Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage kuidas LiveAgent täiendab Teie e-spordi ettevõtet.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage propageerimist

Looge positiivne CX, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase reageerimise määra piletite automaatse marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmistebaasiga tugipiletite sissevoolu mahtu.

Industry background

Klienditoe tarkvara e-spordi jaoks

Tarbijate nõudlusest, tehnoloogiauuendustest ja uutest levitamisstrateegiatest lähtuvalt kasvavad mängude ja e-spordi turud kiiresti. Nad on muutumas nišitööstusest peamiseks meelelahutusvormiks kogu maailmas. 

LiveAgenti kasutajatoe tarkvara abil saavad peamised e-mängu ja e-sporditööstuse mängijad, sealhulgas mänguarendajad ja -kirjastajad, voogesitusettevõtted, meeskonnaomanikud ja mõjutajad tõsta oma klienditoe taset, parandada mängijate kogukondade kogemusi, parandada kasutajate suhtlust ja saavutada konkurentsieelis.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
video game controller headphones boy and girl

Mis on e-mäng ja e-sport?

E-mäng ja e-sport on tavaliselt määratletud väga sarnasel viisil ja need kaks mõistet kattuvad sageli. E-sport (tuntud ka kui elektrooniline sport, eSport või võistlusmängud) on professionaalsete mängijate vahel korraldatud mitme mängijaga videomängude võistlused, samas kui e-mäng (elektrooniline mäng või eMäng) toimub väljaspool ametlikult lubatud võistlusi ja teenib puhtalt meelelahutust.

Milleeniumi põlvkonna jõul töötav e-spordi- ja e-mängutööstus on viimastel aastatel tohutult kasvanud.Global Esports Marketi aruande kohaselt kasvavad globaalse e-spordi tulud 1,1 miljardi dollarini, samal ajal kui kogu e-spordi publik kasvab 495 millioni inimeseni. The Esports Ecosystemi aruanne paljastas et globaalne e-spordi turg ületab kõigi eelduste kohaselt 1,5 miljardi dollari piiri aastaks 2023.

Kuidas saavad e-spordi ettevõtted kasu klienditoe tarkvarast?

Parandage oma tugiteenust

Jälgige oma veebisaidi külastajate käitumist ja võtke nendega ennetavalt ühendust. Vastake võimalikele küsimustele ja hankige uusi pakkumisi.

Vähendage piletite mahtu

Vähendage sissetulevate tugipiletite arvu, pakkudes terviklikku iseteenindusportaali, mis on saadaval ööpäevaringselt ja aastaläbi.

Suurendage kaasamist

Kasvatage oma veebikogukonda, luues kogukonnafoorumeid, mis võimaldavad Teie klientidel arutelusid juhtida ja küsimusi esitada.

Pakkuge erakordset teenindust mängimise kogemuse osana

Hallake oma mängijakogukondi pingutuseta ja pakkuge suurepärast kasutajatuge võimsa e-mängu ja e-spordi tugiteenuse tarkvaralahendusega.

social notifications - illustration

Mitmekanaliline kasutajatugi

Olenemata kanalitest, mida mängijad klienditoega ühendust võtmiseks kasutavad – e-post, kõned, veebivormid, reaalajas vestlus või sotsiaalmeedia, kõik tugiteenuse päringud kantakse automaatselt piletitele ja salvestatakse turvaliselt universaalsesse postkasti. Kõik piletid on hõlpsasti juurdepääsetavad ühelt juhtpaneelilt, et need oleksid Teie meeskonna poolt lihtsamini käsitletavad.

Võimsad piletisüsteemi funktsioonid

Piletite kiire ja tõhusa lahendamise tagamiseks pakub LiveAgent täielikku valikut piletite haldamise funktsioone, sealhulgas arukaid piletite jaotamise võimalusi, töövoo automatiseerimist, konserveeritud sõnumeid ja malle, SLA haldust, meeskonna koostöövahendeid, lihtsat kohustuste haldust, kokkupõrke tuvastust, piletite poolitamist ja ühendamist, sisseehitatud CRM-i koos kliendi statistikaga, aruandlust, analüütikat ja palju muud.

Create Ticket in LiveAgent
quick quality customer service through live chat

Reaalajas vestlus

Käsitlege reaalajas tugiteenuse päringuid hõlpsalt, võimaldades reaalajas vestlust. Pakkuge mängijatele abi ka liikvel olles, ilma mängukogemust katkestamata. LiveAgenti kohalik reaalajas vestlus – kiireima vestlusvidinaga turul – sisaldab nii tavalisi kui ka ainulaadseid funktsioone, nagu mitu vestluse marsruutimise võimalust, ennetavad vestluskutsed, külastajate jälgimine veebis ja palju muud.

Sotsiaalmeedia integratsioonid

Integreerige oma sotsiaalmeedia lehed hõlpsalt oma kasutajatoega ja hoidke ühendust kasutajatega, kes suhtlevad sotsiaalsete kanalite kaudu. LiveAgent loob sujuvalt ühenduse Facebooki, Twitteri ja Instagramiga. Integratsioonid võimaldavad Teil jälgida ja vastata kõigile oma sotsiaalmeedia sõnumitele, kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe administraatori paneelil, ilma et peaksite kontosid vahetama.

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent
LiveAgent knowledge base

Teadmusbaas ja KKK-d

Looge põhjalik teadmusbaas koos KKK-dega, et pakkuda kasutajatele võimsaid iseteeninduse ressursse, kust nad leiavad kiiresti ja lihtsalt vastuseid oma küsimustele. LiveAgent pakub peeneid sisu avaldamise tööriistu, mis võimaldavad Teil pingutuseta luua kasulikku sisu ja anda mängijatele võimaluse end aidata, isegi kui Teie tugimeeskond pole võrgus.

Klientide iseteenindusportaal

Täiustage oma iseteeninduskogemust tervikliku kliendiportaaliga, mis sisaldab kasutajafoorumit, kus mängijad saavad üksteisega suhelda ja üksteist aidata, jagada mängunippe ja trikke ning jagada oma kogemusi. Samuti saate lubada tagasiside ja soovituste kogumise, et saada ülevaadet mängijate arvamustest, eelistustest ja ootustest.

woman behind computer organizing support documentation

Rohkem funktsioone kasutajatoe täiustamiseks ja meeskonna produktiivsena hoidmiseks

Muutke iga tugiteenuse päring oma meeskonna jaoks lihtsaks töövooks, luues samal ajal kasutajatele isikupärastatud tugikogemuse.

Jagage pileteid automaatselt Teie eelnevalt määratletud reeglite alusel, et kasutajad oleksid alati õigete agentidega ühendatud. Uurige piletite marsruutimise lisateavet

Vastake päringutele kiiremini ja toetage samaaegselt mitut kasutajat koos eelnevalt määratletud vastuste ja mallidega. Lugege valmiskirjutatud vastuste lisateavet

Looge ja kohandage mitme kaubamärgiga tugiportaale, millel kõigil on oma ainulaadne disain, seaded ja sisu. Uurige mitmetasemelise teadmusbaasi lisateavet

Lubage otsingu vidin, mis genereerib Teie teadmistebaasis automaatselt reaalajas soovitusi seotud sisu kohta. Uurige otsinguvidinate lisateavet

Installige oma Androidi või iOS-i rakendused, et vastata kasutajate päringutele, kui olete kontorilauast eemal. mobiilirakenduste lisateavet

Laske oma kasutajatel ja tugiagentidel kasutada oma emakeelt. LiveAgent toetab praegu üle 40 keele. Uurige mitmekeelse toe lisateavet

Mis teeb meie klienditoe tarkvarast õige valiku?

Enim arvustatud ja esimeseks hinnatud

LiveAgent on olnud aastatel 2019 ja 2020 enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele. 

Eelistatud 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Tänu üle 180 funktsioonile, üle 40 integratsioonile ja lõpututele kohandamistele adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.

Valige plaan, mis sobib Teie ettevõttele kõige paremini

Mõned peamised e-spordi ja mängude valdkonna mängijad saavad juba kasu LiveAgenti kasutajatoe piletitarkvara kasutamisest. Miks mitte nendega liituda? Valige 4 erineva paketi vahel, kaasaarvatud tasuta versioon, millel on lihtne ja läbipaistev hinnakujundus. Makske kasutamise käigus, ilma fikseeritud lepingute või varjatud tasudeta, alandage või uuendage oma plaani alati, kui seda vajate.

14 päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Säästke LiveAgentiga rohkem

Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.

KKK

Miks peaks mängu ja e-spordi tööstus kaaluma klienditeenindustarkvara omamist?

Klienditoe tarkvara olemasolu võib kaasa tuua rohkem rahulolevaid kliente, mis on mängude ja e-spordi valdkonnas edu saavutamiseks ülioluline.

Miks valida LiveAgent?

Mängu ja e-spordi organisatsiooni jaoks on piisava personaliga klienditugi ülioluline, et aidata kasutajaid probleemides. LiveAgenti kasutajatoe tarkvara võimaldab Teil pakkuda tuge rekordajaga.

Kuidas saab mängu- ja e-spordi tööstus kasu LiveAgentist?

E-spordi ja mängude jaoks mõeldud klienditoe tarkvara, näiteks LiveAgent, parandab Teie klienditeeninduse kogemust ja tulusid, pakkudes kiiret, usaldusväärset ja professionaalset tuge.

Related Articles to Klienditoe tarkvara e-Gamingu ja e-Spordi tööstusele
Lisage oma veebisaidile kontaktivorme ja lubage oma klientidel saata e-kirju otse Teie veebisaidilt. LiveAgentis on Teil mitmesuguseid kontaktnuppe

Kotaktivormi galerii

LiveAgent pakub erinevaid pakette, mis sobivad erinevate ettevõtete ja ärieesmärkidega. Tarkvaraga kaasnevad e-posti mallid ja tervituskirjad, mis on olulised e-kaubanduses, ning erinevad funktsioonid nagu integratsioonid, demo ja tugi. LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi ja läbipaistva hinnastamise süsteemi.

Reaalajas vestluse vidina olemasolu ettevõtte veebisaidil on igas suuruses ettevõtetele peaaegu hädavajalik. Õppige seda integreerima.

Kuidas lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp

Reaalajas vestluse kasutamine võimaldab ettevõtetel pakkuda kiiret ja õigeaegset kliendituge ning parandada kaasatust, kliendirahulolu ja müüki. Enne reaalajas vestluse tööriista valimist tuleb arvestada funktsioonide komplekti, kasutuselevõtu, kohandamise, kolmandate osapoolte tarkvara integreerimise, turvalisuse, mobiilse ühilduvuse, hinnakujunduse ja klienditoe teguritega.

Alustage oma projektijuhtimist LiveAgenti projektihaldamise svõimaluste ja integratsioonidega. Planeerige ülesandeid ning hallake agente ja osakondi.

Projektijuhtimine

Tekst räägib LiveAgenti klienditeeninduse tarkvarast, mida kasutatakse ka VOIP telefonisüsteemide juhtimiseks. Samuti on mainitud muud tarkvara, mida LiveAgent pakub, sealhulgas kaebuste haldamise süsteemi ja e-posti haldust. Tekst kajastab ka võimalust saada LiveAgentist demo, et avastada, kuidas see ettevõttele kasu võib tuua. Tekstis on ka mainitud ettevõtte kontaktandmeid.

Kas ei tea, kuidas alustada oma teadmistebaasi loomist? Meie lihtne teadmistebaasi juhend ja mallid juhatavad Teid õiges suunas.

Teadmusbaasi mallid

LiveAgenti tarkvara abil saavad ettevõtted pakkuda ööpäevaringset iseteenindust, mis vähendab töökoormust ja rahuldab samal ajal kliente. Iga ettevõte, kes soovib pakkuda suurepärast klienditeenindust, peaks võimaldama klientidele iseteenindusvõimalusi nagu kliendiportaal, teadmistebaas, tugev KKK kogu ja foorum. Juhtumianalüüsi e-kirjad võivad aidata müüki, tootlikkust või täiendada klienditeenindust.

Lisage manuseid oma teadmistebaasi aktiklitele. Proovige LiveAgent`i funkstiooni - artikli manused. Lugege rohkem artiklist nüüd.

Artiklite manused

LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda paremat klienditeenindust. Lisaks on võimalik lihtsalt lisada manuseid artiklitele ja luua oma kliendikogukond. Tasuta prooviversioonid ja mitmed erinevad võimalused muudavad LiveAgenti atraktiivseks valikuks ettevõtetele.

Siit saate teada, kuidas oma teadmusbaasi jaoks ideaalseid alustamise artiklite malle kirjutada. Võti? Lühike, kuid informatiivne.

Teadmusbaas: kuidas alustada mallid

Võimaldades erakordset teenindust klientidele, ühendab LiveAgent reaalaja vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise. Selles teadmistebaasi artiklis pakutakse kliendile põhiteavet ettevõtte toodete/teenuste kohta ning soovitused, kuidas alustada. Artikli sisu peaks olema lühike, täpne ja informatiivne.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo