Arvukad inimesed on kiirelt saanud digipädevateks, mis on suurendanud internetikasutajate ja veebipõhiste ostude arvu. E-kaubanduse maailmast on saanud üks kiiremaid ja populaarsemaid valikuid toodete ostmiseks ja müümiseks internetis.
Sellega kaasnesid üha suuremad mured mitte ainult selle üle, kuidas meelitada, konverteerida, suurendada müüki ja vähendada e-kaubanduse ettevõtte klientide loobumismäära, vaid ka selle üle, kuidas pakkuda isiklikku teenindust isikupäratu keskkonna kaudu. Reaalajavestlus on lahendus edu saavutamiseks klienditeeninduses ja investeeringute tootlusest saadava kasu suurendamiseks internetipõhises ettevõttes.
Lihtsalt öeldes on reaalajavestlus väike aken, mis aktiveerub veebisaidile sisseehitatud vestlusnupule klikkides. Pikem vastus sellele küsimusele on järgmine: reaalajavestlus on osa keerukast kasutajatoe tarkvarast ja üks parimaid lahendusi tõhusama kommunikatsiooni saavutamiseks e-kaubanduse ettevõtte ja klientide vahel.
Veebipoe leheküljele reaalajavestluse integreerimisel, saavad teie reaalajavestluse operaatorid pakkuda välkkiiiret kliendituge igale potentsiaalsele või tavalisele ostjale ja juhendada neid läbi müügisahvri erinevate kokkupuutepunktide.
Reaalajavestlus kujutab endast alternatiivi traditsioonilistele suhtluskanalitele ja paistab silma mitmete märkimisväärsete eeliste poolest.
Kui kliendid sirvivad teie veebisaiti, tutvuvad viimaste pakkumistega ja nende huvi on laes, siis on viimaseks asjaks, mida te soovite, tekitada neile ebamugavust ja kaotada potentsiaalset müügivõimalust põhjusel, et te ei suutnud pakkuda kohest abi. See on samaväärne sellega, kui kõndida tavapärasesse jaemüügipoodi, kus ei ole võimalik leida ühtegi abi pakkuvat töötajat.
Reaalajavestluse kasutamine on mugav valik vahetu sõnumi edastamiseks, mis nõuab abi vajavalt kliendilt kõige vähem pingutust, kuna ta ei ole sunnitud katkestama oma tegevust, et võtta telefon või saata e-kiri.
Võrreldes telefoni või e-meili teel pakutava toega, on tegemist odavama platvormiga mida hallata, sest üks agent saab käsitleda mitut vestlust samaaegselt, vähendades sellega keskmist vastuse ooteaega. Administraatorid saavad määrata üheaegsete vestluste arvu igale agendile eraldi. See tagab, et tugipersonal ei oleks ülekoormatud ja nii saavad kliendid parimat teenindust.
Iga poe jaoks – olgu see veebipood või füüsiline pood – on väga oluline esmamulje. Atraktiivne kujundus, teema ja logo on veebipoe brändi kuvandi ja veebis oma esindatuse näitamise olulised osad. Kuid sellel ajal, kui potentsiaalsed kliendid saabuvad teie veebisaidile, on teie võimalused muuta nad reaalseteks tulutoovateks klientideks üpris väikesed ilma korraliku klienditoeta.
Veebiostjelate tähelepanuvõime on suhteliselt lühike – umbes 5-10 minutit.
Et vältida ostukorvist loobumist nii väikeses ajavahemikus, saavad reaalvestluse operaatorid kaasata potentsiaalseid kliente isikupärastatud tervituste abil proaktiivse vestluskutse vormis.
Nagu teisedki reaalajavestluse funktsioonid, on ka vestluskutse kohandatav hüpikaken, milles kuvatavat sõnumit saab seadistada nii, et see ilmuks veebisaidil pärast kliendi sirvimisele kulunud kindlat aega. Teiseks funktsiooniks on see, et agendid saavad suunata selle konkreetsetele klientidele või lehtedele, näiteks tellimuse vormistamise ajal.
Reaalajavestlus ei ole kasulik mitte ainult ristmüügi, vaid ka ülesmüügi puhul, kui klientidele tuleb pakkuda kallimaid kaupu, täiustatud tooteid või lisatooteid. Vestluse ajal saavad agendid reklaamida uusimaid tooteid või soovitada ostja huvidele vastavaid premium-versioone. See muudab reaalajavestluse klienditoe tööriistast võimsaks turundusvahendiks.
Vestluse ülevaade on suurepärane funktsioon, mis tugevdab suhteid agentide ja klientide vahel. See võimaldab agentidel jälgida ootejärjekorras olevate külastajate arvu, nende URL-i, asukohta või käitumist. Selge pilt veebisaidi külastajatest võimaldab agentidel võtta külastajatega ühendust, hallata kindlusega igat vestlust ja pakkuda isikupärastatud kogemust.
Vestlustega saate luua enda CRM-andmekogu. Kui teil on väikeettevõtte, mis alustab kliendibaasi loomisega, saate samuti kaaluda vestluseelse vormi kasutamist. Kliendid on valmis jagama oma isikuandmeid vastutasuks personaalsemale ja neid rahuldavamale ostukogemusele. Vestluseelset vormi on lihtne seadistada. Pärast vestlusnupu loomist klõpsage märkeruutu: Küsi informatsioon vestluseelse vormi kaudu. Edaspidi kutsub vestluseelne vorm kliente nende andmeid jagama peale vestlusnupu aktiveerimist.
Kuigi reaalajavestlus on fantastiline vahend konversioonideks, on see samuti hindamatu väärtusega vahend klientide hoidmiseks. Kasutades reaalajavestlust mitmekanalilise klienditoe strateegia osana, on ettevõtetel võimalik säilitada keskmiselt 89% oma klientidest.
Veebiostlemise jaoks ei ole sellist mõistet nagu “tööaeg”. Kliendid ootavad teenindust 24/7. Arusaadavalt, ei ole see alati võimalik. Kõikide klientide abistamiseks võimaldab LiveAgent’i vestlus saaata klientidele sõnumeid kontaktvormide kaudu. Niipea, kui tugimeeskond või kindel agent on taas võrgus, võtavad nad kliendiga ühendust.
Kõik reaalajavestluse funktsioonid on kohandatavad, võimaldades sisestada teie enda CSS-kood brändi kuvandi kajastamiseks.
E-Commerce Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry
Communication is at the heart of e-commerce and community.
Veebiostude tegemine on kindlalt juurdunud viis internetis kauplemiseks. Pädevad ja asjatundlikud reaalajavestluse agendid aitavad luua ideaalse veebipõhise kliendikogemuse.
Veebipoe reaaajavestluse agendiks olemine erineb tavalisest jaemüügiteenindusest, mis ilmneb oskustes ja etiketis.
Reaalajavestlus pakub agentidele väärtuslikke funktsioone. Nende kasutamine võimaldab agentidel vastata klientidele kiiresti ja tõhusalt.
Trükkimise kiiruse testimiseks kutsub LiveAgent proovima tasuta trükkimise testi otse LiveAgent’i veebisaidil.
Kui tee soovite näha nimekirja kõikide reaalajavestluse saadaolevate funktsioonidega ja saada üksikasjalikku teavet nende kohta, külastage meie funktsioonide lehte.
Reaalajavestluse nupu paigaldamine ei saaks olla lihtsam. Ainsaks nõudmiseks on kopeerida ja kleepida lühike HTML kood teie LiveAgent’i kontolt teie veebisaidile. Vajadust täiendava tarkvara järele ei ole, kuid integratsioon kolmanda osapoole tarkvara või app’iga on toetatud.
Paljusid veebipoode hallatakse Shopify rakenduse kaudu ning LiveAgent’i vestlustarkvara on välja töötatud sujuvat integratsiooni ja migratsiooniprotsessi silmas pidades.
Riskid turvalisuses on kogu aeg kõrged. Andmekaitse, konto turvalisus ja privaatsus on olulised teemad igaühe jaoks, kes haldavad ja tegelevad oma äritegevusega internetis. LiveAgent ei erine kuidagi. Siin on mõned peamised turvafunktsioonid.
Kui soovite rohkem teada saada, minge täiendava info saamiseks meie teadmusbaasi.
Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?
Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Kui soovite näha kõiki meie taskukohaseid plaane, külastage meie hinnakirja.
Live chat is a browser-based chat widget used for real-time messaging between the client and the customer service representative.
Live chat is an alternative to traditional communication channels, like email and phone. Cost-effective solution that requires the least effort from customers in need of assistance.
Online shopping is a dynamic market, and the opportunity to convert leads and service customers is relatively short. Live chat can function as both a support and marketing tool with various features, ranging from proactive chat invitations to offline contact forms. As part of an omnichannel strategy, it is invaluable for customer retention.
Live chat agents are responsible for delivering an ideal online customer experience by possessing a specific skill set and following etiquette guidelines. Live chat provides agents with a valuable toolset of features, such as canned responses and real-time typing view, that aid in their day-to-day activities.
Fully supported native integration and concierge migration service, even for the Shopify app. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Antud tekst räägib e-posti turunduse tähtsusest e-kaubanduse strateegias, kuna see võib suurendada konversioonide arvu ja bränditeadlikkust. Tekstis on ka kaks e-kirja malli kohaletoimetamise ja tagastamise jaoks ning soovitused nende sisu kohta. Samuti antakse tasuta müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid, mida saab kasutada klientide rahulolu uurimiseks ja premeerimiseks sooduskoodiga. Reaalajavestlus on oluline e-kaubanduse valdkonnas, kuna see võimaldab pakkuda kiiret ja isikupärastatud kliendituge veebisaidil. LiveAgenti abil saate suurendada oma klientide kaasatust, pakkudes positiivset ja isikupärastatud kliendikogemust.
Käesolevas tekstis tutvustatakse mitmeid erinevaid turunduse automatiseerimise lahendusi. Klaviyo on platvorm, mis on spetsialiseerunud e-posti ja SMS-ide automatiseerimisele ning pakub kasutajatele võimalusi klientide kaasamiseks. Freshdesk on kasutajatoe tarkvara, mida saab integreerida teiste rakendustega ning mis sobib suurepäraselt klienditoe taotluste ühtlustamiseks. Google Analytics on platvorm, mis jälgib veebisaidi ja reklaamiliiklust, ning pakub kasutajatele võimalusi sihtrühma kohta ülevaate saamiseks. Intercom on ettevõtte sõnumsiderakendus, mida kasutatakse olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega suhtlemiseks, ning Klaus on platvorm, mis võimaldab parandada klienditeeninduse kvaliteeti tagasiside kaudu. Igal lahendusel on oma plussid ja miinused ning oma kohandatud hind.
Kuidas alustada e-kijra (Näpunäited + mallid)
Antud tekst annab nõuandeid professionaalseks e-kirjade kirjutamiseks, alustades sobiva tervituse ja tänuavaldusega. Näidatakse erinevaid tervituse võimalusi, mille hulgast valida vastavalt suhtlusstiilile ja adressaatide arvule. Samuti antakse näiteid avamislausetest, mida võib kasutada e-kirja alustamiseks, kuid soovitatakse vältida liiga sõbralikku tooni ametlikes kirjades. Tekst sisaldab ka näidet, kuidas teha professionaalne ja tänulik vastus potentsiaalsele kliendile.
SaaS tootega liitumise e-posti mallid
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis aitab parandada kliendikogemust ja vähendada vastamisaega. Tühistamismeilid mängivad olulist rolli klientide säilitamisel. Tühistamise põhjused annavad võimaluse kliendi tagasiside kasutamiseks ning kadumise määra vähendamiseks. Varude täiendamise e-kirjad on tõhusad kampaaniad ning neid saavad edukalt kasutada B2C ettevõtted. Klienditeeninduse võimekuse suurendamiseks tuleks kaaluda klientidele tagasiside küsimust ning isikupärastatud tootesoovitusi vastavalt varasematele ostudele.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel