E-kaubanduse ettevõtetele mõeldud ostujärgsed e-kirja mallid, mis käsitlevad kohaletoimetamist ning tagastamiskinnitust. Antud on soovitused, millist teavet need e-kirjad peaksid sisaldama ja kuidas klientide lojaalsust parandada ostujärgsete e-kirjade abil.
E-post on suurepärane viis klientidega suhtlemiseks, brändi identiteedi loomiseks ja bränditeadlikkuse suurendamiseks. Õige ja hästiteostatud e-posti turundusstrateegia võib ka Teie tulemust oluliselt parandada.
On tõestatud, et e-posti turundus toodab rohkem konversioone kui kõik teised turunduskanalid ja vastutab 7% e-kaubanduse tehingute eest. Veelgi enam, DMA andmetel on võimalik teenida 42 dollarit igast meiliturundusse investeeritud dollarist. See statistika tõestab, et e-turundus on kohustuslik kõigile e-kaubanduse ettevõtetele.
Oleme koostanud nimekirja ostujärgsete e-posti näidete kohta, mis on seotud kohaletoimetamise ja tagastamisega, et aidata teil oma praegust strateegiat täiustada. Jätkake lugemist, et teada saada, milliseid sõnumeid saate oma klientidele saata ja kuidas neid tellimuste töötlemise erinevatest etappidest teavitada.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
Kohaletoimetamise teavituse e-kiri tuleks saata siis, kui kuller või kohaletoimetamisettevõte võtab teie laost füüsilise toote. Ilmselgelt peaks see protsess olema automatiseeritud.
Kohaletoimetamise teavituste roll on teavitada klienti tema tellimusega toimuvast. See sõnum peaks teavitama saajat ka saatmisprotsessi järgmistest etappidest. Klientide kursis hoidmine selle protsessi kõikides etappides säästab aega, mille teie agendid peaksid muidu kulutama klientide küsimustele nende tellimuste oleku kohta vastamisele.
Kohaletoimetamisteatiste e-kirjad peaksid olema isikupärastatud, seega peaksite lisama kliendi nime ja adresseerima neid otse. Veelgi enam, sellised e-kirjad peaksid sisaldama tellimuse ID-d, kohaletoimetamisfirma määratud saatmisnumbrit, eeldatavat tarneaega, kulleri kontaktandmeid ja võimalikke tagastamisvõimalusi. Samuti peaks see võimaldama Teie kliendil võimaluse korral tarnekuupäevi ümber planeerida. Kohaletoimetamisteate e-kiri võib sisaldada ka jälgimislinki koos värskendustega.
Tagasisaatmise kinnitusmeil, sarnaselt kohaletoimetamise teatisega, peaks sisaldama järgmist:
Selline teade võib teavitada klienti ka sellest, kui kaua peab ta tagasimakse saamist ootama.
Ready to put our notification and confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Tellimuse eest tänavad e-kirja mallid
Tervitus e-posti kirjad on olulised klientidega suhete loomisel ning LiveAgenti tarkvaraga seotud funktsioonid võimaldavad erinevaid integratsioone ja tarkvaravariantide kasutamist. E-kirjade mallid on lihtne viis tänusõnumite kiireks ja hõlpsaks kohandamiseks ning uue töötaja tutvustamine klientidele võib tõsta nende tähtsust. Tellimuse eest tänusõnumite saatmine on oluline kliendisuhete hoidmisel ja korduvate ostude soodustamisel. Pealkirja valimisel tuleks olla konkreetne ning näidete hulka kuuluvad "Täname tellimuse eest" ja "Suur tänu teie ostu eest".
Müügiedenduskampaaniate disain, sagedus ja loovus mõjutavad nende edukust. E-kirjad on olulised ja peaksid sisaldama kujundusi, kirjeldavat keelt ja pilte ning kampaaniad võivad kesta mitu päeva ja jagada mitme e-kirja vahel. E-kirjade turundus on kõrgeima ROI-ga kanal, mida kasutab ülemaailmselt 30% turundajatest. Lisaks tuleks kaaluda ka teisi võimalusi nagu sotsiaalmeedia ja SEM. LiveAgent on hea lahendus klientiteeninduseks ja klienditoe tarkvara aitab suurendada rahulolu ja propageerimist.
E-kaubanduse tänu avaldamise e-kirja mallid
Külma e-posti turundus on tõhus viis müügivihjete saamiseks. Artiklis tutvustatakse parimaid tavaid, teemaridade loendit ja e-kirjade automatiseerimist müügi ja kliendisuhete haldamiseks. E-kirjad on turunduskanalina endiselt olulised, aidates luua suhteid ja lojaalsust klientidega.
62% klientidest ei usu, et kaubamärgid premeerivad neid piisavalt. Tagasiside e-kirjad on olulised, et saada väärtuslikku teavet klientidelt ja töötajatelt ja aitavad paremini mõista nende rahulolu ja vajadusi. Kliendiportaalide loomisel on oluline koguda tagasisidet ja seda kasutada parendusteks. Antud tekstis leidub ka tagasiside e-kirja mallide näidiseid, mida ettevõtted saavad kasutada.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team