Reklaamkiri mall

Kas soovite reklaamida uut toodet või teenust? Võibolla soovite oma reklaamikampaania jaoks kasutada e-kirju. Võite kujundada oma isikliku meiliturunduse reklaami malli või kasutada ühte paljudest veebis saadaolevatest. Siit artiklist leiate malle, millele on vaja vaid sisu lisada.

Reklaamkirja malli loomise ja kasutamise tähtsus

Reklaamkirja mall võimaldab teil jääda oma kaubamärgiga järjepidevaks ja säilitada professionaalse välimuse. See säästab ka teie aega, kuna saate luua kohandatud malli ja kasutada seda korduvalt tulevaste reklaamikampaaniate jaoks.

Kui kasutate e-posti reklaamikampaania malli, võite olla kindel, et teie meilikliendid teavad alati, kellelt sõnum pärineb ja millega see on seotud. Lisaks, kui kasutate iga kord sama malli, tunnevad nad selle kohe ära. See suurendab tõenäosust, et nad avavad ka tulevikus teie e-kirju.

E-posti mallide kohandamine
Kohandage e-posti malle

Võib tunduda kiusatusena saata lihtsalt reklaamkiri ilma malli kasutamata, kuid soovitame tungivalt seda mitte teha. Reklaamimeili mall aitab tagada, et teie reklaamikampaania on edukas ja meilisaajad jäävad teie brändiga seotuks.

Kuidas reklaamkirja pealkirjastada

Olge otsekohene. Teie reklaamimeilil peaks olema selge ja lühike teemarida, et teie tellijad teaksid, millega on tegu.

Reklaammeili mall paketi uuendamise kohta

Pealkiri ei tohi olla pikem kui 50 tähemärki ja see peaks täpselt kajastama meili sisu. Kui kahtlete, jätke asi lihtsaks – liiga nutikaid või keerukaid reklaammeilide teemaridasid sageli eiratakse.

Kui see puudutab konkreetset toodet või teenust, lisage pealkirja toote või teenuse nimi. Nii saavad teie tellijad otsustada, kas nad soovivad selle avada või mitte.

Reklaamkirjade teemarea näited

  • Vaadake [toote nimi] allahindlusi
  • [Toote nimi] on nüüd saadaval
  • Uus [toote või teenuse nimi] ettevõttelt [ettevõtte nimi]
  • [X]% soodsam [toote või teenuse nimi] ainult täna
  • Kiirusta – soodusmüük lõppeb peagi
  • Säästke nüüd [toote või teenuse tüüp]
  • Kiireloomuline – ärge jätke seda kahe silma vahele
  • Ainult täna – [toote või teenuse nimi]
  • Eripakkumine vaid Teile
  • Ainult piiratud aja jooksul – hankige [toote või teenuse nimi] juba täna
  • Viimane aeg – müük lõpeb südaööl
  • Ostke kohe ja säästke oma lemmik [tootetüüp] pealt
  • Ärge oodake – ostke [toote või teenuse nimi] juba täna
  • Alustage oma kollektsiooni [toote või teenuse tüüp] juba täna
  • Uued tulijad – ostke kohe [toote tüüp]
  • Hankige [toote või teenuse nimi], enne kui see kaob
  • Äsja välja lastud – [toote või teenuse nimi] on siin
  • Säästke juba täna [toote või teenuse tüüp] pealt
  • Ostke kohe [toote või teenuse tüüp]
  • [Toote või teenuse nimi] – kohe saadaval
  • Tellige [toote või teenuse nimi] juba täna
  • Broneerige oma [toote või teenuse nimi] juba täna
  • Registreeruge kohe, et saada [toote või teenuse nimi]
  • Tellige kohe ja hankige [toote või teenuse nimi]
  • [Toote või teenuse nimi] – hankige see kohe
  • Tegutse kiiresti – [toote või teenuse nimi] on peaaegu otsas
  • Hankige oma [toote või teenuse nimi] juba täna
  • Kiirusta – [toote või teenuse nimi] läbimüük käib ruttu

Kuidas kirjutada reklaammeili

Reklaammeilide mallide kujundamisel on palju väljakutseid. Alates reklaammeili teemaridade kirjutamisest kuni täiusliku reklaammeili malli kujundamiseni, kaaluda on palju.

Reklaamkirjade puhul on kõige olulisem köita oma e-kirjade tellijate tähelepanu ja hoida seda. Teie reklaammeil peaks olema selge, lühike ja kergesti loetav. Eesmärk on panna teie tellijad teie toote või teenuse vastu huvi tundma ja seejärel julgustada neid tegutsema.

Loomulikult soovite veenduda, et teie reklaammeil eristub teistest, kuna sageli kustutatakse need ilma avamata. Selle saavutamiseks on oluline omada hästi läbimõeldud reklaammeili malli. Teie reklaammeili teemarida peaks täpselt kajastama sõnumi sisu ja olema kuni 50 tähemärki pikk.

reklaamkirja e-posti malli funktsioon

Teie reklaamimeili sisu peaks olema pilkupüüdev ja kergesti loetav. See peaks sisaldama ka kogu olulist teavet teie toote või teenuse kohta, samuti kutset tegevusele (CTA), mis julgustab teie tellijaid linki avama või muul viisil suhtlema. Lõppude lõpuks on reklaammeili eesmärk panna teie tellijad teie tooteid või teenuseid ostma. Lisage oma reklaammeili kindlasti CTA, et meili saajad teaksid, mida edasi teha.

Lõpetuseks ärge unustage oma reklaammeili enne saatmist testida. Proovige erinevaid teemaridasid ja vaadake, millised saavutavad parimad tulemused. Testige erinevaid reklaammeilide malle, et saada, teada millised neist kõige rohkem klikke saavad. Ja loomulikult proovige kindlasti erinevaid CTA-sid, et näha, milline versioon toodab kõige rohkem meilikonversioone.

Turunduse e-kirja mallid

Isikupärastamine võib muuta palju. Pöörduge oma reklaammeilis oma tellijate poole nimepidi ja lisage nende linn või osariik, et näidata, et teate nende asukohta. Samuti saate oma loendit segmentida ja saata erinevaid kaasahaaravaid e-kirju erinevatele inimrühmadele. Näiteks võite saata reklaammeili uue toote kohta neile, kes on teilt varem ostnud, ja teistsuguse müügimeili neile, kes pole seda teinud.

Mida lisada reklaammeili

  • isikupärastatud tervitussõnumi
  • sooduspakkumise
  • reklaamitava toote või teenuse pildi
  • müügi või reklaami kuupäev ja kellaaeg
  • kutse tegevusele (CTA)
  • link teie veebisaidile või sihtlehele
  • link teie veebisaidile või sihtlehele

Reklaamkirjade mallide näited

Viimane aeg – müük lõpeb südaööl

Hello [Name],

Don’t miss out – our sale ends at midnight. Get [product or service name] today and save. This deal is too good to pass up.

Shop now and save: [URL]

Additionally, when you buy one [product or service name], you’ll get [second product or service name] for free for a limited time only.

Thank you for being a loyal customer. We hope to see you soon.

Kiirusta – see pakkumine ei kesta igavesti

Hello [Name],

Our new [product or service name] is finally here. We know you’ve been waiting for this, so we’re giving you a special promotional offer. For a limited time, purchase [product or service name] with [X]% off.

Order now and take advantage of this great deal: [URL]

Thank you for your business. We appreciate your continued support.

Ära maga maha – sooduspakkumine lõpeb peagi

Hello [Name],

Time is running out – our sale ends soon. Get [product or service name] before it’s too late. This is your last chance to buy [product or service name] at this great price.

Shop now and save: [URL]

Muudatused teie [toote] plaanis

Hello [Name],

We’re making some changes to our [product] plans, and we wanted to let you know what’s coming. First, we’re increasing the price of our [product] plan by $[X]. However, we’re also adding some new features that we think you’ll love.

Here are some of the new features you can expect to see soon:

[new feature]
[new feature]
[new feature]

We know that change can be hard, but we hope you’ll be happy with the new features.

This is the last chance for you to upgrade at a lower price. After this, the monthly price will be $[Y]. So, are you ready to upgrade?

As always, if you have any questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us.

[Kiireloomuline] – teid on valitud

Hello [Name],

We’re excited to announce that you’ve been selected to participate in our beta test for a new product. We can’t tell you too much about it yet, but we think you’re going to love it.

If you ‘re interested in participating, please click the link below to sign up.

Sign up for the beta test: [URL]

We hope you’ll join us on this new adventure. Thanks for being such a great customer.

Äsja välja lastud

Hey there [First Name],

Do you want to be one of the first people to know about our latest and greatest product? Well, you’re in luck – it’s just been released.

[Product or service name] is our newest addition, and as you may have guessed, it’s [brief description of product or service].

If you’re interested in learning more, click the link below. We can’t wait to hear what you think.

Learn more about [product or service name]: [URL]

Thanks for being with us. We couldn’t do it without you.

Uuendage enne kui on liiga hilja

Hey [Name],

We hope this message finds you well during these [time of year] months. We’re just getting in touch to let you know that your annual subscription is about to end. If you’d like to continue using our service, please re-subscribe before your account expires on [date].

If you’re not interested in continuing your subscription, no problem. Your account will automatically be [deactivated/downgraded to the free plan], and you won’t be charged.

But if you are interested in re-subscribing, please click the link below. We’d hate for you to miss out on all the great new features we’ve added…

And right now we have a special, promotional offer for you. If you upgrade before [date], you’ll get [X]% off the annual cost.

How does it sound, [Name]?

Click here to upgrade: [URL]

Öelge tere [funktsioonile]

Hello [Name],

Our new [product or service name] is finally here. We know you’ve been waiting for this, so we’re giving you a special promotional offer. For a limited time, get [product or service name] for [X]% off

Order now and take advantage of this great deal: [URL]

Thank you for your business. We appreciate your continued support.

Kasutage seda eripakkumist

Hello [Name],

Are you ready for the holidays? We know we are. To help get you into the spirit, we’re offering a special promotional offer. For a limited time only, get [X]% off your purchase of [product or service name].

This is a great opportunity to get a head start on your holiday shopping. So what are you waiting for? Order now: [URL]

We hope you have a happy holiday season.

Uued tulijad – ostke kohe [toote tüüp]

Hello [Name],

Our newest arrivals are here, and they’re selling out fast. Shop now for [type of product] and take advantage of our promotional offers.

Get [X]% off your purchase of [type of product] until [date]. Plus, free shipping on orders over $[Y].

Don’t wait – these deals won’t last long. Shop now: [URL]

Juhul, kui jäi kahe silma vahele…

Hey [Name],

You might have missed it, but we’ve currently got a great promotion on our business packages. If you buy a [plan] before [date], you’ll get [X]% off the monthly price.

This is a great deal, especially considering all the features you’ll get access to.

To learn more about [plan], click the link below. And if you’re ready to upgrade, be sure to use the promo code [PROMO CODE] at checkout.

But hurry, this promotional offer won’t be around for long.

Learn more about [plan]: [URL]

Promo code: [PROMO CODE]

Pole ikka veel otsustanud? Vaadake meie tasuta prooviversiooni

Hey there, still on the fence about whether or not you want to buy a subscription to our service? Well, we’ve got good news – you can now try it before you buy it.

For a limited time, we’re offering a free trial of our [service]. You’ll have full access to all the features for [X] days, and we’re sure that you’ll love them.

If you decide you want to keep using the service after your free trial, great. Your subscription will start automatically, and you’ll be charged the regular monthly price.

If not, no problem – just cancel before your trial expires, and you won’t be charged a thing.

To sign up for your free trial, click the link below. And don’t worry – we won’t ask for your credit card info upfront.

Free trial: [URL]

Ainult piiratud aeg – kiirustage

Hello [Name],

This is a friendly reminder that our promotional offer ends soon. If you buy a [product or service name] before [date], you’ll get [X]% off the regular price.

Don’t miss out on this great opportunity – click the link below to purchase now.

[URL]

Thanks for your continued support. We hope you enjoy our [product or service name].

Teie iga-aastane allahindlus aegub peagi

Hello [Name],

We hope you’re enjoying your subscription to our [product or service name]. We know you’ve been getting a lot of use out of it, and we appreciate your business.

As a reminder, your annual [X]% discount expires soon. If you renew before [date], you’ll continue to get [X]% off the regular monthly price.

To renew your subscription, click the link below. And don’t worry – we’ll automatically apply the promotional discount to your purchase.

Renew now: [URL]

Viimane võimalus [toode] uuendada

Hello [Name],

Are you still using the free version of our [product]? If so, now is the time to upgrade. For a limited time, we’re offering [X]% off all premium plans.

With a premium subscription, you’ll get access to exclusive features and priority support. Plus, you’ll be helping us continue to develop [product] and add new features.

To upgrade, click the link below. And don’t forget to use the promo code [PROMO CODE] at checkout to get your discount.

Upgrade now: [URL]

Promo code: [PROMO CODE]

Ärge magage maha. Pakkumine lõpeb peagi.

Grab your discount now.

We’re giving away our Premium [Product] with [X]% off.

Yes, you read that right – our Premium [product] is now available with [X]% off. For a limited time, you can get all the features of the premium version for a fraction of the full price.

To get your discount, click the link below and use the promo code [PROMO CODE] at checkout. But hurry – this promotional offer won’t be around for long.

Get Premium [product]: [URL]

Promo code: [PROMO CODE]

Nautige oma eripakkumist tootele [toode]

Congratulations. You’ve been selected to receive a special promotional offer for our [product]. For a limited time, you can get [X]% off the regular price.

To claim your discount, click the link below and use the promo code [PROMO CODE] at checkout. This offer expires soon, so don’t miss out.

Get your discount: [URL]

Promo code: [PROMO CODE]

Täname, et olete püsiklient. Siin on teie pakkumine.

Hello [Name],

Thank you for being a dedicated customer of our [product or service name]. We appreciate your business, and we’re always looking for ways to give back to our loyal customers.

That’s why, for a limited time, we’re offering a special promotional discount just for you. Use the promo code [PROMO CODE] at checkout to get [X]% off your purchase when you buy [Plan] for a year.

Don’t miss out on this great opportunity – click the link below to purchase now.

[URL]

Reklaamkirja parimad tavad

Inimesed saavad iga päev reklaammeile armastatud brändidelt (ja mõnikord nka neilt, keda nad ei tea). Ja iga päev inimesed kas kustutavad need reklaammeilid või reageerivad neile.

Turundajana on teie eesmärk panna inimesi teie suure konversioonimääraga reklaammeilidega suhtlema. Aga kuidas seda teha?

Siit leiate mõned näpunäited:

  • Alustage tugeva teemareaga – see on teie esimene võimalus tellijate tähelepanu köita, seega pöörake tähelepäanu.
  • Hoidke oma reklaammeil asjakohane – keegi ei taha romaani lugeda, seega asuge asja juurde ja tehke oma pakkumine selgeks.
  • Kaasake mõjuv üleskutse – mida soovite, et teie tellijad teeksid? Tehke see neile lihtsaks, lisades CTA nupu.
  • Kasutage pilte säästlikult – pilt võib olla väärt tuhat sõna, kuid liiga palju pilte teie reklaammeilis muudab selle lihtsalt segaseks.
  • Korrigeerige ja testige oma reklaammeili – kirjavigu täis sõnum ei ärata teie brändi suhtes usaldust.
  • Veenduge, et saadaksite oma reklaammeili õigetele inimestele – meililoendite segmentimine aitab tagada, et teie meilisõnumid on iga tellija jaoks asjakohased.
  • Mõelge, kuidas jälgida oma reklaammeili toimivust – kas otsite klikke, oste või mõlemat? Reklaammeilide toimivust jälgides saate seda tulevaste tõhusate meilikampaaniate jaoks optimeerida.
  • Lisage kiireloomulisuse element – taimeri või aegumiskuupäeva lisamine julgustab teie tellijaid viivitamatult tegutsema.
  • Lisage sooduskood – see on suurepärane viis oma reklaammeili toimivuse jälgimiseks ja tellijatele stiimuli andmiseks.
  • Lõpetage tugeva üleskutsega – nii nagu teie teemarida, on teie CTA oluline. Tehke see selge, lühike ja mõjuv.

Neid näpunäiteid järgides saate luua turundusmeile, mida ka avatakse ja loetakse – ja võibolla isegi rakendatakse. Nii et hakake aga reklaamima.

Kokkuvõte

Reklaammeili saatmine pole keeruline, kuid tulemusi pakkuva meili saatmine on seda kindlasti. Tähtis on keskenduda tellijale ja sellele, mida ta vajab või soovib.

Hoidke oma reklaammeil asjakohane, selge ja – mis kõige tähtsam – teostatav. Nii saate luua meiliturunduse strateegia, mis tegelikult avatakse, loetakse ja millel klõpsatakse. Edu.

Design templates specially for you

LiveAgent gives you the power to design your own templates so they suit you perfectly and will make your work faster and easier. Curious?

Promotional email FAQ

How often should I send promotional emails?

This depends on your business and your subscribers. If you run promotional offers that are only available for limited times, then you'll want to send more frequent promotional emails. But if you're just running a sale or promotion, then once or twice a week should be sufficient.

What's the best day to send promotional emails?

Again, this depends on your business and your subscribers. Test out different days to see what works best for you. If you use email marketing software and have sent similar campaigns in the past, you should be able to see what days and times resulted in the highest open and engagement rates.

When is the best time to send promotional emails?

The best time to send promotional emails is typically during business hours, since that's when most people check their emails. However, for many people, they rather do so first thing in the morning or right before they leave for the day. The only way to know for sure is to test out different times and see what works best for you.

What are the different elements of promotional email templates?

Promotional email templates typically include a strong subject line, a clear call-to-action, and sometimes a promotional code. Images are also often used in promotional emails, but it's important to use them wisely so as not to clutter up the message. It's crucial to proofread and test promotional emails before sending them, as well as making sure they're being sent to the right people (i.e. segmenting your list).

Should you personalize your promotional emails?

Yes, personalizing your promotional emails can be a great way to increase open and click rates. You can personalize your promotional emails by simply including the subscriber's first name in the subject line or in the body of the email. Including a personalized message is also a nice touch. For example, you could say something like 'I thought you might be interested in this promotional offer' or 'I wanted to make sure you saw this sale.'

How do I create a promotional email that stands out?

Use an eye-catching color scheme or image. You can also try using emojis in your subject line (but beware of overdoing it). If you're offering a discount, make sure to highlight that in the email. Get creative and experiment until you find what works best for you.

What are the most effective types of content for promotional emails?

Try to include a mix of content types in your promotional emails, such as images, videos, infographics, and text. This way, you can appeal to different types of learners and increase the chances that your promotional email will be read and acted upon.

How can I track the success of my promotional email campaigns?

There are a few ways to track the success of your promotional email campaigns. To start, you can use an email marketing software that will provide you with data on things like open rates, click-through rates, and unsubscribe rates. You can also A/B test your promotional emails to see which version performs better. And finally, be sure to ask your customers how they heard about your promotional offer. This will give you valuable insights into which promotional channels are most effective, so you will be able to optimize emails and create more effective email marketing campaigns in the future.

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo