Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Kliendi probleemidele vastamise mallid

Kliendi probleemidele vastamise mallid

Kui Teie ettevõttel on sotsiaalmeedia profiilid, olete tõenäoliselt saanud klientidelt palju küsimusi, kommentaare ja sõnumeid ning teate, et kommentaaride modereerimine ja klienditeenindus sotsiaalmeedia kaudu nõuab palju pingutust.

See on keeruline ülesanne, kuid peaksite sellesse investeerima veidi aega ja ressursse, sest kliendi jaoks on tõesti mugav sotsiaalmeedia kaudu kaevata, küsimusi esitada või vigadest teatada (selle asemel, et seda teha e-posti või kontaktvormi kaudu).

Selle suhtluskanali kasutatavaks muutmiseks tuleb aga teada, kuidas reageerida sotsiaalmeedia sõnumite kaudu edastatud klientide probleemidele. Ja selleks, et seda tõhusalt teha, on parem, kui kohandatavad vastusemallid salvestatakse valmisvastustena.

Klienditeenindus sotsiaalmeedia kaudu

Kuni viimase ajani pakuti klienditeenindust telefoni, e-posti või kontaktvormide kaudu. Sotsiaalmeedia platvormide tõus ja areng on aga muutnud need kanalid ideaalseks meetodiks personaliseeritud klienditeeninduse pakkumiseks.

Selles mõttes on klienditeeninduse kanalina kasutatav sotsiaalmeedia sama oluline kui teised traditsioonilised meetodid (kui mitte veelgi olulisem). Sotsiaalmeedia kontosid saab kasutada ka potentsiaalsete klientide meelitamiseks, klientide lojaalsuse suurendamiseks, sillaks kaubamärgi ja klientide vahel, maine ja kaubamärgi maine parandamiseks ning isegi müügi suurendamiseks. See on tõesti mugav kanal otsesuhtluseks ja veelgi enam, ettevõtted saavad seda tasuta kasutada.

Seetõttu kasutab hämmastavalt 80% ettevõtetest klienditeeninduse pakkumiseks sotsiaalmeediat, samas kui 60% kasutajatest võtavad teenusega seotud probleemide lahendamiseks ühendust kaubamärkidega sotsiaalmeedia kaudu (allikas).

Kuidas saab aga tõhusalt vastata klientide sõnumitele sotsiaalmeedia kaudu?

Kliendi probleemidele vastamise mallid
Vastake Instagrami kommentaaridele otse oma LiveAgenti armatuurlaualt

Sotsiaalmeedia klientide probleemide vastuste mallid

Sotsiaalmeedia klientide probleemide vastuste mall 1

Sotsiaalmeedia klientide probleemide vastuste mall 2 

Sotsiaalmeedia klientide probleemide vastuste mall 3 – vastus avalikule kommentaarile

Sotsiaalmeedia klientide probleemide vastuste mall 4 – kui Te ei paku klienditeenindust sotsiaalmeedia kaudu

Kolm peamist eelist klientidega suhtlemisel sotsiaalmeedia kaudu

Teie kliendid on kohal

Kliendi probleemidele vastamise mallid

Suhtlusvõrgustikud ei ole peatunud kasutajate arvu kasvus. Facebookil on praegu 2,7 miljardit igakuist aktiivset kasutajat, võrreldes 1,8 miljardiga 2016. aasta neljandas kvartalis (allikas). See kasv toob kaasa suurema töömahu, aga loob ka uusi võimalusi. Sotsiaalmeedias on mugav klienditeenindusse investeerida, sest seal on Teie kasutajad kohal.

Kui loote kindla sotsiaalmeedia klienditeeninduse strateegia, võite olla kindel, et see on väärt investeering. Aja jooksul valib üha rohkem kliente selle suhtluskanali.

Kohene klienditeenindus

Kliendi probleemidele vastamise mallid

Sotsiaalmeedia kaudu suhtlemine toimub reaalajas. See ei tähenda mitte ainult seda, et Teie esindajad peaksid kiiresti reageerima, vaid ka seda, et kasutajad vastavad sõnumitele tõenäolisemalt kohe, kui need on kätte saadud. See tõesti hõlbustab kiiret suhtlust, kuna Teie klienditeenindajad saavad kogu vajaliku teabe kiiremini kätte ja saavad koheselt asuda kasutaja päringuga tegelema.

Kulude vähendamine

Kliendi probleemidele vastamise mallid

Kuigi algselt nõuab sotsiaalmeedia investeeringuid (klienditeeninduse esindajate koolitamine, et aidata kliente sotsiaalmeedia kaudu), võib see pärast kogu infrastruktuuri loomist vähendada klienditeeninduse üldkulusid.

Esiteks saab sama esindaja käsitleda mitut päringut korraga, suurendades oma töö efektiivsust ja võimaldades optimeerida inimressursse.

Teiseks saab paljud küsimused ja abitaotlused suunata korduma kippuvate küsimuste (KKK) lehele, mille esindaja saab iga kliendiga isikupärastatult linkida. Ilmselgelt peaks Teie esindaja kliendiga ühendust hoidma, et tagada, et nende jagatud KKK leht oli kliendi probleemi lahendamiseks piisav.

Sotsiaalmeedia klientide probleemide vastuste mallid – korduma kippuvad küsimused

Kas kliendiga sotsiaalmeedia kaudu ühendust võtta võib kogu abistamise vältel?

Loogiline oleks jätkata suhtlust samal platvormil, kust see algas. Siiski võite alati küsida kasutajalt, millist kanalit ta eelistab, ja kasutada tema soovitatud kanalit. Pidage meeles, et Teie esmane eesmärk peaks olema klientide mugavus.

Kas peaksin looma pileti sotsiaalmeedia sõnumi kaudu teatatud probleemile?

Alati on hea mõte korraldada suhtlust kasutajatega, olgu selleks siis ametlik või mitteametlik sõnumivahetus. Isegi kui Teie ettevõte saab õnnetutelt klientidelt vaid kolm sõnumit päevas, ei kulu klienditeenindajatel kaua aega sotsiaalmeedia sõnumitesse kadumiseks – eriti kui kasutajad teatavad probleemidest mitme erineva kanalite kaudu.

Parim võimalus oleks kasutada spetsiaalset sotsiaalmeedia tugitarkvara, mis koondab kõik sotsiaalmeedia interaktsioonid jagatud armatuurlauale ja korrapärastab piletid loogiliselt.

Kumb on parem, kas vastata avalikele kommentaaridele või paluda klientidel saata otsesõnum?

Sõltuvalt Teie klienditeeninduse sotsiaalmeedia strateegiast (loodame, et Teil on see olemas!) saate kas vastata klientide kommentaaridele või paluda klientidel saata Teile privaatsõnum või saata neile ise otsesõnumi (kui konkreetne sotsiaalmeedia platvorm seda võimaldab ). Kõik need lahendused on head, kuid kui klient on tõesti rahulolematu, võib olla parem suhelda temaga privaatsõnumite kaudu. Lisaks, kui vajate oma klientidelt mingit konkreetset teavet või kontaktandmeid, on parem paluda neil saata otsesõnum.

Samuti peaksite meeles pidama, et kommentaaride vahetamises võivad osaleda ka teised sotsiaalmeedia kasutajad, mis võib muuta Teie esindajate jaoks kliendiga suhtlemise loogilise korraldamise keerulisemaks.

Ready to use our social media response templates?

Put them to use alongside our Twitter, Facebook, and Instagram integrations. Our free 14-day trial offers full social media customer service functionality. Try it today. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas vastata avalikele kommentaaridele või paluda klientidel saata otsesõnum?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “See oleneb tõesti olukorrast. Kui aga klient pole tõesti rahul, võib parem olla suhelda temaga privaatsõnumite kaudu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas kliendiga sotsiaalmeedia kaudu ühendust võtta võib kogu abistamise vältel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Loogiline oleks jätkata suhtlust samal platvormil, kust see algas. Siiski võite alati küsida kasutajalt, millist kanalit ta eelistab, ja kasutada tema poolt soovitatut.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksin looma pileti sotsiaalmeedia sõnumi kaudu teatatud probleemile?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Alati on hea mõte korraldada suhtlust kasutajatega, olgu selleks siis ametlik või mitteametlik sõnumivahetus. Isegi kui Teie ettevõte saab õnnetutelt klientidelt vaid kolm sõnumit päevas, ei kulu klienditeenindajatel kaua aega sotsiaalmeedia sõnumitesse kadumiseks – eriti kui kasutajad teatavad probleemidest mitme erineva kanalite kaudu.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo