Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Parandage LiveAgenti abil vastamiskiirust

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Soovite suurendada vastamiskiirust?

Kas Teie tugiagendid ei suuda klientide päringutele õigeaegselt vastata? LiveAgenti klienditoe tarkvara abil saate oma toe reageerimiskiirust dramaatiliselt parandada.

Täiustatud funktsioonide ja funktsionaalsusega, nagu automatiseerimise reeglid, reaalajas vestluse vidin ja sisseehitatud CRM, saate ületada pakutava teenuse ja Teie klientide ootuste vahelise lõhe.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Woman responding to text while walking

Kui kiire peaks olema Teie reageerimiskiirus?

Ideaalsed reageerimiskiirused on kanaliti ja tööstusharus erinevad. Siiski peaksite püüdma kliendile võimalikult kiiresti vastata. Keskmine klient ootab järgmist:

Email received in inbox E-post: 15 min – 1 h

Kui kiire peaks olema Teie reageerimiskiirus? Reaalajas vestlus: 2 min 40 sek

Call center Kõnekeskus: 20 sek – 5 min

Kui kiire peaks olema Teie reageerimiskiirus? Sotsiaalmeedia: 1 h

Ülekoormatud liiga paljude päringutega?

Vastamiskiiruse suurendamine võib olla raske, eriti kui Teil on iga päev palju sissetulevaid klienditaotlusi. Parim lahendus?

Klienditoe tarkvara lihtsustab ja korraldab kõiki sissetulevaid klienditaotlusi vastavalt tähtsusele ja kanalile. Päringud mitmelt kanalilt (e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia, kõnekeskus) tsentraliseeritakse ühte universaalsesse postkasti, millele pääsevad turvaliselt juurde kõik Teie klienditoe meeskonnaliikmed.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Miks peaksite püüdma reageerimiskiirust suurendada?

Miks peaksite püüdma reageerimiskiirust suurendada?

Kõrgem kliendirahulolu

66% klientidest väidab, et parim asi, mida ettevõte saab teha, on nende aja austamine. Tehke seda, reageerides oma klientidele kiiresti, olenemata kasutatavast kanalist.

Kõrgem kliendirahulolu

Suurendage tulu ja müüki

Kiired vastused reaalajas suurendavad tulu ja müüki. 79% ettevõtetest ütles, et reaalajas vestluse rakendamine suurendas klientide lojaalsust, müüki ja tulusid.

Suurendage tulu ja müüki

Tugevdab usaldust ja lojaalsust

Klientide muredele ja päringutele reageerimine tugevdab kiiresti usaldust ja klientide lojaalsust, mille tulemuseks on rohkem korduvaid oste ja rahulolu.

Lightning fast responses

Ideaalne vahend reageerimiskiiruse suurendamiseks

Jälgige oma kliendi probleemide lahendamise teekonda läbi erinevate kanalite, jäädes samasse hübriidpiletite voogu.

Säästke oma agentidel iga nädal kuni 15 tundi tööd, välistades vajaduse otsida klienditeavet ja varasemat suhtlust.

Muutke veebisaidi külastajad sekunditega klientideks

LiveAgent uhkeldab kõige kiirema reaalajas vestluse vidinaga turul. Vestelge oma klientidega reaalajas, kasutage vestluseelseid vorme, võrguühenduseta vorme, reaalajas trükkimise vaadet ja palju muud.

LiveAgentiga on vastamiskiiruse suurendamine imelihtne.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Enam pole tarvis rakenduste vahel edas-tagasi käia

Kõik mainimised, kommentaarid ja sõnumid saidilt Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram ja Viber teisendatakse automaatselt piletiteks ja lükatakse Teie universaalsesse postkasti.

Reageerimiskiiruse kasvatamine? Käkitegu!

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Veel vastamiskiirust suurendavaid funktsioone

Veel vastamiskiirust suurendavaid funktsioone

Automatiseerimise reeglid

Suunake piletid automaatselt sobivatele agentidele ja osakondadele. Kasutage konserveeritud vastuseid, ajareegleid ja SLA-reegleid.

Automatiseerimise reeglid

Sisseehitatud CRM tarkvara

Pääsege ligi ja muutke kogu klientide teaver ühe klõpsuga, vastates samas klientide päringutele reaalajas.

Sisseehitatud CRM tarkvara

Üle 40 integratsiooni

LiveAgent integreerub enam kui 40 kolmanda osapoole rakendusega, nagu Braintree, Shopify või Mailchimp, välistades vajaduse erinevate kontode vahel vahetada.

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

  • Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

    “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

    Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

    “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

    “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

    “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

    “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

    “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

    “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Mis teeb meie klienditoe tarkvarast õige valiku?

Most reviewed and number 1

Enim arvustatud ja esikohaga pärjatud

LiveAgent on olnud 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.

Preferred by 21k businesses

Eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Koos üle 180 funktsiooni, 40 integratsiooni ja lõputute kohandamise võimalustega, adapteerub tööriist hõlpsasti Teie ettevõtte vajadustega.

Cloud based and secure help desk

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgenti kasutamist minutitega.

Läbipaistev ja taskukohane hinnakujundus

Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevasele tasuta prooviversioonile , et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

Milleks oodata? Alustage vastamiskiiruse suurendamisega juba täna!

$15 kuu

Pilet

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • Piiramatult e-posti aadresse
  • Täiustatud aruandlus
  • Kliendiportaal + foorum
$29 kuu

Ticket+chat

  • Kõik Pileti paketist, pluss:
  • Piiramatult vestlusnuppe
  • Tagasiside haldamine
  • Reaalajas külastajate jälgija
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 vestlusnupp
  • 1 telefoninumber
  • 1 e-posti aadress

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas parandada oma vastamiskiirust?

LiveAgent aitab vähendada Teie klientide päringutele vastamiseks kuluvat aega, kuna Teie agendid ei pea platvorme vahetama. Kõik kliendipäringud koondatakse ühele juhtpaneelile ja jagatakse automaatselt Teie agentide vahel. See tagab tõhusa töövoo, mis lõppkokkuvõttes parandab vastamiskiirust.

Kuidas parandada e-kirjade vastamisaega?

LiveAgent on funktsioonirikas klienditeeninduse lahendus, mis automatiseerib, analüüsib ja ühendab platvorme. Seega aitavad sellised funktsioonid nagu konserveeritud sõnumid, meilimallid või sisemised vestlused Teie agentidel e-posti vastamisaega koheselt parandada.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo