Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Sotsiaalmeedia sündmuste küsimuste mallid

Sotsiaalmeedia sündmuste küsimuste mallid

Kui plaanite korraldada üritust, olgu see siis veebikonverents või võrgustikutöö, sõltub Teie saavutatav edu suuresti Teie reklaamikampaania tõhususest.

Sündmused saavad oma eesmärki täita ainult siis, kui neil õnnestub meelitada potentsiaalseid sihitud osalejaid. Selleks kulub aga rohkem vaeva kui lihtsalt sotsiaalmeedias sündmuse loomine, kirjelduse lisamine ja kasutajate kutsumine.

Peate oma üritust aktiivselt reklaamima, suhtlema potentsiaalsete osalejatega regulaarsete värskenduste kaudu ning vastama üritust puudutavatele küsimustele nii otsesõnumites kui ka avalikes kommentaarides.

Sotsiaalmeedia sündmuste küsimuste mallid
Vastake Instagrami mainimistele ja kommentaaridele otse LiveAgentist

Mis on sotsiaalmeedia üritus? 

Sotsiaalmeedia sündmus on kasulik turundusvõimalus, mida pakuvad sellised platvormid nagu Facebook ja LinkedIn. Seda kasutatakse teabe edastamiseks eelseisva sündmuse, näiteks messi, pidustuste, kursuste või mõne muu sündmuse kohta. Sotsiaalmeedia üritusi hinnatakse kõrgelt, kuna need teavitavad Teie publikut eelseisvast sündmusest mittepealetükkival viisil. Teie sihtrühm saab vaadata sündmuse lehte, saada lisateavet selle kohta Teie korraldatu kohta, ja otsustada kas nad sooviksid seal osaleda.

Sotsiaalmeedia sündmuse küsimuse vastuse malli ideed

Sotsiaalmeedia sündmuse küsimuse vastuse mall 1 

Sotsiaalmeedia sündmuse küsimuse vastuse mall 2

Sotsiaalmeedia sündmuse küsimuse vastuse mall 3

Sotsiaalmeedia sündmuse küsimuse vastuse mall 4

Sotsiaalmeedia sündmuse küsimuse vastuse mall – potentsiaalse kõneleja sõnumile vastamine 1

Sotsiaalmeedia sündmuse küsimuse vastuse mall – potentsiaalse kõneleja sõnumile vastamine 2

Sotsiaalmeedia sündmuse küsimuse vastuse mall – potentsiaalse sponsori küsimusele vastamine

Üldised aspektid ürituste korraldamisel sotsiaalmeedias

  1. Valige sotsiaalvõrgustik, milles soovite oma sündmust reklaamida. Kõik platvormid ei teeni sama eesmärki ja mitte kõik vaatajaskonnad ei ole samades sotsiaalmeedia kanalites aktiivsed.
  2. Investeerige sotsiaalmeedia reklaamidesse. Reklaamige oma sündmust ja suurendage selle ulatust. Reklaamid sotsiaalvõrgustikes võimaldavadTeil jõuda rohkemate inimesteni, reklaamida oma profiili, sündmuse lehte või sihtida sihtrühma, kelleni soovite segmenteerimisega jõuda. Parimate tulemuste saavutamiseks on Teil palju valikuvõimalusi.
  3. Optimeerige oma profiile. Kasutage kõiki Teile saadaolevaid ressursse, sealhulgas oma sotsiaalmeedia profiile. Muutke päiseid ja postitage oma ettevõtte profiilile sündmuse link. Ärge unustage seda kinnitada! Seda tehes on Teie profiili külastavatele kasutajatele esimese asjana nähtav sündmuse teave ja ühtlasi saate laiemale publikule tutvustada kõiki sündmuse üksikasju.

Sotsiaalmeedia sündmuste vastuste mallid – korduma kippuvad küsimused

Postiahel

Lühike vastus on jah. Inimesed ei kipu Internetis asju hoolikalt lugema. Tavaliselt nad lihtsalt sirvivad või skännivad nähtavat sisu ja jätavad sageli olulise teabe vahele. Asjade kordamine vähendab tõenäosust, et inimesed jätavad olulise sündmuste teabe kahe silma vahele. Kellaaja, kuupäeva ja sündmuse lingi lisamine ei garanteeri siiski, et Te ei saa sõnumeid, kus küsitakse, kus ja millal teatud sündmus toimub, seega olge kannatlik!

Lahendamise aeg

Kõikidele klientidelt tulevatele sõnumitele tuleks vastata väga kiiresti. Kiirus on sündmustega seotud küsimuste puhul ülioluline, kuna neil on määratud alguskuupäev. Näiteks ei saa Te järgmisel päeval toimuva sündmuse kohta küsimusele vastamist edasi lükata. Seetõttu peaksite veenduma, et sotsiaalmeedia sõnumitega tegelevad klienditeeninduse esindajad teaksid vastuseid kõige sagedamini esitatavatele küsimustele, et nad saaksid otsesõnumitele mõne minuti jooksul vastata.

Kas ma võin paluda üritusel osalejatel jälgida minu sotsiaalmeedia ettevõtte kontot? 

Pöidla ikoon ja vestlusmull

Me ei soovita Facebooki/LinkedIni üritusel osalejatelt paluda Teie ettevõtte lehele laiki panna või seda jälgida enne, kui nad liituvad konverentsiga, kontserdiga või võrgusessiooniga vms. Saate seda teha ürituse ajal või pärast seda, kuid ärge tehke seda sündmuse üksikasjadest arutamise käigus. Mõelge sellele: kui keegi on Teie sündmusest piisavalt huvitatud, et Teile lisaküsimusi saata, ärge muutke seda suhtlust katseks oma sotsiaalmeedia kontot reklaamida. Lihtsalt vastake kiiresti, aidake neid ja proovige tagada, et nad sündmusele ilmuksid. Kui mängite seda õigesti, märgivad nad Teie profiilli meeldivaks ilma, et seda paluma peaksite.

Ready to try our social media event templates?

Try our free 14-day trial today and put our templates to the test with our Instagram, Facebook, and Twitter integrations. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin igasse vastusesse lisama sündmuse, kellaaja ja kuupäeva lingi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lühike vastus on jah. Inimesed ei kipu Internetis asju hoolikalt lugema. Tavaliselt nad lihtsalt sirvivad või skännivad nähtavat sisu ja jätavad sageli olulise teabe vahele. Asjade kordamine vähendab tõenäosust, et inimesed jätavad olulise sündmuste teabe kahe silma vahele.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui kiiresti peaksin vastama sotsiaalmeedia sündmustega seotud küsimustele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõikidele klientidelt tulevatele sõnumitele tuleks vastata väga kiiresti. Kiirus on sündmustega seotud küsimuste puhul ülioluline, kuna neil on määratud alguskuupäev. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma võin paluda üritusel osalejatel jälgida minu sotsiaalmeedia ettevõtte kontot?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Me ei soovita Facebooki/LinkedIni üritusel osalejatelt paluda Teie ettevõtte lehele laiki panna või seda jälgida enne, kui nad liituvad konverentsiga, kontserdiga või võrgusessiooniga vms. Saate seda teha ürituse ajal või pärast seda, kuid ärge tehke seda sündmuse üksikasjadest arutamise käigus.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo