Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Klienditeeninduse järelmeili mallid

Klienditeeninduse järelmeili mallid

Klienditeenindus on iga eduka ettevõtte oluline osa, sõltumata sellest, millises valdkonnas see tegutseb. Kuid suurepärane klienditeenindus ja tugi ei seisne ainult klientide küsimustele vastamises, probleemide lahendamises ja edasi liikumises. Peate tagama, et klient jääb lahendusega rahule, nii et järjepidevad järelmeetmed on võtmetähtsusega. Kuid paljude ettevõtete jaoks lõpeb klienditeenindus kliendi soovi käsitlemisega. Kuigi järelkontroll on üsna lihtne ülesanne, jäetakse see sageli tähelepanuta. Tegelikult, vastavalt SuperOffice’i viimasele klienditeeninduse võrdlusaruandele:

  • 62% ettevõtetest ei vasta klienditeeninduse meilidele.
  • 90% ettevõtetest ei tunnista ega teavita klienti e-kirja saamisest.
  • 97% ettevõtetest ei saada klientidele järelmeili, et näha, kas nad on vastusega rahul.
Bria klienditeeninduse järelmeil
Klienditeeninduse järelmeil Bria’lt

Klienditeeninduse järelmeilide jõud

Klientide järelmeilid võivad kliendikogemust oluliselt mõjutada. See on midagi, mida väikeettevõtted sageli mõistavad ja kasutavad oma huvides, kuid suuremad organisatsioonid kipuvad seda unustama. Järelmeilid, mis saadetakse kohe pärast klienditeenindusega suhtlemist, võivad:

  • Rõõmustada kliente, näidates, et hoolite ja olete pühendunud nende jätkuva rahulolu tagamisele.
  • Parandada üldist klienditeeninduse kogemust.
  • Kaasata kliente uuesti ja julgustage edasist suhtlemist, pakkudes ennetavat tuge.
  • Reklaamida oma iseteenindusvõimalusi ja suunake kliendid abistavatele ressurssidele.
  • Näidata nende tagasiside põhjal saadud väärtuslikke teadmisi.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your<br /> own customer email templates, thus<br /> helping you improve customer service.<br /> Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

10 klienditeeninduse järelmeili malli

Olgu see klientide teavitamine nende taotluste olekust, tagasiside küsimine või ennetava abi pakkumine pärast lahendust, ei tohiks Teie klienditeenindusmeeskond järelmeile alahinnata. Siin on kümme klienditeeninduse järelmeili malli, mis hõlmavad kliendile vastamisprotsessi erinevaid osi – kasutage neid oma kliendi järelteadete koostamisel.

Värskendus probleemi järelmeilis

Proaktiivne järelmeil 

Järelmeil pärast positiivset teeninduskogemust

Järelmeil pärast negatiivset teeninduskogemust

Julgustav iseteeninduse järelmeil

Järel meil pärast vastuse mittesaamist

Tugiteenuse pileti sulgemise järelmeil

Tagasiside pärimise järelmeil

Küsitluse kutse järelmeil

Järelmeil pärast üle kogu ettevõttelist probleemi

Kliendi järelmeilid – Korduma kippuvad küsimused

Miks on järelkontakt klienditeeninduses oluline

Kui vastate kliendipäringule, peaksite probleemi olekut kontrollima. Järelkontaktiga saate tagada, et probleem lahendatakse õigesti.

Miks peaksin kirjutama järelmeili?

Järelmeil on see, mis saadetakse kellelegi, kes on esitanud Teile küsimuse (või kelle jaoks olete teenust osutanud), küsides, kas saate veel midagi teha. Selline meil laiendab sageli Teie ettevõtte pakutavat tööulatust või pakub kliendile täiendavaid tooteid või teenuseid. Järelmeil tuleks saata klientidele, kes on Teie ettevõttelt ostnud või kuidagi ettevõttega suhelnud.

Kuidas vastata kliendi kaebusele?

Saate kliendi kaebusele järgneda, küsides tagasisidet selle kohta, kui hästi probleem lahendati, ja pakkudes kliendi soovil probleemi lahendada.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo