Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Hinnatõusu meilimallid

Hinnatõusu meilimallid

Hinnatõus on vältimatu osa iga ettevõtte kasvust nii B2C kui ka B2B sektorites. Hinnatõusust ilma praeguste klientide kaotamiseta üle saamine on praegu B2B-äride jaoks eriti suur väljakutse. See, kuidas teavitate oma kasutajaid oma toote või teenuse hinna tõusust, võib mõjutada seda, kas nad otsustavad jääda Teie brändile lojaalseks või hakkavad otsima madalama hinnaga alternatiive. Allpool on toodud mõned head tavad koos seitsme hinnatõusu meilimalliga, mida saate oma klientidele uudiste edastamisel kasutada.

netflixi hinnatõusu e-posti mall
Netflixi hinnatõusu teavitus

Kuidas teavitada kliente hinnatõusust

  1. Teavitage kliente ette: Teatage hinnatõusust kohe, kui olete otsuse teinud ja enne uute hindade jõustumist. Veenduge, et Teie klientidel oleks aega uue pakkumisega kohaneda, oma eelarvet uuesti hinnata või uurida alternatiivide turgu.
  1. Teatage hinnatõusu põhjus(t)est: olgu siis kõrgemad tegevuskulud või vajadus oma toodet/teenust täiustada – tehke klientidele selgeks, et Te ei jahi kasumit, vaid reageerite vaid muutuvale turukeskkonnale.
  1. Selgitage, millist väärtust Teie kliendid saavad: keskenduge väärtusele, mida Teie kliendid pärast hinnatõusu saavad – näiteks uute oluliste tootefunktsioonide lisamine, mida nad on taotlenud, teenuse toimivuse parandamine, parem klienditugi jne.
  1. Las nad saavad praeguseid hindu ära kasutada: muutke negatiivsed uudised enne tegelikku hinnatõusu tulude suurendamiseks, pakkudes oma olemasolevatele klientidele hüvesid – nt andes neile võimaluse teatud ajani üle minna vana hinnaga aastasele plaanile.
  1. Vältige vabandavat kõla: Ettevõttena on Teil iga kord õigus oma hindu tõsta, kui selleks on mõjuv põhjus. Kui tundute oma hinnatõusust teatades liiga vabandavalt, õõnestate oma toote väärtust.
Hinnatõusu meilimallid
Adobe hinnatõusu teavitus

7 hinnatõusu meilimalli B2B ärile

Mall #1: Kiire teavitus

Mall #2: Kasule keskendunud

Mall #3: Lojaalsed kliendid

Mall #4: eelteavitus

Mall #5: Eriline pakkumine

Mall #6: Tasuta kasutajad

Mall #7: Head ja halvad uudised

Hinnatõusu e-kiri – Korduma kippuvad küsimused

Mis on hinnatõusu e-kirja ideaalne pikkus?

Hinnatõusu e-kirja ideaalne pikkus on paar lauset, juhul kui muudatused on väikesed ja planeeritud. Kui muudatused on aga väga olulised või kui need on planeerimata, võib olla vaja oluliselt pikemat selgitust.

Kuidas peaksin kliente hinnatõusust teavitama?

Saate kasutada e-kirja ametliku teavitusena hinnatõusust. Lisaks kasutage seda võimalusena suurendamaks klientide hoidmist, pakkudes neile kohe ostu sooritamisel allahindlust.

Kuidas kirjutada klientidele kirja hinnatõusu kohta?

Saate oma kliente hinnatõusust teavitada isiklikus kirjas, kuhu lisate oma teenuste kõigi hindade loendi, sealhulgas hinnatõusu ja hinnatõusu kuupäeva. Siiski peaksite põhjalikult selgitama hinnatõusu põhjust ja veenduma, et hinnatõus on mõistlik.

Discover all that LiveAgent has to offer with our free trial!

Enjoy the fastest chat widget on the market, advanced automation, robust ticketing, and free call center capabilities<br /> with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo