LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.
25 parimat intsidentide haldamise tarkvara
Incidentide haldamise tarkvaralahenduste võrdlus ja hindade ülevaade. Silmapaistvad lahendused nagu LiveAgent, Opsgenie, Zendesk, PagerDuty ja Freshservice pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnakujundusi. IMS-i olulised eelised on vähendatud seisakuaeg, parem probleemide organiseerimine, sujuv tõhusus ja täielik läbipaistvus. Funktsioonid nagu sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskus on olulised.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.