Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kas sotsiaalmeedia valmistab Teile stressi?

Istuge ja lõõgastuge, kuni LiveAgent muudab kõik teavitused piletiteks

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Social
Social media support software

Sotsiaalmeedia tugi Teie klienditoes

LiveAgent on omikanaliline kasutajatoe tarkvara, mis kogub kõik teie kliendisuhtlused mitmest sotsiaalvõrgustikust ja korrastab need loogiliselt ühte kohta. Klienditeeninduseks LiveAgenti kasutamine võimaldab Teil keskenduda ettevõtte kõige olulistemale ülesannetele ja säilitada kõrget kliendirahulolu.

LiveAgenti sotsiaalmeedia tugiteenus on kiire, efektiivne ja kulutõhus. Proovige juba täna.

Lubage LiveAgentil hallata Teie sotsiaalmeedia sõnumeid

Kas Teie potentsiaalsete klientide ja klientide sotsiaalmeedia sõnumid juhivad tähelepanu kõrvale? Nüüd on see läbi. Ühendage kõik sotsiaalmeedia kanalid LiveAgenti ja nautige arenenud automatiseerimise hüvesid. Piiramatu ajaloo ja ühendatud sõnumite abil saate tervikliku pildi igast inimesest kellega eales räägite.

Mida see sisaldab?

Facebook

Meie Facebooki integratsioon eemaldab vajaduse jälgida mitut seadet, kontot ja sisselogimisandmete jagamise järgi. Kõik agendid saavad piletitele vastata Teie universaalsest postkastist, seega pole vaja sõltuda Facebooki lehe administraatorist.

Facebooki integratsiooni kasutamine on lihtne. Lihtsalt ühendage oma Facebooki ettevõtte leht (või lehed!) LiveAgenti juhtpaneelile ja hakake pihta. Kõik postituste kommentaarid või lehekülje mainimised muudetakse automaatselt piletiteks, millele saate hõlpsasti vastata ning seejärel arhiveerida.

Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

LiveAgenti Facebook Messengeri integratsioon võimaldab Teil klientidega rääkida reaalajas. Kui Teie Facebooki lehele saabub otsesõnum, teisendatakse see koheselt piletiks ja lükatakse LiveAgenti juhtpaneelile. Saate mugavalt vastata, saata manused või isegi vajutada “Meeldib” nuppu.

Twitter

LiveAgenti Twitteri integratsioon võimaldab Teil jälgida kõiki @mainimisi või lehekülgi või kõiki vabalt valitud #räsimärke.

Lihtsalt ühendage oma Twitteri konto LiveAgenti juhtpaneeliga ja valige milliseid mainimisi ja räsimärke jälgida. Kõik jälgitavad räsimärgid ja mainimised muudetakse automaatselt piletiteks ja neid saab automaatselt määrata igale Teie valitud osakonnale. LiveAgent krabab automaatselt kõik Teie jälgitavate märksõnadega säutsud ja saate neile juhtpaneelilt vastama hakata.

Instagram

LiveAgent’s Instagrami integratsioon võimaldab Teil vaadata ja vastata postitustele, kus teid märgiti või mainiti ning vastata kommendaaridele oma postituste all. LiveAgenti universaalne postkast toob kõik piletid ühe katuse alla, nii et pole vajadust mitmete seadmete ja kontode järgi. LiveAgent säästab Teie agentide aega, parandab nende vastamiskiirust päringutele ning samal ajal suurendab agentide tootlikkust. Try it today.

Viber

LiveAgent’s Viberi integratsioon võimaldab Teil universaalsest postkastist vastu võtta ja vastata Viberi sõnumitele. Vaadake meie demo videot, et näha kuidas see toimib.

Kasulikud funktsioonid sotsiaalmeedia toe kiirendamiseks

Klientidele õigeaegseks vastamiseks ei pea Te sotsiaalmeedias tunde veetma.

Iga sotsiaalmeedia kanali sõnum lõpetab samas kohas kus e-kirjad, vestlused ja kõned.

Valige sadade päästikute ja tingimuste hulgast, et automatiseerida oma töövoogu ja protsesse.

Sotsiaalmeedia tugikanalite haldamiseks kasutage konkreetseid silte või eraldi osakondi.

Suurendage oma produktiivsust konserveeritud sõnumite, manuste limasi ja märkmete sisestamise abil.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalaja vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda erakordset tugiteenust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Õiglase hinnaga tarkvara

Lähtusime teistsugusest seisukohast kui teised ​​turul olevad tarkvarad. Pakume teatud kanaleid lisandmoodulitena, mis säästab Teie raha, erit suure arvu agentide puhul. Makse meie läbipaistva hinnakujundusega aind selle eest, mida kasutate.

Add-on

Lisandmoodul

Makske sotsiaalmeedia kanalite eesti ainult siis kui neid vajate

$39 /kuus
All-Inclusive

Kõikehõlmav

Kõik LiveAgenti funktsioonid, kaasa arvatud sotsiaalmeedia tugi.

$39 /kuus

Omage konkurentsieelist

Edastades oma sotsiaalmeedia klienditeeninduse klienditoe tarkvarasse, saate konkurentide ees eelise. Kliendid soovivad teiega hõlpsalt ühendust võtta, ilma et nad peaksid välja selgitama, milline kanal on kiireim ja kõige tõenäolisem vastuse saamiseks.

Pidage meeles, et vanad head e-kirjad asendatakse aja jooksul reaalajas vestlusega, kõnekeskuse tarkvaraga ja sotsiaalmeedia sõnumitega. LiveAgentiga saate pakkuda koheseid vastuseid. Klienditeeninduse tarkvarasse investeerimine aitab Teil pakkuda kiiret, mugavat ja sujuvat kliendituge.

Have a competitive advantage

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja tunnustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent võib Teie klienditoe ja äripartnerite õnne suurendada.

Kasutage meid mis tahes viisil

LiveAgent kohandub Teie ettevõtte suuruse ja valdkonnaga. Oleme aidanud igat tüüpi ja suurusega organisatsioone. Vaadake, mida neil meie tarkvara kasutamise kohta on öelda.

Business pages

Ärilahendused

Start-up-firmad & Äriühingud

Ettevõtted

Valitsus

EDU & NGO

Industry Solutions

Tööstuse lahendused

E-kaubandus & Teenused

Reisimine & Majutus

Meelelahutus

Sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara kasutamise põhjused

Kas olete mõelnud, miks ettevõtted hakkasid oma klientidega suhtlema sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara kaudu, mitte otse sotsiaalmeedias? Sellepärast, et nad olid väsinud erinevate seadmete jälgimisest, sisselogimismandaatide jagamisest ja vahelehtede vahetamisest! Kas samastute järgmisega?

Smiley face icon

Puudub terviklik pilt

Ei tea millest oli eelnev vestlus kliendiga, kuna see toimus teisel kanalil? LiveAgent jälgib seda.

Clock icon

Kaotate väärtuslikku aega

Kas vahetate liiga tihti erinevat tarkvara ja riistvara? Las LiveAgent teeb selle töö Teie eest ära.

Web icon

Raske hallata

Kas haldate mitut profiili erinevates sotsiaalvõrgustikes? LiveAgent suudab neid kõiki ühelt juhtpaneelilt juhtida.

Mis on sotsiaalmeedia klienditeenindus?

Sotsiaalmeedia klienditeenindus on suhteliselt uus tarkvara nišš. Selle peamine eesmärk on koguda kõik sõnumid ja kaubamärgi mainimised erinevatest suhtlusvõrgustikest ühte süsteemi, kust saate oma publikuga suhelda.

Peamine eelis on see, et olles osa omnikanalilise klienditoe süsteemist, saate samas kohas näha ka klientide suhtlust teistest kanalitest. Lisaks kogutakse kõik sõnumid universaalsesse postkasti ja muudetakse seejärel hübriidpiletivooga ühtseteks piletiteks.

What is social media customer service   kópia
How to choose social support system

Kuidas valida sotsiaalmeedia tugiteenuse süsteemi?

Kui olete otsustanud hakata oma sotsiaalmeedia publikut toetama väljaspool konkreetseid võrgustikke, võiksite üles kirjutada kõik süsteemi nõuded. Esimese voorus peaksite kontrollima, kas soovite oma e-posti suhtluse viia samasse kohta, kus saate sotsiaalmeediasõnumeid.

Pärast seda võite kaaluda reaalajas vestluse toe pakkumist, sissetuleva kõnekeskuse lisamist või iseteenindust teadmistebaasi kaudu. Ning kolmandaks võiksite omada sellist platvormi nagu kliendiportaal, kus kasutajad saaksid leida kõik oma taotlused, esitada foorumis kpsimusi või soovitada täiendusi ja anda tagasisidet.

Ärge kõhelge, proovige LiveAgenti juba täna

LiveAgent on aastal 2020 enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks väikeste ja keskmiste ettevõtete jaoks. Sellel on oma põhjus. Pakume maailmatasemel klienditoe tarkvara, mis loob sujuva kogemuse nii Teie meeskonnale kui ka klientidele. Proovige LiveAgenti kohe meie tasuta 14-päevase prooviperioodiga või katsetage LiveAgenti tasuta versiooni. Võtame Teid rõõmuga vastu.

Don t hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Sotsiaalmeedia tugiteenuse võrdlus

Kui otsite parimat sotsiaalsmeedia toega kliendi süsteemi, on erinevate alternatiivide võrdlemine hädavajalik. Mitmekanaliline klienditugi sisaldab palju muud kui ainult sotsiaalmeedia ühendajaid. Isegi kui teil ei pruugi kõiki funktsioone vaja minna, on teie ettevõtte kasvamise ajal kindlate kanalite lisamise võimalus oluline.

Mida ütlevad numbrid sotsiaalmeedia tugiteenuse kohta?

ticketing email ticketing

Sotsiaalmeedia tugiteenus

65% inimestest vanuses 18-34 usuvad, et sotsiaalmeedia on efektiivne vahend klienditeeninduseks. Microsoft

Speed o meter

Vastamise aeg

48% tarbijatest ootab sotsiaalmeedia küsimustele ja kaebustele vastust 24 tunni jooksul. Statista

Connect favourite VoIP provider and contacts

Sujuv kogemus

Üle 50% ettevõtetest märgib, et kliendikogemuse kõige kriitilisem probleem on „sujuva kogemuse pakkumine mitme kanali kaudu”. Incite Group​

call center cloud based call center software

Digitaalne vs Hääl

57% klientidest pöördub pigem ettevõtete poole digitaalse meedia, näiteks e-posti või sotsiaalmeedia, mitte häälepõhise klienditeeninduse kaudu. Ameyo

Brand loyalty stems from good service

Brändilojaalsus tuleneb heast teenindusest

Sõbralikud töötajad või klienditeeninduse esindajad on meeldejääv kogemus, mis sunnib tarbijaid 73% klientide arvates brändist kinni pidama.

Meeldejääva kogemuse pakkumine võib olla imelihtne, kui teate, mis seda hõlmab. Shep Hykeni, klienditeeninduse eksperdi kohaselt, peaksid klienditeeninduse esindajad vastama õigeaegselt, isikupärastatud viisil ja mitte unustama lisaküsimuste küsimist. Näiteks kui klient palub Teil tema probleemi kiiresti lahendada, küsige, kui kiiresti tarvist, et ootusi saaks täita või vähendada.

Pidage meeles, et püsikliendid suurendavad investeeringutasuvust(ROId), kuna nad kipuvad rohkem ostma.

Kõik tugikanalid ühe katuse all

LiveAgenti sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara integreerub mitme suhtluskanaliga ja pakub ligi 200 funktsiooni.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

KKK

Mis on sotsiaalmeedia klienditeenindus?

Sotsiaalmeedia klienditeenindus pakub klientidele või potentsiaalsetele klientidele klienditeenindust sotsiaalmeedia platvormide, näiteks Facebooki, Instagrami või Twitteri kaudu. Sotsiaalmeedia klienditeenindus hõlmab vastamist sõnumitele, kommentaaridele ja mainimistele 24 tunni jooksul.

Kuidas kasutada sotsiaalmeediat klienditeeninduse tööriistana?

Parim viis kasutada sotsiaalmeediat klienditeeninduse tööriistana on suhtuda oma sotsiaalmeediakanalitesse nagu kliendi tegelikku piletisse. Andke kõigile sõnumitele, kommentaaridele või mainimistele kiireid, ausaid, armsaid ja teadlikke vastuseid.

Mis on sotsiaalsmeedia klienditeeninduse tarkvara?

Sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara on osa klienditoest. See võimaldab teie klientide esindajatel vastata kliendipäringutele kiiresti ühelt liideselt. Seetõttu ei pea nad vastamiseks platvorme vahetama. Tarkvara aitab vältida klientide pettumust ja rahulolematust, kuna Te ei kaota kunagi klientide päringuid. Kliendisuhete loomise SoMe platvormidel on oluline kohalolek ja kiire reageerimine. Sotsiaalse meedia klienditeeninduse lahenduse abil saate tõhusalt ja tulemuslikult ehitada klientide lojaalsust.

Miks on LiveAgent ideaalne sotsiaalmeedia klienditeeninduseks?

LiveAgent ühendub mitme sotsiaalmeedia platvormiga. Näiteks kui saate Instagrami postituse kohta kommentaari või mainimise, saate pileti LiveAgenti. Sama kehtib ka Twitteri kohta. Lisaks saate ühendada Viberi ja Facebooki.

Miks on sotsiaalmeedia klienditeenindusele oluline?

Sotsiaalmeedia on klienditeeninduse jaoks oluline, kuna see võimaldab ettevõtetel oma publikuga suhelda. Ettevõtted saavad kliente hõlpsasti teavitada eelseisvate sündmuste, müügi või muudatuste kohta. Samuti saavad kliendid ettevõtetega küsimuste, kommentaaride või murede korral ühendust võtta. Kui kliendiküsimused jäävad vastuseta, lähevad kliendid kõhklemata mujale.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo