Soov omada kodu või muud liiki kinnisvara on inimesele loomupärane. Enamik elanikkonnast on ostnud või ostab endale uue kinnisvara sertifitseeritud kinnisvarabüroolt või maaklerilt.
Selle tõttu on kinnisvara turul tohutult väärtuslike potentsiaalseid kliente. Kuid ilmselt on möödas aeg, kui piisas büroo aknale kleebitud müüdavate kinnistute nimekirjast. Loomulikult on see endiselt vajalik, kuid märkimisväärne osa ostjaskonnast on oma tähelepanu suunanud internetti.
Toodete ostmine veebist võib olla keeruline. Peamine põhjus on see, et kliendid ei saa enne otsuse tegemist tooteid füüsiliselt näha.
Nii on kinnisvara ostmine veelgi stressirohkem. Sa tahad suhelda, vaadata igat ruumi, lugeda lepingut ja saada koheselt oma küsimustele ja muredele vastused kinnisvaramaaklerilt.
Telefon on selleks hea võimalus, kuid reaalajavestlus on mugavam ja tõhusam võimalus online-suhtluseks.
Kas olete valmis panema maha oma klienditeeninduse edu esimest ehitusplokki?
Hakkame pihta.
Alustage veebipõhist tuge õigesti ja pakkuge positiivset kogemust veebipõhistele klientidele, kes otsivad oma uut kodu.
Niinimetatud “vaateakende šoppamine” oli potentsiaalsele ostjale võimalus vaadata kinnisvaraobjekte kinnisvarabüroo väljapanekutel.
Võimalus paeluda potentsiaalsete klientide tähelepanu oli ka internetis ümber kujundatud. On täheldatud, et potentsiaalse kliendi tähelepanu äratamiseks kulub 5-10 minutit.
Ajastatud ja strateegiliselt paigutatud proaktiivsed vestluskutsed veebilehekülgedel, mille külastatavus on tavapäraselt suur, näiteks hinnakirja või toodete lehtedel.
Kuigi reaalajavestlus on peamiseks vahendiks reaalajas aktiivseks vestlemiseks, pakub see ka funktsiooni suhtlemiseks kliendiga väljaspool tööaega. Ja selleks on kontaktvormid. Nagu teisedki funktsioonid, on kontaktvormid täielikult kohandatavad.
Erinevatel põhjustel ei ole mõnikord võimalik kinnisvara vaatamist korraldada. Kuid tänu lisafunktsioonile videovestlus, saavad teie kinnisvaramaaklerid pakkuda enda potentsiaalsetele ostjatele virtuaalseid ekskursioone. LiveAgent’i videovestlus on brauseripõhine ja kuna funktsioon on osa teie paketist, ei ole teil selle kasutamiseks vaja ühtegi täiendavat kolmanda osapoole rakendust. Looge või valige meie galeriist videovestluse nupp, paigutage see veebisaidile ning saate nautida kliendiga silmast-silma vestlust reaalajas.
Reaalajavestluse abil on võimalik jälgida kinnisvaramaaklerite teenitud kasumi suurust, kuna vestlusfunktsioon võimaldab jälgida klientide konversioonimäära ja seega saab agentidele makstavat tasu täpselt välja arvutada.
See on kuluefektiivsem võimalus pakkuda veebipõhist abi potentsiaalsetele majaomanikele, juhtidele ja püsiklientidele. Oluline erinevus seisneb selles, et reaalajavestluste haldamisega ei pea tegelema suur arv töötajaid.
Üks agent saab korraga käsitleda mitut vestlust. Kiired ja aktuaalsed vastused klientide päringutele on aja kokkuhoiu mõttes hindamatud. Oluliste dokumentide lisamine vestlusesse annab kliendile ülevaate, millised on kinnisvara ostmiseks vajalikud õiguslikud ja rahalised nõuded.
Edukas reaalajavestluse suhtlus ei oleks võimalik ilma kvalifitseeritud ja asjatundlike töötajateta. Nad on olulised nii kliendikogemuse loomises kui ka veebisaidi külastajate konverteerimisel.
Veebipõhine suhtlus erineb tavalisest silmast-silma suhtlemisest, millega kinnisvaramaaklerid harjunud on. Personaliseeritud ja inimkeskse reaalajavestluse pakkumiseks on teie kinnisvaramaaklerite jaoks konkreetsed suunised, mida tuleks järgida.
Kinnisvaramaaklerid tegutsevad konsultantidena, kes juhivad investoreid nende kinnisvaraotsingu teekonnal, seega on oluline, et praktiline koolitus ja etikett oleksid tagatud.
Sellest tulenvalt saate teha otsuse, kes teie agentidest peaks reaalajavestluse teenusega tegelema. Asi on selles, et kõik ei ole selleks sobivad ja mõned agendid võivad olla altimad vigadele kui teised.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Reaalajavestlus ja selle funktsioonid on kõik osa meie mitmekanalilisest kasutajatoe tarkvarast.
Mugav paketisisene paigaldamine. Lihtsalt kopeerige ja kleepige lühike HTML-kood enda LiveAgent’i kontolt ja vestlusnupp ilmub teie veebisaidile ning on valmis igaks sissetulevaks vestluspäringuks. Täiendavaks eeliseks on integreerimine kolmanda osapoole tarkvara või rakendusega.
Andmekaitse, kontode turvalisus ja privaatsuse küsimused on olulised teemad kõikide jaoks, kes tegelevad äritegevusega internetis ja seda seal haldavad. LiveAgent ei erine kuidagi. Siin on mõned peamised turvafunktsioonid.
Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgent’i turvalisuse privaatsuspoliitikat.
Kui soovite rohkem teada saada, külastage meie teadmusbaasi lisateabe lugemiseks.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.
The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.
More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.
The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.
The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.
Antud tekstitöödes käsitletakse erinevaid turunduse ja klienditeeninduse teemasid. Turundusnõuandeid jagatakse, keskendudes müügiargumentide väljatöötamisele ja erinevate kanalite kasutamisele nende edastamiseks. Samuti räägitakse turunduseelarve prioriteetidest ning kliendirahulolust kui äri olulisest aspektist. Klienditeenindusest rääkides tuuakse välja olulised mõõdikud ja nõuanded, mis aitavad klienditeenindust paremini organiseerida ning lojaalsete klientide hoidmist olulisemaks pidada kui uute klientide leidmist.
Kinnisvaratööstuse klienditoe tarkvara
Mitmekanaline klienditoe tarkvara võib suurendada kinnisvarafirma tulusid ja luua püsiklientide baasi. Müümine reaalajas vestluse abil võib samuti suurendada kinnisvara müüki ja klientide rahulolu. Klienditoe abil on võimalik saada rohkem õnnelikke kliente ja turulepääsu.
Reaalajas vestlus reisi- ja majutusettevõtete jaoks
LiveAgent on tõhus tööriist e-kirjade haldamiseks ja suhtluse ajaloo jälgimiseks. Ettevõtted peaksid investeerima kliendirahulolu mõõtmiseks ja koolitusprogrammidesse. Piletisüsteemide uuendamine on oluline klientide rahulolu tagamiseks ja reisitööstus tugineb digitaalstrateegiale. Reaalajas vestlus on väärtuslik suhtlusvahend turismi valdkonnas, mida peavad oskuslikult kasutama reisibürood, et suurendada klientide rahulolu ja lojaalsust.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel