Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage kuidas LiveAgent täiendab Teie e-spordi ettevõtet.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Suurendage propageerimist

Looge positiivne CX, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase reageerimise määra piletite automaatse marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmistebaasiga tugipiletite sissevoolu mahtu.

Industry background

Klienditoe tarkvara e-spordi jaoks

Tarbijate nõudlusest, tehnoloogiauuendustest ja uutest levitamisstrateegiatest lähtuvalt kasvavad mängude ja e-spordi turud kiiresti. Nad on muutumas nišitööstusest peamiseks meelelahutusvormiks kogu maailmas. 

LiveAgenti kasutajatoe tarkvara abil saavad peamised e-mängu ja e-sporditööstuse mängijad, sealhulgas mänguarendajad ja -kirjastajad, voogesitusettevõtted, meeskonnaomanikud ja mõjutajad tõsta oma klienditoe taset, parandada mängijate kogukondade kogemusi, parandada kasutajate suhtlust ja saavutada konkurentsieelis.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
video game controller headphones boy and girl

Mis on e-mäng ja e-sport?

E-mäng ja e-sport on tavaliselt määratletud väga sarnasel viisil ja need kaks mõistet kattuvad sageli. E-sport (tuntud ka kui elektrooniline sport, eSport või võistlusmängud) on professionaalsete mängijate vahel korraldatud mitme mängijaga videomängude võistlused, samas kui e-mäng (elektrooniline mäng või eMäng) toimub väljaspool ametlikult lubatud võistlusi ja teenib puhtalt meelelahutust.

Milleeniumi põlvkonna jõul töötav e-spordi- ja e-mängutööstus on viimastel aastatel tohutult kasvanud.Global Esports Marketi aruande kohaselt kasvavad globaalse e-spordi tulud 1,1 miljardi dollarini, samal ajal kui kogu e-spordi publik kasvab 495 millioni inimeseni. The Esports Ecosystemi aruanne paljastas et globaalne e-spordi turg ületab kõigi eelduste kohaselt 1,5 miljardi dollari piiri aastaks 2023.

Kuidas saavad e-spordi ettevõtted kasu klienditoe tarkvarast?

Message icon

Parandage oma tugiteenust

Jälgige oma veebisaidi külastajate käitumist ja võtke nendega ennetavalt ühendust. Vastake võimalikele küsimustele ja hankige uusi pakkumisi.

Clock

Vähendage piletite mahtu

Vähendage sissetulevate tugipiletite arvu, pakkudes terviklikku iseteenindusportaali, mis on saadaval ööpäevaringselt ja aastaläbi.

Customers icon

Suurendage kaasamist

Kasvatage oma veebikogukonda, luues kogukonnafoorumeid, mis võimaldavad Teie klientidel arutelusid juhtida ja küsimusi esitada.

Pakkuge erakordset teenindust mängimise kogemuse osana

Hallake oma mängijakogukondi pingutuseta ja pakkuge suurepärast kasutajatuge võimsa e-mängu ja e-spordi tugiteenuse tarkvaralahendusega.

undraw social notifications ro8o

Mitmekanaliline kasutajatugi

Olenemata kanalitest, mida mängijad klienditoega ühendust võtmiseks kasutavad – e-post, kõned, veebivormid, reaalajas vestlus või sotsiaalmeedia, kõik tugiteenuse päringud kantakse automaatselt piletitele ja salvestatakse turvaliselt universaalsesse postkasti. Kõik piletid on hõlpsasti juurdepääsetavad ühelt juhtpaneelilt, et need oleksid Teie meeskonna poolt lihtsamini käsitletavad.

Võimsad piletisüsteemi funktsioonid

Piletite kiire ja tõhusa lahendamise tagamiseks pakub LiveAgent täielikku valikut piletite haldamise funktsioone, sealhulgas arukaid piletite jaotamise võimalusi, töövoo automatiseerimist, konserveeritud sõnumeid ja malle, SLA haldust, meeskonna koostöövahendeid, lihtsat kohustuste haldust, kokkupõrke tuvastust, piletite poolitamist ja ühendamist, sisseehitatud CRM-i koos kliendi statistikaga, aruandlust, analüütikat ja palju muud.

Create-Ticket
quick quality customer service through live chat

Reaalajas vestlus

Käsitlege reaalajas tugiteenuse päringuid hõlpsalt, võimaldades reaalajas vestlust. Pakkuge mängijatele abi ka liikvel olles, ilma mängukogemust katkestamata. LiveAgenti kohalik reaalajas vestlus – kiireima vestlusvidinaga turul – sisaldab nii tavalisi kui ka ainulaadseid funktsioone, nagu mitu vestluse marsruutimise võimalust, ennetavad vestluskutsed, külastajate jälgimine veebis ja palju muud.

Sotsiaalmeedia integratsioonid

Integreerige oma sotsiaalmeedia lehed hõlpsalt oma kasutajatoega ja hoidke ühendust kasutajatega, kes suhtlevad sotsiaalsete kanalite kaudu. LiveAgent loob sujuvalt ühenduse Facebooki, Twitteri ja Instagramiga. Integratsioonid võimaldavad Teil jälgida ja vastata kõigile oma sotsiaalmeedia sõnumitele, kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe administraatori paneelil, ilma et peaksite kontosid vahetama.

LiveAgent knowledge base

Teadmusbaas ja KKK-d

Looge põhjalik teadmusbaas koos KKK-dega, et pakkuda kasutajatele võimsaid iseteeninduse ressursse, kust nad leiavad kiiresti ja lihtsalt vastuseid oma küsimustele. LiveAgent pakub peeneid sisu avaldamise tööriistu, mis võimaldavad Teil pingutuseta luua kasulikku sisu ja anda mängijatele võimaluse end aidata, isegi kui Teie tugimeeskond pole võrgus.

Klientide iseteenindusportaal

Täiustage oma iseteeninduskogemust tervikliku kliendiportaaliga, mis sisaldab kasutajafoorumit, kus mängijad saavad üksteisega suhelda ja üksteist aidata, jagada mängunippe ja trikke ning jagada oma kogemusi. Samuti saate lubada tagasiside ja soovituste kogumise, et saada ülevaadet mängijate arvamustest, eelistustest ja ootustest.

woman behind computer organizing support documentation

Rohkem funktsioone kasutajatoe täiustamiseks ja meeskonna produktiivsena hoidmiseks

Muutke iga tugiteenuse päring oma meeskonna jaoks lihtsaks töövooks, luues samal ajal kasutajatele isikupärastatud tugikogemuse.

Jagage pileteid automaatselt Teie eelnevalt määratletud reeglite alusel, et kasutajad oleksid alati õigete agentidega ühendatud. Uurige rohkem…

Vastake päringutele kiiremini ja toetage samaaegselt mitut kasutajat koos eelnevalt määratletud vastuste ja mallidega. Lugege rohkem…

Looge ja kohandage mitme kaubamärgiga tugiportaale, millel kõigil on oma ainulaadne disain, seaded ja sisu. Uurige rohkem…

Lubage otsingu vidin, mis genereerib Teie teadmistebaasis automaatselt reaalajas soovitusi seotud sisu kohta. Uurige rohkem…

Installige oma Androidi või iOS-i rakendused, et vastata kasutajate päringutele, kui olete kontorilauast eemal. Lugege rohkem…

Laske oma kasutajatel ja tugiagentidel kasutada oma emakeelt. LiveAgent toetab praegu üle 40 keele. Uurige rohkem…

Mis teeb meie klienditoe tarkvarast õige valiku?

Stars

Enim arvustatud ja esimeseks hinnatud

LiveAgent on olnud aastatel 2019 ja 2020 enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele. 

Union icon

Eelistatud 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Group 370 icon

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Tänu üle 180 funktsioonile, üle 40 integratsioonile ja lõpututele kohandamistele adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.

Valige plaan, mis sobib Teie ettevõttele kõige paremini

Mõned peamised e-spordi ja mängude valdkonna mängijad saavad juba kasu LiveAgenti kasutajatoe piletitarkvara kasutamisest. Miks mitte nendega liituda? Valige 4 erineva paketi vahel, kaasaarvatud tasuta versioon, millel on lihtne ja läbipaistev hinnakujundus. Makske kasutamise käigus, ilma fikseeritud lepingute või varjatud tasudeta, alandage või uuendage oma plaani alati, kui seda vajate.

Kõikehõlmav

Kõikehõlmav

Ideaalne igas suuruses ettevõtetele ja suurkorporatsioonidele

$39/kuus
Kõikehõlmav

Pilet+Vestlus

Keskmise suurusega äridele ja professionaalsetele agentuuridele

$29/kuus

KKK

Miks peaks mängu ja e-spordi tööstus kaaluma klienditeenindustarkvara omamist?

Klienditoe tarkvara olemasolu võib kaasa tuua rohkem rahulolevaid kliente, mis on mängude ja e-spordi valdkonnas edu saavutamiseks ülioluline.

Miks valida LiveAgent?

Mängu ja e-spordi organisatsiooni jaoks on piisava personaliga klienditugi ülioluline, et aidata kasutajaid probleemides. LiveAgenti kasutajatoe tarkvara võimaldab Teil pakkuda tuge rekordajaga.

Kuidas saab mängu- ja e-spordi tööstus kasu LiveAgentist?

E-spordi ja mängude jaoks mõeldud klienditoe tarkvara, näiteks LiveAgent, parandab Teie klienditeeninduse kogemust ja tulusid, pakkudes kiiret, usaldusväärset ja professionaalset tuge.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo