Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat piletisüsteemi tarkvara! Ei vaja krediitkaarti.
|
Zendesk
Võrrelge Zendeski LiveAgentiga.
|
SysAid
Võrrelge SysAidi LiveAgentiga.
|
Helpdesk.com | Help Scout
Võrrelge Help Scouti LiveAgentiga.
|
---|---|---|---|---|---|
Hinnang
Capterra kontrollitud kasutajate üldised tarkvarahinnangud.
|
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
|
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.3 5-st.
|
4.5
SysAid sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.5 5-st.
|
4.6
Helpdesk.com sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.6 5-st.
|
4.7
Help Scout sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4,0 5-st.
|
Kasutuslihtsus
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang kasutuslihtsusele.
|
4.6
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.6 5-st.
|
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.3 5-st.
|
4.4
SysAid sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.4 5-st.
|
4.8
Helpdesk.com sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.8 5-st.
|
4.7
Help Scout sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 3.9 5-st.
|
Klienditeenindus
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang klienditeenindusele.
|
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kllienditeeninduse hindeks 4.7 5-st.
|
4.2
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kllienditeeninduse hindeks 4.2 5-st.
|
4.5
SysAid sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kllienditeeninduse hindeks 4.5 5-st.
|
4.8
Helpdesk.com sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kllienditeeninduse hindeks 4.8 5-st.
|
4.8
Help Scout sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kllienditeeninduse hindeks 4.8 5-st.
|
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
|
$9/kuus/agent
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
|
$5/kuus/agent
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
|
Unknown
|
$4/kuus/agent
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
|
$15/month/agent
Price in USD per agent per month.
|
Märguanded / eskalatsioonid
Piletite ja SLA-de hoiatused ja eskaleerimised prioriteetide ja eelnevalt kindlaksmääratud tingimuste alusel.
|
LiveAgent pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
|
Zendesk pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
|
SysAid pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
|
Helpdesk.com pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
|
Help Scout pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
|
Automatiseeritud marsruutimine
Automatiseeritud piletite marsruutimine kindlatele osakondadele ja agentidele vastavalt eelnevalt kindlaksmääratud tingimustele.
|
LiveAgent pakub automatiseeritud marsruutimist.
|
Zendesk pakub automatiseeritud marsruutimist.
|
SysAid pakub automatiseeritud marsruutimist.
|
Helpdesk.com pakub automatiseeritud marsruutimist.
|
Help Scout pakub automatiseeritud marsruutimist.
|
Kõnekeskuse haldamine
Tsentraliseeritud juhtpaneel kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
|
LiveAgent pakub kõnekeskuse haldamist.
|
Zendesk pakub kõnekeskuse haldamist.
|
SysAid ei paku kõnekeskuse haldamist.
|
Helpdesk.com ei paku kõnekeskuse haldamist.
|
Help Scout pakub kõnekeskuse haldamist.
|
Kohandatav bränding
Võimalus kasutada tootemärgita (brändi vaba).
|
LiveAgent pakub kohandatavat brändi.
|
Zendesk pakub kohandatavat brändi.
|
SysAid pakub kohandatavat brändi.
|
Helpdesk.com pakub kohandatavat brändi.
|
Help Scout pakub kohandatavat brändi.
|
E-posti integratsioon
Võimalus ühendada piletisüsteemi tarkvara mitme e-posti aadressiga, et otse tarkvarast e-kirju vastu võtta, koostada ja neile vastata.
|
LiveAgent pakub e-posti integratsioone.
|
Zendesk pakub e-posti integratsioone.
|
SysAid pakub e-posti integratsioone.
|
Helpdesk.com pakub e-posti integratsioone.
|
Help Scout pakub e-posti integratsioone.
|
Käitumise jälgimine
Jälgige oma veebisaidi külastaja käitumist. Vaadake, kui kaua nad teie saiti sirvivad või millisel saidil nad on.
|
LiveAgent pakub käitumise jälgimist.
|
Zendesk pakub käitumise jälgimist.
|
SysAid pakub käitumise jälgimist.
|
Helpdesk.com pakub käitumise jälgimist.
|
Help Scout pakub käitumise jälgimist.
|
Teadmusbaasi haldamine
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua ja hallata põhjalikke teadmehoidlaid.
|
LiveAgent pakub teadmusbaasi haldamist
|
Zendesk pakub teadmusbaasi haldamist.
|
SysAid pakub teadmusbaasi haldamist.
|
Helpdesk.com ei paku teadmusbaasi haldamist.
|
Help Scout pakub teadmusbaasi haldamist.
|
Makrod/vastuste mallid
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua eelnevalt määratletud vastuseid korduma kippuvatele küsimustele, mida saab ühe klõpsuga rakendada.
|
LiveAgent pakub makrosid/vastuste malle.
|
Zendesk pakub makrosid/vastuste malle
|
SysAid pakub makrosid/vastuste malle
|
Helpdesk.com pakub makrosid/vastuste malle
|
Help Scout pakub makrosid/vastuste malle
|
Mitmekanaliline suhtlus
Ühendub mitme suhtlusliiniga (nt e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et sujuvamaks muuta kõik sõnumid ja võimaldada kasutajatel piletitarkvarast neile vastata.
|
LiveAgent pakub mitmekanalilist suhtlust.
|
Zendesk pakub mitmekanalilist suhtlust.
|
SysAid pakub mitmekanalilist suhtlust.
|
Helpdesk.com pakub mitmekanalilist suhtlust.
|
Help Scout ei paku mitmekanalilist suhtlust.
|
Võrgu jälgimine
Jälgige oma süsteemi / võrgu olekut, et näha, kas kõik süsteemid on võrgus ja töötavad korralikult.
|
LiveAgent pakub võrgu jälgimist.
|
Zendesk pakub võrgu jälgimist.
|
SysAid ei paku võrgu jälgimist.
|
Helpdesk.com ei paku võrgu jälgimist.
|
Help Scout pakub võrgu jälgimist.
|
Reaalajas vestlus
Natiivne reaalajas vestluse vidin, mida saab teie saidil juurutada ja kasutada reaalajas suhtlemiseks Teie veebisaidi külastajatega.
|
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
|
Zendesk pakub reaalajas vestlust.
|
SysAid pakub reaalajas vestlust.
|
Helpdesk.com ei paku reaalajas vestlust.
|
Help Scout pakub reaalajas vestlust.
|
Kaugjuurdepääs/juhtimine
Võimalus kliendi arvutit kaugjuurdepääsu abil juhtida probleemide kiiremaks lahendamiseks.
|
LiveAgent ei paku kaugjuurdepääsu/juhtimist.
|
Zendesk ei paku kaugjuurdepääsu/juhtimist.
|
SysAid pakub kaugjuurdepääsu/juhtimist.
|
Helpdesk.com ei paku kaugjuurdepääsu/juhtimist.
|
Help Scout ei paku kaugjuurdepääsu/juhtimist.
|
Aruandlus/analüüs
Analüütika juhtpaneel, mis võimaldab kasutajatel toimivusaruandeid luua.
|
LiveAgent pakub aruandlust/analüüsi.
|
Zendesk pakub aruandlust/analüüsi.
|
SysAid pakub aruandlust/analüüsi.
|
Helpdesk.com pakub aruandlust/analüüsi.
|
Help Scout ei paku aruandlust/analüüsi.
|
Iseteenindusportaal
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
|
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
|
Zendesk pakub iseteenindusportaali.
|
SysAid pakub iseteenindusportaali.
|
Helpdesk.com ei paku iseteenindusportaali.
|
Help Scout pakub iseteenindusportaali.
|
Teenustaseme lepingu (SLA) haldamine
Funktsioon, mis võimaldab teil hallata ja jälgida SLA logisid, SLA vastavust ja muud.
|
LiveAgent pakub teenustaseme lepingu (SLA) haldamist.
|
Zendesk pakub teenustaseme lepingu (SLA) haldamist.
|
SysAid pakub teenustaseme lepingu (SLA) haldamist.
|
Helpdesk.com ei paku teenustaseme lepingu (SLA) haldamist.
|
Help Scout pakub teenustaseme lepingu (SLA) haldamist.
|
Sotsiaalmeedia integratsioon
Integratsioon populaarse sotsiaalvõrkudega nagu Facebook.
|
LiveAgent pakub sotsiaalmeedia integratsioone.
|
Zendesk pakub sotsiaalmeedia integratsioone.
|
SysAid ei paku sotsiaalmeedia integratsioone.
|
Helpdesk.com ei paku sotsiaalmeedia integratsioone.
|
Help Scout ei paku sotsiaalmeedia integratsioone.
|
Piletite haldamine
Hallake pileteid piletiülekannete, piletite ühendamise, poolitamise, rämpspostiks märkimise, edasilükkamise ja muu abil.
|
LiveAgent pakub piletite haldust.
|
Zendesk pakub piletite haldust.
|
SysAid pakub piletite haldust.
|
Helpdesk.com pakub piletite haldust.
|
Help Scout pakub piletite haldust.
|
Töövoo seadistamine
Automatiseerimise reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
|
LiveAgent pakub töövoo seadistamist.
|
Zendesk pakub töövoo seadistamist.
|
SysAid pakub töövoo seadistamist.
|
Helpdesk.com pakub töövoo seadistamist.
|
Help Scout ei paku töövoo seadistamist.
|
Meie piletisüsteemi tarkvara toetab mitme kasutaja ligipääsu ja edastab kõik sõnumid sotsiaalmeedisat, e-postist, reaalajas vestlusest ja telefonist ühte postkasti.
Liveagent pakub võrreldes paljude konkurentidega piiramatut salvestusruumi Teie piletitele, dokumentidele ja kõnesalvestustele.
Veel üks põhjus miks me oleme parim piletisüsteemi alternatiiv.
LiveAgentl on kõige rikkalikumad automatiseerimise funktsioonid, tehes sellest perfektse piletisüsteemi alternatiivi Teie praegusele pakkujale.
Muutke protsessid sujuvamakas automatiseerides igapäevaseid tegevusi, nagu siltide ja kohustuste määramine või e-kirjade jälgimine
Meie piletisüsteemi alternatiiv kõrvaldab vajaduse väliste tööriistade järele, pakkudes sisseehitatud alternatiive
Näiteks meie sisseehitatud CRM võimaldab agentidel vastata piletitele ja vaadata kliendi informatsiooni ühest liidesest.
Meie piletisüsteemi alternatiiv pakub tasuta rakendusesisest vestlust ja kõnesid.
Rohkema mugavuse huvides võimaldab meie piletisüsteemi alternatiiv jagada piletite ID-d oma kolleegidega.
Säästke oma agentidel üle 15 tunni tööd nädalas luues eelnevalt määratletud vastused korduma kippuvatele küsimustele konserveeritud sõnumitekujul.
Saite pileti mitme päringuga? Tehke pilet pooleks, et tagada kiirem lahenduskäik probleemile.
Alternatiivselt võite ühendada kaks või enam piletit, et ei läheks aega raisku ühe päringu mitu korda lahendamiseks.
LiveAgent on 100% skaleeruv ja kohandatav Teie ettevõtte vajaduste järgi, olenemata sellest kas olete teel tähtede poole või peate hooajaliselt koomale tõmbama.
Parim piletisüteemi alternatiiv võimaldab Teil kaevata sügavale.
Siit saate teada, mitu piletit kuus saate, kui paljudele õigeaegselt vastati, millistele SLA-dele ei vastatud ja kes nende eest vastutas.
KAs Teie piletisüsteemi tarkvara teeb igapäevase töö lõbusaks?
Meie piletisüsteemi alternatiiv on üks parimaid, sest see võimaldab meie agentidel mängida mänge mis edendavad tervislikku konkurentsi ja suurendavad efektiivsust.
LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda parimat klienditeenindust oma klientidele.
Peter Komornik, CEO
Hankige oma raha eest parim ja uurige, kuidas LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara konkurentide piletisüsteemi lahendustega võrreldes hakkama saab.
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Tasuta prooviversioon on saadaval.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
Suurendage müüki ja parandage kliendirahulolu vestluskutsete loomise ja isikupärase toe abil LiveAgenti tarkvaraga. Proovige uut funktsiooni!
Kuidas LiveAgentis osakondi luua
LiveAgenti osakondade loomine parandab kliendisuhtlust, tõhustab organisatsiooni ja suurendab rahulolu. Õpetus juhendab osakondade seadistamist ja määramist.
Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada
Pakkudes kiiret ja isikupärastatud tuge, võimaldab reaalajas vestlus mitut kliendipäringut korraga käsitleda, parandades kliendituge ja rahulolu. LiveAgenti kohandatavad vestlusnupud lihtsustavad reaalajas vestluse lisamist Volusioni poe veebisaidile.
Kuidas LiveAgentis agente lisada
Selles tekstis selgitatakse, kuidas LiveAgentis luua vestluskutseid ja kontaktivorme, mis aitavad suurendada müüki ja kliendirahulolu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel