Klienditoe taotlusvormide mallid - mitmekanaliline klienditugi, kliendirahulolu ja müügi suurendamine, klienditoe taotlusvormide pikkus ja ülesehitus, kergesti seeditav keel.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Rahvarohkel turul silma paistmiseks ei piisa sellest, kui pakute oma klientidele head klienditeenindust. See reegel kehtib nii B2C ja B2B ettevõtete kui ka vajalike kaupade, luksustoodete või tarkvara müüvate ettevõtete kohta.
Miks? Sest tänapäeval on ostjatel suuremad ootused ning nad on harjunud isikupärastatud ja positiivsete kogemustega. Need positiivsed kogemused on tugevalt seotud ühe kaasaegse klienditeeninduse põhimõttega – mitmekanaliline klienditugi.
Mitmekanaliline klienditugi tähendab, et olete oma klientidele kättesaadav erinevatel suhtluskanalitel ja pakute igal kanalil samal tasemel tuge. Nii võimaldab mitmekanaliline tugi klientidel sujuvalt suhtluskanaleid vahetada (alates telefonist kuni e-posti või sotsiaalmeedia ja reaalajas vestluseni), ilma et peaks oma probleeme ja küsimusi erinevatele tugiagentidele kordama.
Mitmekanalilise klienditeeninduse peamised eelised peale kliendikogemuse ilmselge parandamise on järgmised:
Klientidega ühenduse võtmine nende valitud kanalite kaudu aitab Teil paremini mõista nende vajadusi, soove, ootusi ja probleeme. Nendega suhtlemine mitmel kanalil on suurepärane võimalus nendega tutvuda ja näidata oma valmisolekut neile mugavust pakkuda.
Saate koguda palju väärtuslikke teadmisi ja hindamatut tagasisidet oma toote või teenuse kohta, luues samal ajal klientidega ühendust erinevatel platvormidel. Tavaliselt on kliendid rohkem valmis jagama oma arvamust Teie toote või teenuse kohta kanalil, mis tundub neile loomulikum. “Loomulikuma” all peame silmas näiteks sotsiaalmeedia sõnumeid või e-kirju, mitte kliendirahulolu uuringuid või hüpikaknaid.
See võib tunduda võimatu, kuid mitmekanalilise klienditeeninduse pakkumine muudab Teie agentide töö lihtsamaks ja kiiremaks. Kuidas? Kuna mitmekanalilise toe pakkumine nõuab ettevõttelt klienditeeninduse tõhusamat korraldamist. Tänu sellele saavad agendid töötada produktiivsemalt ja nende jõudlus paraneb aja jooksul.
Mitmekanalilise klienditeeninduse pakkumine tähendab märkimisväärset kokkuhoidu Teie klienditeeninduse eelarves. Üks agent suudab sama aja jooksul lahendada rohkem taotlusi – see on otseselt seotud Teie agendi tootlikkuse suurenemisega. Veelgi enam, agendid on vähem pettunud ja nende töö on lihtsam. See tähendab, et nende motivatsioon ja töömoraal paranevad.
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
LiveAgent offers a real-time chat widget to help streamline sales and exceed customer expectations. Providing relevant information can encourage customers to make purchases and improve feedback. Excellent customer support from the beginning can increase loyalty and lead to business success. LiveAgent also provides tools for wider brand awareness and smarter marketing, such as email templates and social media integrations.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel