Reaalajas vestlus on suurepärane vahend reisi- ja majutusettevõtetele klientidele mulje jätmiseks ja nende rahulolu tagamiseks. See pakub mitmeid funktsioone - proaktiivseid kutseid, koolitusvõimalusi, iseteenindust, dokumentide jagamist ja CRM-süsteemi - klientide küsimuste tõhusaks lahendamiseks reaalajas. Lisaks on LiveAgent turvaline ja kulutõhus lahendus. Alusta 14-päevase tasuta prooviversiooniga.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Isegi majandusliku või poliitilise kriisi ajal on reisitööstus alati taastunud ja jätkanud reisijate ligimeelitamist. Reisitööstus on kui ühe kõige kasumlikuma tööstusharu tippu jõudnud selle rõhuasetuse tõttu tehnoloogilistele uuendustele.
Reisimine mistahes sihtkohta on kättesaadavam ja taskukohasem kui kunagi varem. Sotsiaalmeedia abil saavad inimesed luua sidemeid ükskõik kellega üle maailma, mis sageli ajendab neid kotti pakkima ja maailma avastamiseks reisile minema.
Ärimaailm kasutab reisimist, et laieneda ja sõlmida tehinguid välismaal. Kuid kõikidel reisijatel on ühine soov vaba aja veetmise võimaluste ja mugavuse järele, kui nad otsustavad oma järgmise sihtkoha üle või broneerivad hotelli.
Reaalajas vestlus muudab selle võimalikuks ja rohkemgi.
Olete paelutud? Alustame.
Reaalajas vestlus on lihtne kasutamisel, kuid väärtuslik suhtlusvahend kliendi ja klienditeenindaja vaheliseks kiirsõnumite saatmiseks – täielikult brauseripõhine ja mõeldud klientide küsimuste tõhusaks vastamiseks reaalajas.
Reaalajas vestlusel on märkimisväärsed eelised telefoni- ja e-posti toe ees.
Kuigi telefoni ja e-posti kaudu pakutav tugi on endiselt laialdaselt kasutusel, räägib statistika enda eest. Rohkem kui 60% kasutajatest eelistavad päringutele vastuse saamiseks traditsiooniliste kanalite asemel kasutada vestlust (chati), mida ei põhjusta ainult Y-generatsioon. 45% 55-aastastest või vanematest inimestest on kinnitanud, et nad on vähemalt korra kasutanud reaalajas vestlust veebisaidil.
Turism on suur ja dünaamiline valdkond. Iga aasta reisivad maailmas ringi miljonid inimesed, mõned neist korduvalt. Igaüks neist potentsiaalsetest või sagedastest reisijatest väärib mugavat ja kasutajasõbralikku veebipõhist abi, mida reisibüroo suudab pakkuda.
Reaalajas vestlus on loodud just selleks otstarbeks.
Varem oli nii klientide kui ka reisibüroode jaoks broneeringu tegemine pikk protsess ja enamasti oli selleks vaja külastada reisibürood. Veebipõhiste otsingumootorite populaarsus muutis seda.
Turism on muutunud üheks kõige kiiremini arenevaks tehnoloogiavalkonnaks, millel on selgelt määratletud digitaalstrateegia. Selleks, et kasutada täielikult ära võimalusi kaasaegsete reisijate kliendisoovide rahuldamiseks, on reaalajas vestlus turismis ideaalne suhtlusvahend nii klientide kui ka reisibüroode jaoks.
On vaieldamatu, et reaalajas vestlusel on märkimisväärne mõju kliendi otsuste tegemisele. Kuid uue potentsiaalse kliendi otsus osta näiteks teie reisibüroost pakettreisipakkumine sõltub teie reisibüroode oskustest ja professionaalsest lähenemisest.
Inimestel on iga reisi alustamiseks mingisugune motivatsioon. Olgu see isiklik või tööalane, valivad kliendid reisi-või transpordiettevõtte selle põhjal, kuidas see vastab nende ootustele.
Reaalajas vestlus ei ole mõeldud ainult esmakordsetele, vaid ka hooajalistele, staažikatele reisijatele. Kui varem ei ole seda tehtud, siis nüüd annab reaalajas vestluse rakendamine võimaluse kliendi silmis näha teie ettevõtet teisest valgusest ja seeläbi kutsuda esile veelgi suuremat kaasatust.
Reisibüroode jaoks on reaalajas vestlus võimas vahend klienditoe pakkumiseks, promoks ja veebilehe külastajate muutmiseks reaalseteks tulutoovateks klientideks. Järgides õigeid reaalajas vestluse etiketi reegleid, saavad agendid pakkuda enda püsiklientidele potentsiaalsetele inimestevahelist suhtlemist ning meeldivaid kogemusi.
Richard Branson – Founder of the Virgin group
Iga vestlus muudetakse piletiteks ja salvestatakse universaalsesse, jagatud postkasti. Juurdepääsuõigusega agent saab sealt otsida klientide profiile ja suhtlusajalugu.
Mitmesugused, ettevalmistatud kujundused vestlusnuppude ja vestlusakende galeriis või võimalus luua täiesti uus vidina disain.
Pop-up sõnumis, mis võivad suurendada investeeringute tootlust (ROI). Agendid saavad luua ühe või mitu kutset ja juhendada potentsiaalseid kliente läbi ostuprotsessi.
Reaalajas vestluse külastajate URL-i jälgimise abil saab ajastatud kutsetega pakkuda ka soodsaid reisipakette, reisipakkumisi või muid isikupärastatuid reisisoovitusi. Proaktviivsete vestluskutsete funktsioon on aktiivne ainult siis, kui vestlustega tegelemiseks on piisavalt vabu agente.
Valikuline, kuid kasulik funktsioon agentidele, kes soovivad olla klientidest üks samm ees. Selle funktsiooniga saab agent jälgida, mida klient vestlusaknasse kirjutab ja enda vastust ette valmistada juba enne, kui klient vajutab nuppu “Saada.”
Ettemääratud vastused lihtsustavad töövoogu, kasutades eelnevalt ettevalmistatud lühikesi tekstivastuseid ja säilitades neid edaspidiseks kasutamiseks.
Vestlusprotokolli tüüp, kuhu salvestatakse eelmise vestluse üksikasjad.
Kiire ja täpse suhtluse tagamiseks saavad agendid või vestluse administraatorid valida kolme ettemääratud suunamise vahel:
Ootejärjekorra maksimaalset pikkust saab seadistada vestlusnupu seadetes. Funktsioon võimaldab klienti ooteaja lühendamiseks peita vidin automaatselt veebisaidilt, kui jõutakse ootejärjekorra piirini.
Nagu ka välise suhtluse puhul klientidega, annab reaalajas vestlus agentidele võimaluse saata üksteisele kiirsõnumeid. Ettevõttesisesed vestlused on nähtavad ainult sõnumite saatjale ja vastuvõtjale.
Silte saab lisada kas käsitsi või automaatselt konkreetsetele sõnadele või lausetele, luues seeläbi igale agendile kohandatud töövoo.
Võimaldab saada klientide sisendit ja tagasisidet agentide töö tõhususest või annab võimaluse vestluse üldise rahulolu hindamiseks.
Reaalajas vestlus on üks osa LiveAgent’i mitmekanalilisest kasutajatoe tarkvarast ja lisab seega täiendavaid funktsioone, mis annavad erinevatele reisibüroodele eeliseid.
Oletame, et ettevõttel on enda reisivate töötajate jaoks ette nähtud kindel komplekt reisipoliitikat, näiteks lennupiletid, lennufirmad, hotellid, autod. LiveAgent’i sisseehitatud CRM-süsteem saab salvestada kõiki neid nõudeid, mis on kättesaadavad kõigile, kellel on juurdepääs.
Agent saab vestluse kaudu lisada ja saata dokumente (näiteks viisanõudeid) klientidele, kes reisivad vabal ajal uude riiki.
Kui klient soovib kontakteeruda agentuuriga väljaspool tööaega, saab ta täita kontaktvormi, mis määratakse kas konkreetsele agendile või meeskonnale siis, kui ta on tagasi online’s. Vestlusnuppu saab kohandada ka erinevate turgude keeltele.
Kõik on sarnane teiste büroode funktsioonidele, kuid erinev on automatiseerimise määr. Tänu veebipõhisele automatiseerimisele saavad bürood reaalajas vestlusest kasu, kasutades erinevaid automatiseeritud funktsioone, näiteks reegleid, mis võimaldavad määrata vestlusi asjakohastele osakondadele.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Reaalajas vestluse nupu paigaldamine ei saa olla veel lihtsam. Ainsaks asjaks on kopeerida ja kleepida lühike HTML-kood LiveAgent’i kontolt oma veebisaidile ja juba ongi see live’is. Mingit lisatarkvara ei ole vaja alla laadida, kuid integratsioon kolmanda osapoole tarkvaraga või rakendusega on toetatud.
Andmekaitse, kontode turvalisus ja eraelu puutumatuse küsimused on olulised teemad kõigi jaoks, kes haldavad ja tegelevad oma äritegevusega internetis. LiveAgent ei erine nendest. Siin on mõned peamised turvafunktsioonid.
Kui soovite rohkem teada saada, külastage meie teadmusbaasi lisateabe saamiseks.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-14 day trial, no credit card required
LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust parandada klientide kaasamist reaalajas vestluse funktsiooni abil, mis suurendab klientide rahulolu. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate funktsioonidest ja nende seadistamisest.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus on tõhus tööriist klientidele kiireks toetuseks, suhtlemiseks ja teenuse kvaliteedi analüüsimiseks.
Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua
Saage LiveAgenti partneriks ja kasutage nende mitmekülgseid suhtluskanaleid, näiteks vestlus, kõned, videokõned ja kontaktvormid.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel