Sotsiaalmeedia tarkvara

Sotsialiseeruge meie sotsiaalmeedia klienditoe tarkvaraga

  • ✓ Puudub seadistamise tasu
  • ✓ Ööpäevaringne klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social

Sotsiaalmeedia tugi teie klienditoes

Kas soovite suhelda oma klientidega sotsiaalmeedias, kuid pole veel leidnud õiget lahendust? Ärge enam otsige! LiveAgent on täisfunktsionaalne klienditoe tarkvara, mis suudab integreerida kõik populaarsed sotsiaalmeediakanalid ja isegi sõnumirakendused ühele mugavale töölauale. Proovige seda tasuta juba täna ja vaadake, kuidas parandada oma sotsiaalmeedia suhtlust ja ühendada kõik kanalid!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Best solutions

Parimad lahendused

Miks peaksite sotsiaalmeedia jaoks valima LiveAgenti?

Sest LiveAgent muudab suhtluse sotsiaalmeedias palju lihtsamaks! Erilist vürtsi pakub meie tipptasemel piletisüsteem, mis suudab integreerida kõik teie sotsiaalmeedia kontod ja lehed. See muudab sissetuleva suhtluse lihtsasti lahendatavateks piletiteks ja suudab isegi käsitleda hübriidsuhtlust klientidega, kes kasutavad erinevate sotsiaalmeediate kontosid. See pole veel kõik, kogu teie töövoogu toetavad ka tõhusad tootlikkuse funktsioonid, mis muudavad vastamise ja kommenteerimise palju lihtsamaks. 

Lubage LiveAgentil käsitledaoma sotsiaalmeedia sõnumeid

Integreerige oma kontod ja jätke hüvasti kõigi klientide poolt kasutatavate sotsiaalmeedia kontode vahetamisega. Vaadake, milliseid sotsiaalmeedia- ja sõnumsiderakendusi suudab LiveAgent teie eest hallata.

Facebooki integreerimine Demo: Kuidas see toimib

00:00/03:02
Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Publiku haldamine

Ühendage oma Facebooki lehed ja hallake kõike piletite kaudu. Iga agent saab universaalsest postkastist piletile vastata, nii et te ei pea sõltuma rakendusest või brauserist. Kõik teie lehe kommentaarid ja mainimised muudetakse piletiteks ning need arhiveeritakse piletisüsteemi. Vastuste jaoks on võimalik kasutada enamikku piletifunktsioone ja isegi salvestada kogu ajagu. Looge lojaalne veebikogukond tänu kiirele Facebooki toele, mis on kõigile saadaval igal ajal, kui nad seda vajavad.

  • Tegelege kommentaaride, postituste ja sisuga
  • Laikige või kustutage kommentaare, lisage GIF-e ja palju muud

Facebooki lisateave

Efektiivne sõnumside

Kas soovite hallata oma Messengeri vestlusi otse oma piletisüsteemist? Lõpetage rakenduste vahetamine meie Facebook Messengeri integratsiooniga. Iga vestlus muudetakse piletiks ja saate vestluskogemuse parandamiseks kasutada enamikku LiveAgenti piletifunktsioonidest. 

  • Võimalus vastata sõnumitele läbi piletisüsteemi
  • Juurdepääs piletifunktsioonidele ja hübriidvestlustele

Facebook Messengeri lisateave

Facebooki integratsiooni Demo: Kuidas see toimib

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Kuidas jälgida Twitterit LiveAgentiga

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Jälgige säutse

LiveAgenti Twitteri integratsioon võimaldab teil jälgida kõiki oma lehe @mainimisi või teie valitud #räsimärke. LiveAgent aitab teil ühendada oma Twitteri konto ülejäänud LiveAgenti tööriistakomplektiga. Kõik räsimärgid ja mainimised, mida otsustate jälgida, muudetakse automaatselt piletiteks, mida saab määrata osakondadele ja agentidele. 

  • Jälgige brändi mainimisi ja märksõnu
  • Säutsud, kommentaarid ja mainimised ühes postkastis

Uurige Twitteri lisateavet

Hallake jälgijaid

Instagram on praegu üks populaarsemaid sotsiaalmeediaid, mis muudab selle ideaalseks vahendiks klienditeeninduse ja toe pakkumiseks. Vastake otse oma piletisüsteemist postitustele, kus inimesed on teid märkinud või maininud. See võib säästa tohutult aega ja aidata teil hakkama saada palju rohkemaga, võrreldes veebirakenduse või nutitelefoni rakenduse kasutamisega.

  • Hallake Instagrami kliendisuhtlusi
  • Jälgige klientide tegevusi postitustes

Vaadake Instagrami lisateavet

Kuidas LiveAgentis Instagrami pistikprogrammi kasutada

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Viberi integreerimise demo | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Postkasti sõnumid

Viber on tänapäeval üks populaarsemaid sõnumsideplatvorme, mis tähendab, et see on teie klienditoe jaoks ideaalne tööriist. Vastake hõlpsalt otse oma piletisüsteemist ja hallake suhtlusi klientidega, kes eelistavad sotsiaalmeedia asemel sõnumsiderakendusi. Integreerimine on sujuv ja töötab enamiku LiveAgenti funktsioonidega.

  • Organiseerige oma Viberi suhtlust ühest kohast
  • Vastake Viberi sõnumitele piletite postkastist

Vaadake Viberi lisateavet

Slacki teavitused

Kolleegidega vesteldes pole põhjust tööalast suhtlust tahaplaanile jätta. Meie Slacki integratsioon töötab suurepäraselt ka LiveAgenti piletisüsteemiga, nii et saate oma klientide ja nende päringutega igal ajal kursis olla. Iga pilet annab teile uue teate.

  • Jälgige Slackist oma piletite toiminguid
  • Kohandage oma Slacki teavitusi 

Slacki lisateave

Slack Integration
WhatsApp Integration

WhatsAppi tugi

Meie uus integratsioon suudab aidata meie kõige hinnatumatel klientidel suhelda WhatsAppi kaudu klientidega. Nagu ka eelmiste kanalite puhul, võib WhatsApp saada teie piletisüsteemi ja klienditoe lahutamatuks osaks. Ärge jätke seda kasutamata ja proovige kindlasti!

  • Integreerige populaarseim sõnumside platvorm
  • Hallake WhatsAppi suhtlust piletisüsteemis
Let’s get social!

Tegelege kliendi probleemidega läbi sotsiaalmeedia

Minge sinna, kus teie kliendid kõige rohkem aega veedavad, ja alustage suurepärase klienditeeninduse pakkumist igale sotsiaalmeedia kasutajale. LiveAgent suudab integreerida teie Facebooki, Twitteri, Instagrami, Messengeri, Viberi ja WhatsAppi ning aidata teil muuta need suurepärasteks ja võimsateks klienditeeninduse tööriistadeks.

Täiustage klienditeekonda koos:

  • Parema suhtluse & produktiivsusega
  • Hübriidse universaalse postkastiga
  • Sujuvate sisseehitatud integratsioonidega
Support team view

LiveAgentiga on sotsiaalmeedia haldamine imelihtne

Vaadake, kui lihtne on klienditeenindusse lisada kõik olulised suhtluskanalid. Ühendage oma sotsiaalmeedia kontod, hallake oma profiile ja looge lojaalne kliendibaas.

Avastage muud LiveAgenti produktiivsuse funktsioonid

LiveAgent on palju enamat kui lihtsalt sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara. Tutvuge meie teiste oluliste tööriistade ja funktsioonidega ning vaadake, kuidas neid oma ettevõtte konkurentsieelise saavutamiseks kasutada.

Organiseeritud suhtlus

Universaalne postkast

Võtke oma sotsiaalmeedia lahendusest maksimum ja ühendage kogu oma suhtlus. LiveAgent suudab käsitleda klientide sõnumeid või kõnesid mis tahes tüüpi kanalitest ning salvestada need hübriidpiletite kaudu turvaliselt teie universaalsesse postkasti. Kõik klienditoe protsessid muutuvad lihtsamaks, kui teave on õiges kohas.

  • Hoiab klientide vestlused ühes kohas
  • Hübriidne suhtlus ja lihtne organiseerida

Vaadake universaalse postkasti lisateavet

Organized communication
Efficient workflow

Efektiivne töövoog

Automatiseerimise reeglid

Sotsiaalmeedia rakendused on suurepärased, kuid nad ei suuda teie eest kõike teha. Õnneks saab LiveAgent teid aidata mitmesuguste automatiseerimise reeglitega, mis suudavad paljusid igapäevaseid ülesandeid automaatselt täita. Keskenduge olulisele ja lõpetage aja raiskamine korduvatele ülesannetele, mis ei lase teil oma kliente aidata.

  • Automatiseerige oma töövoogu ja keskenduge vaid olulisele
  • Jätke hüvasti igapäevaste ja korduvate ülesannetega

Automatiseerimise reeglite lisateave

Kategoriseerimine

Osakonnad ja sildid

Kõik kliendipäringud ei ole päris ühesugused ja seetõttu on oluline need kategooriatesse jagada. LiveAgent saab teid selles aidata oma osakondade ja siltide funktsioonide abil. Organiseerige oma suhtlus korralikult ja suunake kliendipäringud alati ekspertidele, kes oskavad anda parima vastuse.

  • Jagage klienditoe meeskonnaliikmed teadmiste alusel
  • Kasutage klienditeeninduse organiseerimiseks silte
  • Pakkuda õigeid ja õigeaegseid klienditeeninduse lahendusi

Osakondade lisateave

Categorizing
Ticket features

Piletifunktsioonid

Makrod, manused ja märkmed

Vähendage vastamisele kuluvat aega ja parandage klienditeenindust valmiskirjutatud sõnumite ja eelmääratletud vastustega. LiveAgent toetab piletitele vastamisel erinevaid manusetüüpe. Jätke julgelt piletitesse kolleegidele märkmeid ja teavitage neid klientide muredest või positiivsest kogemustest igal ajal.

  • Pidage klientidega sammu, kasutades valmiskirjutatud sõnumeid
  • Jätke märkmeid ja lisage piletitele manuseid

Valmiskirjutatud vastuste lisateave

Medal

Alustage LiveAgenti kasutamist juba täna!

Proovige 14 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat

  • ✓ Puudub seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 Klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal

Uurige, kuidas sotsiaalmeedia toest kasu lõigata

>Sotsiaalmeedia on iga kaasaegse klienditoe oluline osa. Heitke pilk statistikale ja uurige, kuidas sotsiaalmeediat oma klienditoe ja äritegevuse parandamiseks ära kasutada.

Sotsiaalmeedia kohalolek

Kliendid eelistavad suhelda kaubamärkide ja ettevõtetega sotsiaalmeedia teel, mis tähendab, et nad ootavad korralikku teenindust ja tuge. Pakkuge LiveAgenti abil oma vaatajaskonnale ostunõustamist ja sotsiaalmeedia klienditeenindust ning kohtuge oma klientidega täpselt seal, kus nad oma aega veedavad.

  • Suurendage oma sotsiaalmeedia kohalolekut ja pakkuge kiiremaid vastuseid
  • Piletisüsteem muudab teie sotsiaalmeedia suhtluse sujuvamaks
Chart

63%

klientidest eeldab klienditeenindust sotsiaalmeedia kaudu

Sotsiaalmeedia on muutunud klienditeeninduse jaoks hädavajalikuks. Suurendage oma kohalolekut sotsiaalmeedias ja olge oma vaatajaskonna jaoks olemas.

Kliendirahulolu

Parandage kliendirahulolu määra ja käsitlege klientide kaebusi tõhusamalt. Sotsiaalmeedia klienditeenindus suudab teie klienditoe mängu paremaks muuta ning parandada üldist rahulolu ja klientide heameelt.

 

  • Parandage sotsiaalmeediaga klientide rahulolu
  • Ületage ootused regulaarsete vastuste ja aktiivsusega
Chart

70%

rahulolu määr

Suur osa klientidest on rahul sellega, kuidas nende probleeme sotsiaalmeedia kaudu lahendatakse. Ärge kärpige sotsiaalmeedia klienditeeninduse kvaliteeti, parandage seda juba täna.

Kasvatage lojaalsust

Kasvatage klientide lojaalsust parema klienditeenindusega. Kliendid suhtlevad suurema tõenäosusega teie sotsiaalmeedia kontodega ja ostavad teilt sagedamini, kui nad saavad paremat klienditeenindust. 

 

  • Suurendage kvaliteetse klienditeenindusega lojaalsust
  • Pakkuge järjepidevaid vastuseid ja kliendituge
Chart

79%

klientidest eeldab vastust 24 tunni jooksul

Hankige parimaid kliendirahulolu uuringute tulemusi ja kiiret klienditeeninduse tegevust sotsiaalmeedias.

Säästke rohkem koos LiveAgentiga

LiveAgent ei aja lõhki teie eelarvet. Uurige, kui palju on võimalik sotsiaalmeedia klienditeeninduse ja kogu oma kasutajatoe pealt kokku hoida.

 

 

Iseloomustused

Hankige LiveAgent
ja liituge 7000 õnneliku kliendiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Planeerige demo

requestDemo
Mida õpite demo käigus
  • Kuidas LiveAgentiga oma ärieesmärke saavutada – olgu selleks siis klientide rahulolu parandamine või müügi suurendamine.
  • Kuidas LiveAgent töötab. Teeme teile toote tutvustuse, et saaksite aimu, kuidas näeb välja meie tarkvaraga töötamine.
  • Vastused kõikidele küsimustele, mis võivad teil tekkida hindade, teenuse, integratsioonide ja funktsioonide kohta.

„Lähene igale kliendile mõttega aidata tal probleemi lahendada või eesmärki saavutada, mitte toodet või teenust müüa.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Müügijuht

Related Articles to Sotsiaalmeedia klienditeenindus
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Kliendiportaali tarkvara on üks parimaid mooduseid ettevõttel demonstreerida oma kliendikeskset lähenemist.

Top 25 kliendiportaali tarkvara

Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.

Kas otsite viisi, kuidas oma klientidega alati ühenduses püsida? LiveAgentiga saate muuta WhatsAppi suurepäraseks klienditeeninduskanaliks.

Kuidas kasutada klienditeeninduses WhatsAppi

WhatsApp on võimas tööriist klienditeeninduseks, võimaldades isikupärastatud suhtlust, klientide rahulolu jälgimist ja lojaalsuse suurendamist. Ettevõtted saavad luua profiile, teavitada kliente saadavusest ja integreerida platvormi oma kasutajatoe tarkvaraga. Lisaks saab WhatsAppi kasutada ka sisekommunikatsiooni vahendina, parandades töötajate kogemust.

Testige oma kirjutamise oskusi LiveAgenti tasuta kirjutamiskiiruse testiga. Saage vaid minutitega teada oma trükkimise kiirus ja jätkake tasuta harjutamist, et end veelgi arendada.

Trükkimise kiiruse test

Kiire trükkimine parandab agentide tootlikkust ja klientide rahulolu. Testige oma kirjutamiskiirust ja parandage oma tippimisoskusi meie reaalajas vestluse trükkimise kiiruse testiga.

LiveAgent parandab vastamiskiirust 26%. Teie kliendid tunnevad sellest rõõmu ja teie müük kasvab. Proovige LiveAgenti juba täna.

Soovite suurendada vastamiskiirust?

Kiire reageerimine reaalajas suurendab müüki ja klientide lojaalsust. LiveAgent pakub suurepärast tuge erinevatele ettevõtetele, säästes aega ja suurendades reageerimiskiirust. Proovige kohe tasuta!

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x