süsteem

Oma ettevõtte jaoks parima tugipiletisüsteemi valimine võib olla keeruline. Arvestada tuleb mitme teguriga ja kuigi enamik klienditoe tarkvaradest pakub klientide rahul hoidmiseks piisavalt funktsioone, jääb siiski peamiseks küsimuseks, milline neist kõige kuluefektiivsem lahendus on. Vaatame mõningaid tegureid.

Mitmekanaliline tugi

Peaksite endalt küsima, kas saate klienditoe pileteid kõikidest suhtluskanalitest, või tuleb kogu Teie piletiliiklus ühest allikast. Samuti võite soovida end optimeerida ühe või kahe kanali jaoks ja otsida klienditeeninduse tarkvara, mis pakub ainult neid funktsioone. Võtke aega uurimiseks, kas suhtlete oma kliendibaasiga peamiselt e-posti, kliendikõnede ja sotsiaalmeedia kaudu, mis võib õigustada klienditoe tarkvara jaoks konkreetse funktsiooni otsimist.

Teisest küljest, kui Teil on suurem osa piletitest pärit kliendiportaalist, võite soovida investeerida sisseehitatud vestlustarkvaraga süsteemi, et pakkuda kohest abi.

Piletite haldamine

Kui olete kindel, et saate pileteid mitmetest kanalitest, peaksite uurima hübriidpiletite süsteemi. See võimaldab klienditeenindajatel jälgida piletilahendust või klientide küsimusi läbi mitme kanali.
Teise võimalusena saate valida universaalse postkasti, kust saate ühest kohast vaadata ja vastata erinevatele piletitele.

Kliendisuhete haldamine on lahutamatu osa sellest, miks valite piletisüsteemi tarkvara. Kui märkate korduvaid probleeme, aitavad funktsioonid nagu makrod või mallivastused koos eelnevalt määratletud vastustega Teil aega säästa. Automaatne piletite levitamine ja eskaleerimine muudavad süsteemi haldamise lihtsamaks. Massilised piletitoimingud võimaldavad Teil teha toiminguid mitme piletiga samaaegselt, säästes Teie aega ja võimaldades Teil saata, üle kanda, lahendada või kustutada mitu piletit korraga.

Samuti soovite põhjalikku aruandlust ja analüüsi, et Teie otsused oleksid teadlikud. Hoiatusi ja märguandeid pakkuv tarkvara on samuti suurepärane, sest see tagab, et Te ei jää millestki ilma ja miski ei jää kahe silma vahele.

Piletisüsteemi funktsioon klienditoe tarkvaras - LiveAgent

Reaalajas vestlus

Reaalajas vestluse tarkvara on suurepärane viis klientide päringute lahendamiseks, suheldes reaalajas läbi kiirsõnumite. Saate valida vestluse jaotamise süsteemi, mis edastab klientide päringud kõigile veebipõhistele klienditoe agentidele. Üldiselt lisab reaalajas vestluse tarkvara veebilehele manustamine klienditeenindusele väärtust.

Näpunäide: uurige kindlasti heade hostimisteenuste kohta, et Teie veebisaidi kiirus ja maht oleks optimeeritud. Viimane asi, mida soovite, on see, et Teie vestlustarkvara jookseks saidil struktuuriprobleemide tõttu kokku.

Lisaks võimaldab vestluse ülevaade Teil näha võrgus olevaid kasutajaid, asukohta ja URL-e. Teil on ka võimalus jälgida interaktsiooni juhtumite jälgimise tarkvaraga ja vestluste ajalugu, mis võimaldab näha eelnevaid vestlusseansse. See on väärtuslik tööriist, mis pakub Teie teeninduskeskusele põhjalikku teavet klientide kohta.

Reaalajas vestluse funktsioon klienditoe piletisüsteemis - LiveAgent

Kõnekeskus

Kõnekeskus võib vastu võtta klientidelt sissetulevaid kõnesid või teha väljaminevaid kõnesid. Tavaliselt tehakse seda selleks, et kliente tootest teavitada. Interaktiivne häälvastus (IVR) on kõnekeskuse tarkvara hindamatu osa. IVR-tehnoloogia automatiseerib Teie telefonisüsteemi eelnevalt salvestatud häälsõnumite ja seejärel marsruutimise abil, edastades sissetuleva kõne vastavale agendile või osakonnale.

Kui tugimeeskond on hõivatud muude kõnedega või klientidel ei ole aega agendiga rääkida, on võimalik ka taotleda tagasihelistamist IVR-i menüüs. Kõnede logimine või kõne salvestamine on ka paljudes kõnekeskustes funktsioon juriidilistel, koolituste või turvalisuse eesmärgil.

Ühendage oma VoIP-teenuse pakkuja kasutajatoe tarkvaraga – LiveAgent

Sotsiaalmeedia

Erinevate kanalite jälgimist, et näha, kus Teie kaubamärki mainitakse, nimetatakse ka brändi jälgimiseks. Kui jälgite tarbijate suhtumist kaubamärgi mainehaldusesse ning teete vajadusel strateegilisi muutusi, võib see oluliselt mõjutada klientide õnnehinnanguid. Sotsiaalmeedia märguanded, mis võivad pärineda sotsiaalmeedia haldustööriistadest, võivad olla tõhus viis soovitud eesmärgi saavutamiseks sotsiaalsest kuvandist.

Kliendiportaal

Mõelge tervele teegile, mis sisaldab teavet toodete või teenuste kohta, artikleid, juhendeid, ekraanipilte, videoid jne. See on ainus peatus, kust saate kogu toote kohta käiva teabe, teisiti tuntud kui teadmusbaasi tarkvara. Samuti on oluline omada valmis andmebaasi klientide kohta.

KKK-lehed toimivad ka esmase allikana klientide probleemide või lahknevuste lahendamisel. Foorumid toimivad ka konkreetsete teemade aruteluruumina. Mõnel kliendiportaalil on ka tagasiside ja soovituste lehed.

Mitme teadmusbaasi funktsioon kliendiportaali tarkvaras - LiveAgent

Platvormide eripära

Peate paratamatult probleeme lahendama mitme sidekanali kaudu, nii et kasutatav platvorm peaks pakkuma Teile mitmekanalilist kommunikatsiooni teekonda lahenduseni. Piletihaldus peaks hõlmama kasutusvalmis malle vastuste jaoks ja peaks ühtlasi võimaldama ka kaugjuurdepääsu juhtimist.

Kohandatud teenusetaseme lepingud või SLA haldus tagab, et kõik kokkulepitud teenusetasemed on täidetud ja et pööratakse tähelepanu mõõdikutele, mille alusel kokkulepitud teenuseid mõõdetakse. Kombineerituna aruandluse ja analüüsiga, mis annavad Teile piisavalt andmeid teadlike otsuste tegemiseks, ja aja jälgimise tarkvaraga, paraneb kliendikogemus märkimisväärselt.

Integratsioonid

Iga väärt tarkvara peaks saama sujuvalt integreeruma mitme platvormi vahel. See hõlmab kuid ei piirdu sotsiaalmeedia, e-kaubanduse platvormide ja VoIP-ga (Voice Over Internet Protocol). Kasutamise hõlbustamiseks on integreerimine hädavajalik ja integreerimise puudumine võib jätta tarkvara tähelepanuta, isegi kui see on potentsiaalselt kasulik.

Kõige tõhusam viis klientide rahulolu andmete kogumiseks on integreerimine klientide tagasiside tarkvaraga, et koguda kliendirahulolu küsitlusi. Juurdepääs rahuloluküsitlustele tähendab, et saate oma süsteemide haldamisel olla ennetav, mis jällegi viib probleemide ilmnemisel kiirema lahenduseni.

Ühendage Facebook klienditoe tarkvaraga - LiveAgent

Kui palju maksab tugiteenuse piltetisüsteem?

Hea klienditeeninduse tarkvara hind võib varieeruda sõltuvalt Teie valitud plaanist, selle pakutavate funktsioonide arvust ja kasutatavate agentide arvust. Kontrollige kindlasti, millised hinnaplaanid on saadaval, ja valige kohandatud hinnakujundusmudel, kus maksate kasutaja kohta kuus.

Enamiku tarkvaraga peaks kaasnema ka tasuta prooviperiood, et saaksite katsetada, kas see Teile meeldib või mitte.

25 parimat klienditoe piletisüsteemi pakkujat

1. LiveAgent

Tugipiletite süsteem

Kui otsite piletisüsteemi tarkvara tugiteenusele, siis miks mitte alustada parimast? LiveAgent on kahtlemata üks parimaid. Kuna kõik tugikanalid on ühe katuse all, on sellel funktsioonirikkal tarkvaral üle 130 funktsiooni ja 200 integratsiooni tööriistadega, mida te juba kasutate, mis tähendab, et seda saab ka integreerida erinevate klientide tagasiside tarkvaraga.

Just siis, kui arvasite, et paremaks minna ei saa, toob LiveAgent koos oma universaalse postkastiga lauale hübriidpiletite voo, et saaksite jälgida lahendusi erinevatest kanalitest. Pole enam ebaühtlast töökoormust. LiveAgent loob ja jaotab töökoormusi automaatselt agentide vahel. Aja jälgimine võimaldab Teil jälgida oma agendi tööaega pileti kohta. Samuti hoolitseb see SLA vastavuse eest, jälgides tööaegu.

Ticketing Software Deep Dive

Täiendavat teavet saab salvestada piletiväljadele ja saate ka teostada erinevat tüüpi massiaktsioonie. Kõige tipuks on olemas rämpspostifilter, et Te ei peaks nägema tarbetut sisu ja sama probleemi korral on Teil võimalik pileteid omavahel liita.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Paindlik reaalajas vestluse tarkvara
  • Kõnekeskuse tarkvara
  • Kliendi CRM-i ülevaade
  • Sotsiaalmeedia piletid
  • SEO optimeeritud teadmusbaas või integreeritud teadmiste haldamine
  • Indekseeritud iseteenindusportaal
  • Konserveeritud vastused
  • Eelnevalt määratletud vastused
  • Sisepiletid
  • Võimalus pileteid liita
  • Võimalus lisada privaatseid märkmeid piletitele
  • Piletite poolitamine
  • Automaatsed märguanded
  • Agendi kokkupõrke tuvastamine
  • Auditi logi
  • Pileti ekspordid

Plussid

  • Võimas tarkvara
  • Funktsioonide rohke
  • Taskukohased hinnaplaanid

Miinused

  • Järsk õppimiskõver
  • Tasuta paketi piiratud funktsioonid

Hind
LiveAgent pakub mitmeid läbipaistva hinnakujundusega pakette oma mitmekanalilise kasutajatoe tarkvara täiustatud automatiseerimise, reaalajas vestluse, sotsiaalse integratsiooni ja kõnekeskuse võimaluste jaoks. Saate kasutada isegi 14-päevast tasuta prooviperioodi, et näha, kuidas see Teile meeldib. Seejärel maksate vastavalt kasutusele ning alati on võimalus kõrgemale paketile üle minna. Puuduvad lepingud ja seadistustasud ning tellimust on võimalik igal ajal tühistada.

Paketid on järgmised:

  • Pileti pakett @ $15/agent/kuus
  • Pilet+Vestlus pakett @ $29/agent/kuus (sisaldab kõike Pileti paketist plus veel)
  • Kõikehõlmav pakett @ $39/agent/kuus (sisaldab kõike eelnevatest pakettidest + veel)
  • Tasuta konto piiratud funktsioondiega

Ticket overload? No problem.

Maintain high service standards at all times and be stress-free with LiveAgent.

Try LiveAgent

2. Freshdesk

Tugipiletite süsteem

Freshdesk on veel üks võimas kasutajatoe tarkvara, millel on mõned unikaalsed funktsioonid, mis võimaldavad Teil pileteid tähtsuse järjekorda seada, kategoriseerida ja määrata, et Te ei kaotaks kunagi nende järge. See suudab jälgida sissetulevaid pileteid mitmel platvormil, kuid tarkvara teeb ainulaadseks see, et sellel on agentide kokkupõrke tuvastamise funktsioon, mis tagab, et mitu agenti ei satuks töötama sama piletiga

Lisaks eelnevalt vormindatud vastuste võimalusele võimaldab FreshDesk Teil ka sissetulevaid piletivälju prioritiseerida, kategoriseerida ja automaatselt soovitada.

Samuti kasutab see AI-toega roboteid, mis sisaldavad võimast automatiseerimise mootorit, et pakkuda oma kliendile kiireid vastuseid ja saavutada kiirem lahendusaeg.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Jagatud omand (jagage pileteid teiste meeskondadega, säilitades samal ajal probleemide nähtavuse)
  • Lingitud piletid
  • Mitme kanali tugi
  • Arukas pileti määramine
  • Kohandatud aruanded

Plussid

  • Suur hulk integratsioone
  • 21-päevane tasuta prooviperiood
  • Suurepärane väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele

Miinused

  • Tasuta paketil on piiratud funktsioonid
  • Piiratud telefonitugi

Hind
Freshdesk pakub mitut paketti erinevas hinnavahemikus nii kasutajatoele kui ka omnikanalist. Vaadake kindlasti funktsioonid läbi, et näha, milline neist on Teie jaoks parim. Samuti on olemas tasuta plaan, mis võib olla kasulik, kuna sellel on piiramatu arv agente, kuid sellel on minimaalsed funktsioonid.

3. Zendesk

Tugipiletite süsteem

Zendesk on viinud spetsiifikale kohandamise äärmuseni, nii et nende toodete hulka kuuluvad Zendesk teenuste, müügi, platvormide ja API-de ning turuplatside jaoks. Samuti võimaldab see Teie klientidel Teiega ühendust võtta kanali kaudu, mis neile kõige mugavam on, kuna see pakub tuge reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, meili või helistamise kaudu.

Abikeskus ja kogukonna foorum võimaldavad klientidel probleeme omas tempos lahendada, vähendades samal ajal agentide koormust, kes saavad nüüd keskenduda pakilisematele probleemidele. Kogu kogemus on ka kliendi jaoks isikupärastatud AI-toega robotite abil.

Põhifunktsioonid

  • Tsentraliseeritud keskus hoiustamise ja piletite jaoks
  • Klienditoe automatiseerimine
  • Mitmekeelne tugi ja sisu
  • Ettekirjutavad armatuurlauad kliendikogemuse ja meeskonna juhtimise analüüsimiseks
  • Probleemi sildistamine üle laia ulatuse piletite

Plussid

  • Ühtne agendi tööruum
  • Eelnevalt ehitatud integratsioonid
  • Teostatavad arusaamad

Miinused

  • Kõige võimsamad versioonid on kallid
  • Puudub tasuta versioon

Hind
Zendesk pakub mitmeid pakette, mis on erinevad inimeste ja suurettevõtete jaoks.

  • Suite Team @ $49/agent/kuus
  • Suite Growth @ $79/agent/kuus
  • Suite professional @ $99/agent/kuus

Ettevõtete jaoks maksab see

  • Suite Enterprise @ $150/agent/kuus
  • Lisaks on olemas ka $250/agent/kuuspakett neile, kes kõige võimsamat vajavad.

4. Kayako

Tugipiletite süsteem

Kui otsite oma klienditeenindusele personaalset nüansi, säilitades samal ajal täiustatud funktsioonid, nagu üksikasjalikud aruanded jne, võib Teil olla mõistlik kaaluda Kayako kasutamist. See kasutajatoe tarkvara sobib suurepäraselt väiksematele ettevõtetele, kuna võimaldab muuta klienditeeninduse personaalseks ja lihtsaks. Kaasas on reaalajas vestluse tarkvara ja see on saadaval ööpäevaringselt, nii et saate aidata kliente reaalajas igal kanalil.

Samuti integreerub see sujuvalt Teie veebisaidi, iOS-i ja Android-seadmete rakendustega. Klienditeenindus on kontekstipõhine, nii et Teil on alati täielik ülevaade lahendusteekonnast ja olete toimuvaga kursis.

Klientide eneseabi teadmusbaas on teadmusbaasi artiklitega ööpäevaringselt saadaval, et Teie kliendid saaksid end ise aidata.

Põhifunktsioonid

  • Tugiteenuse piletisüsteem e-posti integratsiooniga
  • Kayako Query Language võimaldab kasutajatel luua kohandatud aruandeid
  • Rõhk e-kaubanduse platvormide toele
  • Erinevad API või e-kaubanduse integratsioonid
  • Võimalus luua põhjalikke kliendi- ja organisatsiooniprofiile CRM-i jaoks
  • Parem kohtumiste haldamine, mis aitab Teie ettevõttel end korras hoida

Plussid

  • Suurepärane väiksematele ettevõtetele
  • Isikupärastatud
  • Hinna ja kvaliteedi suhe

Miinused

  • Funktsioonid on mõnevõrra piiratud

Hind
Kayakol on Teie vajadustest lähtuvalt kolm paketti, mis aitavad Teie ettevõtet korras hoida

  • Omnikanaliline postkast väikestele meeskondadele @ $15/agent/kuus
  • Klienditeenindustarkvara kasvavatele meeskondadele @ $30/agent/kuus
  • Ja klienditeeninduse lahendus suurematele meeskondadele ja ettevõtetele @ $60/agent/kuus

5. Zoho Desk

Tugipiletite süsteem

Zoho Desk on võimas tarkvara ja üks nendest, mida peaksite kindlasti kaaluma. Zoho Deski mitmekanaliline lähenemine võimaldab Teil pileteid vastu võtta ja nendega tegeleda mitmel platvormil ilma, et peaksite higistama. Zoho Desk võimaldab töövoo automatiseerimist ja vastutuse jälgimiseks ning kitsaskohtade tuvastamiseks.

Zoho Desk võimaldab Teil luua ühenduse teiste kasutatavate tööriistadega ja isegi luua SDK-de kaudu oma kasutajatoepõhiseid siserakendusi. Samuti saate oma veebisaidile, iOS-i või Android-seadmesse manustada teadmusbaasi ja AI-võimalusi.

Zoho Desk pakub ka täiustatud funktsioone, mis võimaldavad Teil saada kohandatud aruandeid põhjaliku teabe kohta.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Partii side
  • Reaalajas analüüs Radariga
  • Kitsaskohtade lihtne jälgimine Blueprinti abil
  • Zia, AI-toega assistent
  • Täiustatud vastuseredaktor
  • Erinevad töörežiimid piletite haldamiseks
  • Reaalajas juhtpaneel kriitiliste andmete ja mõõdikute kuvamiseks

Plussid

  • Zoho Desk on taskukohane
  • Zoho Deskil on võimas tarkvara
  • Suurepärane klienditeenindus

Miinused

  • Zoho Deski kasutamisel võib tekkida töövoo katkestusi

Hind
Zoho Deski hinnaandmed varieeruvad olenevalt sellest, kas Zoho Desk esitab Teile arve igal aastal või kord kuus.

TASUTA STANDARD PROFESSIONAALNE
Arveldatakse kord aastasFree $14/agent/kuus$23/agent/kuus
Arveldatakse iga kuuFree $20/agent/kuus$35/agent/kuus
Agentide piirang3 tasuta agentiPiiramatuPiiramatu

6. Jitbit Helpdesk

Tugipiletite süsteem

Jitbitil on oma kasutajatoe tarkvarasüsteemidest kaks versiooni. Sellel on kohapealne versioon ja pilvepõhine SaaS-versioon. Üks Jitbiti märkimisväärseid omadusi on kahesuunaline e-posti kasutajatoe piletisüsteem. See muudab sissetulevad meilid kohe tõrkepiletiteks, saates samal ajal nii kasutajatele kui ka kasutajatoe agentidele automaatseid teatisi.
Jitbitil on ka intsidentide jälgimise tarkvara ja see võib määrata agente või klienditeeninduse esindajaid erinevatesse piirkondadesse. Saadaval on ka SaaS-versioon, nii et Te ei pea installimise protseduuride pärast muretsema. Samuti on suurepärane integratsioon, nii et saate pileteid lahendada mitme suhtluskanali kaudu.

Kohapealne versioon on ühekordne makseplaan ja sobib kuni 10 agendile. See sobib suurepäraselt kõigile, kes üritavad vältida tellimust või mitut makset. Sellel on valikud igas suuruses ettevõtetele, alates keskmise suurusega ettevõtetest või keskmisest veidi suurematest ettevõtetest kuni väikeste koduettevõtete või suurettevõtete ärinõueteni.

Põhifunktsioonid/strong>

  • E-posti piletisüsteem
  • Lihtne pileti lahendus
  • Ühendub Teie IT süsteemidega
  • Intsidentide jälgimine

Plussid

  • SaaS-i versioon on saadaval
  • Saadaval ühekordne maksega võimalus

Miinused

  • Kohapealne versioon sobib ainult 10 agendile

Hind
Saadaval on mitu hinnakujunduse valikut ja hindade tõustes on saadaval rohkem funktsioone.

SmallCompanyEnterpriseSaaS (hostitud)
$1699 $3499 $4999 alates $24 kuus

7. HappyFox

Tugipiletite süsteem

HappyFox on võitnud viis aastat järjest PC editor’s choice auhinna parima kasutajatoe tarkvara eest. See käsitleb kõiki sissetulevaid päringuid ühes piletisüsteemis. Keeruline ja üleliigne töövoog edastatakse võimsale nutikale reeglite mootorile. Samuti analüüsib see mõõdikuid ja võib koostada kindlaid aruandeid, mis aitavad teha teadlikke otsuseid.

Samuti saate luua kohandatud välju, töövooge ning kohandada ja isikupärastada tugikogemust. HappyFox sobib suurepäraselt mitte ainult personali ja turunduse, klienditoe ja IT-operatsioonide jaoks, vaid ka kõikidele teistele meeskondadele.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Ülesannete haldamine
  • Mallitud vastused
  • Klienditoe aruanded
  • Varahaldustööriist (varade jälgimine, sealhulgas tarkvaravarad)

Plussid

  • Automatiseerimine
  • Varahaldus
  • Ülesannete haldamine

Miinused

  • Liides kipub olema veidi keeruline

Hind
HappyFoxil on nii agentidepõhine hinnakujundus väikestele ja keskmise suurusega meeskondadele kui ka piiramatu arv agente suurtele meeskondadele. Hinnakujundust tuleb küsida sõltuvalt Teie valitud plaanist.

8. Vivantio Pro

Tugipiletite süsteem

Vivantio aitab Teil oma meeskonda juhtida nagu professionaal. Kõik sissetulevad teenusepäringud saadetakse õigetele meeskondadele. Piletitüübid on kohandatavad, äriprotsessi saab hallata erinevate meeskondade, osakondade ja isegi klientide vahel. Vaadata saab ka olulisi tööandmeid.

Arukas marsruutimine ja SLA-põhised eskalatsioonid aitavad kitsaskohti eemaldada. Tarkvaras on ka võimsad automatiseerimise tööriistad. Saate isegi pakkuda tingimuslikke sisestusvalikuid, et aidata klientidel probleeme kiiremini lahendada.
Saate ka tasuta B2B klienditeeninduse muutmise juhendi, mis aitab Teil muuta kogu ettevõtte kliendikesksemaks. See võib aidata parandada klientide meeleolu, suurendades keskmist kliendirahulolu.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Iseteenindus
  • Automatiseerimine
  • Teadmiste haldamine
  • Varahaldus

Plussid

  • Sisaldab vara haldust
  • Sisaldab teadmiste haldust
  • Võimsad automatiseerimise funktsioonid

Miinused

  • Harjumine võtab natukene aega
  • Võib alguses harjumatu kasutada olla

Hind
Hind varieerub sõltuvalt Teie valitud plaanist ja vajalikest funktsioonidest. Plaanid on järgmised:

  • Value £32/kasutaja /kuus, makstakse kord aastas
  • Vital £42/kasutaja /kuus, makstakse kord aastas
  • Velocity £62/kasutaja /kuus, makstakse kord aastas
  • Visionary £102/kasutaja /kuus, makstakse kord aastas

9. HaloITSM

Tugipiletite süsteem

HaloITSM on kõik IT jaoks vajalik ühes kohas. See võimaldab Teil oma töövoogu automatiseerida ja kommunikatsiooni keskse kontrolli all hoida. Nende ITIL-iga kooskõlastatud protsessid muudavad juhtumite haldamise ja SLA-lepingute täitmise lihtsaks. Samuti on Teie kasutajatel iseteenindusportaalis äärmiselt lihtne navigeerida.

Samuti võimaldab see tsentraliseerida varahaldusprotsessi ja kasutada ära võimsat saadaolevat AI-tarkvara. Parim osa on see, et saate seda kuu aega tasuta proovida, et näha, kuidas see Teile meeldib, ilma krediitkaarti vajamata.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Intsidendihaldus
  • Konfiguratsiooni haldamine
  • ITIL teenuse kataloog
  • Teadmiste haldamine

Plussid

  • Problemide haldamine
  • Muutuste kontroll
  • Automatiseerimine

Miinused

  • Puudub tasuta versioon

Hind
Hinnakujundus ulatub kolmelt agendilt (makstakse agendi kohta kuus) 150+ agendini, nii et leiate kindlasti oma ettevõttele ja agentide arvule sobiva hinnakujunduse. Mida rohkem agente Teil on, seda soodsam on hinnakujundus.

10. Hiver

Tugipiletite süsteem

Hiver on maailma esimene Gmaili-põhine kasutajatoe rakendus, mis tähendab, et saate pakkuda kiiret ja empaatilist klienditeenindust otse Gmailist, ilma et peaksite õppima ja kohanema mõne muu tööriistaga. Suur boonus, kui Te ei soovi raisata aega ja raha töötajate ümberõppele.

See loob vastutuse e-posti omandiõiguse ja olekuga, tagamaks et midagi ei jääks kahe silma vahele. Saate sujuvalt koostööd teha, hoides sisemised ja välised vestlused selgelt lahus, kuid samas kontekstis. Nii saate tugimeile kasutades koostööd teha ilma koopiaid vajamata.

Samuti saate analüüse ja teadmisi töökoormuse jaotuse kohta, saate vaadata SLA rikkumisi ja meeskonna toimivust ning täiustada mõõdikuid.

Põhifunktsioonid/strong>

  • E-posti sildid
  • Jagatud mustandid
  • Tegevuse ajajoon
  • Kokkupõrke hoiatused
  • Juurdepääsu kontroll
  • Round-Robin ülesande määramine
  • Märkmed ja @mainimised
  • Klientide küsitlused

Plussid

  • Võimaldab koostööd meeskonnaliikmete seas
  • Pole vaja töötajaid uuesti koolitada
  • Tekitab vastutust

Miinused

  • Töötab ainult Gmailiga

Hind
Sõltuvalt sellest, millise plaaniga olete rahul, saate valida järgmiste võimaluste hulgast, kuid kontrollige kindlasti saadaolevaid funktsioone.

  • Lite @ $12/kasutaja/kuus
  • Growth @ $24/kasutaja/kuus
  • Pro @ $37/kasutaja/kuus/strong>
  • Elite @ $57/kasutaja/kuus

Engage with your customers on all channels

If you wish to improve your response and resolution times, consider LiveAgent for all you support ticketing needs.

Try LiveAgent

11. Gorgias

Tugipiletite süsteem

Gorgias võimaldab Teil oma tugipiletid täielikult ühte kohta koondada. See võimaldab Teil veenduda, et kõik kliendi andmed kuvatakse temaga rääkimise ajal, mis on erakordselt kasulik. Saate tellimusi muuta, liikmelisust muuta ja makseid tagasi maksta kasutajatoest lahkumata. Samuti saate jälgida kõiki tugiagentide loodud müüke oma veebisaidil tekstisõnumite, sotsiaalmeedia vastuste ja reaalajas vestluste kaudu.

Tarkvara on loodud ka spetsiaalselt e-kaubandust silmas pidades, kuid seesuudab mahutada kogu Teie virna koos üle 30 integratsiooniga.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Mitme poe ühendus
  • Stiilne menüü
  • Mallide automatiseerimine
  • Automatiseeritud vastused
  • Reeglid ja makrod
  • Automaatvastaja

Plussid

  • Integratsioon
  • Eelistatud e-kaubanduse jaoks

Miinused

  • Hind kehtib piletite arvu kohta

Hind
Iga-aastaselt makstes on hind odavam, kuid saate valida ka kuutellimuse.
Hinnad algavad 50 dollarist kuus 350 igakuise pileti eest + 25 dollarit iga täiendava 100 pileti eest ja kuni 625 dollarini kuus 6000 igakuise pileti eest + 14 dollarit iga täiendava 100 pileti eest. Samuti saate taotleda oma vajaduste jaoks kohandatud hinnaplaani.

12. ProProfs Help Desk

Tugipiletite süsteem

ProProfsi kasutajatugi on lihtne, arusaadav ja hõlpsasti kasutatav. See võimaldab meeskonnaliikmetel teha koostööd jagatud postkastiga. Automatiseerimine võimaldab suurendada töövoo tootlikkust ning saadaval on ka üksikasjalikud toimivusaruanded ja analüüsil põhinevad ülevaated.

Kuigi see pakub ka mitme kanaliga tuge ja sisaldab teadmusbaasi, on see kõige parem kasutada neile, kes soovivad kõik klienditoe päringud meili teel lahendada.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Tehke koostööd jagatud postkastidega
  • Suurendage agentide produktiivsust automatiseerimisega
  • Täiendage jõudlust aruannete abil
  • Pakkuge mitmekanalilist tuge
  • Sisaldab vestlust, teadmusbaasi ja küstilusi

Plussid

  • Ideaalne neile, kes soovivad kasutada ainult e-posti
  • Väga efektiivne tarkvara

Miinused

  • Mitte nii võimas kui muu tarkvara

Hind
Tasuta versiooni hind algab 0 dollarist, kuid põhiversiooni saate kasutada vaid 10 dollari eest kasutaja kohta kuus ja kui vajate veelgi rohkem funktsioone, pääsete preemium versioonile juurde hinnaga 15 dollarit kasutaja kohta kuus.

13. OneDesk

Tugipiletite süsteem

Kui otsite võimalust ühendada projektijuhtimise tarkvara kasutajatoe piletisüsteemiga, on OneDesk Teie lahendus. Kasutajatoe poolelt on olemas funktsioonid, mis võimaldavad Teil e-posti teel pileteid saada, lisaks integreeritud vestlus ja koostöö, teenusetaotluste haldamine, kliendiportaal ja teadmusbaas. Teil on ka võimalus kasutada automatiseeritud ja kohandatavaid töövooge ning saate jälgida teenusetaseme lepinguid.

Lisaks on sellel mitmekülgsel projektijuhtmise tarkvaral eelised, mis võimaldavad Teil arutleda ja saada teateid ülesannete ja probleemide kohta, hankida vaateid traditsiooniliseks ja paindlikuks projektijuhtimiseks, pluss Gantti diagrammid, ajakava ja ülesanded, aja jälgimine ajatabelite ja ülesannete taimeritega, aruandlus ja eksportimine ning integratsioonid muudele kasutatavatele rakendustele.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Klienditoe tarkvara
  • Kostöö klientidega
  • Ülesanded, projektid ja portfooliod
  • Ühendus OneDeskiga

Plussid

  • Klienditoe ja projektijuhtimise tarkvara eelised

Miinused

  • Pole optimaalne, kui soovite ainult projektijuhtimise või kasutajatoe tarkvara, mitte mõlemat

Hind
Hind on üsna taskukohane, $9/kasutaja/kuus

14. ManageEngine ServiceDesk Plus

Tugipiletite süsteem

ManageEngine Service Desk on loodud spetsiaalselt selleks, et olla IT kasutajatoe tarkvara. See sisaldab ITSM-i töövooge, võimsaid integratsioone IT-haldusrakendustega, nutikat automatiseerimist, ulatuslikke aruandlusvõimalusi, koodita kohandusi ja palju muud.

Teil on ka võimalus kasutada seda kohapealse või pilvepõhise tarkvarana. Tavaplaan on lihtsalt IT kasutajatoe tarkvara, professionaalne plaan sisaldab kasutajatuge + varahaldust ja ettevõtte plaan koosneb kasutajatoest + muudatusest + varast + projektist.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Intsidendihaldus
  • Problemide haldamine
  • Muutuste haldamine
  • Varahaldus

Plussid

  • Saadaval tasuta tööriistad ja ressursid
  • IT projektijuhtimine
  • Saadaval klienditoe mobiilirakendus

Miinused

  • Aruandluse tööriist on piiratud

Hind
Hinnad sõltuvad individuaalsest vajadusest, kuid võib küsida eraldi hinnapakkumist.

15. EngageBay

Tugipiletite süsteem

EngageBayl on kasutajatoe tarkvara osas põnevaid funktsioone. Nende CRM-tarkvara võimaldab Teil salvestada piiramatult kontakte ja luua tugevamaid suhteid, jälgides kõiki oma kliendiandmeid ühes kohas.

Samuti võimaldab see automatiseerida turundusprotsesse, saates sihtrühmale isikupärastatud sõnumeid. Nad toetavad ka reaalajas vestluse tarkvara, nii et saate pakkuda oma klientidele tuge alati, kui nad seda nõuavad.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Sihtlehed
  • Müügivihjete loomise tööriistad
  • Turunduse automatiseerimine
  • Makrod

Plussid

  • Pakub mitut piletisüsteemi gruppi
  • Segmenteerimise funktsioon isikupärastatud sisu ja sihitud kampaaniate jaoks
  • Video mallid

Miinused

  • Keeruline
  • Harjumine võtab aega

Hind
On mitmeid pakette ja valikuid, kuidas soovite arve saada. Mõned neist algtaseme plaanidest on järgmised:

  • All-in-One alates $8.99
  • Marketing alates $7.79
  • CRM & Sales Bay alates $7.79
  • Service Bay funktsioon pakub igavesti tasuta kliendituge

16. Jira Service Desk

Tugipiletite süsteem

Jira Service Desk on ainus Jirale ehitatud teeninduslaud. See on osa Jira teenusehaldusest, mis sisaldab kõiki Jira Service Deski funktsioone koos paremate ITSM-i võimalustega.

See annab Teile võimaluse konfigureerida järjekordi sissetulevate päringute jälgimiseks, triaažiks ja määramiseks.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Kiire teenusetaotluste haldamine
  • Ühtne vaade tööst
  • Päringu järjekorrad
  • Slacki ja Microsoft Teamsi päringud

Plussid

  • Efektiivne intsidentide haldamine
  • Varahaldus
  • Väikestele meeskondadele tasuta

Miinused

  • Ainult kolme või vähema agendiga
  • Eneseabi foorum on ainus saadaolev tugi

Hind
Saadaval olevad paketid on:

  • Kolmele agendile tasuta (väikestele meeskondadele, kes klienditoega alustavad)
  • Standard @ $20/agent (Meeskondadele, kes muudavad oma teenusehaldust standardsemaks)
  • Premium @ $40/agent (Organisatsioonidele, kes skaleeruvad suure mahuga ITSM-i)

17. Jivochat

Tugipiletite süsteem

Jivochat võimaldab klientidel Teiega ühendust võtta kanali kaudu, kus nad tunnevad end kõige mugavamalt, nii et Te ei jäta ühtegi ühenduse loomise võimalust kasutamata. See integreerub sujuvalt kõigega alates Apple Business Chatist kuni WhatsAppi, Instagrami ja isegi vestlusrobotini.

Tõhus kliendi/agendi suhtlus, kuna kogu teave ja vajalikud tööriistad kuvatakse ühes aknas.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Meilivestluse ärakirjad
  • Must nimekiri
  • Faili edastus
  • Teeninduse kvaliteedi hinnangud
  • Tõlkija

Plussid

  • Kõrgelt hinnatud klienditoe rakendus App Store’is
  • Tagasihelistamise taotlustele vastatakse 30 sekundi jooksul või vähem
  • Reaalajas külastajate jälgimine

Miinused

  • Tasuta versioon saadaval ainult esimesele viiele agendile

Hind
Jivochat on viiele esimesele agendile tasuta ja pärast seda maksab iga-aastase arvena 13 dollarit agendi kohta kuus.

18. Cometchat

Tugipiletite süsteem

CometChatil on saadaval kaks tarkvara versiooni, nimelt CometChat Go ja CometChat Pro. CometChat Go on lohistatav vestluse pistikprogramm populaarsete koodita platvormide jaoks, nagu WordPress ja muu veebitarkvara.

CometChat Pro pakub vestluse API-sid, SDK-sid ja kasutajaliidese komponente populaarsete programmeerimiskeelte jaoks, nagu React, Swift, Cotlin, Java jne.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Kasutusvalmis pistikprogrammid
  • Atraktiivne brändivaba kasutajaliides
  • CometChat Go jaoks pole arendustööd vaja
  • Avatud lähtekoodiga UI komponendid
  • CometChat Pro jaoks on vaja minimaalset arendustööd

Plussid

  • Väga vähe arendustööd on vaja
  • Atraktiivne kasutajaliides
  • Enne käivitamist pole vaja maksta

Miinused

  • CometChat Pro ei sobi neile, kes ei oska kodeerida
  • Kallis

Hind
Kõige odavam pakett algab 149 dollarist kuus

19. Freshchat

Tugipiletite süsteem

Freshchat on ainulaadne selle poolest, et see pakub klienditeenindust mitmes kanalis. See teeb seda tehisintellekti ja inimabi segu toel. AI-toega vestlusrobotid juhendavad kliente nende päringute lahendamisel olenemata sellest, millist kanalit nad kasutavad.

Tarkvara näeb isegi ette, millal kliendil võib millegagi probleeme tekkida, ja pöördub ennetavalt tema poole. See integreerub ka enamikesse sotsiaalmeediasse, kus enamik tarbijaid tunneb end kõige mugavamalt.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Segu AI ja inimese toest
  • Proaktiivne
  • Kontekstipõhised robotid

Plussid

  • Mitmekeelne tugi
  • Võimas AI

Miinused

  • Võib olla kallis

Hind
Kuna hinnad sõltuvad Teie valitud plaanist, võib tarkvara olla väga taskukohane või üsna kallis, see aga varieerub sõltuvalt Teie individuaalsetest vajadustest.

20. Freshservice

Tugipiletite süsteem

Freshservice on intelligentne teenusehalduslahendus kaasaegsele ettevõttele. Tarkvara pakub klientidele tohutut investeeringutasuvust. Võimsate automatiseerimise tööriistade abil saab see klientidele kiiremini reageerida ja probleeme lahendada. See annab märkimisväärse investeeringutasuvuse, kuna selle võrdlusaruande kohaselt pärineb peaaegu pool tuludest naasvatelt klientidelt.

Tänu ühel platvormile integreeritud teenusehaldusele on see täiustanud teenusehaldust.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Ehitatud suurettevõtetele ja disainitud töötajatele
  • SLA haldamine
  • Teadmiste haldamine
  • Iseteenindusportaal

Plussid

  • 308% ROI
  • Eksperdi sisseelamine
  • Migreerimise teenused
  • 24/7 e-kirja tugi

Miinused

  • Telefonitugi pole alati saadaval

Hind
Hinnavahemik varieerub sõltuvalt Teie valitud plaanist. Oluline on pakutavad plaanid ja funktsioonid üksikasjalikult läbi vaadata.

21. Hubspot Service hub

Tugipiletite süsteem

Hubspot Service Hub koondab kõik Teie klienditeeninduse andmed ja kanalid ühele CRM-i platvormile, et saaksite oma kliendibaasi sisseviimisel, ümberõppel, toetamisel ja kasvatamisel tõhusam olla.

Hubspot seab esmajärjekorda kriitilised probleemid ja lisab piletitele marsruutimise. Sellel on ka teadmusbaas, mis aitab klientidel end esmalt iseseisvalt aidata. See vähendab ka agentide koormust. Reaalajas vestluse funktsioon võimaldab Teil ka oma veebisaidil olevaid kliente reaalajas aidata.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Klienditugi ja piletisüsteem
  • Teadmusbaas
  • Reaalajas vestlus
  • Automatiseeritud klienditeenindus

Plussid

  • Kliendikeskne maine
  • Likvideerib manuaalsed protsessid automatiseerimisega

Miinused

  • Tasu võetakse turunduskontaktide arvu alusel, mis muudab selle kulukaks

Hind
The price plans are as follows:

  • Starter alates $45/kuus
  • Professional alates $800/kuus
  • Enterprise alates $3,200/kuus

22. Vision Helpdesk

Tugipiletite süsteem

Vision Helpdesk võimaldab Teil koondada oma ettevõtte meili, telefoni, sotsiaalmeedia ja veebisaitide päringuid, et saaksite neid ühes kohas tsentraalselt hallata. Saate määrata SLA-sid, eskalatsioone, automatiseerida töövoogu ja isegi automatiseerida oma piletisüsteemi tarkvara voogu.

Vision Helpdesk võimaldab Teil määrata uue pileti saabumisel määratud maandumisosakonna ja personali. Saate muuta pileti omadusi teatud kriteeriumide ja tingimuste alusel. Saate seadistada ka automaatse sulgemise, kui Te ei saa määratud aja jooksul vastust.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Privaatne koostöövahend
  • Mängustamine suurendab produktiivsust
  • Ülesannete haldamine

Plussid

  • Piletipõhine arveldus
  • Ajapõhine arveldus
  • Arveldusaruanded

Miinused

  • Pole kõige parem integratsioonideks

Hind
Sõltuvalt sellest, milliseid funktsioone ja kuidas soovite selle alla laadida, on mitu hinnaplaani alates 12 dollarist kuni 800 dollarini.

23. Web Help Desk

Tugipiletite süsteem

Web Help Desk pakub kahte IT-teenuste haldamise valikut, mis vastavad Teie vajadustele olenevalt eelistustest. Veebi kasutajatugi on kohapealne lahendus ja Service Desk on pilvepõhine lahendus.

Aja- ja arveldushaldus on riistvarahaldusele lisaks veel üks suurepärane funktsioon. Samuti saate oma tõrkepiletite tulemusi tõhustada tõrkepiletite haldamisega. Ning veel on Teil ka SLA haldus, mis aitab tagada, et Te ei riku SLA-sid.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Piletisüteemi haldamine
  • Intsidentide jälgimine
  • Varahaldus
  • Teadmusbaas
  • Muutuste haldamine

Plussid

  • Service Deskil on kuu pikkune prooviperiood
  • Võimalus maksta ühe korra ja kasutada igavesti või tellimusena

Miinused

  • Veebipõhisel kasutajatoel on ainult 14 päevane prooviperiood

Hind
Hinnad varieeruvad olenevalt sellest, kas valite püsiva või tellimusena ahenduse. Mida rohkem nimega kasutajaid Teil on, seda odavamaks see kasutaja kohta läheb. Hinnapakkumise saate veebisaidilt.

Tugipiletite süsteem

24. Agiloft Service Desk

Agiloft aitab Teil pileteid sulgeda kiiremini kui kunagi varem nende konfigureeritavate piletite määramise ja eskalatsiooni reeglitega, mis hoiatavad Teid ummistustest ja eskaleerivad vajaduse korral probleeme ennetavalt. Samuti on Teil võimalus töövoo automatiseerimise teel järjepidevust parandada.

Agiloftil on suurepärane teadmusbaas, mis võimaldab klientidel oma lihtsamatele küsimustele iseseisvalt vastata, säästes agendi väärtuslikku aega.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Lõppkasutaja portaal
  • Reaalajas vestlus
  • Kohandatavad kodulehed

Plussid

  • Paindlik hinnakujundus, mis sobib Teie eelarvega
  • Isikupärastatud kodulehed

Miinused

  • Puudub sisevestluste funktsioon

Hind
Hinnakujunduse saamiseks võite küsida veebisaidilt hinnapakkumist oma soovitud plaani kohta. Siiski on saadaval ka tasuta prooviperiood.

25. SolarWinds web help desk and service desk

Tugipiletite süsteem

SolarWindsi veebipõhisel klienditoel on intsidentide haldamine, mis tähendab, et sissetulevad pileteid pannakse tähtsuse järjekorda. Teenuste kataloog võimaldab ka standardiseerida teenusetaotlusi ja täitmisprotsesse. Kasutajatel on teenuseportaal, mis toimib ühtse kohana piletite ja taotluste esitamiseks.

Muudatuste juhtimine võimaldab muudatusi planeerida ja kiiresti ellu viia. Sisseehitatud on ka teadmusbaas, mis võimaldab klientidel oma väiksed probleemid kiiresti lahendada.

Põhifunktsioonid/strong>

  • Täielikult integreeritud IT varahaldus
  • Integreerub enam kui 200 pilverakendusega
  • Problemide haldamine
  • Muutuste haldamine

Plussid

  • Võimas automatiseerimine
  • Suurepärane tarkvara

Miinused

  • Teilt võetakse lisaks tasu seadme kohta

Hind
Hinnad algavad 19 dollarist tehniku kohta, kuid tõusevad kuni 89 dollarini tehniku kohta.

Viie parima tugiteenuse piletisüsteemi pakkuja võrdlus

Vaatame 5 parimat tugipiletite süsteemi ja võrdleme mõningaid nende põhifunktsioone, et saaksite teha faktide põhjal parima otsuse.

1. LiveAgent

LiveAgent püsib meie nimekirja tipus oma võimsate funktsioonidega, nagu universaalne postkast, hübriidpiletivoog, automatiseeritud piletite levitamine samuti võimalus automatiseerida oma töövoogu aja, tegevuse ja SLA reeglite põhjal. Sellel ei ole seadistustasu, klienditeenindus on saadaval ööpäevaringselt ja tasuta 14-päevase prooviperioodi jaoks registreerumisel pole vaja krediitkaarti. See võimaldab Teil ka igal ajal tellimust tühistada, kuna lepinguid pole, ja võite vabalt uuendada ja maksta kasutamise ajal. Kõik nende paketid pole mitte ainult uskumatult taskukohased, vaid võite alustada ka igavesti tasuta kontoga ja veenduda, kui hästi see Teile sobib.

Curious to learn more?

Join over 21,000 businesses around the world, across various industries that are already using LiveAgent and discover all it has to offer.

Try LiveAgent

2. Zoho Desk

Zoho Deskil on mõned suurepärased funktsioonid, mis muudavad selle üheks kenamaks saadaolevaks kasutajatoe tarkvaraks. See võimaldab Teil korraldada oma kasutajatuge nii, et see peegeldaks Teie ettevõtte struktuuri. Saate luua ka iga brändi klientide jaoks eraldi iseteenindusportaali. Tarkvara soovitab isegi teadmusbaasi teavet agentidele, et see klientide vastustesse lisada. Lõpuks näitab reaalajas armatuurlaud praeguseid suundumusi ja olemas on isegi mobiilirakendus.

3. OneDesk

OneDesk ühendab kasutajatoe ja projektihaldustarkvara, et pakkuda Teile mõlemast maailmast parimat. See sobib suurepäraselt meeskondadele, kes peavad töötama nii projektijuhtimisega kui ka klienditoega. Lisaks on sellel ka suurepärane taskukohane hinnaplaan ja maksate kasutaja põhiselt. Iga plaan sisaldab piiramatult kliente, piiramatuid projekte ja kõiki OneDeski funktsioone.

4. Hiver

Hiver on ainus G-Suite’i jaoks loodud kasutajatugi. See on ka ükssarvikute seas klienditoe jaoks lemmik. Jagatud postkasti funktsioon võimaldab juurdepääsu jagatud postkastidele otse Gmailis. Analytics võimaldab Teil jälgida ka peamisi mõõdikuid ja meeskonna jõudlust. Veelgi enam, saate e-kirju delegeerida ühe klõpsuga ja kirjutada meeskonnaliikmetele konteksti või juhiste andmiseks märkmeid.

5. Kayako

Kayako sattus meie nimekirja oma lihtsuse ja kasutusmugavuse tõttu. See sobib suurepäraselt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele ning pakub klienditeenindusele personaalset puudutust. Kuigi sellel pole nii palju funktsioone kui LiveAgentil, on sellel siiski suurem osa olulistest, mida vajate väikeettevõtte klienditoe meeskonna jaoks. Kayako on ka taskukohane ja selle pakutava väärtuse kohta sobiva hinnaga.

5 parima tugiteenuse piletisüsteemi võrdlus

E-posti toe süsteemCapterra hinnangTasuta versioon Tasuta prooviperioodAlghind 
LiveAgent4.7/5 (umbes 1000 hinnangut)YESYES$15 agendi kohta kuus
Zoho Desk4.5/5 (umbes 1600 hinnangut)YESYES$14 agendi kohta kuus
OneDesk4.0/5 (2 hinnangut)NOYES$9 agendi kohta kuus
Hiver 4.7/5 (74 arvustust) NOYES $12 agendi kohta kuus
Kayako
4.0/5 (157 arvustust) YESYES $15 aggendi kohta kuus
30. augusti seisuga

Kokkuvõte

Õige tugipileti süsteemi lahenduse valimisel on üsna keeruline otsustada, milline neist Teie ettevõttele parim on. Oluline on astuda samm tagasi ja kaaluda vajalikke funktsioone, et teha teadlik otsus ja anda oma klienditeenindajatele väärtuslik eelis. Need tegurid koos hea hinna ja kvaliteedi suhtega ning mainekate arvustuste veebisaitide suurepärase hinnanguga võivad Teie otsingule kaasa aidata.

Cloud-based ticketing for an affordable price

Straightforward set up and ease-of-use make LiveAgent one of the best support tickets systems on the market.

Try LiveAgent
LiveAgent Product Tour

KKK:

Mis on tugipiletite süsteem?

Tugipileti süsteem on tarkvara, mis loob “pileti” iga kord, kui kliendil on teenusetaotlus. Kuna kõik suhtlused ja taotlused on seotud selle piletiga, on klienditoe juhtidel oluliselt lihtsam klienti aidata. Kui probleem on lahendatud, pilet kaob ning meeskonna koostöö järgmise numbri või pileti kallal võib alata.

Mis vahe on tugipileti süsteemil ja tavalisel meiliteenuse pakkujal?

Kui tegelete vaid mõne kliendipoolse meiliga päevas, sobib selleks tööks ka tavaline meilipakkuja. Tugipileti süsteemiga saate aga hakkama palju suurema hulga klientide probleemidega ning veel hästi organiseeritult. Tugipileti süsteem võimaldab Teil tavaliselt prioriteete seada, tuletab Teile meelde ja salvestab piletile kogu asjakohase teabe ühe kliendi kohta. Seejärel saab pileteid hallata ühelt armatuurlaualt.

Mis on omnikanaliline tugipileti süsteemi lahendus?

Omnikanaliline tugipileti süsteem võimaldab Teil hallata pileteid mitme kanali kaudu. Kui klient saadab Teile e-kirja ja helistab seejärel mobiilseadmest järelkontakti loomiseks, pakub omnikanaliline kasutajatoe piletisüsteemi tarkvara mitme kanalilist tuge, mida vajate pileti jälgimiseks üle mitme platvormi.

Millised on tugipileti süsteemi kasutamise eelised?

Tugipileti süsteemi kasutamine võtab Teie õlgadelt tohutu koormuse, kuna Te ei pea enam otsima, meeles pidama ega taga ajama iga kliendi ja tema probleemide üksikasju. Kõik salvestatakse ja talletatakse ühte kohta ning Teil on sellele juurdepääs hõlpsasti kohandataval armatuurlaual, kust saate pileteid tähtsuse järjekorda seada ja lahendada.

Kui palju maksab tugipiletite süsteem?

Mis puudutab hinnakujunduse üksikasju, siis tugipileti süsteemi hinnavahemik võib varieeruda sõltuvalt sellest, millise klienditoe tarkvara ettevõtte valite ja milliseid funktsioone see Teile pakub. Ehkki võite leida vajaminevast tarkvarast tasuta versioone, millel on ainult tavalised funktsioonid, tõuseb hind, kui lisanduvad muud märkimisväärsed funktsioonid, nagu vestlusfunktsioon või analüüsifunktsioonid.

Kuidas tugipileti süsteem toimib?

Tugipileti süsteem püstitab “pileti”, kui klient teatab probleemist. See pilet tuleb seejärel lahendada ja sisaldab kogu asjakohast teavet, mida ettevõttesisesed töötajad probleemi lahendamiseks vajavad. See on palju tõhusam kui püüdmine meelde jätta klientide vajadusi ning ühtlasi aitab ka süsteem vältida ka vigu.

Milliseid varustust on tugipileti süsteemi jaoks vaja?

Hea tugipiletite süsteem nõuab kasutajatoe tarkvara, eelistatavalt pilvepõhist kasutajatoe lahenduse tarkvara ja hästi koolitatud töötajate teenindust, et päringuid lahendada. Sellel peaks olema lai valik funktsioone ja integreeritud teadmiste haldamise tööriistad, et saaksite probleeme kiiresti lahendada. Eelnevalt ehitatud integratsioonid on suureks abiks ka üksikute piletite või lõimitud piletite lahendamisel üle mitme platvormi.

Milline on parim tugipiletite süsteem?

See sõltub suuresti Teie äri eesmärkidest ja ettevõtte suurusest. Tarkvara mis on mõne muu ettevõtte jaoks parim, ei pruugi Teile üldse sobida. Veenduge, et teete oma uurimistööd ja valite hoolikalt, et saada omale kõige rohkem väärtust ja tagada klientide rahulolu.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on tugipiletite süsteem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tugipileti süsteem on tarkvara, mis loob “pileti” iga kord, kui kliendil on teenusetaotlus. Kuna kõik suhtlused ja taotlused on seotud selle piletiga, on klienditoe juhtidel oluliselt lihtsam klienti aidata. Kui probleem on lahendatud, pilet kaob ning meeskonna koostöö järgmise numbri või pileti kallal võib alata.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis vahe on tugipileti süsteemil ja tavalisel meiliteenuse pakkujal?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui tegelete vaid mõne kliendipoolse meiliga päevas, sobib selleks tööks ka tavaline meilipakkuja. Tugipileti süsteemiga saate aga hakkama palju suurema hulga klientide probleemidega ning veel hästi organiseeritult. Tugipileti süsteem võimaldab Teil tavaliselt prioriteete seada, tuletab Teile meelde ja salvestab piletile kogu asjakohase teabe ühe kliendi kohta. Seejärel saab pileteid hallata ühelt armatuurlaualt.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on omnikanaliline tugipileti süsteemi lahendus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Omnikanaliline tugipileti süsteem võimaldab Teil hallata pileteid mitme kanali kaudu. Kui klient saadab Teile e-kirja ja helistab seejärel mobiilseadmest järelkontakti loomiseks, pakub omnikanaliline kasutajatoe piletisüsteemi tarkvara mitme kanalilist tuge, mida vajate pileti jälgimiseks üle mitme platvormi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised on tugipileti süsteemi kasutamise eelised?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tugipileti süsteemi kasutamine võtab Teie õlgadelt tohutu koormuse, kuna Te ei pea enam otsima, meeles pidama ega taga ajama iga kliendi ja tema probleemide üksikasju. Kõik salvestatakse ja talletatakse ühte kohta ning Teil on sellele juurdepääs hõlpsasti kohandataval armatuurlaual, kust saate pileteid tähtsuse järjekorda seada ja lahendada.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui palju maksab tugipiletite süsteem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mis puudutab hinnakujunduse üksikasju, siis tugipileti süsteemi hinnavahemik võib varieeruda sõltuvalt sellest, millise klienditoe tarkvara ettevõtte valite ja milliseid funktsioone see Teile pakub. Ehkki võite leida vajaminevast tarkvarast tasuta versioone, millel on ainult tavalised funktsioonid, tõuseb hind, kui lisanduvad muud märkimisväärsed funktsioonid, nagu vestlusfunktsioon või analüüsifunktsioonid.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas tugipileti süsteem toimib?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tugipileti süsteem püstitab pileti, kui klient teatab probleemist. See pilet tuleb seejärel lahendada ja sisaldab kogu asjakohast teavet, mida ettevõttesisesed töötajad probleemi lahendamiseks vajavad. See on palju tõhusam kui püüdmine meelde jätta klientide vajadusi ning ühtlasi aitab ka süsteem vältida ka vigu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milliseid varustust on tugipileti süsteemi jaoks vaja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hea tugipiletite süsteem nõuab kasutajatoe tarkvara, eelistatavalt pilvepõhist kasutajatoe lahenduse tarkvara ja hästi koolitatud töötajate teenindust, et päringuid lahendada. Sellel peaks olema lai valik funktsioone ja integreeritud teadmiste haldamise tööriistad, et saaksite probleeme kiiresti lahendada. Eelnevalt ehitatud integratsioonid on suureks abiks ka üksikute piletite või lõimitud piletite lahendamisel üle mitme platvormi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milline on parim tugipiletite süsteem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “See sõltub suuresti Teie äri eesmärkidest ja ettevõtte suurusest. Tarkvara mis on mõne muu ettevõtte jaoks parim, ei pruugi Teile üldse sobida. Veenduge, et teete oma uurimistööd ja valite hoolikalt, et saada omale kõige rohkem väärtust ja tagada klientide rahulolu.” } }] }
Mark Xavier Quadros

Külalispostituse autor

Mark Xavier Quadros

Mark Quadros is a SaaS content marketer that helps brands create and distribute rad content. On a similar note, Mark loves content and contributes to several authoritative blogs like HubSpot, CoSchedule, Foundr, etc. Connect with him via LinkedIN or twitter.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo