LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.
Klienditoe tarkvara Fitnessi valdkonnale
LiveAgenti klienditoe tarkvara võib suurendada tervishoiuteenuste töötajate tõhusust ja tootlikkust, samal ajal kui kasutajasõbralik liides ja abivalmis personal aitavad säilitada kõrgeimat kliendirahulolu. LiveAgent võib säästa aega ja raha ning suurendada müüki, kuna see võimaldab tervishoiuettevõtetel klientide vajadustest paremini aru saada ja neile kiiremini vastata.
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.
Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?
LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.
Otsite parematkasutajatoe tarkvara?
LiveAgent on stabiilne mitme kanaliga kasutajatoe lahendus, millel on regulaarsed uuendused ja pidevalt rakendatakse uusi funktsioone ja funktsionaalsust. Samas Desk.com tooted on oma aja ära elanud ning teenused ei saa olulisi uuendusi, mis takistab nende funktsionaalsust ja võimalust pakkuda kliendituge. LiveAgent peaks olema esimene samm parema klienditeeninduse suunas.
Valmis uueks piletisüsteemiks?
LiveAgent on tööriist, mida kasutavad ettevõtted erinevatel e-kaubanduse veebilehtedel, et oma klientidele pakkuda tuge. See suurendab produktiivsust ja aitab hoida mängijad rahul. LiveAgent on lihtsalt kasutatav ja pakub palju funktsionaalsust, sealhulgas kasulikke aruandlusfunktsioone. Selle kasutamine aitab säästa aega ning on rahaliselt mõistlik.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.