Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Sotsiaalmeediast tulevate toodete/teenuste küsimuste vastuse mallid

Sotsiaalmeediast tulevate toodete/teenuste küsimuste vastuse mallid

Kas kujutate end ette ilma Google’ita või ilma oma sõprade ja perega Interneti kaudu ühenduseta? Ilmselt mitte.

Interneti domineerimine ja selle mõju meie eludele on tohutu, eriti tänu veebiturundusele. Praegu on enam kui 4,57 miljardit inimest üle maailma ühendatud virtuaalse maailmaga.

Üks peamisi põhjusi, miks inimesed Internetti armastavad, on võimalus üsna kiiresti teavet hankida. Näiteks enne Teilt ostmist kasutavad Teie kliendid Internetti ettevõtte, toodete ja teenuste kohta lisateabe saamiseks. Kui nad on millestki tõeliselt huvitatud, võivad nad isegi Teie poole pöördudes küsimusi esitada.

Teie kui ettevõtte kohustus on anda alati endast parim, et neile kiiresti ja täpselt vastata. Enne kui aitame Teil vastata igasugustele klientide küsimustele, vaatame, miks on sotsiaalmeedia niivõrd võimas tööriist.

Sotsiaalmeedias suhtlemise eelised

Ettevõtted ja üksikisikud saavad sotsiaalmeediat organiseeritult ja struktureeritult kasutades saavutada palju. Allpool on toodud mõned sotsiaalsete võrgustike peamised eelised:

  • Sotsiaalmeedia aitab suurendada Teie saidi liiklust, kuna see võimaldab teil avaldada veebilehele tagasiviitavat sisu. Saate jagada ka oma veebilehel avaldatud teavet sotsiaalvõrgustikes, et levitada sõna olulise info kohta.
  • Sotsiaalmeedia suurendab bränditeadlikkust. Peaaegu kõik sotsiaalsed võrgustikud pakuvad funktsioone, mis aitavad ettevõtetel luua brändikogukondi ja rühmi, mis pakuvad rohkem nähtavust.
  • Sotsiaalsed võrgustikud loovad uusi sidemeid. Sotsiaalmeedia aitab meil saada ühendust uute inimestega, kellest võivad saada tulevased kliendid, tarnijad, partnerid jne.
  • Sotsiaalsed võrgustikud soodustavad otsest suhtlust kasutajatega. Lisaks sellele, et sotsiaalvõrgustikud aitavad Teil pakkuda paremat teenindust, muudavad need klientidega suhtlemise ja nende vajaduste rahuldamise palju lihtsamaks.
  • Sotsiaalmeedia aitab müüki suurendada. Väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted saavad täiendava müügipunkti loomiseks kasutada erinevate sotsiaalvõrgustike pakutavaid tööriistu.
  • Sotsiaalsed võrgustikud on tööriist, mis muudab sotsiaalse kuulamise/jälgimise lihtsamaks.

Malli ideed

Küsimused toote omaduste kohta

Küsimused toote keskkonnasõbralikkuse kohta

Küsimused teenuse saadavuse kohta

Sotsiaalmeedia küsimused toodete või teenuste kohta – korduma kippuvad küsimused

Kas ma peaksin vastama igale toote/teenusega seotud küsimusele?

Veebi jututoa mullid

Rusikareegel on, et ükski otse postkasti saadetud või sotsiaalmeedia kommentaariumis esitatud küsimus ei tohiks vastuseta jääda. Kui Te seda tüüpi sõnumitele ei vasta, võivad Teie kliendid tunda, et neid ignoreeritakse. Lisaks sellele ei tea kunagi, milliseid positiivseid tulemusi võib lihtne tunnustus tuua. Võib-olla suure müügi, mängumuutjast kliendi või uue ärivõimaluse.

Kui mõned kasutajad kordavad konkreetset küsimust, kas ma võin neile saata sama vastuse?

Sotsiaalmeediast tulevate toodete/teenuste küsimuste vastuse mallid

Kui märkate, et mõni konkreetne küsimus või küsimuste rühm esitatakse sagedamini kui teised, peaksite koostama korduma kippuvate küsimuste loendi ja jagama linki oma klientidega, kes selle teema kohta päringuid esitasid. Parim on proovida oma suhtlust veidi isikupärastada, näiteks tervitades saatjat, kasutades tema eesnime ja seejärel kleepides vastuse pärast seda lihtsat kohandamist. Kui aga sinu sotsiaalmeedia postkasti laekub kuus tuhandeid küsimusi, võib olla efektiivsem lihtsalt saata kasutajatele vastavate vastuste lingid.

Sotsiaalmeediast tulevate toodete/teenuste küsimuste vastuse mallid
Konserveeritud sõnumid LiveAgentis

Kui kiiresti peaksin vastama küsimustele toodete või teenuste kohta?

Lahendamise aeg

Soovitav on vastata kõikidele klientide küsimustele nii kiiresti kui võimalik. Isegi kui see ei ole kaebus või küsimus, mis on oluline kasutaja oskuse jaoks Teie toodet või teenust kasutada, peaks Teie sotsiaalmeedia või klienditeeninduse meeskond püüdma vastata küsimustele mõne minuti jooksul pärast nende saamist. Ärge unustage, et elame maailmas, kus kliendid on nõudlikud ja ootavad koheseid vastuseid.

Ready to use our social media templates for questions about products and services?

Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin vastama igale toote/teenusega seotud küsimusele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rusikareegel on, et ükski otse postkasti saadetud või sotsiaalmeedia kommentaariumis esitatud küsimus ei tohiks vastuseta jääda. Kui Te seda tüüpi sõnumitele ei vasta, võivad Teie kliendid tunda, et neid ignoreeritakse.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui mõned kasutajad kordavad konkreetset küsimust, kas ma võin neile saata sama vastuse?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Parim on proovida oma suhtlust veidi isikupärastada, näiteks tervitades saatjat, kasutades tema eesnime ja seejärel kleepides vastuse pärast seda lihtsat kohandamist. Kui aga sinu sotsiaalmeedia postkasti laekub kuus tuhandeid küsimusi, võib olla efektiivsem lihtsalt saata kasutajatele vastavate vastuste lingid.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui kiiresti peaksin vastama küsimustele toodete või teenuste kohta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Soovitav on vastata kõikidele klientide küsimustele nii kiiresti kui võimalik. Isegi kui see ei ole kaebus või küsimus, mis on oluline kasutaja oskuse jaoks Teie toodet või teenust kasutada, peaks Teie sotsiaalmeedia või klienditeeninduse meeskond püüdma vastata küsimustele mõne minuti jooksul pärast nende saamist. ” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo