Reaalajavestlus kinnisvarasektori jaoks

Avaldage oma klientidele muljet ja suurendage nende rahulolu.
  • ✓ Pole seadistamise tasu   
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Päise animatsioon
Klienditoe tarkvara

Soov omada kodu või muud liiki kinnisvara on inimesele loomupärane. Enamik elanikkonnast on ostnud või ostab endale uue kinnisvara sertifitseeritud kinnisvarabüroolt või maaklerilt.

Selle tõttu on kinnisvara turul tohutult väärtuslike potentsiaalseid kliente. Kuid ilmselt on möödas aeg, kui piisas büroo aknale kleebitud müüdavate kinnistute nimekirjast. Loomulikult on see endiselt vajalik, kuid märkimisväärne osa ostjaskonnast on oma tähelepanu suunanud internetti.

Toodete ostmine veebist võib olla keeruline. Peamine põhjus on see, et kliendid ei saa enne otsuse tegemist tooteid füüsiliselt näha.

Nii on kinnisvara ostmine veelgi stressirohkem. Sa tahad suhelda, vaadata igat ruumi, lugeda lepingut ja saada koheselt oma küsimustele ja muredele vastused kinnisvaramaaklerilt.

Telefon on selleks hea võimalus, kuid reaalajavestlus on mugavam ja tõhusam võimalus online-suhtluseks. 

Kas olete valmis panema maha oma klienditeeninduse edu esimest ehitusplokki?

Hakkame pihta.

Kuidas saab reaalajavestlus olla toeks kinnisvarasektori ettevõttele?

Alustage veebipõhist tuge õigesti ja pakkuge positiivset kogemust veebipõhistele klientidele, kes otsivad oma uut kodu.

Niinimetatud “vaateakende šoppamine” oli potentsiaalsele ostjale võimalus vaadata kinnisvaraobjekte kinnisvarabüroo väljapanekutel.

Võimalus paeluda potentsiaalsete klientide tähelepanu oli ka internetis ümber kujundatud. On täheldatud, et potentsiaalse kliendi tähelepanu äratamiseks kulub 5-10 minutit. 

Millised on reaalajavestluse eelised viie põhikategooria või kinnisvara puhul??

  • Eluasemed
  • Äripinnad
  • Tööstus
  • Maatükid
  • Eriotstarbeline kasutamine

Ajastatud ja strateegiliselt paigutatud proaktiivsed vestluskutsed veebilehekülgedel, mille külastatavus on tavapäraselt suur, näiteks hinnakirja või toodete lehtedel.

Reaalajavestlus-proaktiivne-vestluskutse-LiveAgent
Näide proaktiivsest vestluskutsest (kliki suurendamiseks)

Kuigi reaalajavestlus on peamiseks vahendiks reaalajas aktiivseks vestlemiseks, pakub see ka funktsiooni suhtlemiseks kliendiga väljaspool tööaega. Ja selleks on kontaktvormid. Nagu teisedki funktsioonid, on kontaktvormid täielikult kohandatavad.

Kontaktvormi funktsioon reaalajavestluse tarkvaras - LiveAgent
Näide kontaktvormist (kliki suurendamiseks)

Erinevatel põhjustel ei ole mõnikord võimalik kinnisvara vaatamist korraldada. Kuid tänu lisafunktsioonile videovestlus, saavad teie kinnisvaramaaklerid pakkuda enda potentsiaalsetele ostjatele virtuaalseid ekskursioone. LiveAgent’i videovestlus on brauseripõhine ja kuna funktsioon on osa teie paketist, ei ole teil selle kasutamiseks vaja ühtegi täiendavat kolmanda osapoole rakendust. Looge või valige meie galeriist videovestluse nupp, paigutage see veebisaidile ning saate nautida kliendiga silmast-silma vestlust reaalajas.

Brauseripõhine videovestlus reaalajas
Näide videovestlusest (kliki suurendamiseks)

Reaalajavestluse abil on võimalik jälgida kinnisvaramaaklerite teenitud kasumi suurust, kuna vestlusfunktsioon võimaldab jälgida klientide konversioonimäära ja seega saab agentidele makstavat tasu täpselt välja arvutada.

Veebisaidi jälgimine-vestluse ülevaade
Näide vestluse ülevaatest (kliki suurendamiseks)

Kuidas on reaalajavestlus võrreldav telefoni ja e-posti teel pakutava klienditoega?

See on kuluefektiivsem võimalus pakkuda veebipõhist abi potentsiaalsetele majaomanikele, juhtidele ja püsiklientidele. Oluline erinevus seisneb selles, et reaalajavestluste haldamisega ei pea tegelema suur arv töötajaid.

Üks agent saab korraga käsitleda mitut vestlust. Kiired ja aktuaalsed vastused klientide päringutele on aja kokkuhoiu mõttes hindamatud.  Oluliste dokumentide lisamine vestlusesse annab kliendile ülevaate, millised on kinnisvara ostmiseks vajalikud õiguslikud ja rahalised nõuded.

Kuidas koolitada kinnisvaramaaklereid reaalajavestluse kasutamiseks?

Edukas reaalajavestluse suhtlus ei oleks võimalik ilma kvalifitseeritud ja asjatundlike töötajateta. Nad on olulised nii kliendikogemuse loomises kui ka veebisaidi külastajate konverteerimisel.

Veebipõhine suhtlus erineb tavalisest silmast-silma suhtlemisest, millega kinnisvaramaaklerid harjunud on. Personaliseeritud ja inimkeskse reaalajavestluse pakkumiseks on teie kinnisvaramaaklerite jaoks konkreetsed suunised, mida tuleks järgida.

Kinnisvaramaaklerid tegutsevad konsultantidena, kes juhivad investoreid nende kinnisvaraotsingu teekonnal, seega on oluline, et praktiline koolitus ja etikett oleksid tagatud.

Etiquette in Live Customer Support | Live Agent01:13Youtube video: Etiquette in Live Customer Support
Live Agent

Sellest tulenvalt saate teha otsuse, kes teie agentidest peaks reaalajavestluse teenusega tegelema. Asi on selles, et kõik ei ole selleks sobivad ja mõned agendid võivad olla altimad vigadele kui teised.

Mida saab pakkuda reaalajavestlus, et muuta teie klienditeenindus paremaks?

  • Omnikanalite tugi
  • Vähenenud keskmine ooteaeg
  • Vähenenud e-kirjade maht
  • Kõrge konversioonimäär
  • Vähenenud ostust loobumise määr
  • Mugav suhtlemine
  • Suurem kaasamine
  • Kõrgeb kliendirahulolu määr

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.

Lauren Freedman – Real estate agent

Reaalajavestluse peamised funktsioonid

Reaalajavestlus ja selle funktsioonid on kõik osa meie mitmekanalilisest kasutajatoe tarkvarast.

  • Universaalne postkast: Iga vestlus teisendatakse ticketiteks ja salvestatakse universaalsesse, jagatud postkasti. Iga juurdepääsuõigusega agent saab välja otsida ja vaadata mistahes kliendi profiili või ajalugu varasemate suhtlustega.
Näide universaalsest postkastist (kliki suurendamiseks)
Vestluskutsete galerii
Näide vestluskutsete galeriist (kliki suurendamiseks)
  • Etteantud ja ettemääratud vastused: Väärtuslik funktsioon aja kokkuhoidmiseks sageli esitatavatele küsimustele vastamisel. Etteantud ja ettemääratud vastused on hädavajalikud toimiva sisendkasti haldamiseks.
  • Vestluse ülevaade: Kas soovite oma veebilehe külastajate kohta rohkem teada ja olla juba eelnevalt valmis igaks vestluseks? Olete õiges kohas. Vestluse ülevaade annab üldpildi järjekorras ootavate külastajate arvust, nende URL-idest, asukohast või muust kasulikust teabest.
Veebisaidi jälgimine-vestluse ülevaade
Näide vestluse ülevaatest (kliki suurendamiseks)
  • Vestluste jaotamine: Edastage vestlused vabadele agentidele või suunake vestlused automaatselt, valides kolme eelnevalt määratud suunamise hulgast – juhuslik määramine, helista kõigile, maksimaalne koormus.
Vestluste jaotamine
Näide vestluste jaotamisest (kliki suurendamiseks)
  • Kontaktvormid: Võimaldavad klientidel saata sõnumeid kontaktvormi kaudu väljaspool tööaega või kui konkreetne agent on offline’s.
Kontaktvormi funktsioon reaalajavestluse tarkvaras - LiveAgent
Näide kontaktvormist (kliki suurendamiseks)
  • Vestlusjärgne küsitlus: Võimaldab saada klientide sisendit ja tagasisidet ning hinnata agentide töö tõhusust või üldist rahulolu.
Agendi hindamine
Näide agendi hindamisest (kliki suurendamiseks)

Reaalajavestluse paigaldamine

Mugav paketisisene paigaldamine. Lihtsalt kopeerige ja kleepige lühike HTML-kood enda LiveAgent’i kontolt ja vestlusnupp ilmub teie veebisaidile ning on valmis igaks sissetulevaks vestluspäringuks. Täiendavaks eeliseks on integreerimine kolmanda osapoole tarkvara või rakendusega.

Millised on reaalajavestluse turvafunktsioonid?

Andmekaitse, kontode turvalisus ja privaatsuse küsimused on olulised teemad kõikide jaoks, kes tegelevad äritegevusega internetis ja seda seal haldavad. LiveAgent ei erine kuidagi. Siin on mõned peamised turvafunktsioonid.

Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent’i turvalisuse privaatsuspoliitikat.

Teadmusbaas

Kui soovite rohkem teada saada, külastage meie teadmusbaasi lisateabe lugemiseks.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.

Why is live chat important for the real estate industry?

The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.

How is live chat more beneficial in comparison to phone and email?

More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.

How to train real estate customer service agents?

The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.

What are the main features?

The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat’s security features?

Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Tugiteenuse piletisüsteemid aitavad meeskondadel hallata suurt päringute mahtu üle mitme kanali ja võimaldab neil vastata päringutele kiirelt ja teadlikult.

Tugipiletite süsteem

Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.

Klientide iseloomustused või positiivne tagasiside võivad Teie arvustuste kõrvale kenasti sobida. Lugege ja õppige iseloomustusi koguma.

Kuidas iseloomustusi koguda

Antud tekstitöödes käsitletakse erinevaid turunduse ja klienditeeninduse teemasid. Turundusnõuandeid jagatakse, keskendudes müügiargumentide väljatöötamisele ja erinevate kanalite kasutamisele nende edastamiseks. Samuti räägitakse turunduseelarve prioriteetidest ning kliendirahulolust kui äri olulisest aspektist. Klienditeenindusest rääkides tuuakse välja olulised mõõdikud ja nõuanded, mis aitavad klienditeenindust paremini organiseerida ning lojaalsete klientide hoidmist olulisemaks pidada kui uute klientide leidmist.

Lisaks silmapaistvate ehitiste ja konstruktsioonide ehitamisele saate luua ka lojaalse kliendibaasi. Õppige kasutama LiveAgenti võimsust.

Kinnisvaratööstuse klienditoe tarkvara

Mitmekanaline klienditoe tarkvara võib suurendada kinnisvarafirma tulusid ja luua püsiklientide baasi. Müümine reaalajas vestluse abil võib samuti suurendada kinnisvara müüki ja klientide rahulolu. Klienditoe abil on võimalik saada rohkem õnnelikke kliente ja turulepääsu.

Reisige kõrgele ja kaugele kliendiedu tiibadel ning ärge jätke kasutamata võimalust konverteerida enda veebisaidi külastajad LiveAgent'i vestlustarkvara abil.

Reaalajas vestlus reisi- ja majutusettevõtete jaoks

LiveAgent on tõhus tööriist e-kirjade haldamiseks ja suhtluse ajaloo jälgimiseks. Ettevõtted peaksid investeerima kliendirahulolu mõõtmiseks ja koolitusprogrammidesse. Piletisüsteemide uuendamine on oluline klientide rahulolu tagamiseks ja reisitööstus tugineb digitaalstrateegiale. Reaalajas vestlus on väärtuslik suhtlusvahend turismi valdkonnas, mida peavad oskuslikult kasutama reisibürood, et suurendada klientide rahulolu ja lojaalsust.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo