Väärtuslik igas valdkonnas

LiveAgent parandab teie valuutaäri.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage huvi

Looge positiivne CX, mis paneb teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamise aega

Parandage automaatse sedeli suunamisega esimese vastuse kiirust.

37%

Vähendage sedelite arvu

Vähendage sedelite sissevoolu teadmistebaasiga.

Industry background

Kasutajatoe tarkvara forex ettevõtetele

Olema võimelised sujuvalt ja efektiivselt suhtlema teiste turul osalejatega on kaupleja jaoks ülimalt oluline. Ettevõtte klienditeeninduse tugi on üks kauplejate põhilisi prioriteete ning on üks peamisi säilitamistegureid.

Looge kauplejate ning maaklerite kogukonda LiveAgent`iga, mis on üks enim vaadeldud ja nr. #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 2020 aastal.

 

LiveAgent tagab, et ükski hetk ei lähe kaduma. Integreeritud toe tarkvaraga on suhtlus sujuvam, saate õppida ja arutada kõike, mis on kauplemise ja turuga seonduv. Kauplemismaailm ei puhka kunagi. Kui osa maailmast läheb magama, teine ärkab uutele võimalustele. Aeg on kauplemismaailmas äärmiselt oluline. Jõude olek võib põhjustada märkimisväärseid tulude kaotusi.

Avastage LiveAgent - kõige arenenum
suhtlustarkvara Forex ettevõttele

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent ühendab vestluse, sedelid ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda suurepärast klienditeenindust.

black Slido logo

Kuidas saab forexi valdkond kasutajatoe tarkvarast kasu?

Saatke kutse veelgi sujuvamaks suhtluseks ja personaalsemaks puudutuseks ning looge oma ettevõtest pilt, mis päriselt hoolib valdkonnast, mis kunagi ei maga.

Omnikanali tugi

Olge kursis kõigi oma kaubandus- ja vahetusturu nõudmistega ühe katuse all. Kogenud kauplejatega tegelemise on suur väljakutse. Informeerige oma partnereid või reageerige erinevatele sotsiaalsetele üritustele välgukiirusel, olenemata suhtluskanalist. 180+ toe funktsiooni ja 40+ integratsiooniga saate mõista oma kauplejate nõudeid ning pakkuda parimat võimalikku 24/7 klienditeenindust. Rääkimata 40+ keele liidesest ja spetsiaalsete tähtede ja tähttekstide kohandamisest, mida saab kasutada ületamaks keelebarjääri ja kaubelda mugavalt kogu maailmas, olenemata turu keelest.

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Sedeli tarkvara

Konsolideerige kõik suhtluskanalid ühtseks postkastiks, millele pääsevad kõik LiveAgent`i sedelisüsteemi kasutajad juurde. Iga saadud e-mail, vestlus, kõne või sotsiaalmeedia postitus, muutub parema haldamise ning jälgimise huvides sedeliks. Teie klienditoe agendid pole enam kunagi ületöötanud. Määrake individuaalsetele agentidele või osakondadele optimaalne sedelite koormus seades üles reeglid ja SLA sedelite jaotamiseks ning optimaalsed ajaga piiritletud tingimused. Alates teie väiksematest probleemidest kuni keerulisemateni, midagi ei jää tänu usaldusväärsele sedelisüsteemile tähelepanuta.

Live vestlus

Live vestlus võib muuta töösuhete dünaamikat klientidega. Presenteerige oma oskusi ning teadmisi säilitades professionaalse lähenemise. Mitme vestluse integreeritud funktsiooniga ei jäta te oma kliente hooletusse. Pole vahet, kui mitu vestlust on käimas, see on endiselt palju kuluefektiivsem, kui telefoniteenuse kasutamine. Boonuseks on paranenud keskmise vastuse aeg.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Sotsiaalmeedia integratsioon

Saavutage LiveAgent`i abil enda tugev ja mõjus sotsiaalmeedia kohalolu. Olge ühenduses oma valuuta jälgijatega läbi meediaplatvormide. LiveAgent võimaldab lihtsat ja efektiivset integratsiooni meediaplatvormidele nagu Facebook, Twitter ja Instagram. Vajaduseta lülituda kontode vahel, on teil võimalus jälgida ja vastata kommentaaridele ning kaasata võimalikke uusi potentsiaalseid kauplejaid, keda saate lisada oma online kogukonda.

Teadmistebaas ja KKK

Kauplejad, kellel on vähe aega saavad vastused kõigile oma küsimustele meie kohandatavast teadmistebaasist ning platvormi KKK-dest. Kasutades sisseehitatud WYSIWYG redigeerijat on teil võimalik oma artiklite sisu ja struktuuri stiliseerida vastavalt turueelistustele.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Sildid ja raportid

Saate suhtluskanalitest palju päringuid? Nende sorteerimine on keeruline? Sildid aitavad teil olla paremini organiseeritud ja efektiivsed. Saate käsitsi või automaatselt määrata spetsiifilistele sedelitele piiramatu koguse erinevaid silte ja seejärel kiiremaks otsimiseks rakendada filtreid. Siis saate LiveAgent`is käivitada raporti teatud siltidele ja kohandada oma planeeritud äristrateegiaid tuginedes raporti tulemustele. Sildid pakuvad teile veel ühte võimalust oma töökoha kohandamiseks vastavalt eelistusele.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Väsinud erinevate telefonide, vestluste, emailide ja suhtlemise tööriistade vahel lülitumisest?

Koos LiveAgent`iga ei pea te raiskama oma väärtuslikku aega. Selle asemel saate keskenduda igale kliendile täieliku ja tähelepaneliku toe pakkumisele. Võrrelge meie omnikanal lahendust alternatiivsete turu pakkujate omadega.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd arvustused

Upset man-illustration

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Tutvuge meie edulugudega ja avastage kasutajatoe rakendamise positiivne mõju raamatupidamisele & õigusvaldkonnale.

“Suurepärane, mitme kanaliga kõnekeskus”

Olen õnnelikult tarkvara juba mõnda aega kasutanud. Lisaks on LiveAgent meil aidanud tõsta kasutajate rahulolu ja tulusust. Seda on lihtne kasutada: kasutajaliides on intuitiivne ja ülimalt lihtne, isegi tehnikakauged inimesed saavad selle selgeks. Saame seda kasutada paljudel veebilehtedel, millest igaühel on oma teadmistebaas, foorumid ja ideede/soovituste jagamine. Meil oli vaja süsteemi, mida on lihtne kasutada ja mida saab mitme kanaliga ühendada.

LiveAgent Review

Vasileios A. P Asutaja – CEO

Finantsteenused

Soodsa hinnaga toe tarkvara lahendus

Finantssektor areneb kiire tempoga. Klientide nõudmiste täitmiseks investeerige tarkvara plaani, mis ei lõhu ettevõtte eelarvet.

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

Analüüsige ja võrrelge LiveAgent`i teiste klienditoe lahendustega ja valige oma valdkonnale asjakohaseimad funktsioonid ja parim hind.

Related Articles to Forex
Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Jälgige oma agentide saadavust. Proovige LiveAgenti funktsiooni - Agendi saadavus. Saate ülevaate, kui Teie agendid on võrgus. Lugege sellest lähemalt.

Agentide saadavus

Jälgige oma agentide saadavust. Proovige LiveAgenti funktsiooni - Agendi saadavus. Saate ülevaate, kui Teie agendid on võrgus. Lugege sellest lähemalt.

Kas soovite LiveAgenti kohta rohkem teada saada? LiveAgenti ja selle edukuse kohta lisateabe saamiseks taotlege tasuta demot.

Kavanda demo

Antud tekstis käsitletakse tutvumiskõne kontrollnimekirja ja HelpCrunchi teadmusbaasi. Tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügiprotsessis olla organiseeritum ja tõhusam ning on kasulik kõigile müügi- ja turundusmeeskonna liikmetele ning müügijuhile. HelpCrunchi teadmusbaasi innovatiivsed funktsioonid võimaldavad erinevaid suhtlusviise, tasuta proovivõimalust ning positiivseid hinnanguid. Sobib klientidele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. Kokkuvõtlikult on tekstis esitatud müügistrateegia abivahendid.

LiveAgent pakub konkreetse ajavahemiku ja osakonna täidetud ja vastamata SLA-de logi. Üksikuid kirjeid saab sortida erinevate filtrite järgi.

SLA logiaruanne

Teenustaseme leping (SLA) tagab kvantifitseeritud ja arvestatava teenuse osutamise ning selgema ülevaate probleemide korral. LiveAgent pakub SLA-de logi, mida saab erinevate parameetrite järgi sorteerida ja eksportida CSV-faili. Agentide saadavuse aruannetest saab agendi tööaega ja online olemise aega ülevaate ning neid saab genereerida LiveAgentis. Lisaks pakub LiveAgent mitmeid seotud ressursse ja tarkvaralahendusi.

Email teavitused suudavad saata emaile agentidele kui uus Pilet on neile määratud või kui klient vastab määratud piletist. Lugege selle funktsiooni kohta.

Email teavitused

Antud tekstis antakse näpunäiteid, kuidas ettevõtte e-kirja professionaalsel moel alustada ning tutvustatakse erinevaid tervitusmalle. Tekstis tutvustatakse ka müügikontakte ning kutsutakse tellima uudiskirja.

Registeeruge meie LiveAgent'i partnerprogrammis. Lugege edasi, miks tasub saada LiveAgent'i partneriks.

Registreerumine LiveAgent'i partneriks

Quality Unit'i partnerprogrammiga liitumine tähendab vastavuse tagamist erinevate reeglitega, et teenida komisjonitasusid autoriseeritud müügi eest. Pettus võib kaasa tuua partnerprogrammist väljaarvamise ning privaatsus on tagatud isikliku teabe kaitsega. Partnerprogramm võimaldab iseseisvaid oste ning komisjonitasud makstakse automaatselt igakuiselt. Tagasimaksed võivad kaasa tuua komisjonitasu mahaarvamise järgmisel kuul.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x