Kõnekeskuse skriptid tagavad järjepideva ja kvaliteetse suhtluse klientidega. Hea skripti koostamiseks tuleks kaaluda huvialasid ja klientide vajadusi. Virtuaalse kõnekeskuse lahendused pakuvad kaasaegset lähenemist klienditoele ning võimaldavad reageerida kiirelt ja efektiivselt. LiveAgent pakub mitmekeelset tuge klientidele üle maailma.
Enamikul ettevõtetel, kes pakuvad telefoni teel klienditeenindust, on kasutusel erinevat tüüpi kõnekeskuse skriptid. Kui soovite eeskuju järgida ja pakkuda oma klientidele suurepäraseid klienditeeninduse kogemusi, võite selleks kasutada läbimõeldud kõnekeskuse skripte.
Kõnekeskuse skriptide kasutamine tagab, et Teie tugiagentide suhtlus väliste sidusrühmadega on järjepidev ja kvaliteetne. Hea klienditeeninduse skripti loomiseks on vaja kaaluda mõningaid huvivaldkondi, mis on olulised nii Teie ettevõtte kui ka klientide jaoks.
Hea kõnekeskuse skript peaks sisaldama:
Oluline on mainida, et klienditeenindaja ei tohiks kliendiga suheldes mitte kunagi olla lugupidamatu ega kannatamatu. Oletame, et kliendi toon on praktiliselt kannatamatu. Sellisel juhul peaks agent viisakalt paluma kliendil muul ajal tagasi helistada või edastada kõne teisele kolleegile, kes teab, kuidas selliseid olukordi paremini käsitleda. Siiski pole kunagi vastuvõetav, kui agent vaidleb kliendiga või katkestab kõne.
Kvaliteetse klienditeeninduse eelised tasuvad end alati rohkem ära kui väiklane ja lugupidamatu käitumine. Oluline on meeles pidada, et tugevate kliendisuhete loomiseks peate olema empaatiline, näitama üles mõistmist ja kinnitama kliendile, et nende probleem lahendatakse ja ettevõtte töötajad annavad endast parima, et pakkuda parimat võimalikku abi. Vaatame nüüd mõnda kõnekeskuse skripti malli.
Create your own virtual call center
LiveAgent gives you the power to design your own call center and scripts. Curious about all the opportunities?
Ready to put our Call center templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
E-kaubanduse müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid
Veenduge, et Teie e-kaubanduse müügijärgsed kliendirahulolu küsitlused on edukad, kasutades meie eelnevalt koostatud, väga konverteerivaid malle.
Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua
LiveAgent pakub mitmeid teenuseid, sealhulgas vestluskutsete loomist, mis aitavad suurendada klientide kaasamist, pakkuda reaalajas abi ja parandada kasutajakogemust. Vestluskutsetel on mitmeid eeliseid, sealhulgas võimalus pakkuda klientidele abi nende teekonnal, suurendada müügi konversioonimäärasid ja koguda tagasisidet kasutajakogemuse parandamiseks. Lisaks saavad kliendid vestluskutsetest märkimisväärset kasu, nagu kiire ja lihtne juurdepääs isikupärastatud toele. LiveAgenti videoõpetus sisaldab põhjalikku juhendit vestluskutsete loomise ja seadistamise kohta.
SaaS tootega liitumise e-posti mallid
SaaS-ettevõtete jaoks on oluline tagada klientide kaasamine, mitte piirduda ühe tervitusmeiliga. Selleks saab kasutada mitut erinevat liitumismeili, mis pakuvad klientidele vajalikku teavet. Siin on toodud kaheksa väärtuslikku nõuannet ning oluliste ressursside jagamine klientidega. E-posti mallid sisaldavad info jagamist, käivitusjuhendeid, professionaalseid nõuandeid ja tasuta live-treeninguid. Tõhus liitumismeilide strateegia tagab suurema kaasamise, parema kliendikogemuse, kõrgema säilitamismäära ja suurema tulu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.