Valmis uueks piletisüsteemiks?

Avastage, miks LiveAgent on parim piletisüsteemi alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite piletisüsteemi alternatiive?

KAs Teie piletisüsteemi tarkvara ei vasta Teie ootustele? Vajate alternatiivi? Meie põhjalik võrdlus heidab valgust kõige populaarsematele piletisüsteemidele.

 

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Miks on LiveAgent parim piletisüsteemi alternatiiv?

Social customer service templates

130+ integratsiooni

Call center agent provides support via phone

Piiramatu salvestusruum

Person drafting the integration flow

Rohkem funktsioone

Person speaking multiple languages

24/7 tugiteenus

Funktsioonid Liveagent Zendesk
Võrrelge Zendeski LiveAgentiga.
SysAid
Võrrelge SysAidi LiveAgentiga.
Helpdesk.com Help Scout
Võrrelge Help Scouti LiveAgentiga.
Hinnang
Capterra kontrollitud kasutajate üldised tarkvarahinnangud.
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.7 5-st.
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.3 5-st.
4.5
SysAid sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.5 5-st.
4.6
Helpdesk.com sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4.6 5-st.
4.7
Help Scout sai Capterra kontrollitud kasutajate üldhinnanguks 4,0 5-st.
Kasutuslihtsus
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang kasutuslihtsusele.
4.6
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.6 5-st.
4.3
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.3 5-st.
4.4
SysAid sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.4 5-st.
4.8
Helpdesk.com sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 4.8 5-st.
4.7
Help Scout sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hindeks 3.9 5-st.
Klienditeenindus
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang klienditeenindusele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kllienditeeninduse hindeks 4.7 5-st.
4.2
Zendesk sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kllienditeeninduse hindeks 4.2 5-st.
4.5
SysAid sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kllienditeeninduse hindeks 4.5 5-st.
4.8
Helpdesk.com sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kllienditeeninduse hindeks 4.8 5-st.
4.8
Help Scout sai Capterra kontrollitud kasutajate poolt kllienditeeninduse hindeks 4.8 5-st.
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$9/kuus/agent Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$5/kuus/agent Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
Unknown
$4/kuus/agent Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$15/month/agent Price in USD per agent per month.
Märguanded / eskalatsioonid
Piletite ja SLA-de hoiatused ja eskaleerimised prioriteetide ja eelnevalt kindlaksmääratud tingimuste alusel.
LiveAgent pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
Zendesk pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
SysAid pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
Helpdesk.com pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
Help Scout pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
Automatiseeritud marsruutimine
Automatiseeritud piletite marsruutimine kindlatele osakondadele ja agentidele vastavalt eelnevalt kindlaksmääratud tingimustele.
LiveAgent pakub automatiseeritud marsruutimist.
Zendesk pakub automatiseeritud marsruutimist.
SysAid pakub automatiseeritud marsruutimist.
Helpdesk.com pakub automatiseeritud marsruutimist.
Help Scout pakub automatiseeritud marsruutimist.
Kõnekeskuse haldamine
Tsentraliseeritud juhtpaneel kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
LiveAgent pakub kõnekeskuse haldamist.
Zendesk pakub kõnekeskuse haldamist.
SysAid ei paku kõnekeskuse haldamist.
Helpdesk.com ei paku kõnekeskuse haldamist.
Help Scout pakub kõnekeskuse haldamist.
Kohandatav bränding
Võimalus kasutada tootemärgita (brändi vaba).
LiveAgent pakub kohandatavat brändi.
Zendesk pakub kohandatavat brändi.
SysAid pakub kohandatavat brändi.
Helpdesk.com pakub kohandatavat brändi.
Help Scout pakub kohandatavat brändi.
E-posti integratsioon
Võimalus ühendada piletisüsteemi tarkvara mitme e-posti aadressiga, et otse tarkvarast e-kirju vastu võtta, koostada ja neile vastata.
LiveAgent pakub e-posti integratsioone.
Zendesk pakub e-posti integratsioone.
SysAid pakub e-posti integratsioone.
Helpdesk.com pakub e-posti integratsioone.
Help Scout pakub e-posti integratsioone.
Käitumise jälgimine
Jälgige oma veebisaidi külastaja käitumist. Vaadake, kui kaua nad teie saiti sirvivad või millisel saidil nad on.
LiveAgent pakub käitumise jälgimist.
Zendesk pakub käitumise jälgimist.
SysAid pakub käitumise jälgimist.
Helpdesk.com pakub käitumise jälgimist.
Help Scout pakub käitumise jälgimist.
Teadmusbaasi haldamine
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua ja hallata põhjalikke teadmehoidlaid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi haldamist
Zendesk pakub teadmusbaasi haldamist.
SysAid pakub teadmusbaasi haldamist.
Helpdesk.com ei paku teadmusbaasi haldamist.
Help Scout pakub teadmusbaasi haldamist.
Makrod/vastuste mallid
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua eelnevalt määratletud vastuseid korduma kippuvatele küsimustele, mida saab ühe klõpsuga rakendada.
LiveAgent pakub makrosid/vastuste malle.
Zendesk pakub makrosid/vastuste malle
SysAid pakub makrosid/vastuste malle
Helpdesk.com pakub makrosid/vastuste malle
Help Scout pakub makrosid/vastuste malle
Mitmekanaliline suhtlus
Ühendub mitme suhtlusliiniga (nt e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et sujuvamaks muuta kõik sõnumid ja võimaldada kasutajatel piletitarkvarast neile vastata.
LiveAgent pakub mitmekanalilist suhtlust.
Zendesk pakub mitmekanalilist suhtlust.
SysAid pakub mitmekanalilist suhtlust.
Helpdesk.com pakub mitmekanalilist suhtlust.
Help Scout ei paku mitmekanalilist suhtlust.
Võrgu jälgimine
Jälgige oma süsteemi / võrgu olekut, et näha, kas kõik süsteemid on võrgus ja töötavad korralikult.
LiveAgent pakub võrgu jälgimist.
Zendesk pakub võrgu jälgimist.
SysAid ei paku võrgu jälgimist.
Helpdesk.com ei paku võrgu jälgimist.
Help Scout pakub võrgu jälgimist.
Reaalajas vestlus
Natiivne reaalajas vestluse vidin, mida saab teie saidil juurutada ja kasutada reaalajas suhtlemiseks Teie veebisaidi külastajatega.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
Zendesk pakub reaalajas vestlust.
SysAid pakub reaalajas vestlust.
Helpdesk.com ei paku reaalajas vestlust.
Help Scout pakub reaalajas vestlust.
Kaugjuurdepääs/juhtimine
Võimalus kliendi arvutit kaugjuurdepääsu abil juhtida probleemide kiiremaks lahendamiseks.
LiveAgent ei paku kaugjuurdepääsu/juhtimist.
Zendesk ei paku kaugjuurdepääsu/juhtimist.
SysAid pakub kaugjuurdepääsu/juhtimist.
Helpdesk.com ei paku kaugjuurdepääsu/juhtimist.
Help Scout ei paku kaugjuurdepääsu/juhtimist.
Aruandlus/analüüs
Analüütika juhtpaneel, mis võimaldab kasutajatel toimivusaruandeid luua.
LiveAgent pakub aruandlust/analüüsi.
Zendesk pakub aruandlust/analüüsi.
SysAid pakub aruandlust/analüüsi.
Helpdesk.com pakub aruandlust/analüüsi.
Help Scout ei paku aruandlust/analüüsi.
Iseteenindusportaal
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
Zendesk pakub iseteenindusportaali.
SysAid pakub iseteenindusportaali.
Helpdesk.com ei paku iseteenindusportaali.
Help Scout pakub iseteenindusportaali.
Teenustaseme lepingu (SLA) haldamine
Funktsioon, mis võimaldab teil hallata ja jälgida SLA logisid, SLA vastavust ja muud.
LiveAgent pakub teenustaseme lepingu (SLA) haldamist.
Zendesk pakub teenustaseme lepingu (SLA) haldamist.
SysAid pakub teenustaseme lepingu (SLA) haldamist.
Helpdesk.com ei paku teenustaseme lepingu (SLA) haldamist.
Help Scout pakub teenustaseme lepingu (SLA) haldamist.
Sotsiaalmeedia integratsioon
Integratsioon populaarse sotsiaalvõrkudega nagu Facebook.
LiveAgent pakub sotsiaalmeedia integratsioone.
Zendesk pakub sotsiaalmeedia integratsioone.
SysAid ei paku sotsiaalmeedia integratsioone.
Helpdesk.com ei paku sotsiaalmeedia integratsioone.
Help Scout ei paku sotsiaalmeedia integratsioone.
Piletite haldamine
Hallake pileteid piletiülekannete, piletite ühendamise, poolitamise, rämpspostiks märkimise, edasilükkamise ja muu abil.
LiveAgent pakub piletite haldust.
Zendesk pakub piletite haldust.
SysAid pakub piletite haldust.
Helpdesk.com pakub piletite haldust.
Help Scout pakub piletite haldust.
Töövoo seadistamine
Automatiseerimise reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
LiveAgent pakub töövoo seadistamist.
Zendesk pakub töövoo seadistamist.
SysAid pakub töövoo seadistamist.
Helpdesk.com pakub töövoo seadistamist.
Help Scout ei paku töövoo seadistamist.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Usaldatud 30000+ ettevõtte ja 150 miljoni lõppkasutaja poolt

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Kõik ühes kohas

Meie piletisüsteemi tarkvara toetab mitme kasutaja ligipääsu ja edastab kõik sõnumid sotsiaalmeedisat, e-postist, reaalajas vestlusest ja telefonist ühte postkasti.

Säästke salvestusruumi pealt

Liveagent pakub võrreldes paljude konkurentidega piiramatut salvestusruumi Teie piletitele, dokumentidele ja kõnesalvestustele

Veel üks põhjus miks me oleme parim piletisüsteemi alternatiiv.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Tehke omale aega müügiks

LiveAgentl on kõige rikkalikumad automatiseerimise funktsioonid, tehes sellest perfektse piletisüsteemi alternatiivi Teie praegusele pakkujale.

Muutke protsessid sujuvamakas automatiseerides igapäevaseid tegevusi, nagu siltide ja kohustuste määramine või e-kirjade jälgimine

Informatsioon käe ulatuses

Meie piletisüsteemi alternatiiv kõrvaldab vajaduse väliste tööriistade järele, pakkudes sisseehitatud alternatiive

Näiteks meie sisseehitatud CRM võimaldab agentidel vastata piletitele ja vaadata kliendi informatsiooni ühest liidesest.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Olete jännis?

Meie piletisüsteemi alternatiiv pakub tasuta rakendusesisest vestlust ja kõnesid.

Rohkema mugavuse huvides võimaldab meie piletisüsteemi alternatiiv jagada piletite ID-d oma kolleegidega.

Püsige ees

Säästke oma agentidel üle 15 tunni tööd nädalas luues eelnevalt määratletud vastused korduma kippuvatele küsimustele konserveeritud sõnumitekujul.

Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Parandage vastamise aega 26%

Saite pileti mitme päringuga? Tehke pilet pooleks, et tagada kiirem lahenduskäik probleemile.

Alternatiivselt võite ühendada kaks või enam piletit, et ei läheks aega raisku ühe päringu mitu korda lahendamiseks.

Tervenisti kohandatav

LiveAgent on 100% skaleeruv ja kohandatav Teie ettevõtte vajaduste järgi, olenemata sellest kas olete teel tähtede poole või peate hooajaliselt koomale tõmbama.

Help desk templates
Reports feature by LiveAgent

Saavutage rohkem

Parim piletisüteemi alternatiiv võimaldab Teil kaevata sügavale.

Siit saate teada, mitu piletit kuus saate, kui paljudele õigeaegselt vastati, millistele SLA-dele ei vastatud ja kes nende eest vastutas.

Tehke sellest mäng

KAs Teie piletisüsteemi tarkvara teeb igapäevase töö lõbusaks?

Meie piletisüsteemi alternatiiv on üks parimaid, sest see võimaldab meie agentidel mängida mänge mis edendavad tervislikku konkurentsi ja suurendavad efektiivsust. 

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda parimat klienditeenindust oma klientidele.

black Slido logo

Säästke LiveAgentiga rohkem

Hankige oma raha eest parim ja uurige, kuidas LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara konkurentide piletisüsteemi lahendustega võrreldes hakkama saab.

Siin saate näha mis meie klientidel öelda on

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Piletisüsteemi alternatiivid
LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Tasuta prooviversioon on saadaval.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Tasuta prooviversioon on saadaval.

LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.

Suurendage müüki ja parandage kliendirahulolu vestluskutsete loomise ja isikupärase toe abil LiveAgenti tarkvaraga. Proovige uut funktsiooni!

Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke

Suurendage müüki ja parandage kliendirahulolu vestluskutsete loomise ja isikupärase toe abil LiveAgenti tarkvaraga. Proovige uut funktsiooni!

LiveAgenti osakondade loomine parandab kliendisuhtlust, tõhustab organisatsiooni ja suurendab rahulolu. Õpetus juhendab osakondade seadistamist ja määramist.

Kuidas LiveAgentis osakondi luua

LiveAgenti osakondade loomine parandab kliendisuhtlust, tõhustab organisatsiooni ja suurendab rahulolu. Õpetus juhendab osakondade seadistamist ja määramist.

Pakkudes kiiret ja isikupärastatud tuge, võimaldab reaalajas vestlus mitut kliendipäringut korraga käsitleda, parandades kliendituge ja rahulolu. LiveAgenti kohandatavad vestlusnupud lihtsustavad reaalajas vestluse lisamist Volusioni poe veebisaidile.

Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada

Pakkudes kiiret ja isikupärastatud tuge, võimaldab reaalajas vestlus mitut kliendipäringut korraga käsitleda, parandades kliendituge ja rahulolu. LiveAgenti kohandatavad vestlusnupud lihtsustavad reaalajas vestluse lisamist Volusioni poe veebisaidile.

Selles tekstis selgitatakse, kuidas LiveAgentis luua vestluskutseid ja kontaktivorme, mis aitavad suurendada müüki ja kliendirahulolu.

Kuidas LiveAgentis agente lisada

Selles tekstis selgitatakse, kuidas LiveAgentis luua vestluskutseid ja kontaktivorme, mis aitavad suurendada müüki ja kliendirahulolu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo