• Mallid
  • Vastamata e-kirja järelmeil

Vastamata e-kirja järelmeil

Kui olete kunagi proovinud mõne konkreetse ettevõttega ühendust võtta, kuid pole vastust saanud, tunnete tõenäoliselt pettumust ning mõtlete, kas soovitud adressaat sai teie sõnumi kätte või mitte. Mõne katse järel võib olla kiusatus loobuda, kuid kas teadsite, et viisakas järelmeil võib mõnikord siinkohal abiks tulla?

Täna käsitleme mõningaid näpunäiteid tõhusate järelteadete kirjutamiseks pärast vastuseta jäämist, ja esitame mõned meilimallid, mida võite oma vajadustele kohandada.

Miks peaksite saatma järelmeili, kui kirjale pole vastatud?

Pärast seda, kui olete kellegagi e-posti teel ühendust võtnud ja pole vastust saanud, on alati hea mõte võtta uuesti ühendust. Vastuse puudumine võib tähendada, et adressaat ei ole huvitatud, ta on lihtsalt hõivatud või tal on sadu meile ja tal pole veel olnud võimalust teie oma vaadata.

Järelmeiliga saate neile meelde tuletada, et soovite siiski oma esimese meili teemat jätkata. Samuti annate neile võimaluse teile teada anda, et nad pole pakkumisest huvitatud.

Lisaks võib see turgutada adressaadi mälu ja panna neid lõpuks teie sõnumile vastama. Nad võisid olla linnast väljas või teiste projektidega hõivatud ja lihtsalt kogemata teie e-kirja kahe silma vahele jätta.

Sisu e-kirja mallid

Kuidas pealkirjastada vastamata e-kirja järelmeili?

Teie meili teemarida peaks olema lühike ja selge. Midagi nagu “Eelmise meili jätk seoses teemaga [teema]” või “Kontakteerumine teemal [teema]”. Soovite, et adressaat näeks hõlpsasti meili teemat, et ta saaks otsustada, kas avada see või mitte.

Pealkirjale “vastamata” lisamine pole ilmselt parim mõte, kuna see võib tekitada adressaadis tunde, et temaga riieldakse. Kunagi ei tea, mis võib olla nende vastuse puudumise põhjus, seega on parem hoida pealkiri lihtsana, sest vastasel juhul võite osutuda pealetükkivaks.

Järelmeili teemaridade näited

  • Järelmeil teemal [teema]
  • Kontroll – [teema]
  • Soovin lihtsalt veenduda, et saite kätte mu eelmise meili teemal [teema]
  • Kas [teema] kohta on uudiseid?
  • [Teema] – värskenduse päring
  • [Teema] – lihtsalt järelkontakt

Kuidas kirjutada järelmeil pärast vastuse mittesaamist?

Kui te pole meilile vastust saanud, ei tohi seda kindlasti isiklikult võtta. Võib juhtuda, et adressaat on hõivatud või lihtsalt ei näinud teie sõnumit.

Sellegipoolest on mõned asjad, mida saate teha, et suurendada meilidele vastamise tõenäosust. Esiteks veenduge, et teie esialgne sõnum oleks selge ja lühike. Kui see nii ei olnud, peaks teie järelmeil veelgi lühem olema. Asuge kiiresti asja juurde ja selgitage, miks te uuesti kirjutate.

Lisage teave selle kohta, miks soovite äri teha, ja tuletage adressaadile meelde oma pakutut

Samuti võib olla kasulik lisada link oma veebiportfellile või veebisaidile, isegi kui olete seda varem teinud. Ärge unustage lisada kontaktandmeid, et neil oleks lihtne ühendust võtta.

Lõpuks lõpetage oma meilisõnum üleskutsega tegevusele. Näiteks võite öelda midagi sellist nagu “Ma võtan nädala pärast uuesti ühendust. Kui teil tekib küsimusi, võite ise minu poole pöörduda”. See näitab, et olete teemast endiselt huvitatud ja olete valmis jätkama, ilma et oleksite liiga pealetükkiv.

Stand out from others and write the best emails for every occasion

Mida lisada järelmeili, kui kirjale on jäetud vastamata?

  • teie nimi
  • ettevõtluse teema
  • kuidas ja millal olete adressaadiga varem ühendust võtnud
  • teie dokumendid/manused/portfoolio/veebisait
  • kutse tegevusele
  • kontaktandmed

Vastuseta jäänud e-kirjade järelmeilide mallid ja näited

Järelmeil [teema]

Hi [First Name],

I hope you’re doing well. I emailed you a few days ago and haven’t heard back, so I just wanted to check in to see if you received my message. Let me know if there’s anything I can do to help.

Best,
[Your Name]

Teema uuenduse taotlus – [Teie nimi]

Hi there

I hope you’re doing well. I just wanted to check in and see if you might have any update following our discussion? I’m just curious to know what’s going on.

Thanks,
[Your Name]

Kas teil on uuendusi teemal [teema]?

Good morning,

I sent you an email regarding [topic] on [date] and haven’t heard back yet. I just wanted to check in and see if there was any update to discuss?

I’m still very interested in doing business and would love to speak with you more about it.

Thank you,
[Your Name]

[Teema] – järelkontakt

Hello,

My name is [Your Name] and I’m interested in doing business with you.

I emailed you a [X] weeks ago but haven’t heard back, so I just wanted to check in and see if you have an update on my proposition?
I would love to speak with you more about it.

Thank you,
[Your Name]

Uuenduse taotlus – [teema]

Hi there,

I’m wondering if you might have an update about [topic]?

I emailed you [X days/weeks] ago and haven’t heard back yet, so I just wanted to check in.

Thanks,
[Your Name]

[Teema] – kas on veel võimalik äri teha?

Hi [First Name],

I hope you’re doing well. This is [your name] and I’m emailing to follow up on our discussion about [topic].

I got in touch with you a [X] days ago and was wondering if you might have an update yet?

Thank you,
[Your Name]

Värskendus [teema] kohta?

Hi [First Name],

I’m just writing to follow up about [topic]. We spoke a few weeks ago so I wanted to check if there might be any update?
I’m very excited about the opportunity of doing business with you and would love to speak with you more about it.

Thank you,
[Your Name]

Järg minu [teemale]

Hello [Name],

I hope you are well. I am writing to follow up about working with your company. I contacted you on [date] and have yet to hear a response.

It would be greatly appreciated if you could let me know the status of our arrangement or whether you have decided to work with somebody else. I am confident that I have the experience and knowledge to work well with you and would love to have an opportunity to speak with you about it further.

Thank you for your time,
[Your Name]

Kas saite mu eelmise taotluse kätte?

Hi [First Name],

I’m just writing to follow up on my previous contact with your company. I emailed on [date] and have yet to hear a response.
I would appreciate an update on [topic] or let me know if you are too busy right now. I believe we could do great things together, and we could have a great discussion about it if you’re interested.

Thank you for your time,
[Your Name]

Sooviksin jätkata oma [teemal]

Good morning,

I just wanted to follow up on my previous email and thank you again for taking the time to read it. I haven’t heard back from you yet and just wanted to make sure that you have received it.

Thank you for your time and consideration,
[Your Name]

[Teema] – värskendus

Hello,

I hope you don’t mind me emailing. I just wanted to check if there has been any update on our discussion about [topic]?
It’s been a few weeks since I contacted you so I just wanted to make sure that my message was received and that you had a chance to read it.

Thank you,
[Your Name]

[Teema] – järelkontakt

Hello [First Name],

I’m just writing to follow up on our conversation about doing business with your company. I emailed on [date] and have yet to hear a response.

I understand that you may get a lot of messages but I just wanted to make sure that mine was received and check if you have had a chance to read it.

Thank you for your time,
[Your Name]

Lihtsalt järg minu [teemale]

Hi [First Name],

I’m just writing to follow up on my last contact with your company. I wrote to you via email on [date] and am yet to hear a response.
Is there an estimated time of when you might make a decision, or has one already been made? I would appreciate any update on the status of our arrangement.

Thank you,
[Your Name]

Vastamata e-kirja järelmeil – levinud vead

Mida vältida järelmeili saatmisel, kui eelmisele kirjale pole vastatud? Inimesed teevad sageli samu vigu:

Vastamata e-kirja järelmeil – levinud vead - App - Uploads - 2022 - 02 - Taking Notes 2.gif

Liiga pealetükkiv olemine

Ärge olge liiga pealetükkiv, muidu tundute liiga meeleheitel. Tegemist on õrna piiriga, kuid olge siiski ettevaatlik ja vältige kõlamist, just kui nõuaksite neilt vastust. Vastust pole vaja anuda.

Näide:

“Möödunud on kaks nädalat ja ma pole ikka veel teist kuulnud. Mõtisklen, et kas sa saite ikka mu meili kätte?”

See kõlab pisut nõudlikult ja võib tunduda ebaviisakas. Parem viis seda sõnastada oleks:

“Loodan, et te ei pahanda, et ma uuesti ühendust võtan. Tahtsin lihtsalt veenduda, et saite mu mõne nädala taguse meili kätte ja küsida, kas teil on sellega seoses uuendusi?

See on viisakam ja annab adressaadile lihtsa väljapääsu, juhul kui ta pole huvitatud.

Ei sisalda piisavalt teavet

Järelmeili saates lisage kindlasti piisavalt üksikasju, et adressaat teaks, kes te olete ja millest räägite. Peate lisama viimase kontakti teema ja kuupäeva. See aitab parandada nende mälu, juhul kui nad on teid unustanud.

Paljud e-kirjad ei sisalda piisavalt teavet, nii et neid lugeval inimesel pole aimugi, kes on saatja või millisele äritegevusele nad viitavad. Oma andmete, manuste ja dokumentide või portfelli uuesti lisamine on adressaadile kasulik.

Kliendiuuringu illustratsioon

Liiga paljude e-kirjade saamtine

Ärge saatke liiga palju järelmeile, kuna see lihtsalt tüütab adressaati. Kord nädalas on küllalt. Kui olete saatnud mitu meili ja pole ikka veel vastu võtnud, on aeg loobuda. Rohkem kui ühe järelmeili saatmine on okei, kuid jätke nende vahele piisavalt aega, et te ei tunduks meeleheitel.

Lõpuks võite proovida kontakteeruda telefoni teel. See võib tunduda vanamoodne, kuid mõnikord on see parim viis kellegagi ühendust võtta. Lihtsalt veenduge, et te ei helistaks kohe pärast meili saatmist – see oleks liiast.

Kirja saatmine valele isikule

Kui võtate kellegagi ühendust, veenduge, et teil oleks õige aadress. Oleks kahju pingutada viisaka järelmeili kirjutamise nimel ja saate see valele inimesele. Enne saatmise nupule vajutamist uurige ja kontrollige, kas teil on õiged kontaktandmed.

Kui te pole täiesti kindel, kellele oma sõnum saata, võite oma järelmeilis saata kellelegi teisele koopia või pimekoopia. See võib olla ühine sõber või kolleeg, kes võib teavitada e-kirja saanud isikut, et ta vastaks. Tehke seda siiski ainult viimase abinõuna.

Kirja saatmine valele isikule - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 10 10callcenter.svg

Ebaviisakas ja nõudlik olemine

Kellelegi meili saates on oluline jääda viisakaks. Te ei soovi tunduda ebaviisakas või nõudlik. Olge viisakas ja lugupidav, isegi kui tunnete pettumust vastuse saamata jäämise pärast.

Lihtne “palun” või “aitäh” võib teie meili viisakamaks ja professionaalsemaks muutmisel palju aidata. Põhjuseid, miks te pole veel vastust saanud, võib olla palju ja on oluline meeles pidada, et adressaat võib olla hõivatud.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own templates and make them fit your needs perfectly. Curious about all the opportunities?

Kokkuvõte

Vastamata e-kirja järelmeili saatmine on hea viis näidata, et olete huvitatud teemast, millega esmakordselt ühendust võtsite, ja tuletada adressaadile teie ettevõtte kohta meelde. Enne inimestele e-kirjade saatmist veenduge, et omate plaani ja teate, mida vältida. Kui see on õigesti tehtud, võib järelmeil aidata teil sõlmida tehingu.

Follow up email after no response frequently asked questions

How to send a follow up email after no response?

It can be frustrating if you don't hear back from someone after you've reached out, but it's important to stay polite in your follow up email. You don't want to come across as demanding or angry, even if you are feeling that way. Instead, simply restate your question or ask if there is a better time or way to get in touch. If possible, include additional information that may be useful for them.

How do you politely ask for a status update?

It's perfectly normal to be curious about the status of an inquiry. The best way to find out is to simply ask the recipient directly. Be polite and professional, and be sure to thank them for their time. If you come across as demanding and impatient, it could hurt your chances of you doing business.

Why send a follow up email after no response?

While there's no guarantee that sending a follow up email will result in a response from the recipient, it can't hurt to try. In fact, following up after no response can actually increase your chances of hearing back. By sending a polite and professional follow up email, you will remind the recipient that you are interested in doing business and willing to go the extra mile to close a deal. Plus, if the recipient is busy or has forgotten about your previous correspondence, your follow up email may prompt them to take another look at your portfolio. So if you're wondering whether or not to send a follow up email after no response when doing business, wonder no more.

When to follow up after no response?

Not too late and not too early. The general rule of thumb is to follow up within a few days, but no sooner than one week after you've sent the original email. And if you still don't receive a response after that, it's okay to send another email or try another means of communication. Don't be afraid to be persistent, but also don't overdo it - the last thing you want is to become a nuisance.

How many follow up emails should I send?

One or two follow up messages are generally fine, but more than that can come across as pushy. If you haven't heard back after a couple of emails, it's best to assume that the other person is not interested and move on. Thank them for their time if you do reach out, and be sure to respect their decision if they choose not to respond.

What to include in my follow up email?

When you're writing a follow up email, be sure to include a courteous greeting and a respectful closing. In the body of the email, restate your question and ask if there is a better time or way to get in touch. You can also include additional information that might be helpful. And as always, proofread your email before you hit send.

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo