E-kaubanduse ettevõtetele mõeldud ostujärgsed e-kirja mallid, mis käsitlevad kohaletoimetamist ning tagastamiskinnitust. Antud on soovitused, millist teavet need e-kirjad peaksid sisaldama ja kuidas klientide lojaalsust parandada ostujärgsete e-kirjade abil.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
E-post on suurepärane viis klientidega suhtlemiseks, brändi identiteedi loomiseks ja bränditeadlikkuse suurendamiseks. Õige ja hästiteostatud e-posti turundusstrateegia võib ka Teie tulemust oluliselt parandada.
On tõestatud, et e-posti turundus toodab rohkem konversioone kui kõik teised turunduskanalid ja vastutab 7% e-kaubanduse tehingute eest. Veelgi enam, DMA andmetel on võimalik teenida 42 dollarit igast meiliturundusse investeeritud dollarist. See statistika tõestab, et e-turundus on kohustuslik kõigile e-kaubanduse ettevõtetele.
Oleme koostanud nimekirja ostujärgsete e-posti näidete kohta, mis on seotud kohaletoimetamise ja tagastamisega, et aidata Teil oma praegust strateegiat täiustada. Jätkake lugemist, et teada saada, milliseid sõnumeid saate oma klientidele saata ja kuidas neid tellimuste töötlemise erinevatest etappidest teavitada.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
Kohaletoimetamise teatis tuleb saata, kui kuller või kättetoimetusettevõte saab Teie laost füüsilise toote kätte. Ilmselgelt peaks see protsess olema automatiseeritud.
Kohaletoimetamisteatiste ülesanne on teavitada klienti sellest, mis nende tellimusega toimub. See teade peaks saajat teavitama ka saatmisprotsessi järgmistest sammudest. Kui hoiate kliente selle protsessi kõikide etappidega kursis, säästate aega, mida Teie agendid peaksid muidu kulutama klientide küsimustele vastamiseks nende tellimuste oleku kohta.
Kohaletoimetamisteatiste e-kirjad peaksid olema isikupärastatud, seega peaksite lisama kliendi nime ja adresseerima neid otse. Veelgi enam, sellised e-kirjad peaksid sisaldama tellimuse ID-d, kohaletoimetamisfirma määratud saatmisnumbrit, eeldatavat tarneaega, kulleri kontaktandmeid ja võimalikke tagastamisvõimalusi. Samuti peaks see võimaldama Teie kliendil võimaluse korral tarnekuupäevi ümber planeerida. Kohaletoimetamisteate e-kiri võib sisaldada ka jälgimislinki koos värskendustega.
Tagasisaatmise kinnitusmeil, sarnaselt kohaletoimetamise teatisega, peaks sisaldama järgmist:
Selline teade võib teavitada klienti ka sellest, kui kaua peab ta tagasimakse saamist ootama.
Ready to put our notification and confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Klienditeeninduse keel – 7 fraasi mida klienditeeninduses vältida
LiveAgent pakub mitmeid suhtlusvorme ja tarkvaralahendusi optimaalseks klienditeeninduseks. Saadaval suhtluskanalid nagu chat, kõned, video kõned, tagasisidevormid ja sotsiaalmeedia.
Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
LiveAgent on usaldusväärne ja kohandatav piletisüsteemi tarkvara, mis parandab klienditeenindust ja suurendab töötajate tootlikkust.
Ärge kuulake oma kliente – Tehke hoopis seda | Kristen Berman | TEDxBerlin
LiveAgent pakub mitmeid klientide teeninduse ja kommunikatsioonikanalite tarkvaralahendusi, sealhulgas vestlus, kõned, video kõned, kontaktivormid ja foorumid. Neil on lai valik funktsioone, integratsioone ja alternatiive ning pakutakse tasuta prooviperioodi.
Miks on vaikne töölt lahkumine vale | Customer + Employee Experience Videos
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse tarkvaralahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme ja kaebuste haldamise süsteemi.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel