Kas Teie tugiagendid ei suuda klientide päringutele õigeaegselt vastata? LiveAgenti klienditoe tarkvara abil saate oma toe reageerimiskiirust dramaatiliselt parandada.
Täiustatud funktsioonide ja funktsionaalsusega, nagu automatiseerimise reeglid, reaalajas vestluse vidin ja sisseehitatud CRM, saate ületada pakutava teenuse ja Teie klientide ootuste vahelise lõhe.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Ideaalsed reageerimiskiirused on kanaliti ja tööstusharus erinevad. Siiski peaksite püüdma kliendile võimalikult kiiresti vastata. Keskmine klient ootab järgmist:
E-post: 15 min – 1 h
Reaalajas vestlus: 2 min 40 sek
Kõnekeskus: 20 sek – 5 min
Sotsiaalmeedia: 1 h
Vastamiskiiruse suurendamine võib olla raske, eriti kui Teil on iga päev palju sissetulevaid klienditaotlusi. Parim lahendus?
Klienditoe tarkvara lihtsustab ja korraldab kõiki sissetulevaid klienditaotlusi vastavalt tähtsusele ja kanalile. Päringud mitmelt kanalilt (e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia, kõnekeskus) tsentraliseeritakse ühte universaalsesse postkasti, millele pääsevad turvaliselt juurde kõik Teie klienditoe meeskonnaliikmed.
66% klientidest väidab, et parim asi, mida ettevõte saab teha, on nende aja austamine. Tehke seda, reageerides oma klientidele kiiresti, olenemata kasutatavast kanalist.
Kiired vastused reaalajas suurendavad tulu ja müüki. 79% ettevõtetest ütles, et reaalajas vestluse rakendamine suurendas klientide lojaalsust, müüki ja tulusid.
Klientide muredele ja päringutele reageerimine tugevdab kiiresti usaldust ja klientide lojaalsust, mille tulemuseks on rohkem korduvaid oste ja rahulolu.
Jälgige oma kliendi probleemide lahendamise teekonda läbi erinevate kanalite, jäädes samasse hübriidpiletite voogu.
Säästke oma agentidel iga nädal kuni 15 tundi tööd, välistades vajaduse otsida klienditeavet ja varasemat suhtlust.
LiveAgent uhkeldab kõige kiirema reaalajas vestluse vidinaga turul. Vestelge oma klientidega reaalajas, kasutage vestluseelseid vorme, võrguühenduseta vorme, reaalajas trükkimise vaadet ja palju muud.
LiveAgentiga on vastamiskiiruse suurendamine imelihtne.
Kõik mainimised, kommentaarid ja sõnumid saidilt Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram ja Viber teisendatakse automaatselt piletiteks ja lükatakse Teie universaalsesse postkasti.
Reageerimiskiiruse kasvatamine? Käkitegu!
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Suunake piletid automaatselt sobivatele agentidele ja osakondadele. Kasutage konserveeritud vastuseid, ajareegleid ja SLA-reegleid.
Pääsege ligi ja muutke kogu klientide teaver ühe klõpsuga, vastates samas klientide päringutele reaalajas.
LiveAgent integreerub enam kui 40 kolmanda osapoole rakendusega, nagu Braintree, Shopify või Mailchimp, välistades vajaduse erinevate kontode vahel vahetada.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
LiveAgent on olnud 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.
Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.
Koos üle 180 funktsiooni, 40 integratsiooni ja lõputute kohandamise võimalustega, adapteerub tööriist hõlpsasti Teie ettevõtte vajadustega.
Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgenti kasutamist minutitega.
Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevasele tasuta prooviversioonile , et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.
Milleks oodata? Alustage vastamiskiiruse suurendamisega juba täna!
Most Popular
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
LiveAgent aitab vähendada Teie klientide päringutele vastamiseks kuluvat aega, kuna Teie agendid ei pea platvorme vahetama. Kõik kliendipäringud koondatakse ühele juhtpaneelile ja jagatakse automaatselt Teie agentide vahel. See tagab tõhusa töövoo, mis lõppkokkuvõttes parandab vastamiskiirust.
LiveAgent on funktsioonirikas klienditeeninduse lahendus, mis automatiseerib, analüüsib ja ühendab platvorme. Seega aitavad sellised funktsioonid nagu konserveeritud sõnumid, meilimallid või sisemised vestlused Teie agentidel e-posti vastamisaega koheselt parandada.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel