Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Küllalt teie kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks on LiveAgent parim Rocket.Chat’i alternatiiv turul.

  • ✓ Puudub paigaldamise tasu    
  • ✓ Klienditugi 24/7    
  • ✓ Krediitkaarti ei ole vaja    
  • ✓ Tühistage iga hetk
Kasutatakse
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite alternatiivi Rocket.Chat'ile?

Lühendage oma reageerimisaega LiveAgent’i kiire reaalajavestluse vidina ja multikanalise ticketingi süsteemiga. Võtke kasutusele meie kasutajatuge ja saage juurdepääs meie ticketingi süsteemile , millega saab hallata e-kirju, reaalajavestlust, kõnekeskust, kliendiportaali, Viber’it ja sotsiaalmeediat – Facebook’i, Twitter’it and Instagram’i.

Lugege edasi, et saada rohkem teavet LiveAgent’i funktsioonide kohta või registreeruge, et saada meie 14-päevane tasuta prooviperiood.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Kiireim täiustatud funktsioonidega vestlus

Saage juurdepääs kiireimale reaalajavestluse rakendusele, mille funktsioonid muudavad teie kliendivestlused lihtsaks. Lihtsalt lisage oma veebisaidile vestlusnupp ja andke klientidele võimalus teiega ühendust võtta siis, kui nad seda vajavad.

Teie agendid näevad, mida teie kliendid kirjutavad juba enne, kui nad vajutavad nuppu “saada”. Proaktiivsed vestluskutsed suurendavad klientide kaasamist. Jälgige enda veebikülastajaid, jagage vestlusi ja saage juurdepääs kogu vestlusajaloole.

Looge positiivne kogemus meie reaalajavestlusega

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Suhelge kõigi populaarsete avalike kanalite kaudu

Parandage oma klientide ja meeskonna suhtlust omades juurdepääsu kõikidele vajalikele suhtluskanalitele. Hoolitsege oma klientide eest e-kirjade ticketingiga, reaalajavestlusega, kliendiportaaliga, kõnekeskusega, Viber’iga ja sotsiaalmeediagaFacebook’iga, Twitter’iga ja Instagram’iga.

Kõik on kenasti korraldatud ühte ticketingi süsteemi, et saaksite pakkuda parimat kliendikogemust igal pool ja ajal.

Mitmekanlilised tööriistad ühes kasutajaliideses

Avastage ticketingi funktsioone ja integratsioone tööriistadega, mida te armastate.

Alternatiiv Rocket.Chat-ile

 

Lihtsaks tehtud suurepärane kliendikogemus

Põhilised suhtlemise funtksioonid on kõigest algus, iga tööriist ja suhtluskanal on varundatud täiustatud funktsioonidega, mis aitavad teil kliendiprobleeme lahendada.

LiveAgent toetab ka üle 70 integratsiooni populaarsete tarkvaradega, mida saate kasutada oma töövoogude ühtlustamiseks. Vaadake iga LiveAgent’i pakutava tööriista funktsioonide täielikku loetelu ja uurige lisaks, kuidas need võivad teie töövoogu nutikamaks muuta.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Teedrajav tarkvara

Kas te teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli turu esimene lahendus, mis pakkus reaalajavestluse- ja tugiteenuste võimalusi. Alates 2021. aastast on LiveAgent turu kõrgeima hinnanguga ja parima tagasisidega kasutajatoe tarkvara lahendus, mis teenindab üle 40 000 ettevõtte ja 150 miljoni kasutaja kogu maailmas.

Alternatiiv Rocket.Chat-ile
30%

Teenige rohkem tulusid

Looge meeldejäävaid kliendikogemusi, mis tulusid suurendavad.

97%

Tõstke rahulolu

Rõõmustage oma kliente välkkiirete vastustega.

16×

Suurendage kliendi väärtust

Müüge rohkem, hoides kliente lojaalsena oma brändile.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Positiivne kogemus kõikidele teie klientidele

Meie eesmärk on pakkuda sama head kogemust, mida pakute kõikidele enda klientidele. Sellepärast on meie klienditoe meeskond teie jaoks kättesaadav 24/7. Võtke meiega ühendust e-posti, chat’i, telefoni teel või meie kliendiportaali kaudu igal ajal, kui teil on vaja lahendada mõni probleem või saada teavet.

Enamgi veel, hoiame oma hinnakujunduse õiglasena, et te ei peaks oma eelarvet lõhki tegema kalli klienditoe lahendusega. Katsetage ära ja vaadake, miks meie kliendid vahetasid teised platvormid LiveAgent’i vastu.

Soovitused

Avastage, miks meie kliendid armastavad LiveAgent'iga tööd teha

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärast reaalajavestlust, ticketingi ja automatiseerimist, mis annab meile võimaluse pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Olete valmis ära proovima?

Vaadake meie videotuuri, et teada saada, kuidas LiveAgent saab teie kasutajatoe tööd täiustada. Samuti võite tutvuda ühega meie taskukohastest hinnaplaanidest või alustada 14-päevast perioodi LiveAgent’i kogemuse saamiseks. Me ei oota midagi vastu ega soovi teie krediitkaardiandmeid.

Olete heades kätes!

Kas teate, mis on ühist Huaweil, BMW’l, Yamahal ja O2’l? Arvasite õigesti… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kuidas LiveAgent on võrreldav Rocket.Chatiga?

Võrreldes Rocket.Chatiga pakub LiveAgent järgmisi lisafunktsioone: kõnekeskus, iseteenindus, sotsiaalmeedia integratsioonid, kliendifoorum, teadmistebaas ja piiramatu arvu vestlusnuppe.

Millised on LiveAgent'i kasutamise lisahüved võrreldes Rocket.Chat'iga?

LiveAgent'i kasutamise lisahüved võrreldes Rocket.Chat'iga hõlmavad suuremat kliendirahulolu, klientide hoidmist, väiksemaid klienditeeninduskulusid, väiksemat klientide kaotamise määra ja paremat agentide töövoogu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo