Tasuta kasutajatoe tarkvara

Parandage oma kliendisuhtlust piiramatu perioodiga tasuta LiveAgent plaaniga. Koos piiramatu arvu tasuta agentide, e-kirjade, reaalajavestluse, kõnede ja kontaktvormidega olete alati valmis oma kliente õnnelikuks ja lojaalseks muutma.

Teie piletid ei lähe enam kaduma või ununema, samas on kogu kommunikatsioon mitmetest tugikanalitest kenasti sorteeritud ühte universaalsesse postkasti.

Mida LiveAgent’i tasuta plaan sisaldab:

Free Ticketing System Tasuta piletisüsteem

Tasuta reaalajavestlus

Call center Tasuta kõnekeskus

Knowledge base Tasuta teadmusbaas

Free Unlimited Agents Tasuta piiramatu arv agente

Definition of customer engagement

Kas tasuta kasutajatoe tarkvara on teie jaoks õige?

Mõistame, et uue ettevõtte alustamisel on mõnikord raske teha finantsinvesteeringuid kasutajatoe tarkvarasse varajases etapis. Seepärast pakume tasuta kasutajatoe plaani, mis hõlmab peamisi tugikanaleid ja piletisüsteemi funktsioone.

LiveAgent aitab teie meeskonnal tõhusamalt töötada, nii saaksite säästa aega ja meelitada ligi uusi kliente, pakkudes kliendituge kõigis suhtluskanalites.

Tasuta kasutajatoe lahenduse eelised

Rakendage oma ettevõttes tasuta kasutajatoe tarkvara ja saage järgmised hüved

Kiirem reageerimisaeg

Kasutajatoe funktsioonid aitavad vähendada kliendi probleemi lahendamisele kuluvat aega.

Üks kontaktpunkt

Teie tugimeeskond saab käsitleda kõiki mitmest kanalist tulevaid kliendipäringuid  ühes kohas.

Agentide parem produktiivsus

Haldades kõiki tugikanaleid ühes kohas, kulutavad teie töötajad vähem aega küsimuste lahendamisele.

Tasuta plaanis sisalduvate funktsioonide loetelu

LiveAgent’i tasuta plaan on piiratud ja ei sisalda kõiki piletite ja kasutajatoe funktsioone nagu automaatika, reeglid, SLA-d, sotsiaalsed kontosid ja täiustatud aruanded… Vaadake ja võrrelge, millised funktsioonid tasuta plaanis sisalduvad või puuduvad.

Free help desk software migration icon

Tasuta konto

7-päevane piletite ajalugu

Piiratud integratsioonid

Ei ole sotsiaalseid kontosid

Puuduvad mõned funktsioonid

stars-icon

Tasuline konto

Algneb hinnast $15 /kuu

Piletite ajalugu ei ole piiratud

Rohkem funktsioone

Okei, olete näinud eeliseid, aga milles seisneb konks?

Me soovime, et ettevõtted registreeruksid meie tasuta LiveAgent plaaniga, kasutaksid põhilisi kasutajatoe funktsioone, kuid samal ajal on meil vaja kehtestada piiranguid väärkasutuse vähendamiseks. Seetõttu saame aidata väiksematel ettevõtetel kasvada ja potentsiaalselt üle minna piiramatutele plaanidele, millel on funktsioonide pakett täielik.

 

Selleks, et hoida tasuta LiveAgent’i plaani aktiivsena, logige oma kontole sisse vähemalt kord 21 päeva jooksul, vastasel juhul peatatakse teie konto automaatselt. Võite täiendada oma tasuta tellimust igal ajal, et saada piiramatu piletite ajalugu, rohkem funktsioone ja võtta maha piirangud reaalajavestluse nuppude, e-posti aadressite, telefoninumbrite ja kontaktvormide arvule.

 

Põhimõtted õiglase kasutamise kohta

Soovime tagada, et kõik meie kliendid saaksid meie teenust nautida ja edukalt kasutada, sõltumata mis tahes tingimustest.
Kui mõned kliendid kasutavad palju andmeid või rikuvad reegleid nii, et see võib mõjutada teisi kasutajaid, võime võtta
selliste rikkujaga ühendust ja arutada nende kasutuse ja piirangute muutmist või nende kontode tühistamist.
Samuti jätame endale õiguse muuta kontolimiite ilma ette teatamata.

 

LiveAgent’i tasuta plaani piirangud:

Woman looking at her watch

7-päevane piletite ajalugu

Ei saa näha sõnumeid, mis on vanemad kui 7 päeva.

Person holding a pen in the left hand

ÜKS integratsioon

Mitte rohkem kui üks e-posti aadress, reaalajavestluse nupp, telefoninumber, kontaktvorm.

LiveAgent suitable tool for social listening

Ei ole sotsiaalmeediakontosid

Ei ole integratsiooni Facebooki, Instagrami, Twitteriga.

features you need

Puuduvad funktsioonid

Selles plaanis on piiratud mitmed funktsioonid, automatiseerimised ja reeglid.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume enamiku populaarsete kasutajatoe lahenduste jaoks teenuseid üleminekuks.

quick quality customer service through live chat

Tasuta reaalajavestluse tööriist

Suhelge oma veebisaidi külastajatega enne nende lahkumist. Aidake neid ostuprotsessis ja uurige välja nende murekohad.

Kas olete valmis kasutama reaalajavestlust, et suurendada oma tulusid ja vähendada klientide loobumist ostust?

Tasuta piletisüsteem

Üks liides kõikide sidekanalite haldamiseks. Võtke vastu kõik oma klienditoe päringud erinevatest kanalitest ja hallake neid ühest jagatud postkastist. Iga kliendipäring kantakse üle piletiks, mis lihtsustab agentide jaoks päringute kiiremat ja tõhusamat lahendamist.

Create Ticket in LiveAgent

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume enamiku populaarsete kasutajatoe lahenduste jaoks teenuseid üleminekuks.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Tasuta kõnekeskus

Lisage oma telefoninumber LiveAgent’isse ja alustage helistamist ja telefonikõnede vastuvõtmist brauseri, mobiiltelefoni või mobiilirakenduste kaudu. Hoiustage LiveAgentis piiramatu arvu kõnesalvestusi, see võib teid aidata juriidiliste küsimuste puhul ja seeläbi kindlustada teie ettevõtte mainet.

Tasuta teadmusbaas

Teadmusbaasi seadistamisel, saavad teie kliendid ise leida vastused enda küsimustele, ilma et nad peaksid pöörduma teie tugiüksuse poole. Seetõttu saavad teie agendid sellest kasu, sest saavad rohkem aega kulutada kiireloomulistele ja olulistele probleemidele.

Foorumi loomisega saate luua oma klientidega kogukonna, kus nad saavad üksteist aidata.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Vaadake, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent'isse

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on kasutajatoe tarkvara?

Kasutajatoe tarkvara on ühtne lahendus igale ettevõttele, mis võib olla hädas suure hulga kliendipäringute käsitlemisega. Lisaks võimaldab see teie klienditeenindusel tegeleda klientide probleemidega tõhusalt ühest kasutajaliidesest.

Milline on parim tasuta kasutajatugi?

Parim tasuta kasutajatugi on iga ettevõtte jaoks erinev. Selleks, et valida oma ettevõtte jaoks parim, soovitame uurida tarkvara tagasisidesamise platvorme, et võrrelda funktsioone, hinnakujundust ja kohandamisvõimalusi. Seda uurimistööd tehes saate kiiresti ja tõhusalt valida parima tasuta kasutajatoe, lähtudes oma ettevõtte vajadustest ja eelistustest.

Miks väikeettevõtted vajavad kasutajatoe tarkvara?

Kui otsite võimalust parandada kliendikogemust ja saada konkurentsieelist, siis on kasutajatoe tarkvara teie jaoks õige valik. Kasutajatoe tarkvara võib teie väikeettevõtte toimimist koheselt muuta. Klientide lojaalsus algab suurepärase klienditeeninduse pakkumisest.

Kas LiveAgent on tasuta?

LiveAgent on kasutajatoe lahendus igat liiki ettevõtetele. Kuna igal ettevõttel on erinevad vajadused, pakume 3 erinevat tellimust erinevate funktsioonidega. Lisaks pakume ka piiramata ajaga tasuta kontot, mis on eriti hea võimalus igale üksikettevõtjale või alustavale ettevõttele.

Related Articles to Tasuta kasutajatoe tarkvara
LiveAgent on omnikanaliline klienditoe tarkvara, mis kogub kliendisuhtlusi mitmetelt kanalitelt, kaasa arvatud kõige populaarsematelt sotsiaalmeedia platvormidelt.

Stressivaba sotsiaalmeedia toe tarkvara?

LiveAgent on platvorm, mis võimaldab kõigi mainimiste ja sõnumite kogumist ühele kohale, et tõhusamalt ja tulemuslikumalt kliendituge pakkuda. Hea klienditeenindus aitab parandada klientide kaasamist ja säilitada olemasolevaid kliente. LiveAgent sobib kõigile ettevõtetele ja on aidanud juba paljusid erinevates valdkondades. Vaadake meie edulugusid ja tunnustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent võib Teie klienditoe ja äripartnerite õnne suurendada.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Stressivaba sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara

Sotsiaalmeedia platvormide kasutus kasvab pidevalt ja ettevõtted peaksid olema seal, kus nende kliendid aega veedavad. Sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara võimaldab kiiret, tõhusat ja töökindlat kliendituge. LiveAgent pakub tasulist plaani, mis toetab mitmeid sotsiaalmeedia kontosid. Kliendid saavad kasu usaldusväärsest toest, mis aitab kaasa müügile. LiveAgent on populaarne valik erinevate ettevõtete jaoks.

Meie toe agendid aitavad teil oma andmed turvaliselt Novocall`ist üle kolida. Liituge LiveAgent`iga ja pakkuge paremat tuge.

Kolite Novacall`ist LiveAgent`i?

LiveAgent pakub ettevõtetele tehnilist tuge mitmel erineval kanalil, sealhulgas e-kirju, telefonikõnesid ja online vestlusi. Neil on üle 125 funktsiooni ning saate alustada 14-päevase tasuta prooviperioodiga. LiveAgent on heaks alternatiiviks Freshdeskile ja LiveHelpNow-le ning nende süsteemidele üleminek on lihtne ja tasuta. Kliendid saavad laia valiku funktsioone ning 24/7 tuge.

Vaadake üle parimad kõnekeskuse alternatiivid aastal 2021 hinna, funktsioonide, funktsionaalsuse ja Capterra ning G2 klientide arvustuste ja muu põhjal!

Võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega

Sõnum sisaldab soovitusi viiest erinevast valdkonnast, sealhulgas klienditeenindus, turundus ja personalibürood. LiveAgent on soovitatav klienditoe tarkvara, mis pakub suurepärast funktsionaalsust ja võimaldab parandada klienditeenindust ning suurendada müüki ja kliendirahulolu. Tasuta prooviperioodi osana on see lihtne käivitada ja sobitub hästi erinevate töövoogudega.

Jätkake koos kliendisuhtluse tarkvaraga juba täna. Täitke kõik klientide päringud ja parandage kogemust kõigis kanalites.

Käige klientidega käsikäes

LiveAgent on tõhus vahend klientidega suhtlemiseks, mis aitas mitmel ettevõttel saavutada positiivseid tulemusi. Eelkõige rõhutatakse kiiret ja kuluefektiivset toimimist ning võimalust pakkuda paremat, kiiremat ja täpsemat tuge klientidele. LiveAgenti kasutamine suurendas kliendirahulolu ja müüki ning võimaldas kategooriseerida pileteid ja jälgida klientide vajadusi. Ettevõtjad kiitsid lisaks platvormi lihtsat kasutamist ja võimalust suhelda klientidega reaalajas.

LiveAgent pakub täiustatud sisseehitatud funktsioone, mis aitavad Teil kiiresti ja tõhusalt hallata kliendipäringuid ühest jagatud postkastist.

Linna parim jagatud postkast

E-kirjade ja emaili edastamise tähtsus ettevõtte esitluse ja brändi usaldusväärsuse jaoks. LiveAgent võimaldab kasutada oma domeeni nimega emaili aadresse ja saata personaalseid e-kirju. Tervitusmeili saadetakse kohe pärast konto loomist. Kiire vastamine ja personaalne lähenemine on oluline klienditeeninduse e-kirjades. LiveAgent pakub tööriistu ja mallid ning võimaldab vastata erinevate kanalite kaudu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo