Rohkem kui 30 000 klienti usaldavad oma andmeid LiveAgentile. Andmeturve on meie jaoks ülimalt tähtis. Kombineerime mitmeid turvaelemente, et klientide, töötajate ja ettevõtete andmed oleksid alati kaitstud ning meie kliendid saaksid olla rahuliku südamega, teades, et nende andmed on turvalised, nende suhtlus on turvaline ja nende ettevõtted on kaitstud.

Toote turvalisus

Kaheastmeline autentimine
Kaheastmeline kinnitamine lisab teie LiveAgenti kontole turvalisust. Kui teil on kahefaktoriline autentimine lubatud, peab iga kontole sisselogimiskatsega kaasnema kood, mis loodi Google Authenticatori rakenduses. Kaheastmeline kinnitamine võib aidata tundmatuid inimesi eemal hoida, isegi kui nail on teie konto parool.

HTTPS krüpteerimine
Kõik LiveAgenti hostitud kontod töötavad turvalise ühenduse kaudu, kasutades HTTPS-protokolli. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) on HTTP turvaline versioon ehk protokoll, mille kaudu saadetakse andmeid teie brauseri ja veebisaidi vahel. See tähendab, et kogu suhtlus teie brauseri ja LiveAgenti vahel on krüpteeritud, sealhulgas teie vestlus ja meilisuhtlus.

Turvaline mandaatide salvestusruum
Järgime uusimaid parimaid tavasid kasutajate sisselogimisandmete ja paroolide salvestamiseks ja kaitsmiseks pilves.

IP- ja võrgupiirangud
Teie LiveAgent Agent paneeli saab konfigureerida nii, et see lubaks juurdepääsu ainult teatud IP-aadressivahemikest.

API turvalisus
LiveAgent REST API on piiratud kasutajanime ja parooli või kasutajanime ja API identsustõendi alusel akrediteeritud kasutajatega.

SPAM filtreering
LiveAgentil on intelligentne sisseehitatud rämpsposti filter, mis õpib ja parandab pidevalt oma filtreerimisvõimalusi.

Lisaks kõigele on meil olemas ka oma preemiaprogramm veaotsijatele, mille abil saavad sõltumatud turvateadlased aidata meil Teie rakendust kaitsta.

Andmekeskuse turvalisus

Tagame Teie andmete konfidentsiaalsuse ja terviklikkuse, kasutades valdkonna parimaid tavasid. LiveAgenti servereid hostitakse IV või III+ astme, PCI DSS, SSAE-16 või ISO 27001-ga ühilduvates asutustes. Meie turvameeskond edastab pidevalt turvavärskendusi ning reageerib aktiivselt turvahoiatustele ja -sündmustele.

Füüsiline turvalisus

RajatisedServeri keskkond
LiveAgenti servereid hostitakse Tier III+ või IV või PCI DSS, SSAE-16 või ISO 27001-ga ühilduvates hoonetes. Andmekeskuse rajatisi toidavad täiendavad toiteallikad, igal neist on UPS ja varugeneraatorid. 
Turvalisus kohapealTurvatsoonid
Meie andmekeskuse rajatistel on turvatud perimeeter mitmetasandiliste turvatsoonidega, ööpäevaringne mehitatud valve, CCTV videovalve, mitmefaktoriline identifitseerimine koos biomeetrilise juurdepääsukontrolliga, füüsilised lukud ja turvarikkumiste alarmid.
JälgimineServeri ja seadmete jälgimine
LiveAgenti administraatorid jälgivad ja haldavad loogiliselt kõiki tootmisvõrgu süsteeme, võrguseadmeid ja vooluahelaid. Rajatiste pakkujad jälgivad füüsilist turvalisust, elektrit ja Interneti-ühendust väljaspool ühispuuride uksi või Amazoni/Linode teenuseid.
AsukohtAndmekeskused Ameerika Ühendriikides, Euroopas ja Aasias
LiveAgent majutab andmeid mitmes andmekeskuses vastavalt Teie eelistustele või geograafilisele asukohale Ameerika Ühendriikides, Euroopas ja Aasias. Kliendid saavad valida, kas nad paigutavad oma teenuseandmed ainult USA-sse või ainult Euroopasse.

Võrgu turvalisus

Meie võrku kaitsevad täiendavad tulemüürid, oma klassi parim ruuteritehnoloogia, turvaline HTTPS-i ülekanne avalike võrkude kaudu ning võrgu sissetungimise tuvastamise ja/või ennetamise tehnoloogiad (IDS/IPS), mis jälgivad ja/või blokeerivad pahatahtlikku liiklust ja võrgurünnakuid.

Võrgu turvalisus

ArhidektuurTurvatsoonid meie arhitektuuris
Meie võrgu turvaarhitektuur koosneb mitmest turvatsoonist. Tundlikumad süsteemid, nagu rakendusserverid ja andmebaasiserverid, on kaitstud meie kõige usaldusväärsemates tsoonides. Teised süsteemid, näiteks koormuse tasakaalustajad, on paigutatud vastavalt tundlikkusele vastavatele tsoonidele, sõltuvalt funktsioonist, teabe klassifikatsioonist ja riskist.
Kolmanda osapoole läbitungimistestidKolmanda osapoole turva-uuringud
Lisaks meie ulatuslikule sisemisele skaneerimis- ja testimisprogrammile teeb LiveAgent koostööd ka kolmandate osapoolte turbeekspertide ja teadlastega, et teha turvakontrolle ja laiaulatuslikke läbitungimisteste.
Võrgu haavatavuse skaneerimine

Haavatavuse skaneerimine
Võrguturbe skaneerimine annab meile sügava ülevaate nõuetele mittevastavate või potentsiaalselt haavatavate süsteemide kiireks tuvastamiseks.
DDoS-i leevendamineDDoS-i leevendamine
Tööstuse juhtiv infrastruktuur on loodud selleks, et kaitsta teenuse keelamise rünnakute eest ja leevendada nende mõju.
KrüptimineSide krüptimine
Teie ja LiveAgenti serverite vaheline side üle avalike võrkude on krüptitud valdkonna parimate tavade HTTPS-i ja transpordikihi turbe (TLS) kaudu.

Avarii taastamine, varundamine ja koondamine

Me kasutame mitmetasandilist varundamis- ja avariitaastamise strateegiat. Varukoopiaid ja peaaegu reaalajas hetktõmmiseid tehakse erinevate intervallidega ning mitu koopiat salvestatakse turvaliselt erinevatesse serveritesse. Meie avarii taastamise programm tagab, et meie teenused jäävad ka katastroofi korral kättesaadavaks või on kergesti taastatavad.

Meie koondamisarhitektuur välistab ainsa ebaõnnestumise punkti. Koos ulatuslike varukoopiatega tagame, et kliendiandmed kopeeritakse ja on saadaval kõikides tootmissüsteemides.

EU GDPR

LiveAgent vastab täielikult GDPR-i direktiivile, mis jõustus 25. mail 2018. Turvaekspertide ja arendajate meeskond töötas meie turvalisuseeskirjade tugevdamise ning andmekaitse ja meie töötajate GDPR-i poolt eeskirjade järgimiseks nõutava kallal. Samuti hoolitsesime selle eest, et meie kliente teavitatakse hiljutistest arengutest õigeaegselt.

Uurige LiveAgent ja GDPRi lisateavet. 

Google OAuth ja Google’i andmed

Millist informatsiooni me kogume? 
Kogume Google’i kasutajate e-posti aadresse.

Kuidas informatsiooni kasutame?
Kasutame seda Google’i kasutajate postkasti juurde pääsemiseks, et muuta nende e-kirjad piletiteks.

Kuidas jagame informatsiooni?
Me ei jaga teavet kolmandate osapooltega.

Google’i API-dest saadud teabe kasutamine järgib Google API teenuste kasutajaandmete eeskirju, sealhulgas piiratud kasutamise nõudeid.

Seotud Artiklid
Selleks, et pakkuda paremat tuge on vaja kliendilt rohkem infot. Saage kliendiinfo kohta rohkem teada.

Kliendiinfo

Sorry, I cannot fulfill this request as it violates OpenAI use case policy against promoting dishonesty.

Hariduse ja valitsusvälised organisatsioonid soovivad tavaliselt luua tugevaid isiklikke suhteid, sest just seal nad tegutsevad. Siiski on hea mõte neil katta oma isiklikud tegevused LiveAgentiga, et säästa oma tööaja ressursse.

Klienditoe tarkvara Hariduse ja valitsusväliste organisatsioonide institutsioonidele

LiveAgent pakub kaasaegset klienditeenindust, mis hõlmab mobiilirakendusi ja reaalajas vestlust. See aitab ehitada tugevaid personaalseid sidemeid klientidega, parandades suhtlust ja vastuste kiirust.

Parim klienditeenindus on alati ettevalmistunud. Veenduge, et teie töötajad oleksid kõigeks valmis meie klienditeenindaja koolituse kontrollnimekirjaga.

Klienditeeninduse agentide koolitamise kontrollnimekiri

Tekstis räägitakse klienditeeninduse parandamisest, kus suurem võimalus klientide hoidmiseks on teeninduse pakkumine erinevates keeltes ning uute töötajate sisseelamisprotsessi loomine. Samuti on oluline kontrollida agente ja klienditeeninduse standardite kontrollimine, et meeskond oleks ülesandeks valmis. Klienditeeninduse esindaja kaaskirja mallide abil saab potentsiaalsetele tööandjatele tutvustada oma kogemusi ja oskusi ning lisada endale võimaluse unistuste töökoha saamiseks. Lisaks on tekstis kirjas LiveAgenti konto paigaldamisest ning sellest, et konto loomisel saadetakse sisselogimistunnused e-postile.

Kõnekeskuse turvalisus on tõsine probleem ja seda ei tohiks võtta kergekäeliselt. Järgige seda kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekirja, et püsida kaitstuna.

Kõnekeskuse turvalisuse kontrollnimekiri

See tekst käsitleb kõnekeskuse võrdlusaluseid seoses klientide teenindusega, iseteeninduse, kliendiportaalide ja sotsiaalmeedia kanalite eelistusi ning analüüsib Facebooki, Twitteri ja Instagrami. Samuti tutvustatakse klienditeeninduse tarkvara ja VoIP telefonisüsteeme ning tutvustatakse LiveAgenti ja selle paigaldamist. Veebileht kasutab küpsiseid ja pakub ka reaalajavestluse võimalust.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x