Tasuta Prooviperiood
#1 tasuta tugipileti tarkvara

Nautige tasuta reaalajas vestlust, helistamist ja teadmiste haldamist.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus   
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Tasuta piletitarkvara

Tasuta piletitarkvara võimaldab sujuvamaks muuta mitme kanali kliendisuhtluse. Kõik kliendipäringud võetakse vastu ühes universaalses postkastis ja neil on sama ühtne välimus. 

Tasuta piletitarkvara on uskumatult kasulik igas suuruses ettevõtetele. See toob agentidele selgust, parandab reageerimisaega ja suurendab klientide rahulolu.

Kliendirahulolu määra parandamine on teie ettevõtte jaoks parim tasuta algatus. Forbesi kohaselt teavitavad 84% kliendikogemust täiustamise kallal töötavatest ettevõtetest müügitulu suurenemisest.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Tasuta piletisüsteemi lahenduse hüved?

Rakendage oma ettevõttes tasuta piletitarkvara ja nautige järgmisi eeliseid:

Clock icon

Kiiremad vastamise ajad

Tasuta piletisüsteemi funktsioonid aitavad Teil vähendada kliendiprobleemide lahendamisele kuluvat aega.

Cloud icon

Üks kontaktpunkt

Teie tugimeeskond saab ühes kohas käsitleda kõiki mitmete kanalite klienditaotlusi.

Tachometer icon

Paranenud agentide produktiivsus

Kui haldate kõiki tugikanaleid ühes kohas, kulutavad Teie agendid probleemide lahendamisele vähem aega.

emails on tablet - illustration

Tasuta piletitarkvara funktsioonid

Meie tasuta piletitarkvara saab piletid neljast kanalist – reaalajas vestlus, e-post, kõnekeskus ja teadmusbaas.

Live chat: Suhelge oma veebisaidi külastajatega enne, kui nad Teie saidilt lahkuvad. Aidake neid ostuprotsessidel ja leidke nende valupunktid.

Kõnekeskus: Lisage oma telefoninumber LiveAgenti ning hakake helistama ja kõnesid vastu võtma brauseri, riistvaratelefoni või mobiilirakenduste kaudu. Talletage LiveAgenti piiramatult kõnesalvestusi.

E-post: Võtke vastu kõik oma klienditoe taotlused erinevatelt kanalitelt ja käsitlege neid ühest jagatud postkastist.

Teadmusbaas: Saate märguandeid, kui saate kliendiportaali foorumites kommentaare. Koguge klientidelt olulist tagasisidetja uusi ideesid.

Tasuta piletitarkvara piirangud

Soovime, et kasutaksite meie tasuta piletisüsteemi, kuid väärkasutuse vähendamiseks tuleb kehtestada piirangud. Kehtestatud on järgmised piirangud:

7-päevane piletite ajalugu: Te ei näe enam kõiki sõnumeid, mis on vanemad kui 7 päeva.

Üks integratsioon: Ainult üks e-posti aadress, reaalajas vestluse nupp, telefoninumber ja kontkatvorm.

Socialmeedia kontod: Puudub integratsioon Facebooki, Twitteri ja Instagramiga.

Puuduvad funktsioonid: Selles plaanis on piiratud mitmed funktsioonid, automaatika, reeglid.

developer support illustration

Tasuta piletitarkvara kustutab klienditeeninduse tagasilöögid

Clock

Aeglased vastamise ajad

12% of Americans rate their number one frustration with customer service as “lack of speed.” Statista

Group 370 icon

Selguse puudumine üle kogu meedia

72% tarbijatest peavad vajadust oma probleemi mitmele inimesele selgitada halvaks klienditeeninduseks. Dimensional Research

Zoom icon

Läbipaistvuse puudumine

72% tarbijatest väidavad, et klienditeenindusega ühendust võttes eeldavad, et agent „teab kes nad on, mida nad on ostnud, ja neil on ülevaade oma varasematest kohustustest”. Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Proovige LiveAgenti juba täna

LiveAgent on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKEdele. Alustage meie tasuta piletisüsteemi lahendusega ja uuendage igal ajal tasulisele paketile, et saada piiramatu piletita ajalugu, rohkelt funktsioone ning piiramatud reaalajas vestlusnupud, e-posti aadressid, telefoninumbrid ja kontaktvormid.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

How can a free ticketing software trial help your team?

Free ticketing software trial enables your agents to get familiar with the system, and it also provides better customer service help right away. With automated tasks in one unified system, the agents can manage more inquiries in less time and effort. Moreover, the agents can lower the ticket volume by creating insightful Knowledge base articles, such as How-to guides.

What are the benefits of ticketing?

The benefits of ticketing include customer retention, customer satisfaction, increased revenue, improved employee workflow, workload, and competitive advantage.

What is the best free or low-cost online customer support platform for a budget-conscious startup?

LiveAgent offers a free account and a budget-friendly subscription for any business that would like to improve its support services right away. Get a trial for the subscription or create a free account forever.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo