Reaalajavestlus kinnisvarasektori jaoks aitab klientide rahulolu suurendada ning kinnisvaramaaklerite teenitud kasumit jälgida. See pakub kuluefektiivset ja mugavat veebipõhist abi potentsiaalsetele kliendidele. Reaalajavestlus on võrreldav telefoni ja e-posti teel pakutava klienditoega, kuid nõuab vähem töötajaid. Lisaks sellele pakub see parandatud klienditeenindust, turvalisust ja funktsioone nagu kontaktvormid ja videovestlus.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Soov omada kodu või muud liiki kinnisvara on inimesele loomupärane. Enamik elanikkonnast on ostnud või ostab endale uue kinnisvara sertifitseeritud kinnisvarabüroolt või maaklerilt.
Selle tõttu on kinnisvara turul tohutult väärtuslike potentsiaalseid kliente. Kuid ilmselt on möödas aeg, kui piisas büroo aknale kleebitud müüdavate kinnistute nimekirjast. Loomulikult on see endiselt vajalik, kuid märkimisväärne osa ostjaskonnast on oma tähelepanu suunanud internetti.
Toodete ostmine veebist võib olla keeruline. Peamine põhjus on see, et kliendid ei saa enne otsuse tegemist tooteid füüsiliselt näha.
Nii on kinnisvara ostmine veelgi stressirohkem. Sa tahad suhelda, vaadata igat ruumi, lugeda lepingut ja saada koheselt oma küsimustele ja muredele vastused kinnisvaramaaklerilt.
Telefon on selleks hea võimalus, kuid reaalajavestlus on mugavam ja tõhusam võimalus online-suhtluseks.
Kas olete valmis panema maha oma klienditeeninduse edu esimest ehitusplokki?
Hakkame pihta.
Alustage veebipõhist tuge õigesti ja pakkuge positiivset kogemust veebipõhistele klientidele, kes otsivad oma uut kodu.
Niinimetatud “vaateakende šoppamine” oli potentsiaalsele ostjale võimalus vaadata kinnisvaraobjekte kinnisvarabüroo väljapanekutel.
Võimalus paeluda potentsiaalsete klientide tähelepanu oli ka internetis ümber kujundatud. On täheldatud, et potentsiaalse kliendi tähelepanu äratamiseks kulub 5-10 minutit.
Ajastatud ja strateegiliselt paigutatud proaktiivsed vestluskutsed veebilehekülgedel, mille külastatavus on tavapäraselt suur, näiteks hinnakirja või toodete lehtedel.
Kuigi reaalajavestlus on peamiseks vahendiks reaalajas aktiivseks vestlemiseks, pakub see ka funktsiooni suhtlemiseks kliendiga väljaspool tööaega. Ja selleks on kontaktvormid. Nagu teisedki funktsioonid, on kontaktvormid täielikult kohandatavad.
Erinevatel põhjustel ei ole mõnikord võimalik kinnisvara vaatamist korraldada. Kuid tänu lisafunktsioonile videovestlus, saavad teie kinnisvaramaaklerid pakkuda enda potentsiaalsetele ostjatele virtuaalseid ekskursioone. LiveAgent’i videovestlus on brauseripõhine ja kuna funktsioon on osa teie paketist, ei ole teil selle kasutamiseks vaja ühtegi täiendavat kolmanda osapoole rakendust. Looge või valige meie galeriist videovestluse nupp, paigutage see veebisaidile ning saate nautida kliendiga silmast-silma vestlust reaalajas.
Reaalajavestluse abil on võimalik jälgida kinnisvaramaaklerite teenitud kasumi suurust, kuna vestlusfunktsioon võimaldab jälgida klientide konversioonimäära ja seega saab agentidele makstavat tasu täpselt välja arvutada.
See on kuluefektiivsem võimalus pakkuda veebipõhist abi potentsiaalsetele majaomanikele, juhtidele ja püsiklientidele. Oluline erinevus seisneb selles, et reaalajavestluste haldamisega ei pea tegelema suur arv töötajaid.
Üks agent saab korraga käsitleda mitut vestlust. Kiired ja aktuaalsed vastused klientide päringutele on aja kokkuhoiu mõttes hindamatud. Oluliste dokumentide lisamine vestlusesse annab kliendile ülevaate, millised on kinnisvara ostmiseks vajalikud õiguslikud ja rahalised nõuded.
Edukas reaalajavestluse suhtlus ei oleks võimalik ilma kvalifitseeritud ja asjatundlike töötajateta. Nad on olulised nii kliendikogemuse loomises kui ka veebisaidi külastajate konverteerimisel.
Veebipõhine suhtlus erineb tavalisest silmast-silma suhtlemisest, millega kinnisvaramaaklerid harjunud on. Personaliseeritud ja inimkeskse reaalajavestluse pakkumiseks on teie kinnisvaramaaklerite jaoks konkreetsed suunised, mida tuleks järgida.
Kinnisvaramaaklerid tegutsevad konsultantidena, kes juhivad investoreid nende kinnisvaraotsingu teekonnal, seega on oluline, et praktiline koolitus ja etikett oleksid tagatud.
Sellest tulenvalt saate teha otsuse, kes teie agentidest peaks reaalajavestluse teenusega tegelema. Asi on selles, et kõik ei ole selleks sobivad ja mõned agendid võivad olla altimad vigadele kui teised.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Reaalajavestlus ja selle funktsioonid on kõik osa meie mitmekanalilisest kasutajatoe tarkvarast.
Mugav paketisisene paigaldamine. Lihtsalt kopeerige ja kleepige lühike HTML-kood enda LiveAgent’i kontolt ja vestlusnupp ilmub teie veebisaidile ning on valmis igaks sissetulevaks vestluspäringuks. Täiendavaks eeliseks on integreerimine kolmanda osapoole tarkvara või rakendusega.
Andmekaitse, kontode turvalisus ja privaatsuse küsimused on olulised teemad kõikide jaoks, kes tegelevad äritegevusega internetis ja seda seal haldavad. LiveAgent ei erine kuidagi. Siin on mõned peamised turvafunktsioonid.
Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent’i turvalisuse privaatsuspoliitikat.
Kui soovite rohkem teada saada, külastage meie teadmusbaasi lisateabe lugemiseks.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgenti veebiseminarid annavad ülevaate reaalajas vestluse erinevatest võimalustest, sealhulgas funktsioonide ja seadistamise juhised, mis aitavad ettevõtetel parandada klientide kaasamist ja klienditoe toiminguid.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiiresti lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimaldades suhelda mitme kliendiga korraga. See parandab teenuse kvaliteeti ja klientide rahulolu.
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust parandada klientide kaasamist reaalajas vestluse abil, suurendades nende rahulolu. Veebiseminarid annavad ülevaate funktsioonidest ja nende seadistamisest. Lisaks pakutakse mitmekülgseid suhtluskanaleid nagu vestlus, kõned, videokõned ja kontaktvormid. Reaalajas vestlus võimaldab kiiret reageerimist klientide vajadustele, automatiseerides klienditeenindust ja suurendades agentide tõhusust.
LiveAgent pakub reaalajas vestluse tarkvara, mis parandab klienditeenindust ja suurendab müüki. See võimaldab kaubamärkidel pakkuda kõrgetasemelist klienditeenindust, kasutades reaalajas vestlust klientidega. Funktsioonid hõlmavad reaalajas kirjutamise vaadet, ettemääratud vastuseid ja vestluse marsruutimist ning proaktiivseid vestluskutseid. Lisaks võimaldab see juurdepääsu vanadele vestlusprotokollidele ja vestlusajaloole, võimaldades kiiret reageerimist reaalajas vestlustele.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.