Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • E-kaubanduse kohaletoimetamise teatise ja tagastamise kinnituse meilimallid

E-kaubanduse kohaletoimetamise teatise ja tagastamise kinnituse meilimallid

E-post on suurepärane viis klientidega suhtlemiseks, brändi identiteedi loomiseks ja bränditeadlikkuse suurendamiseks. Õige ja hästiteostatud e-posti turundusstrateegia võib ka Teie tulemust oluliselt parandada.

On tõestatud, et e-posti turundus toodab rohkem konversioone kui kõik teised turunduskanalid ja vastutab 7% e-kaubanduse tehingute eest. Veelgi enam, DMA andmetel on võimalik teenida 42 dollarit igast meiliturundusse investeeritud dollarist. See statistika tõestab, et e-turundus on kohustuslik kõigile e-kaubanduse ettevõtetele.

Oleme koostanud nimekirja ostujärgsete e-posti näidete kohta, mis on seotud kohaletoimetamise ja tagastamisega, et aidata Teil oma praegust strateegiat täiustada. Jätkake lugemist, et teada saada, milliseid sõnumeid saate oma klientidele saata ja kuidas neid tellimuste töötlemise erinevatest etappidest teavitada.

e-posti pakk

Ostujärgsed meilid võivad sisaldada järgmisi elemente.

  • Viisakas tagasiside taotlus toote kohta, mis on hindamatute teadmiste allikas klientide ootuste, arvamuste ja ka pettumuste kohta.
  • Tooted, mis on sarnased/sobivad nendega, mille klient on juba ostnud
  • Lühike „Täname Teid sõnum”, mis näitab tänulikkust nende ostu eest.
  • Lisateave tootehoolduse, kasutusjuhtumite või toote KKK-de kohta.

E-kaubanduse kohaletoimetamise märguanne ja tagastamise kinnituse e-posti teemaread

  • Teie pakk jõuab kohale 1-3 tööpäeva jooksul
  • Kohaletoimetamise teade
  • Saate [e-poe nimi] tellimuse kätte [päeval]
  • Tellimuse number: [number] kohaletoimetamise kinnitus
  • [Toote nimi] saadetakse Teile täna
  • Tagastamise kinnitus
  • Saime Teie tagasimakse taotluse kätte
  • Teie tagasisaatmissaadetis [ettevõtte nimi]
tellimuse kohaletoimetamise kinnitusmeil

E-kaubanduse kohaletoimetamise teatise ja tagastamise kinnituse meilimallid

E-kaubanduse kohaletoimetamise teatise meilimall nr. 1

E-kaubanduse kohaletoimetamise teatise meilimall nr. 2

E-kaubanduse tagastamise kinnituse meilimalli nr. 1

E-kaubanduse tagastamise kinnituse meilimalli nr. 2

Korduma kippuvad küsimused

Millal tuleks kohaletoimetamise teatega e-kiri saata?

Kohaletoimetamise teatis tuleb saata, kui kuller või kättetoimetusettevõte saab Teie laost füüsilise toote kätte. Ilmselgelt peaks see protsess olema automatiseeritud.

Kohaletoimetamisteatiste ülesanne on teavitada klienti sellest, mis nende tellimusega toimub. See teade peaks saajat teavitama ka saatmisprotsessi järgmistest sammudest. Kui hoiate kliente selle protsessi kõikide etappidega kursis, säästate aega, mida Teie agendid peaksid muidu kulutama klientide küsimustele vastamiseks nende tellimuste oleku kohta.

Millist teavet peaks kohaletoimetamis teate e-kiri sisaldama?

Kohaletoimetamisteatiste e-kirjad peaksid olema isikupärastatud, seega peaksite lisama kliendi nime ja adresseerima neid otse. Veelgi enam, sellised e-kirjad peaksid sisaldama tellimuse ID-d, kohaletoimetamisfirma määratud saatmisnumbrit, eeldatavat tarneaega, kulleri kontaktandmeid ja võimalikke tagastamisvõimalusi. Samuti peaks see võimaldama Teie kliendil võimaluse korral tarnekuupäevi ümber planeerida. Kohaletoimetamisteate e-kiri võib sisaldada ka jälgimislinki koos värskendustega.

E-posti mallide kohandamine
Isikupärastage e-posti malle lihtsalt LiveAgentis

Millist teavet peaks tagastamiskinnituse e-kiri sisaldama?

Tagasisaatmise kinnitusmeil, sarnaselt kohaletoimetamise teatisega, peaks sisaldama järgmist:

  • Saaja nimi.
  • Tellimuse number või ID.
  • Saatmisnumber.
  • Teave selle kohta, milline kuller vastutab paki poodi tagastamise eest.
  • Hinnanguline tagasimakse kuupäev.

Selline teade võib teavitada klienti ka sellest, kui kaua peab ta tagasimakse saamist ootama.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Try LiveAgent
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo