LiveAgent on omikanaliline kasutajatoe tarkvara, mis kogub kõik teie kliendisuhtlused mitmest sotsiaalvõrgustikust ja korrastab need loogiliselt ühte kohta. Klienditeeninduseks LiveAgenti kasutamine võimaldab Teil keskenduda ettevõtte kõige olulistemale ülesannetele ja säilitada kõrget kliendirahulolu.
LiveAgenti sotsiaalmeedia tugiteenus on kiire, efektiivne ja kulutõhus. Proovige juba täna.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Kas Teie potentsiaalsete klientide ja klientide sotsiaalmeedia sõnumid juhivad tähelepanu kõrvale? Nüüd on see läbi. Ühendage kõik sotsiaalmeedia kanalid LiveAgenti ja nautige arenenud automatiseerimise hüvesid. Piiramatu ajaloo ja ühendatud sõnumite abil saate tervikliku pildi igast inimesest kellega eales räägite.
Meie Facebooki integratsioon eemaldab vajaduse jälgida mitut seadet, kontot ja sisselogimisandmete jagamise järgi. Kõik agendid saavad piletitele vastata Teie universaalsest postkastist, seega pole vaja sõltuda Facebooki lehe administraatorist.
Facebooki integratsiooni kasutamine on lihtne. Lihtsalt ühendage oma Facebooki ettevõtte leht (või lehed!) LiveAgenti juhtpaneelile ja hakake pihta. Kõik postituste kommentaarid või lehekülje mainimised muudetakse automaatselt piletiteks, millele saate hõlpsasti vastata ning seejärel arhiveerida. Selle tulemusena võib see aidata Teil luua lojaalset veebikogukonda, suurendades klientide kaasamist.
LiveAgenti Facebook Messengeri integratsioon võimaldab Teil klientidega rääkida reaalajas. Kui Teie Facebooki lehele saabub otsesõnum, teisendatakse see koheselt piletiks ja lükatakse LiveAgenti juhtpaneelile. Saate mugavalt vastata, saata manused või isegi vajutada “Meeldib” nuppu.
LiveAgenti Twitteri integratsioon võimaldab Teil jälgida kõiki @mainimisi või lehekülgi või kõiki vabalt valitud #räsimärke.
Lihtsalt ühendage oma Twitteri konto LiveAgenti juhtpaneeliga ja valige milliseid mainimisi ja räsimärke jälgida. Kõik jälgitavad räsimärgid ja mainimised muudetakse automaatselt piletiteks ja neid saab automaatselt määrata igale Teie valitud osakonnale. LiveAgent krabab automaatselt kõik Teie jälgitavate märksõnadega säutsud ja saate neile juhtpaneelilt vastama hakata.
LiveAgenti Instagrami integratsioon võimaldab Teil vaadata ja vastata postitustele, kus teid märgiti või mainiti ning vastata kommendaaridele oma sotsiaalmeedia postituste all. Lisaks toob LiveAgenti universaalne postkast kõik piletid ühe katuse alla, nii et pole vajadust mitmete seadmete ja kontode järgi. Tulemusena säästab LiveAgent Teie agentide aega, parandab nende vastamiskiirust päringutele ning samal ajal suurendab agentide tootlikkust. Try it today ja looge koheselt tugev sotsiaalmeedia kohaolek.
LiveAgent’s Viberi integratsioon võimaldab Teil universaalsest postkastist vastu võtta ja vastata Viberi sõnumitele. Vaadake meie demo videot, et näha kuidas see toimib.
Iga sotsiaalmeedia kanali privaatsõnum jõuab samasse kohta kui meilid, vestlused ja kõned.
Valige sadade päästikute ja tingimuste hulgast, et automatiseerida oma töövoogu ja protsesse.
Sotsiaalmeedia tugikanalite haldamiseks kasutage konkreetseid silte või eraldi osakondi.
Suurendage oma produktiivsust konserveeritud sõnumite, manuste limasi ja märkmete sisestamise abil.
LiveAgent ühendab suurepärase reaalaja vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda erakordset tugiteenust oma klientidele.
Peter Komornik, CEO
Võtsime teise lähenemisviisi kui muud turulolevad tarkvarad. Pakume teatud kanaleid lisandmoodulitena, mis säästab Teie raha, eriti kui Teil on palju agente. Makske ainult selle eest, mida kasutate meie läbipaistva hinnakujundusega.
Most Popular
Edastades oma sotsiaalmeedia klienditeeninduse klienditoe tarkvarasse, saavutate eelise konkurentide ees. Kliendid soovivad Teiega hõlpsalt ühendust võtta, ilma et peaks välja mõtlema, milline sotsiaalmeedia kanal on kõige kiirem ja annab kõige suurema tõenäosusega vastuseid.
Pidage meeles, et vanad head tavalised meilid asenduvad järk-järgult reaalajas vestluse, kõnekeskuse tarkvara ja sotsiaalmeedia sõnumitega. LiveAgenti abil saate koheselt vastata. Klienditeeninduse tarkvarasse investeerimine aitab Teil pakkuda kiiret, mugavat ja tõrgeteta kliendituge.
Ettevõtted saavad klientide hoidmist parandada erinevate turundusstrateegiate, sealhulgas kingituste jagamise, küsitluste ja allahindluste abil.
Samas üks unustatud sotsiaalmeedia strateegia on erakordse klienditeeninduse pakkumine. See pole mingi saladus. Õnnelikud kliendid kipuvad naasma.
Silmapaistva klienditoe saavutamiseks peate esmalt varustama oma klienditoe meeskonna korraliku sotsiaalmeedia haldustööriistaga.
LiveAgent koondab kõik mainimised ja sõnumid ühele platvormile, mis võimaldab Teie klienditeeninduse esindajatel olla tõhusam ja tulemuslikum. Selle tulemusena parandate klientide kaasamist ja sellest tulenevalt ka klientide hoidmist.
Vaadake meie edulugusid ja tunnustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent võib Teie klienditoe ja äripartnerite õnne suurendada.
LiveAgent kohandub Teie ettevõtte suuruse ja valdkonnaga. Oleme aidanud igat tüüpi ja suurusega organisatsioone. Vaadake, mida neil meie tarkvara kasutamise kohta on öelda.
Kas olete mõelnud, miks ettevõtted hakkasid oma klientidega suhtlema sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara kaudu, mitte otse sotsiaalmeedias? Sellepärast, et nad olid väsinud sotsiaalmeedia jälgimisest, sisselogimismandaatide jagamisest ja vahelehtede vahetamisest! Kas samastute järgmisega?
Kas vahetate liiga tihti erinevat tarkvara ja riistvara? Las LiveAgent teeb selle töö Teie eest ära.
Kas haldate mitut profiili erinevates sotsiaalvõrgustikes? LiveAgent suudab neid kõiki ühelt juhtpaneelilt juhtida.
Sotsiaalmeedia klienditeenindus on suhteliselt uus tarkvara nišš. Selle peamine eesmärk on koguda kõik sõnumid ja kaubamärgi mainimised erinevatest suhtlusvõrgustikest ühte süsteemi, kust saate oma publikuga suhelda.
Peamine eelis on see, et olles osa omnikanalilise klienditoe süsteemist, saate samas kohas näha ka klientide suhtlust teistest klienditeeninduse kanalitest. Lisaks kogutakse kõik sõnumid universaalsesse postkasti ja muudetakse seejärel hübriidpiletivooga ühtseteks piletiteks.
Kui olete otsustanud hakata oma sotsiaalmeedia publikut toetama väljaspool konkreetseid võrgustikke, võiksite üles kirjutada kõik süsteemi nõuded. Esimese voorus peaksite kontrollima, kas soovite oma e-posti suhtluse viia samasse kohta, kus saate sotsiaalmeediasõnumeid.
Pärast seda võite kaaluda reaalajas vestluse toe pakkumist, sissetuleva kõnekeskuse lisamist või iseteenindust teadmistebaasi kaudu. Ning kolmandaks võiksite omada sellist platvormi nagu kliendiportaal, kus kasutajad saaksid leida kõik oma taotlused, esitada foorumis küsimusi, soovitada täiendusi ja anda tagasisidet.
LiveAgent on aastal 2020 enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks väikeste ja keskmiste ettevõtete jaoks. Sellel on oma põhjus. Pakume maailmatasemel klienditoe tarkvara, mis loob sujuva kogemuse nii Teie klienditeeninduse meeskonnale kui ka klientidele. Proovige LiveAgenti kohe meie tasuta 14-päevase prooviperioodiga või katsetage LiveAgenti tasuta versiooni. Võtame Teid rõõmuga vastu.
Kui otsite parimat sotsiaalsmeedia toega kliendi süsteemi, on erinevate alternatiivide võrdlemine hädavajalik. Mitmekanaliline klienditugi sisaldab palju muud kui ainult sotsiaalmeedia ühendajaid. Isegi kui Teil ei pruugi kõiki funktsioone vaja minna, on Teie ettevõtte kasvamise ajal kindlate kanalite lisamise võimalus oluline.
65% inimestest vanuses 18-34 usuvad, et sotsiaalmeedia on efektiivne vahend klienditeeninduseks. Microsoft
48% tarbijatest ootab sotsiaalmeedia küsimustele ja kaebustele vastust 24 tunni jooksul. Statista
Üle 50% ettevõtetest teatasid, et üks kriitilisemaid kliendiprobleeme on “tõrgeteta kliendikogemuse pakkumine mitme kanali kaudu”. Incite Group
57% klientidest pöördub pigem ettevõtete poole digitaalse meedia, näiteks e-posti või sotsiaalmeedia, mitte häälepõhise klienditeeninduse kaudu. Ameyo
Sõbralikud töötajad või klienditeeninduse esindajad on meeldejääv kogemus, mis sunnib tarbijaid 73% klientide arvates brändist kinni pidama.
Meeldejääva kogemuse pakkumine võib olla imelihtne, kui teate, mis seda hõlmab. Shep Hykeni, klienditeeninduse eksperdi kohaselt, peaksid klienditeeninduse esindajad vastama õigeaegselt, isikupärastatud viisil ja mitte unustama lisaküsimuste küsimist. Näiteks kui klient palub Teil tema probleemi kiiresti lahendada, küsige, kui kiiresti tarvis, et saaks täita klientide ootused.
Pidage meeles, et püsikliendid suurendavad investeeringutasuvust(ROId), kuna nad kipuvad rohkem ostma.
LiveAgenti sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara integreerub mitme suhtluskanaliga ja pakub ligi 200 funktsiooni.
Sotsiaalmeedia klienditeenindus pakub klientidele või potentsiaalsetele klientidele klienditeenindust sotsiaalmeedia platvormide, nagu Facebook, Instagram või Twitter, kaudu. Sotsiaalmeedia klienditeenindus hõlmab otsesõnumitele, kommentaaridele ja mainimistele vastamist 24 tunni jooksul.
Parim viis sotsiaalmeedia kasutamiseks klienditeeninduse vahendina on kohelda oma sotsiaalmeedia kanaleid nagu kliendi ametlikku piletit. Andke kõigile sõnumitele, kommentaaridele või mainimistele kiired, ausad, armsad ja asjatundlikud vastused.
Sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara on osa kasutajatoe lahendusest. See võimaldab teie kliendiesindajatel vastata klientide päringutele kiiresti ühest liidesest. Seetõttu ei pea nad vastamiseks platvorme vahetama. Tarkvara suudab ära hoida klientide pettumust ja rahulolematust, kuna ükski päring ei jää kahe silma vahele. Kohalolek ja kiire reageerimine on oluline kliendisuhete loomiseks SoMe platvormidel. Sotsiaalmeedia klienditeeninduse lahenduse abil saate tõhusalt ja tulemuslikult kasvatada klientide lojaalsust.
LiveAgent loob ühenduse mitme sotsiaalmeedia platvormiga. Näiteks kui saate Instagrami postituse kohta kommentaari või mainimise, luuakse LiveAgenti pilet. Sama kehtib ka Twitteri kohta. Lisaks saate ühendada Viberi ja Facebooki.
Sotsiaalmeedia on klienditeeninduse jaoks oluline, kuna see võimaldab ettevõtetel suhelda oma vaatajaskonnaga. Ettevõtted saavad hõlpsasti oma kliente teavitada tulevaste sündmuste, müügi või muudatuste osas. Samal viisil saavad kliendid ettevõtetega ühendust võtta küsimuste, kommentaaride või muredega. Kui klientide küsimused jäävad vastuseta, viivad kliendid oma äri mujale.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel