Reaalajavestlus e-kaubandusele ja teenustele - tõhus viis klientide rahulolu suurendamiseks ja müügi tõstmiseks.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Arvukad inimesed on kiirelt saanud digipädevateks, mis on suurendanud internetikasutajate ja veebipõhiste ostude arvu. E-kaubanduse maailmast on saanud üks kiiremaid ja populaarsemaid valikuid toodete ostmiseks ja müümiseks internetis.
Sellega kaasnesid üha suuremad mured mitte ainult selle üle, kuidas meelitada, konverteerida, suurendada müüki ja vähendada e-kaubanduse ettevõtte klientide loobumismäära, vaid ka selle üle, kuidas pakkuda isiklikku teenindust isikupäratu keskkonna kaudu. Reaalajavestlus on lahendus edu saavutamiseks klienditeeninduses ja investeeringute tootlusest saadava kasu suurendamiseks internetipõhises ettevõttes.
Lihtsalt öeldes on reaalajavestlus väike aken, mis aktiveerub veebisaidile sisseehitatud vestlusnupule klikkides. Pikem vastus sellele küsimusele on järgmine: reaalajavestlus on osa keerukast kasutajatoe tarkvarast ja üks parimaid lahendusi tõhusama kommunikatsiooni saavutamiseks e-kaubanduse ettevõtte ja klientide vahel.
Veebipoe leheküljele reaalajavestluse integreerimisel, saavad teie reaalajavestluse operaatorid pakkuda välkkiiiret kliendituge igale potentsiaalsele või tavalisele ostjale ja juhendada neid läbi müügisahvri erinevate kokkupuutepunktide.
Reaalajavestlus kujutab endast alternatiivi traditsioonilistele suhtluskanalitele ja paistab silma mitmete märkimisväärsete eeliste poolest.
Kui kliendid sirvivad teie veebisaiti, tutvuvad viimaste pakkumistega ja nende huvi on laes, siis on viimaseks asjaks, mida te soovite, tekitada neile ebamugavust ja kaotada potentsiaalset müügivõimalust põhjusel, et te ei suutnud pakkuda kohest abi. See on samaväärne sellega, kui kõndida tavapärasesse jaemüügipoodi, kus ei ole võimalik leida ühtegi abi pakkuvat töötajat.
Reaalajavestluse kasutamine on mugav valik vahetu sõnumi edastamiseks, mis nõuab abi vajavalt kliendilt kõige vähem pingutust, kuna ta ei ole sunnitud katkestama oma tegevust, et võtta telefon või saata e-kiri.
Võrreldes telefoni või e-meili teel pakutava toega, on tegemist odavama platvormiga mida hallata, sest üks agent saab käsitleda mitut vestlust samaaegselt, vähendades sellega keskmist vastuse ooteaega. Administraatorid saavad määrata üheaegsete vestluste arvu igale agendile eraldi. See tagab, et tugipersonal ei oleks ülekoormatud ja nii saavad kliendid parimat teenindust.
Iga poe jaoks – olgu see veebipood või füüsiline pood – on väga oluline esmamulje. Atraktiivne kujundus, teema ja logo on veebipoe brändi kuvandi ja veebis oma esindatuse näitamise olulised osad. Kuid sellel ajal, kui potentsiaalsed kliendid saabuvad teie veebisaidile, on teie võimalused muuta nad reaalseteks tulutoovateks klientideks üpris väikesed ilma korraliku klienditoeta.
Veebiostjelate tähelepanuvõime on suhteliselt lühike – umbes 5-10 minutit.
Et vältida ostukorvist loobumist nii väikeses ajavahemikus, saavad reaalvestluse operaatorid kaasata potentsiaalseid kliente isikupärastatud tervituste abil proaktiivse vestluskutse vormis.
Nagu teisedki reaalajavestluse funktsioonid, on ka vestluskutse kohandatav hüpikaken, milles kuvatavat sõnumit saab seadistada nii, et see ilmuks veebisaidil pärast kliendi sirvimisele kulunud kindlat aega. Teiseks funktsiooniks on see, et agendid saavad suunata selle konkreetsetele klientidele või lehtedele, näiteks tellimuse vormistamise ajal.
Reaalajavestlus ei ole kasulik mitte ainult ristmüügi, vaid ka ülesmüügi puhul, kui klientidele tuleb pakkuda kallimaid kaupu, täiustatud tooteid või lisatooteid. Vestluse ajal saavad agendid reklaamida uusimaid tooteid või soovitada ostja huvidele vastavaid premium-versioone. See muudab reaalajavestluse klienditoe tööriistast võimsaks turundusvahendiks.
Vestluse ülevaade on suurepärane funktsioon, mis tugevdab suhteid agentide ja klientide vahel. See võimaldab agentidel jälgida ootejärjekorras olevate külastajate arvu, nende URL-i, asukohta või käitumist. Selge pilt veebisaidi külastajatest võimaldab agentidel võtta külastajatega ühendust, hallata kindlusega igat vestlust ja pakkuda isikupärastatud kogemust.
Vestlustega saate luua enda CRM-andmekogu. Kui teil on väikeettevõtte, mis alustab kliendibaasi loomisega, saate samuti kaaluda vestluseelse vormi kasutamist. Kliendid on valmis jagama oma isikuandmeid vastutasuks personaalsemale ja neid rahuldavamale ostukogemusele. Vestluseelset vormi on lihtne seadistada. Pärast vestlusnupu loomist klõpsage märkeruutu: Küsi informatsioon vestluseelse vormi kaudu. Edaspidi kutsub vestluseelne vorm kliente nende andmeid jagama peale vestlusnupu aktiveerimist.
Kuigi reaalajavestlus on fantastiline vahend konversioonideks, on see samuti hindamatu väärtusega vahend klientide hoidmiseks. Kasutades reaalajavestlust mitmekanalilise klienditoe strateegia osana, on ettevõtetel võimalik säilitada keskmiselt 89% oma klientidest.
Veebiostlemise jaoks ei ole sellist mõistet nagu “tööaeg”. Kliendid ootavad teenindust 24/7. Arusaadavalt, ei ole see alati võimalik. Kõikide klientide abistamiseks võimaldab LiveAgent’i vestlus saaata klientidele sõnumeid kontaktvormide kaudu. Niipea, kui tugimeeskond või kindel agent on taas võrgus, võtavad nad kliendiga ühendust.
Kõik reaalajavestluse funktsioonid on kohandatavad, võimaldades sisestada teie enda CSS-kood brändi kuvandi kajastamiseks.
E-Commerce Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry
Communication is at the heart of e-commerce and community.
Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard
Veebiostude tegemine on kindlalt juurdunud viis internetis kauplemiseks. Pädevad ja asjatundlikud reaalajavestluse agendid aitavad luua ideaalse veebipõhise kliendikogemuse.
Veebipoe reaaajavestluse agendiks olemine erineb tavalisest jaemüügiteenindusest, mis ilmneb oskustes ja etiketis.
Reaalajavestlus pakub agentidele väärtuslikke funktsioone. Nende kasutamine võimaldab agentidel vastata klientidele kiiresti ja tõhusalt.
Trükkimise kiiruse testimiseks kutsub LiveAgent proovima tasuta trükkimise testi otse LiveAgent’i veebisaidil.
Kui tee soovite näha nimekirja kõikide reaalajavestluse saadaolevate funktsioonidega ja saada üksikasjalikku teavet nende kohta, külastage meie funktsioonide lehte.
Reaalajavestluse nupu paigaldamine ei saaks olla lihtsam. Ainsaks nõudmiseks on kopeerida ja kleepida lühike HTML kood teie LiveAgent’i kontolt teie veebisaidile. Vajadust täiendava tarkvara järele ei ole, kuid integratsioon kolmanda osapoole tarkvara või app’iga on toetatud.
Paljusid veebipoode hallatakse Shopify rakenduse kaudu ning LiveAgent’i vestlustarkvara on välja töötatud sujuvat integratsiooni ja migratsiooniprotsessi silmas pidades.
Riskid turvalisuses on kogu aeg kõrged. Andmekaitse, konto turvalisus ja privaatsus on olulised teemad igaühe jaoks, kes haldavad ja tegelevad oma äritegevusega internetis. LiveAgent ei erine kuidagi. Siin on mõned peamised turvafunktsioonid.
Kui soovite rohkem teada saada, minge täiendava info saamiseks meie teadmusbaasi.
Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?
Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Kui soovite näha kõiki meie taskukohaseid plaane, külastage meie hinnakirja.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus on tõhus tööriist klientidele kiireks toetuseks, suhtlemiseks ja teenuse kvaliteedi analüüsimiseks.
E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid
E-posti turundus on tõhus suhtlusvahend, mis loob suhteid ja lojaalsust klientidega. Ärge loobuge e-kirjadest, need on kulutõhus viis klientide kaasamiseks.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel