Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • Sotsiaalmeediast tulevate toodete/teenuste küsimuste vastuse mallid

Sotsiaalmeediast tulevate toodete/teenuste küsimuste vastuse mallid

Kas kujutate end ette ilma Google’ita või ilma oma sõprade ja perega Interneti kaudu ühenduseta? Ilmselt mitte.

Interneti domineerimine ja selle mõju meie eludele on tohutu, eriti tänu veebiturundusele. Praegu on enam kui 4,57 miljardit inimest üle maailma ühendatud virtuaalse maailmaga.

Üks peamisi põhjusi, miks inimesed Internetti armastavad, on võimalus üsna kiiresti teavet hankida. Näiteks enne Teilt ostmist kasutavad Teie kliendid Internetti ettevõtte, toodete ja teenuste kohta lisateabe saamiseks. Kui nad on millestki tõeliselt huvitatud, võivad nad isegi Teie poole pöördudes küsimusi esitada.

Teie kui ettevõtte kohustus on anda alati endast parim, et neile kiiresti ja täpselt vastata. Enne kui aitame Teil vastata igasugustele klientide küsimustele, vaatame, miks on sotsiaalmeedia niivõrd võimas tööriist.

Sotsiaalmeedias suhtlemise eelised

Ettevõtted ja üksikisikud saavad sotsiaalmeediat organiseeritult ja struktureeritult kasutades saavutada palju. Allpool on toodud mõned sotsiaalsete võrgustike peamised eelised:

  • Sotsiaalmeedia aitab suurendada Teie saidi liiklust, kuna see võimaldab teil avaldada veebilehele tagasiviitavat sisu. Saate jagada ka oma veebilehel avaldatud teavet sotsiaalvõrgustikes, et levitada sõna olulise info kohta.
  • Sotsiaalmeedia suurendab bränditeadlikkust. Peaaegu kõik sotsiaalsed võrgustikud pakuvad funktsioone, mis aitavad ettevõtetel luua brändikogukondi ja rühmi, mis pakuvad rohkem nähtavust.
  • Sotsiaalsed võrgustikud loovad uusi sidemeid. Sotsiaalmeedia aitab meil saada ühendust uute inimestega, kellest võivad saada tulevased kliendid, tarnijad, partnerid jne.
  • Sotsiaalsed võrgustikud soodustavad otsest suhtlust kasutajatega. Lisaks sellele, et sotsiaalvõrgustikud aitavad Teil pakkuda paremat teenindust, muudavad need klientidega suhtlemise ja nende vajaduste rahuldamise palju lihtsamaks.
  • Sotsiaalmeedia aitab müüki suurendada. Väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted saavad täiendava müügipunkti loomiseks kasutada erinevate sotsiaalvõrgustike pakutavaid tööriistu.
  • Sotsiaalsed võrgustikud on tööriist, mis muudab sotsiaalse kuulamise/jälgimise lihtsamaks.

Malli ideed

Küsimused toote omaduste kohta


Hello [name],

We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].

To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).

However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.

If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.

I hope you find my answer helpful!

Best,
[rep’s name], from the [company] social media team

Küsimused toote keskkonnasõbralikkuse kohta


Hi [name],

Thank you for reaching out and for asking such an important question.

As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.

That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.

No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.

Best,
[rep’s name], [company] customer service team

Küsimused teenuse saadavuse kohta


Hello [name],

Thank you for your message.

We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].

Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂

Best,
[rep’s name], the [company] customer support team

Küsimused seotud toodete või teenuste kohta


Hello [name],

My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.

You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.

Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:

[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]

I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂

Happy shopping!

Best,
The [company] customer service team

Sotsiaalmeedia küsimused toodete või teenuste kohta – korduma kippuvad küsimused

Kas ma peaksin vastama igale toote/teenusega seotud küsimusele?

Veebi jututoa mullid

Rusikareegel on, et ükski otse postkasti saadetud või sotsiaalmeedia kommentaariumis esitatud küsimus ei tohiks vastuseta jääda. Kui Te seda tüüpi sõnumitele ei vasta, võivad Teie kliendid tunda, et neid ignoreeritakse. Lisaks sellele ei tea kunagi, milliseid positiivseid tulemusi võib lihtne tunnustus tuua. Võib-olla suure müügi, mängumuutjast kliendi või uue ärivõimaluse.

Kui mõned kasutajad kordavad konkreetset küsimust, kas ma võin neile saata sama vastuse?

Sotsiaalmeediast tulevate toodete/teenuste küsimuste vastuse mallid

Kui märkate, et mõni konkreetne küsimus või küsimuste rühm esitatakse sagedamini kui teised, peaksite koostama korduma kippuvate küsimuste loendi ja jagama linki oma klientidega, kes selle teema kohta päringuid esitasid. Parim on proovida oma suhtlust veidi isikupärastada, näiteks tervitades saatjat, kasutades tema eesnime ja seejärel kleepides vastuse pärast seda lihtsat kohandamist. Kui aga sinu sotsiaalmeedia postkasti laekub kuus tuhandeid küsimusi, võib olla efektiivsem lihtsalt saata kasutajatele vastavate vastuste lingid.

Sotsiaalmeediast tulevate toodete/teenuste küsimuste vastuse mallid
Konserveeritud sõnumid LiveAgentis

Kui kiiresti peaksin vastama küsimustele toodete või teenuste kohta?

Lahendamise aeg

Soovitav on vastata kõikidele klientide küsimustele nii kiiresti kui võimalik. Isegi kui see ei ole kaebus või küsimus, mis on oluline kasutaja oskuse jaoks Teie toodet või teenust kasutada, peaks Teie sotsiaalmeedia või klienditeeninduse meeskond püüdma vastata küsimustele mõne minuti jooksul pärast nende saamist. Ärge unustage, et elame maailmas, kus kliendid on nõudlikud ja ootavad koheseid vastuseid.

Ready to use our social media templates for questions about products and services?

Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin vastama igale toote/teenusega seotud küsimusele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rusikareegel on, et ükski otse postkasti saadetud või sotsiaalmeedia kommentaariumis esitatud küsimus ei tohiks vastuseta jääda. Kui Te seda tüüpi sõnumitele ei vasta, võivad Teie kliendid tunda, et neid ignoreeritakse.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui mõned kasutajad kordavad konkreetset küsimust, kas ma võin neile saata sama vastuse?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Parim on proovida oma suhtlust veidi isikupärastada, näiteks tervitades saatjat, kasutades tema eesnime ja seejärel kleepides vastuse pärast seda lihtsat kohandamist. Kui aga sinu sotsiaalmeedia postkasti laekub kuus tuhandeid küsimusi, võib olla efektiivsem lihtsalt saata kasutajatele vastavate vastuste lingid.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui kiiresti peaksin vastama küsimustele toodete või teenuste kohta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Soovitav on vastata kõikidele klientide küsimustele nii kiiresti kui võimalik. Isegi kui see ei ole kaebus või küsimus, mis on oluline kasutaja oskuse jaoks Teie toodet või teenust kasutada, peaks Teie sotsiaalmeedia või klienditeeninduse meeskond püüdma vastata küsimustele mõne minuti jooksul pärast nende saamist. ” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo