Kasutajatoe tarkvarade vahetamine pole raketiteadus. Kandke kõik oma andmed praeguselt pakkujalt LiveAgenti üle kasutades meie eelnevalt ehitatud pistikprogrammi või lubage meie tehnilise toe spetsialistidel töö Teie eest ära teha.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Mõnedel juhtudel pakume eelnevalt ehitatud pistikprogrammi, mis migreerib Teie andmed vanalt pakkujalt LiveAgenti. Teil jääb vaid üle logida LiveAgenti töölauale ja vajutada aktiveerimise liugurile. Migreerimine nõuab ainult Teie API võtit — täiendav kodeerimine pole vajalik.
Võtke meiega reaalajavestluse või e-kirja kaudu ühendust ning andke meile teada millist tüüpi migratsiooni vajate. Me migreerime suurima hea meelega kõik Teie andmed sel ajal kui naudite mugavalt istudes kohvi.
Vajutage nupule ja lugege Zendeski, Freshdeski, Desk.comi, Jira ja paljude teiste samm-sammult migreerimise põhjalikke juhiseid!
Migreerige kergesti oma agendid, administraatorid, lõppkasutajad ja kliendid.
Migreerige kogu oma osakond ja piletite sildid.
Migreerige piletid, manused, kasutajaväljad ja piletiväljad.
Meie agendid on valmis Teid aitama iga probleemiga 24/7.
Meie tarkvara pakub üle 179 kasutajatoe funktsiooni, mida komplementeerib rohkem kui 40 integratsiooni.
LiveAgent pakub igavesti tasuta plaani ja samuti kolme teist soodsa hinnaga plaani.
LiveAgent on saadaval 43 erinevas tõlkes (mõned osalises) ja toetab keele järgi kohandatavaid vidinaid.
LiveAgent sorteerib ja sujuvdab kogu Teie tugiteenuse protsessi. Enam pole tarvis jälgida mitut sotsiaalkontot või seadet. Meie universaalne postkast võtab vastu sõnumid kõigist Teie kanalitest – sotsiaalmeedia, e-kiri, reaalajavestlus, telefon, videokõne — mis iganes. Koheselt pärast sõnumite töölauale lükkamist, muudetakse nad automaatselt piletiteks.
Kasutage ära meie jõulist reaalajavestluse tarkvara. See võimaldab Teil reaalajas vestelda veebilehe külastajatega ja võtab sõnumeid vastu isegi pärast töötunde. Sõnumid mida saate võrgust väljas olles muudetakse automaatselt piletiteks Teie LiveAgenti töölauas.
Lisafunktsioonid hõlmavad täielikult kohandatavaid vestlusnuppe, vestluseelseid vorme, kutseid vestluseks ja “kõikenägevat režiimi”, mis võimaldab Teil näha klientide poolt trükitud sõnumit enne kui nad selle saadavad. „Kõikenägev režiim” võimaldab Teil vaadata ka kliendi, kellega Te parasjagu vestlete, praegust avatud URL-i.
LiveAgent on 2020. aastal kõige enim arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks SMB-de jaoks. Liituge oma klientidele maailmatasemel toe pakkumisega selliste ettevõtetega nagu Huawei, BMW, Yamaha ja Oxfordi ülikool.
Most Popular
Migreerige tasuta oma andmed ükskõik millise all nimetatud klienditoe pakkuja poolt. Tehke vahetus juba täna. Me kanname Teie eest hoolt.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel