Kõnekeskuse tarkvara

Pakkuge kõnedega isiklikumal tasemel kliendituge.

  • ✓ Puudub paigaldustasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Alustage erakordse sissetuleva kõnekeskusega

LiveAgenti kõnekeskuse funktsioonid pakuvad õigeid tööriistu suhete loomiseks ja isiklikuma lähenemise pakkumiseks probleemide lahendamisel. Meie kõnekeskuse süsteem toetab kõiki populaarseid VoIP-teenuse pakkujaid, nii et saate alustada peaaegu koheselt. Kõnekeskust toetavad mitmed funktsioonid, mis muudavad helistamise palju lihtsamaks. Proovige seda juba täna ja kogege seda omal nahal. 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes

00:00 / 02:02

LiveAgent | Call center software in your helpdesk | Live Agent02:03Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk
Live Agent

Miks peaksite valima LiveAgenti kõnekeskuse?

Meie kõnekeskus on ideaalne täiendus meie mitmkanalilisele klienditoe tarkvarale, mis aitab teil pakkuda tõhusat klienditeenindust. Lahendus sobib ideaalselt isiklikumate kliendisuhete haldamiseks ja kiire klienditoe pakkumiseks.

Kõnekeskuse tarkvara demo

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Tutvuge meie kõnekeskuse tarkvaraga

Kas soovite näha seda tegutsemas? Uurige, kuidas töötab LiveAgenti kõnekeskus, ja tutvuge meie tootlikkuse funktsioonidega, mis on loodud teie töövoo lihtsustamiseks. Vaadake kui lihtne on tarkvara seadistamine ja kasutamine. See kõik võtab vaid paar minutit.

Pakkuge LiveAgentiga oma kontaktkeskuse agentidele õigeid tööriistu

Vaadake, kui sujuv on kogemus LiveAgenti kõnekeskusega. Kõik tööriistad ja funktsioonid on hõlpsasti juurdepääsetavad otse teie LiveAgenti töölaualt, et pakkuda parimat agendikogemust ja töövoogu.

Mida saavad teie kontaktkeskuse agendid:

  • Kiiremad lahendusmäärad ajatundlike probleemide korral
  • Reaalajas jälgimine ja kõnekeskuse mõõdikud
  • Mitu vestluskanalit ühes liideses
LiveAgent call center support

Ülevaade meie kõnekeskuse lahendusest

Heitke pilk mõnele LiveAgenti kõnekeskuse põhifunktsioonile ja õppige, kuidas neid suurepärase töövoo loomiseks kasutada.

Kõnekeskuse tarkvara funktsioonid

Tutvuge kõigi meie kõnekeskuse funktsioonidega ja õppige, kuidas neid oma telefonitoe täiustamiseks rakendada.

Sisekõned

Sisekõned on funktsioon, mis võimaldab vahetuste ajal kolleegidega suhelda või kõnesid ümber suunata.

Sisekõnede lisateave

Omnikanaliline klienditoe tarkvara

Meie mitmekanaliline kõnekeskuse tarkvara suudab hallata mitut kanalit – meie kõnekeskust, Facebooki, Instagrami, Twitterit, Viberit, reaalajas vestlust, kliendiportaali, e-posti ja palju muud.

Klienditoe tarkvara lisateave

Klõpsa helistamiseks ja meilimiseks

Meie veebipõhisel kõnekeskusel on võimalus helistada mis tahes veebipõhisele numbrile. Klõpsake numbril, millele soovite helistada, ja LiveAgent teeb ülejäänu. Tarkvara oskab kasutada ka mail-to protokolle.

Helistamisnuppude lisateave

Kõnede edastamine

Meie kõnekeskusel on abistatud ja konsultatiivne kõnede edastus. Abistatud edastused tõstavad klientide rahulolu ja tagavad, et helistaja on enne kõne lõpetamist seotud agendiga.

Kõnede edastamise lisateave

VoIP kõnekeskuse telefonisüsteem

LiveAgenti kõnekeskus integreerub enam kui 99% VoIP-pakkujatega, millel on SIP magistraalvõrk. Kas te ei näe oma eelistatud VoIP partnerit? Võtke meiega ühendust ja lisame selle hea meelega oma nimekirja.

VoIP partnerite lisateave

Tagasihelistamine

Suurendage klientide rahulolu, võimaldades klientidele tagasihelistamist, kui neil pole aega oodata või kui teie agendid on vastamiseks liiga hõivatud.

Automaatse tagasihelistamise lisateave

Väljamineva kõnekeskuse tarkvara

Toetage oma kliente, võttes nendega ühendust meie väljamineva kõnekeskusega. Parandage kliendisuhteid ja optimeerige väljaminevat kliendisuhtlust.

Väljamineva kõnekeskuse lisateave

Kõnede marsruutimine isiklikule seadmele

Agentidel on võimalus suunata sissetulevad kõned isiklikule seadmele, näiteks mobiiltelefonile. Kasutage meie edasta GSM-telefoninumbrile süsteemi või LivePhone’i rakendust.

Kõnede marsruutimise lisateave

Mitu toetatud kõneseadet ja telefoninumbrit

Ühendage oma kõnekeskuse lahendusega piiramatu arv kõneseadmeid ja telefoninumbreid. LiveAgent ühildub nii riistvara kui ka virtuaalsete kõne seadmetega, näiteks tarkvaratelefonidega.

Toetatud kõneseadmete lisateave

Omnikanaliline agendi töölaud

LiveAgenti kõik-ühes kõnekeskuse lahendus pakub kontekstirohket töölauda. Võimaldage oma kõnekeskusele mugavust kõnedele vastamise ja kliendiandmete leidmise vahel.

Universaalse postkasti lisateave

Oma ja kolmanda osapoole CRM-i integratsioonid

Teie kontaktkeskuse ruum suudab tagada, et teie agendid pakuvad alati isikupärastatud teenust, kasutades ühte meie kolmest CRM-i integratsioonist. Võite kasutada ka meie isiklikke CRM-i tööriistu.

CRM-i integratsioonide lisateave

Arvutitelefoni integreerimine (CTI)

Integreerige LiveAgentiga oma arvutid, sülearvutid ja riistvaratelefonid. Vastake ja helistage hõlpsalt, pakkudes nii oma klientidele suurepärast kliendituge.

Arvutitelefoni integreerimise lisateave

LiveAgent's call center integrations

Rakendusesisesed tõukemärguanded

Aktiveerige LivePhone rakenduse tõukemärguanded ja teid teavitatakse iga kord, kui helistatakse, avatakse vestlus või saadetakse uus päring.

Rakendusesiseste tõukemärguannete lisateave

Kõnelogid

Vaadake üle oma agentide interaktsioonid tehtud, vastuvõetud, vastatud või vastamata kõnedega. Hankige kõnelogide ja ajaloo funktsioonidega kogu kliendiajalugu.

Kõne üksikasjade kirjete lisateave

Interaktiivne häälvastus (IVR)

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara toetab IVR-puid. Salvestage oma sõnumid või laadige üles eelnevalt salvestatud failid oma LiveAgenti häälvastuse süsteemi ning nautige intelligentse marsruutimise eeliseid.

Interaktiivse häälvastuse lisateave

Automaatne kõnede jaotamine (ACD)

Meie kõnekeskuse rakendus jagab kõnesid vastavalt agentide prioriteedile või juhuslikule määramisele. Valige teile sobiv seadistus ja kohandatud seaded, näiteks pausiajad.

Automaatse kõnede jaotamise lisateave

Kõnesalvestus

Hankige teavet klientide ajaloost piiramatu kõnesalvestusega, mis salvestab iga kõne. Esitage salvestisi igal ajal, et näha, kuidas pakkuda erakordset kliendikogemust.

Kõnesalvestuse lisateave

Tarkvaratelefonid

Meie ettevõtte kõnekeskuse tarkvara ühildub paljude pilvepõhiste VoIP-telefonisüsteemidega. Ühendage need oma LiveAgenti kõnekeskusega ja helistage eelistatud seadmeid kasutades.

Tarkvaratelefoni tarkvara lisateave

Call center softphones integration

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara

Meie kõikehõlmav kõnekeskuse lahendus suudab hallata mitut seadet. Süsteem teavitab teid iga kord, kui keegi proovib teile mis tahes numbril helistada.

Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara lisateave

Sisseehitatud teamdusbaas

Pakkuge ööpäevaringset tuge ja parandage klientide rahulolu isegi siis, kui teie agendid on võrgust väljas. Kasutage võrguvälise toe jaoks meie teadmusbaasi võrguühenduseta toe jaoks.

Teadmusbaasi tarkvara lisateave

Call center softphones integration

Ajaloolised aruanded

Kasutage meie ajaloolisi aruandeid oma klienditeeninduse parandamiseks. Kasutage graafikuid või diagramme ja segmentige oma andmed soovitud viisil. Jälgige kõnesid, jõudeaega ja muud.

Aruannete lisateave

Videokõnede tarkvar

Meie veebipõhine kõnekeskuse tarkvara võimaldab kontaktkeskuse agentidel klientidega videovestlusi pidada. Videokõned toetavad videot, häält ja vestlust ilma salvestusvõimaluseta.

Videokõne tarkvara lisateave

Kiired lahendused

Ühenduge klientidega kiiremini

Meie kõnekeskust on lihtne seadistada ja saate seda juba mõne minuti pärast kasutama hakata. See on täielikult integreeritud meie mitme kanalilise piletisüsteemiga, nii et saate kasutada kiiret mitmekanalilist hübriidsuhtlust igal ajal.

  • Vähem ootamist ja õnnelikumad kliendid
  • Looge klientidega isiklikumaid sidemeid
Chart

20s

Keskmine kättesaamise aeg

Integreerige oma mitmekanaliline piletisüsteemi tarkvara igapäevaselt kasutatavate rakendustega. Meil on pistikprogrammide kujul saadaval üle 150 integratsiooni.

Parem haare

Laiendage oma haaret ja täiendage oma tuge

Helistamine on endiselt üks populaarsemaid viise kasutajatoega kontakteerumiseks, mistõttu on helistamine üks kiiremaid viise kliendirahulolu kasvatamiseks. Hankige üks populaarsemaid kliendisuhtluskanaleid ja jõudke rohkemate klientideni. 

Kõned ei pruugi olla kõige kaasaegsem suhtlusviis, kuid need on kindlasti alles, et jääda. Need on üks kiiremaid suhtlusviise ja muudavad kliendirahulolu suurendamise palju lihtsamaks.

  • Kasutage populaarset suhtluskanalit
  • Jõudke rohkemate klientideni ja lahendage rohkem probleeme
Chart

50 %

klientidest teeb kõnesid

Pool teie kliendibaasist võib oodata võimalust, et nad saaks teile e-kirjade saatmise asemel helistada. Isegi paar telefoniliini võib kliendirahulolu parandada.

Kvaliteetne teenindus

Pakkuge kvaliteetset klienditeenindust

Telefoni teel on probleeme palju lihtsam mõista ja lahendada. Kõned aitavad teil klientidega paremini toime tulla, vältides samal ajal pikki e-posti vestluse. Saate kasutada ka videokõnesid. 

  • Lahendage ajatundlikud probleemid isiklikult 
  • Lisage videokõned ja helistage klientidega näost näkku
Chart

70 %

Keskmine lahendusmäär

Uuringud näitavad, et kõned on üks usaldusväärsemaid kanaleid probleemide lahendamisel. Täiendage oma tööriistakomplekti ajatundlike probleemide või oluliste kliendikõnede jaoks.

Säästke kõnekeskuse tarkvaralt rohkem

Kõnefunktsioonid ei pea teid pankrotti ajama, kasutage meie kalkulaatorit ja uurige, kui palju on võimalik LiveAgenti abil säästa.

Medal

Alustage LiveAgenti kasutamist juba täna!

Proovige 14 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat

  • ✓ Puudub paigaldustasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal

Üle 60 VoIP pakkuja integratsiooni
LiveAgentiga

Integreeri, automatiseeri, innoveeri

LiveAgent VoIP providers

Iseloomustused

Hankige LiveAgent ning ühinege 7000 õnneliku kliendiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Ajastage demo

requestDemo
Mida demo käigus õpite
  • Kuidas LiveAgentiga oma ärieesmärke saavutada – olgu selleks siis klientide rahulolu parandamine või müügi suurendamine.
  • Kuidas LiveAgent töötab. Teeme teile toote tutvustuse, et saaksite aimu, kuidas meie tarkvara töötab.
  • Vastused kõikidele küsimustele hindade, teenuse, integratsioonide ja funktsioonide kohta.

“Lähenege igale kliendile mõttega aidata tal lahendada probleemi või saavutada eesmärki, mitte müüa toodet või teenust.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Müügijuht

Related Articles to Kõnekeskuse tarkvara

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x