Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Juhtumiuuringu taotlemise e-posti mallid

Juhtumiuuringu taotlemise e-posti mallid

Juhtumiuuringud on enamiku B2B turundusstrateegiate kriitiline osa. Need annavad Teile võimaluse näidata oma potentsiaalsetele klientidele tegelikke näiteid selle kohta, kuidas Teie toode suutis rahuldada Teiste klientide vajadusi, lahendada nende probleeme ja lõppkokkuvõttes aidata neil oma ärieesmärke saavutada. Juhtumiuuringud aitavad kaugelt välja teenida oma klientide usaldust ja kinnitada, et teie toode või teenus tegelikult toimib. Järgmine artikkel kirjeldab, miks juhtumianalüüs on sisuturunduse hädavajalik tööriist, ning pakub kasulikke juhtumianalüüsi taotluse meilimalle koos põhiküsimustega, et aidata Teil klientidelt juhtumiuuringuid ja edulugusid hankida.

LiveAgenti juhtumianalüüsid
Meie veebisaidil kuvatud juhtumianalüüsid

Miks kasutada juhtumiuuringuid oma turundusstrateegias?

  • 13% turundajatest nimetab juhtumiuuringuid üheks peamiseks meediumivormiks, mida nende sisustrateegias kasutatakse – see teeb neist viienda populaarseima sisutüübi, millest paistavad üle ainult visuaalne sisu, ajaveebid ja e-raamatud. (HubSpoti State of Marketing aruanne)
  • Klientide juhtumiuuringud on turundusagentuuride juhtide kõige populaarsemad enesereklaami taktikad: 62,6% vastanutest hääletas selle eest, et need on efektiivsed müügivihjete loomisel. (eMarketeri uuring)

Klientide juhtumiuuringu taotluste meilimallid

Formaalne juhtumiuuringu taotluse e-kiri

Casual juhtumiuuringu taotluse e-kiri

Juhtumiuuringu taotluse e-kiri pärast positiivset kliendikogemust

Juhtumiuuringu taotluse e-kiri pärast kliendi tagasisidet

Juhtumiuuringu taotluse e-kiri pärast verstaposti saavutamist

Aastalõpu juhtumiuuringu taotluse e-kiri

Ärijuhtumite intervjuu küsimused, mida oma klientidelt küsida

Mõjutava juhtumiuuringu/eduloo kirjutamiseks, mis on täis põhjalikke teadmisi ja andmeid selle kohta, kuidas Teie toode või teenus lisaväärtust lisab, tuleb esitada läbimõeldud küsimusi, austades samas ka asjaolu, et Teie kliendid ei pruugi neile vastamiseks palju aega varuda. Siin on mõned kõige levinumad juhtumiuuringu intervjuu küsimused, mida saate kasutada oma kliendijuhtumiuuringute tegemisel.

Juhtumiuuringu intervjuu küsimused nende keskkonna kohta enne Teie toote ostmist

  • Mida Te enne meie toodet kasutasite?
  • Millised olid Teie kolm peamist pettumust?
  • Milliseid muid väljakutseid Teil oli enne meie toote kasutamist?
  • Mis oli suur “Aha!” moment, mil otsustasite millegi uue proovimise kasuks?
  • Kuidas sa meie tootest esimest korda kuulsid?

Juhtumiuuringu intervjuu küsimused nende otsustusprotsessi kohta

  • Milliseid muid tooteid vaatasite enne, kui otsustasite kasutada meie tooteid?
  • Mida otsisite lahendusest?
  • Mis eristas meie lahendust teistest, mida uurisite?
  • Mis olid peamised põhjused, miks valisite meie toote?
  • Milline meie toote omadus oli kõige atraktiivsem?

Juhtumiuuringu intervjuu küsimused nende kogemuste kohta Teie toote kasutamisel

  • Kui lihtne või raske oli meie tootega alustamine?
  • Kui kaua olete meie toodet kasutanud?
  • Kuidas on meie toode aidanud Teil ületada varasemaid probleeme?
  • Mis on Teie lemmikfunktsioon või osa meie tootest? Miks?
  • Kas saate rääkida kõige positiivsematest kogemustest, mis Te meie toote kasutamisel olete kogenud?

Juhtumiuuringu intervjuu küsimused kliendi tulemuste kohta Teie tootega

  • Milliseid tulemusi olete meie lahendusega seni näinud?
  • What results have you seen with our solution so far?
  • Mis Teile kõige rohkem muljet avaldas?
  • Kas saate meie toodet kasutades mõõta kulude vähenemist/tootlikkuse paranemist/tulude kasvu?
  • Mis on suurim põhjus, miks Te meie toodet soovitate?

Juhtumiuuring – korduma kippuvad küsimused

Kuidas reklaamida juhtumiuuringut?

Saate uuringut reklaamida e-posti teel või suurendades selle nähtavust oma veebisaidil, jagades seda oma sotsiaalmeedia kanalite kaudu ja linkides seda oma blogist.

Mis on juhtumiuuringu meilide eesmärk?

Juhtumiuuringud on väga tõhus viis oma ettevõtte usaldusväärsuse suurendamiseks. Need võivad aidata Teil selgitada oma toote või teenuse eeliseid ja näidata, et Teie toodet/teenust kasutavad tõelised kliendid.

Mida peaksite juhtumiuuringusse kindlasti lisama?

Juhtumiuuringu e-kirja kirjutamisel on oluline mainida, kuidas lahendus aitaks kirjeldatud probleemide korral. Samuti saate esitada linke tootele/teenusele ja ärge unustage lisada projektiga töötanud meeskonnaliikmete nimesid.

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

Free trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo