Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Püsige ees piletisüsteemi tarkvaraga

Pakume sujuvat klienditeenindust igas kanalis.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
ticketing software animation
Ticketing software

LiveAgenti klienditeeninduse piletisüsteemi tarkvara

Kas olete tüdinud igavast piletitarkvarast? Meie samuti. LiveAgentiga jõuavad Teie e-kirjad, vestlused, kõned, sotsiaalmeedia mainimised ja teised kanalid universaalsesse postkasti ning täiustatud automatiseerimise reeglite ja integreerimiste abil lõpeb Teie klienditeeninduse õudusunenägu lihtsalt “Registreeru” nupule vajutusega.

Mis on piletisüsteem?

Piletisüsteem on keerulisema klienditoe tarkvara osa. Piletite haldamise süsteem kogub kõik klientide kommunikatsiooni ühte liidesesse. Näiteks kogub see kliendivestlusi mitmest kanalist, nagu e-post, sotsiaalmeedia, kõned, foorumid ja edastab suhtluse piletiteks.

Seega, kui klient võtab teiega ühendust eelistatud kanali kaudu, saate oma LiveAgenti rakenduses automaatselt sissetuleva tugitaotluse. Klienditoe kollektiiv saab seejärel vastata kõigile klienditeeninduse päringutele, lähtudes eelnevalt sätestatud SLA prioriteetidest. Tulemusena parandate nii oma ülesannete haldamist kui ka klientidega suhtlemist.

Kõik tugiteenuse kanalid ühe katuse all

LiveAgenti klienditoe piletisüsteem integreerub mitme sidekanaliga ja pakub ligi 200 funktsiooni.

Everything under one roof   mobile
Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda suurepärast klienditeenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

LiveAgent läheb isegi IT-piletisüsteemist edasi

LiveAgent on IT-piletisüsteemi tarkvara, mis ühendab Teie klientidele tervikliku klienditeeninduse pakkumiseks mitmed kanalid, näiteks e-kirjad, vestlused, kõned ja sotsiaalmeedia. Kuid see pole veel kõik. LiveAgent pakub kliendiportaali koos mitme teadmusbaasi toe, foorumite ning tagasiside ja soovitustega. Avastage, mida kõige arenenum piletisüsteem Teie organisatsioonile pakub. 

Kuidas saab veebipõhine piletisüsteemi tarkvara aidata Teie ettevõtet?

Heitke pilk IT-piletisüsteemi eelistele, mis aitavad Teil oma klientidele paremaid lahendusi pakkuda. 

Chat distribution feature in Live chat software - LiveAgent

Suurenenud agentide produktiivsus

Intelligentne automatiseerimine muudab Teie agentide töövoo lihtsamaks ja kiiremaks. Automatiseerimise reeglite seadistamise abil saate määrata agendi tööjaotuse ja samas parandada agendi reageerimisaega. 

Täienenuid kliendikogemus (CX)

LiveAgent pakub aruandluse analüüsi, kus saate oma meeskonna tootlikuse mõne sekundiga kindlaks määrata. Lisaks kuvatakse analüüsi ülevaates teavet tööajate, agentide, osakondade, kanalite ja siltide kohta. Selle tulemusena võimaldavad reaalajas olevad andmed järelevalvejuhil tõhusalt ja tulemuslikult vastata kõikidele kliendiküsimustele.  

Audit log filter in Help desk ticketing software - LiveAgent
Customer portal software settings in LiveAgent

24/7 klienditugi

Levinud probleem, millega paljud ettevõtted silmitsi seisavad, on kulutõhusa ööpäevaringse toe pakkumine oma klientidele. Teadmistebaasi tarkvara või iseteenindusportaal võimaldab ettevõttel pakkuda tuge ka väljaspool Teie tööaega. Lihtsalt looge kuidas-teha juhendid või samm-sammult artiklid oma klientidele ning saate LiveAgenti kõik-ühes lahendusega konkurentsieelise. 

Professionaalne klienditeenindus/-tugi

Sisemine teadmistebaas, mis on ka piletisüsteemi osa, tagab klienditoe töötajate poolt ühtse ja professionaalse abi pakkumise. Sisemine iseteeninduse võimalus võib pakkuda mitmesugust teavet, näiteks uudiseid, tooteteavet, värskendusi ja reegleid.

Teadmiste haldamine võib Teie teenust koheselt muuta. Teie klienditeeninduse esindajad teevad vähem vigu ja lahendavad edukalt peaaegu kõik kliendi soovid.   

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Vaadake LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara põhifunktsioone

Tugiteenuse piletisüsteem on vaid üks osa keerukast klienditoe lahendusest.

Ühendage kõik suhtluskanalid ühte universaalsesse postkasti, tavalise e-posti targemasse versiooni. E-kirjad, vestlused, kõned, sotsiaalmeedia postitused ja sõnumid teistest kanalitest on kõik ühest kohast kättesaadavad.

Pole vahet, kust vestlus alguse saab või lõpeb, kõik on alati samas hübriidses piletis. Alustage vestlust kliendiga reaalajas vestluses, seejärel e-posti teel ja lõpetage klienditoe pilet telefonikõne kaudu. Kõik suhtlused toimuvad samas piletilõimes.

Kiirendage klientidele vastamise protsessi, valmistades ette vastused sageli esinevatele nõudmistele ja küsimustele. Salvestage lühike vastus ja rõõmustage kliente kiire reageerimise kiirusega.

Looge piletid, mis on nähtavad ainult Teie kolleegidele, ja määrake need konkreetsele inimesele. Kasutage neid meeldetuletustena, ülesannete loomiseks või endale ja töökaaslastele märkmete tegemiseks.

Piletisüsteemi tarkvara intuitiivse kasutajaliidesega

LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara jälgib ja muudab kõik Teie kliendiprobleemid piletiteks. Iga sissetulev suhtlusvorm muudetakse parema mugavuse ja haldamise huvides piletiteks. Kasutajaliides on kohandatav ja intuitiivne.

Teadmusbaas kui osa piletisüsteemist

70% klientidest eelistab enne klienditeenindusega ühenduse võtmist iseseisvalt vastuseid otsida. Lisaks piletisüsteemi tarkvara funktsionaalsusele pakub LiveAgent samas paketis täielikult kohandatavat Kliendiportaali koos Teadmusbaasi, KKK-de ja Foorumiga. Laske klientidel end aidata, pakkudes vastuseid ka siis, kui Teie esindajad pole võrgus.

CRM piletisüsteem

LiveAgentis saate tõhusalt korraldada ja salvestada mis tahes kliendiandmeid või -teavet. Saate hõlpsasti jälgida kontakte, tellimusi ja muid vajalikke andmeid. Sisuliselt on see lisateabega kontaktide andmebaas. Kõigi andmete olemasolu ühes süsteemis võimaldab Teie klienditeenindusel erakordset tugiteenust pakkuda.

Korralik CRM toetab müügitegevuste, turunduse ja klienditeeninduse osakondi. Kliendisuhete haldamine on iga piletisüsteemi oluline osa. Kliendiandmete kogumine ja salvestamine võib positiivselt mõjutada klientide lojaalsust, klientide rahulolu ja kliendikogemust.

Läbipaistev ning õiglane hinnakujundus

Ei mingeid lepinguid ega varjatud tasusid – ainult igakuine tasu. Täiesti läbipaistev hinnakujundus, arveldatakse ainult tegeliku kasutamise eest ikuiselt. Valige õige plaan ja hakake pakkuma parimat kliendituge.

 

Pilet

Pilet

Väikeettevõtetele ja ettevõtjatele

$15/kuus
Pilet

Pilet+vestlus

Keskmise suurusega ettevõtetele ja ametiasutustele

$29/kuus

Sujuv piletite jaotus

Veenduge, et teie klienditeeninduse agentidel oleks alati optimaalne töökoormus. Määrake, kui palju pileteid, vestlusi ja telefonikõnesid nad saavad käsitseda. Automatiseerige telefoni kohustuse rotatsiooni, määrake pausi ajad ja laske neil vajadusel puhata. Määrake ükskõik millises olekus piletid indivituaalsetele agentidele või terverele osakondadele. Seadistage piletite jaotuseks oma kriteeriumid ja reeglid vastavalt piletite parameetritele, sündmustele või ajapõhistele tingimustele.

Seamless ticketing distribution

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja tunnustusi ning uurige, kuidas LiveAgent suudab Teie klienditeenindust edendada ja kasvatada rõõmu äripartnerite seas.

Miks piletisüsteemi tarkvara?

Nutika piletisüsteemi abil on lihtne katta kõik teie klienditeeninduse vajadused. Võtke vastu, töödelge ja vastake päringutele, et parandada kliendisuhteid.

007 briefcase

Ettevõtte hüved

Lihtsustage oma kanaleid

Automatiseerige tavalisi ülesandeid

Omage selgeid kohustusi

Olge organiseeritud

051 checked

Positiivne mõju

Professionaalne lähenemisviis

18-protsendiline kasv konversioonimäärades

Üksikasjalikud teadmised ja aruanded

Madalamad kulud

Kõik ühes piletisüsteemi tarkvara

Email icon

E-posti piletisüsteem

Nutikas e-posti piletisüsteem ja jaotamine tagab, et ükski e-kiri ei kaoks ega saaks vastatud kaks korda.

Customers icon

Jõuline koostöö

Laske oma agentidel üksteist aidata ja koostööfunktsioonide abil kiiremini piletitele vastata.

Cart icon

Suurenenud rahulolu

Turu-uuringute kohaselt kulutavad rahulolevad kliendid rohkem. Rõõmustage neid LiveAgentiga!

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Kohustuste haldamine

LiveAgenti abil saate hõlpsasti hallata piletikohustusi ja luua piletikorralduse meetodi oma IT-meeskonnale või klienditeenindusele. Vahetage pileti kuuluvus teisele osakonnale või isegi individuaalsele agendile. Teadke, kes vastutab iga pileti lahendamise eest. Ärge kunagi kuulake enam seda klassikalist vabandust: “Ma ei teadnud, et see on minu kohustus”.

FAQ

What is the use of a ticketing system?

A ticketing system enables customer support teams to manage customer queries. The software creates a ticket from every customer interaction and collects relevant information to help solve the customer query.

What is the best ticketing system?

If you’re looking for the best ticketing system, consider user ratings, functionality, and price. The best ticketing system should have features such as multichannel communication, ticket assignments, workflow automation, reporting and analysis, social media integration, knowledge bases, and gamification features.

What are the types of ticketing tools?

When considering which ticketing tool to use, research its price, functionality, and user reviews. Some ticketing tools offer more help-desk functionality than others. For example, LiveAgent is on the list of the top 10 help desk software that provides a virtual call center in addition to multichannel communication, ticket assignments, workflow automation, reporting and analysis, knowledge bases, and gamification features.

What is ticketing software?

A ticketing system is a part of help desk software that allows your company to have all the customer interactions in one place. Therefore, all the communication from multiple channels is gathered in one place, making it easy and efficient to communicate with your website visitors/customers.

How do you set up a ticketing system in LiveAgent?

In LiveAgent, we provide a free demo and 24/7 support to our customers, so setting up the software is fast and easy. However, the first step is to create an account and choose a preferred subscription. After that, the system will guide you through the setting up process, so in the end, you will have everything set based on your preferences.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo