Klienditoe tarkvara Hariduse ja valitsusväliste organisatsioonide institutsioonidele
LiveAgent tarkvara võib olla hea abivahend haridus- ja valitsusorganisatsioonidele, kes soovivad automatiseerida oma suhtlust klientidega ning seeläbi säästa aega ja ressursse. LiveAgent aitab integreerida sotsiaalmeedia kanalid, reaalajas vestlused ja kontaktivormid ühte süsteemi ning seeläbi parandada äritegevust.
Kolite Customerly`st LiveAgent`i?
LiveAgent pakub klienditeenindust, 24/7 tuge agentidelt ja rohkem kui 175 tööriista ja 40 integratsiooni. Valides LiveAgenti, võite olla kindel, et saate parima kasutajakogemuse. Lisaks on võimalik valida 43 erineva tõlke vahel ning kohandada keele vidinaid vastavalt oma soovile. Valmis kolima Customerly'st LiveAgent'i? Tutvuge eelistega, millest saate osa LiveAgent'i lülitudes.
Lähete üle TeamSupport süsteemist LiveAgent'isse?
LiveAgent pakub silmapaistvat klienditeenindust 24/7 tugi meie agentide poolt ja üle 175 funktsiooni ning 40 integratsiooni. Valige sobiv keel meie 43 erineva tõlke hulgast ning LiveAgent toetab ka keelele kohandatavaid vidinaid. LiveAgent on 2020 ja 2019 aastal kõige enam arvustusi saanud ja top #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara. Leia sobiv pakett vastavalt oma vajadustele.
Klienditoe tarkvara agentuuridele
LiveAgent on mitmekanalilise lahendusega kompleksne klienditoe platvorm, mis aitab klientidel tõhusalt päringutega toime tulla ja eelmiste vestluste jälgimisel aega säästa. Seda kasutavad sageli agentuuriettevõtted, kes haldavad oma kliente sisseehitatud osakondadega. Platvormi kasutamine võimaldab vabaneda tavapärastest tööülesannetest, kasutades reaalajas vestlust, kliendiportaali, foorumit või täiendatud piletijärjekorda.
Kolite Channels`ist Liveagenti?
LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda tehnilist tuge erinevate kanalite kaudu, näiteks e-post, telefonikõned ja online-vestlused. LiveAgent pakub mitmekülgseid funktsioone nagu videokõned, häälvastus, piiramatu kõnesalvestus ja mitmesugused integratsioonid. Seda on lihtne kasutada ning see võimaldab säästa aega ja parandada klientiteeninduse kvaliteeti. Lisaks on LiveAgenti tasuta prooviperiood, mis kestab kas 7 või 30 päeva, ning ettevõte pakub 24/7 klienditeenindust. Mitmed ettevõtted on LiveAgenti kasutamisel märganud müügikasvu ning töötajatele meeldib rakenduse lihtne õppimine ja kasutamine.
Soovite üle minna Lucep'ist LiveAgent'isse?
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub VoIP telefonisüsteemi ja kaebuste haldamise süsteemi. Ettevõte pakub ka võimalust saada partneriks. LiveAgenti juhtpaneel on hetkel arendamisel ja kasutajatele saadetakse sisselogimisandmed pärast installi lõppemist. © 2004-2023 Quality Unit, LLC. Kõik õigused kaitstud.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel