#1 tasuta tugipileti tarkvara

Nautige tasuta reaalajas vestlust, helistamist ja teadmiste haldamist.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus   
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Tasuta piletitarkvara

Tasuta piletitarkvara võimaldab sujuvamaks muuta mitme kanali kliendisuhtluse. Kõik kliendipäringud võetakse vastu ühes universaalses postkastis ja neil on sama ühtne välimus. 

Tasuta piletitarkvara on uskumatult kasulik igas suuruses ettevõtetele. See toob agentidele selgust, parandab reageerimisaega ja suurendab klientide rahulolu.

Kliendirahulolu määra parandamine on teie ettevõtte jaoks parim tasuta algatus. Forbesi kohaselt teavitavad 84% kliendikogemust täiustamise kallal töötavatest ettevõtetest müügitulu suurenemisest.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Tasuta piletisüsteemi lahenduse hüved?

Rakendage oma ettevõttes tasuta piletitarkvara ja nautige järgmisi eeliseid:

Kiiremad vastamise ajad

Tasuta piletisüsteemi funktsioonid aitavad Teil vähendada kliendiprobleemide lahendamisele kuluvat aega.

Üks kontaktpunkt

Teie tugimeeskond saab ühes kohas käsitleda kõiki mitmete kanalite klienditaotlusi.

Paranenud agentide produktiivsus

Kui haldate kõiki tugikanaleid ühes kohas, kulutavad Teie agendid probleemide lahendamisele vähem aega.

emails on tablet - illustration

Tasuta piletitarkvara funktsioonid

Meie tasuta piletitarkvara saab piletid neljast kanalist – reaalajas vestlus, e-post, kõnekeskus ja teadmusbaas.

Live chat: Suhelge oma veebisaidi külastajatega enne, kui nad Teie saidilt lahkuvad. Aidake neid ostuprotsessidel ja leidke nende valupunktid.

Kõnekeskus: Lisage oma telefoninumber LiveAgenti ning hakake helistama ja kõnesid vastu võtma brauseri, riistvaratelefoni või mobiilirakenduste kaudu. Talletage LiveAgenti piiramatult kõnesalvestusi.

E-post: Võtke vastu kõik oma klienditoe taotlused erinevatelt kanalitelt ja käsitlege neid ühest jagatud postkastist.

Teadmusbaas: Saate märguandeid, kui saate kliendiportaali foorumites kommentaare. Koguge klientidelt olulist tagasisidetja uusi ideesid.

Tasuta piletitarkvara piirangud

Soovime, et kasutaksite meie tasuta piletisüsteemi, kuid väärkasutuse vähendamiseks tuleb kehtestada piirangud. Kehtestatud on järgmised piirangud:

7-päevane piletite ajalugu: Te ei näe enam kõiki sõnumeid, mis on vanemad kui 7 päeva.

Üks integratsioon: Ainult üks e-posti aadress, reaalajas vestluse nupp, telefoninumber ja kontkatvorm.

Socialmeedia kontod: Puudub integratsioon Facebooki, Twitteri ja Instagramiga.

Puuduvad funktsioonid: Selles plaanis on piiratud mitmed funktsioonid, automaatika, reeglid.

developer support illustration

Tasuta piletitarkvara kustutab klienditeeninduse tagasilöögid

Aeglased vastamise ajad

12% of Americans rate their number one frustration with customer service as “lack of speed.” Statista

Selguse puudumine üle kogu meedia

72% tarbijatest peavad vajadust oma probleemi mitmele inimesele selgitada halvaks klienditeeninduseks. Dimensional Research

Läbipaistvuse puudumine

72% tarbijatest väidavad, et klienditeenindusega ühendust võttes eeldavad, et agent „teab kes nad on, mida nad on ostnud, ja neil on ülevaade oma varasematest kohustustest”. Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Proovige LiveAgenti juba täna

LiveAgent on 2023. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 tasuta kasutajatoe tarkvaraks VKEdele. Alustage meie tasuta piletisüsteemi lahendusega ja uuendage igal ajal tasulisele paketile, et saada piiramatu piletita ajalugu, rohkelt funktsioone ning piiramatud reaalajas vestlusnupud, e-posti aadressid, telefoninumbrid ja kontaktvormid.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas saab tasuta piletisüsteemi tarkvara prooviversioon teie meeskonda aidata?

Tasuta piletisüsteemi tarkvara prooviversioon võimaldab teie agentidel süsteemiga tutvuda ja pakub ka kohe paremat abi klienditeenindamisel. Automatiseeritud ülesannete abil ühes ühtses süsteemis suudavad agendid hallata rohkem päringuid vähema aja ja vaevaga. Lisaks saavad agendid piletite mahtu vähendada, luues sisukaid teadmusbaasi artikleid, ntjuhendeid.

Millised on piletisüsteemi eelised?

Piletisüsteemi eelised hõlmavad klientide hoidmist, klientide rahulolu, tulude suurenemist, töötajate töövoo paranemist, väiksemat töökoormust ja konkurentsieelist.

Mis on parim tasuta või odav veebipõhine klienditoe platvorm eelarveteadlikule idufirmale?

LiveAgent pakub tasuta kontot ja eelarvesõbralikku tellimust igale ettevõttele, kes soovib oma klienditoe teenuseid kohe täiustada. Hankige tellimuse prooviperiood või looge igavesti tasuta konto.

Related Articles to Tasuta piletisüsteemi tarkvara
Hariduse ja valitsusvälised organisatsioonid soovivad tavaliselt luua tugevaid isiklikke suhteid, sest just seal nad tegutsevad. Siiski on hea mõte neil katta oma isiklikud tegevused LiveAgentiga, et säästa oma tööaja ressursse.

Klienditoe tarkvara Hariduse ja valitsusväliste organisatsioonide institutsioonidele

LiveAgent tarkvara võib olla hea abivahend haridus- ja valitsusorganisatsioonidele, kes soovivad automatiseerida oma suhtlust klientidega ning seeläbi säästa aega ja ressursse. LiveAgent aitab integreerida sotsiaalmeedia kanalid, reaalajas vestlused ja kontaktivormid ühte süsteemi ning seeläbi parandada äritegevust.

Soovite kolida oma andmed Customerly`st teise lahendusse? Tutvuge LiveAgent`i ja meie eelistega. Alustage tasuta prooviperioodiga juba täna.

Kolite Customerly`st LiveAgent`i?

LiveAgent pakub klienditeenindust, 24/7 tuge agentidelt ja rohkem kui 175 tööriista ja 40 integratsiooni. Valides LiveAgenti, võite olla kindel, et saate parima kasutajakogemuse. Lisaks on võimalik valida 43 erineva tõlke vahel ning kohandada keele vidinaid vastavalt oma soovile. Valmis kolima Customerly'st LiveAgent'i? Tutvuge eelistega, millest saate osa LiveAgent'i lülitudes.

Meie tugiagendid aitavad meeleldi teie andmeid turvaliselt ja muretult üle viia. Liveagent on 2019. ja 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja #1 hinnatud smb kasutajatoe tarkvara. Ühinege selliste ettevõtetega nagu Huawei, BMS, Yamaha, O2 ja Oxfordi Ülikool maailmatasemel klienditoe pakkumisel.

Lähete üle TeamSupport süsteemist LiveAgent'isse?

LiveAgent pakub silmapaistvat klienditeenindust 24/7 tugi meie agentide poolt ja üle 175 funktsiooni ning 40 integratsiooni. Valige sobiv keel meie 43 erineva tõlke hulgast ning LiveAgent toetab ka keelele kohandatavaid vidinaid. LiveAgent on 2020 ja 2019 aastal kõige enam arvustusi saanud ja top #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara. Leia sobiv pakett vastavalt oma vajadustele.

Haarake oma kliendi tähelepanu, vähendades järsult nende tööülesandeid LiveAgentiga, mis on 2019. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKEdele.

Klienditoe tarkvara agentuuridele

LiveAgent on mitmekanalilise lahendusega kompleksne klienditoe platvorm, mis aitab klientidel tõhusalt päringutega toime tulla ja eelmiste vestluste jälgimisel aega säästa. Seda kasutavad sageli agentuuriettevõtted, kes haldavad oma kliente sisseehitatud osakondadega. Platvormi kasutamine võimaldab vabaneda tavapärastest tööülesannetest, kasutades reaalajas vestlust, kliendiportaali, foorumit või täiendatud piletijärjekorda.

Soovite kolida Channeks`ist teise kasutajatoe tarkvarasse? Kaaluge oma järgmise kasutajatoe tarkvarana LiveAgenti. Migreerige oma andmed nüüd.

Kolite Channels`ist Liveagenti?

LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda tehnilist tuge erinevate kanalite kaudu, näiteks e-post, telefonikõned ja online-vestlused. LiveAgent pakub mitmekülgseid funktsioone nagu videokõned, häälvastus, piiramatu kõnesalvestus ja mitmesugused integratsioonid. Seda on lihtne kasutada ning see võimaldab säästa aega ja parandada klientiteeninduse kvaliteeti. Lisaks on LiveAgenti tasuta prooviperiood, mis kestab kas 7 või 30 päeva, ning ettevõte pakub 24/7 klienditeenindust. Mitmed ettevõtted on LiveAgenti kasutamisel märganud müügikasvu ning töötajatele meeldib rakenduse lihtne õppimine ja kasutamine.

Soovite oma üle viia enda andmed Lucep'ist teisse lahendusse? Tutvuge LiveAgent'iga ja pakutavate hüvedega. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna.

Soovite üle minna Lucep'ist LiveAgent'isse?

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub VoIP telefonisüsteemi ja kaebuste haldamise süsteemi. Ettevõte pakub ka võimalust saada partneriks. LiveAgenti juhtpaneel on hetkel arendamisel ja kasutajatele saadetakse sisselogimisandmed pärast installi lõppemist. © 2004-2023 Quality Unit, LLC. Kõik õigused kaitstud.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo