Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Öelge head aega aeglasele, alla keskmise tarkvarale

Tulge üle LiveAgenti ja me migreerime Teie andmed täiesti tasuta.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus   
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Migreerige oma andmed LiveAgenti

Kasutajatoe tarkvarade vahetamine pole raketiteadus. Kandke kõik oma andmed praeguselt pakkujalt LiveAgenti üle kasutades meie eelnevalt ehitatud pistikprogrammi või lubage meie tehnilise toe spetsialistidel töö Teie eest ära teha.

Migrate data to LiveAgent on your own

Kasutage eelnevalt ehitatud pistikprogrammi

Mõnedel juhtudel pakume eelnevalt ehitatud pistikprogrammi, mis migreerib Teie andmed vanalt pakkujalt LiveAgenti. Teil jääb vaid üle logida LiveAgenti töölauale ja vajutada aktiveerimise liugurile. Migreerimine nõuab ainult Teie API võtit — täiendav kodeerimine pole vajalik.

Komplementaarne protjee migratsioon

Võtke meiega reaalajavestluse või e-kirja kaudu ühendust ning andke meile teada millist tüüpi migratsiooni vajate. Me migreerime suurima hea meelega kõik Teie andmed sel ajal kui naudite mugavalt istudes kohvi.

Data migration from one solution to another

Mida saate migreerida oma praegusest klienditoest

Customers icon

Inimesed

Migreerige kergesti oma agendid, administraatorid, lõppkasutajad ja kliendid.

dollar ticket

Sildid

Migreerige kogu oma osakond ja piletite sildid.

Email icon

Piletid

Migreerige piletid, manused, kasutajaväljad ja piletiväljad.

Peamised hüved mida meie kasutajad naudivad pärast LiveAgenti migreerumist

Customer providing review for service on mobile phone

Silmapaistev klienditeenindus

Meie agendid on valmis Teid aitama iga probleemiga 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Täielikult varustatud tugiteenuse lahendus

Meie tarkvara pakub üle 179 kasutajatoe funktsiooni, mida komplementeerib rohkem kui 40 integratsiooni.

Person collecting papers into the net

Märkimisväärne kokkuhoid ja ROI (investeeringutasuvus)

LiveAgent pakub igavesti tasuta plaani ja samuti kolme teist soodsa hinnaga plaani.

Multilingual support included

Mitmed toetatud keeled

LiveAgent on saadaval 43 erinevas tõlkes (mõned osalises) ja toetab keele järgi kohandatavaid vidinaid.

Email ticketing

Avastage universaalse postkasti jõud

LiveAgent sorteerib ja sujuvdab kogu Teie tugiteenuse protsessi. Enam pole tarvis jälgida mitut sotsiaalkontot või seadet. Meie universaalne postkast võtab vastu sõnumid kõigist Teie kanalitest – sotsiaalmeedia, e-kiri, reaalajavestlus, telefon, videokõne — mis iganes. Koheselt pärast sõnumite töölauale lükkamist, muudetakse nad automaatselt piletiteks.

Reaalajavestlus isegi kui olete väljaspool veebi

Kasutage ära meie jõulist reaalajavestluse tarkvara. See võimaldab Teil reaalajas vestelda veebilehe külastajatega ja võtab sõnumeid vastu isegi pärast töötunde. Sõnumid mida saate võrgust väljas olles muudetakse automaatselt piletiteks Teie LiveAgenti töölauas.

Lisafunktsioonid hõlmavad täielikult kohandatavaid vestlusnuppe, vestluseelseid vorme, kutseid vestluseks ja “kõikenägevat režiimi”, mis võimaldab Teil näha klientide poolt trükitud sõnumit enne kui nad selle saadavad. „Kõikenägev režiim” võimaldab Teil vaadata ka kliendi, kellega Te parasjagu vestlete, praegust avatud URL-i.

Live chat as a part of the help desk software
Mobile help desk application

Teenindus liikvel olles iOS ja Androidi rakendustega

Kuna suurepärane klienditeenindus nõuab paindlikkust, kindlustasime et LiveAgent oleks saadaval mõlemal, nii iOS-i kui ka Androidi rakenduste poodides. Klientide rahul hoidmiseks vastake piletitele ka liikvel olles.

Saage LiveAgenti kasutades rohkem vähema eest

LiveAgent on 2020. aastal kõige enim arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks SMB-de jaoks. Liituge oma klientidele maailmatasemel toe pakkumisega selliste ettevõtetega nagu Huawei, BMW, Yamaha ja Oxfordi ülikool.

Pilet

Pilet

Väikeettevõtetele ja ettevõtjatele

$15/kuus
Pilet

Pilet+Vestlus

Sobib kõige paremini väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete ning suurettevõtete jaoks

$29/kuus
  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo