Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Klienditoe taotlusvormide mallid

Klienditoe taotlusvormide mallid

Rahvarohkel turul silma paistmiseks ei piisa sellest, kui pakute oma klientidele head klienditeenindust. See reegel kehtib nii B2C ja B2B ettevõtete kui ka vajalike kaupade, luksustoodete või tarkvara müüvate ettevõtete kohta.

Miks? Sest tänapäeval on ostjatel suuremad ootused ning nad on harjunud isikupärastatud ja positiivsete kogemustega. Need positiivsed kogemused on tugevalt seotud ühe kaasaegse klienditeeninduse põhimõttega – mitmekanaliline klienditugi.

Mitmekanalilise klienditeeninduse roll ja selle eelised

Mitmekanaliline klienditugi tähendab, et olete oma klientidele kättesaadav erinevatel suhtluskanalitel ja pakute igal kanalil samal tasemel tuge. Nii võimaldab mitmekanaliline tugi klientidel sujuvalt suhtluskanaleid vahetada (alates telefonist kuni e-posti või sotsiaalmeedia ja reaalajas vestluseni), ilma et peaks oma probleeme ja küsimusi erinevatele tugiagentidele kordama.

Mitmekanalilise klienditeeninduse peamised eelised peale kliendikogemuse ilmselge parandamise on järgmised:

1. Lisateave oma klientide kohta

Klientidega ühenduse võtmine nende valitud kanalite kaudu aitab Teil paremini mõista nende vajadusi, soove, ootusi ja probleeme. Nendega suhtlemine mitmel kanalil on suurepärane võimalus nendega tutvuda ja näidata oma valmisolekut neile mugavust pakkuda.

Klienditoe taotlusvormide mallid
Salvestage klientide ülevaated meie sisseehitatud CRM-i.

2. Oma toodete või teenuste kohta statistika kogumine

Saate koguda palju väärtuslikke teadmisi ja hindamatut tagasisidet oma toote või teenuse kohta, luues samal ajal klientidega ühendust erinevatel platvormidel. Tavaliselt on kliendid rohkem valmis jagama oma arvamust Teie toote või teenuse kohta kanalil, mis tundub neile loomulikum. “Loomulikuma” all peame silmas näiteks sotsiaalmeedia sõnumeid või e-kirju, mitte kliendirahulolu uuringuid või hüpikaknaid.

3. Agentide tootlikkuse ja jõudluse parandamine

See võib tunduda võimatu, kuid mitmekanalilise klienditeeninduse pakkumine muudab Teie agentide töö lihtsamaks ja kiiremaks. Kuidas? Kuna mitmekanalilise toe pakkumine nõuab ettevõttelt klienditeeninduse tõhusamat korraldamist. Tänu sellele saavad agendid töötada produktiivsemalt ja nende jõudlus paraneb aja jooksul.

agentide-toimivus-LiveAgent
Agentide toimivusaruanded LiveAgentis

4. Märkimisväärne kokkuhoid klienditeeninduse kuludelt

Mitmekanalilise klienditeeninduse pakkumine tähendab märkimisväärset kokkuhoidu Teie klienditeeninduse eelarves. Üks agent suudab sama aja jooksul lahendada rohkem taotlusi – see on otseselt seotud Teie agendi tootlikkuse suurenemisega. Veelgi enam, agendid on vähem pettunud ja nende töö on lihtsam. See tähendab, et nende motivatsioon ja töömoraal paranevad.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Klienditoe taotlusvormide mallid

Klienditoe tautlusvormi mall 1

Klienditoe tautlusvormi mall 2

Klienditoe tautlusvormi mall 3

Korduma kippuvad küsimused 

Kui pikk peaks olema klienditoe taotlusvorm?

Klienditoe taotlusvormid peaksid olema võimalikult lühikesed. Need peaksid sisaldama ainult kõige olulisemaid välju, nagu kliendiandmed (ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, vajadusel telefoninumber), pikk tekstiväli kliendi soovide kirjeldamiseks ja nupp „Esita”.

Kui Teie klienditeeninduse osakond on keerulisem ja koosneb mitmest meeskonnast, peaksid sellised vormid sisaldama ka ripploendit, kus klient saab valida, millise meeskonnaga ta soovib ühendust võtta. Võite lisada ka muid ripploendeid, kuid pidage meeles, et vorm peaks olema võimalikult lühike ja lihtne.

Millist keelt tuleks klienditoe taotlusvormis kasutada?

Sarnaselt klienditoe taotlusvormi pikkuse ja ülesehitusega tuleb vorm kirjutada kergesti seeditavas keeles. Kasutage väiteid, mis on arusaadavad ja Teie klientidele tuttavad. Vältige žargooni või tehnilise keele kasutamist, vältige tegusõnafraasi või keerukate liitlausete kasutamist. Pidage meeles, et Teie kliendid on hõivatud, nii et nad peaksid saama Teie vormi esitada minutite või isegi sekunditega, kulutamata aega Teie ettevõtte koodi tõlgendamisele.

Kui kiiresti peaksin esitatud taotlusvormile vastama?

Lihtne vastus sellele küsimusele on võimalikult kiire, kuid me teame, et seda on lihtsam öelda kui teha. Klienditaotlusele vastamiseks kuluv aeg tuleks Teie klienditeeninduse meeskonnas sisemiselt kindlaks määrata ja võimaluse korral kinnitada Teenustaseme lepinguga (SLA), mille on allkirjastanud klienditeenindajad. Reageerimisajad võivad erinevates valdkondades ja ettevõtetes erineda, sõltuvalt paljudest muutujatest. 

Need muutujad võivad hõlmata klienditeenindus meeskonna agentide arvu, teatud aja jooksul esitatud klienditoe piletite kogust, klienditaotluste keerukust, klienditoe toimingute automatiseerimise taset ja Teie klienditeeninduse tarkvara kvaliteeti ja palju muud.

Sõltumata Teie meeskonna sisemistest tingimustest peaksid Teie klienditeenindajad püüdma vastata klientide soovidele kohe pärast nende esitamist, pidades silmas Teie klientide huvisid.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo