LiveAgent aitab teil luua paremaid kliendisuhteid ja aidata teie klienditeenindusmeeskonnal pakkuda üldiselt paremat teenust. Parandage oma piletite lahendamise aega ja pidage paremaid kliendivestlusi ilma krediitkaarti tühjendamata.
LiveAgent pakub mitme kanaliga tööriistakomplekti, mis aitab teil pakkuda tuge kõigi populaarsete klienditeeninduskanalite kaudu. Kasutage ära rohkem kui 130 funktsiooni ja 200 integratsiooni, mis suudavad teid igal sammul aidata. Alustage meie tasuta 14 päevase prooviperioodiga ja parandage oma kliendisuhtlust juba täna!
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
LiveAgent suudab tõhusalt hallata kogu teie idufirma kliendisuhtlust.
Avastage, kuidas meie tööriistakomplekt aitab teil oma suhtlusvõimalusi parandada.
LiveAgentil on olemas kõik vajalik tänapäevase klienditoe jaoks. Meie tipptasemel tarkvara on täis efektiivsuse funktsioone, mis aitavad teil hetkega muuta iga pileti oleku avatud olekust lahendatuks.
LiveAgent tugineb nüüdisaegsele piletisüsteemile, mis suudab hallata ja korraldada teie kliendisuhtlust.
Pakkuge mugavat tuge ja käsitlege taotlusi Facebooki, Twitteri, Instagrami, Viberi ja WhatsAppiga.
Üks kiireimaid saadaolevaid reaalajas vestlusi on varustatud funktsioonidega, mis aitavad teil rohkem müüa ja kiiremini vastata.
Looge kliendiportaal, mille teadmusbaas on täis kasulikke artikleid, juhendeid, foorumeid või isegi vastuseid KKK-dele.
LiveAgenti kõnekeskus saab hakkama nii sissetulevate kui ka väljaminevate kõnedega ning sisaldab selliseid funktsioone nagu IVR ja tagasihelistamised.
LiveAgenti tööriistad ja funktsioonid sobivad kasutamiseks igat tüüpi ettevõtetes igas tööstusharus.
Olenemata teie ettevõttest, sobib LiveAgent igasse piirkonda ja igasse niši. Avastage, mida suudab tarkvara eri tüüpi ettevõtete jaoks teha ja kuidas teie osakondi täiustada.
LiveAgenti klienditoe tarkvara sobib igale kasutusjuhtumile igas valdkonnas. Vaadake, kuidas oma kohalolekut erinevates tööstusharudes tõsta ja saada turul vääriliseks konkurendiks.
Suurendage rahulolu, tulu ja
lojaalsust juba täna.
Integreerige, automatiseerige, uuendage
LiveAgent on midagi enamat kui lihtsalt tarkvara. Aitame ettevõtetel õppida ja pakume klienditoe meeskondadele tasuta lahendusi.
Meist
Meie meeskond on pühendunud taskukohase ja tõhusa klienditoe tarkvara loomisele igat tüüpi äride jaoks. Usume, et suurepärase klienditeeninduse pakkumine peaks olema tavapraktika, olenemata ettevõtte suurusest või nišist. Anname LiveAgentis alati endast parima, et oma lahendusi uuendada ja edasi arendada. Püüame aidata klienditoe meeskondadel üle kogu maailma anda endast parimat ja luua õnnelikke kliente.
Auhinnad
Kõik meie meeskonna liikmed tunnevad uhkust, sest muudavad meie toodet igal aastal paremaks ja annavad alati endast parima, et saavutada edu. LiveAgent on mitmes kategoorias pälvinud arvukalt auhindu kõige populaarsematelt tarkvaraülevaadete veebisaitidelt. Meist on kujunenud üks tööstusharu liidritest ja oleme mitmete auhinnakategooriate järjestikused võitjad.
Pikaajalised eelised
LiveAgenti kasutavad klienditeenindusosakonnad üle kogu maailma. Täiustage oma kliendituge kiire teenusepakkumise, sujuva mitmekanalilise suhtluse ja palju muuga.
Ärieesmärgid
Positiivne mõju
Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning uurige, kuidas suudab LiveAgent teie kliendituge toetada ja teie äripartnerite õnnetunnet suurendada.
“Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning uurige, kuidas LiveAgent teie kliendituge kasvatada suudab.”
Lepinguid pole, varjatud tasusid pole, ainult igakuine arveldus. Täiesti läbipaistev hinnakujundus, igal kuul arveldatakse ainult tegeliku kasutamise eest. Valige õige plaan ja hakake pakkuma parimat kliendituge.
Most Popular
LiveAgent on auhinnatud mitme kanaliga klienditoe tarkvara koos tipptasemel piletisüsteemiga. Tarkvara pakub laia valikut funktsioone, suurt hulka integratsioone ning suudab hallata kõiki olulisi kliendisuhtluskanaleid ja koondada need ühte kohta.
Võite kasutada LiveAgenti oma kliendisuhtluse parandamiseks e-posti, reaalajas vestluse, kõnede, teadmistebaasiga kliendiportaali ja sõnumsiderakendustega sotsiaalmeedia kaudu, nagu Facebook, Twitter, Instagram, Viber ja äsja lisatud WhatsApp.
LiveAgent saab regulaarseid versiooniuuendusi ligikaudu kord kuus, kuid väiksemad värskendused rakendatakse tavaliselt kohe, olenemata versiooninumbrist. Värskenduste, paranduste, muudatuste ja uute funktsioonide kohta saate lugeda LiveAgenti ajaveebis.
Kõik kontaktandmed on nähtavad meie veebisaidi iga lehe jaluses. Saate meie tugimeeskonnaga ühendust võtta e-posti, reaalajas vestluse ja telefoni teel. Võite külastada ka meie kliendiportaali, sirvida meie teadmistebaasi või osaleda foorumi vestlustes.
Parim viis sellele lähenemiseks on mõelda, millised on teie ettevõtte enimkasutatavad kliendisuhtluskanalid. LiveAgent pakub nelja plaani, mis on loodud sobima enamikule ettevõtetele üle maailma.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel