Vajate alternatiivi Intercomile?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim Intercomi alternatiiv.

  • ✓ Puudub seadistamine tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Intercom on suurepärane tarkvara, mis pakub ettevõtetele sõnumside platvormi. Intercom kasutab vestlusroboteid ja reaalajas vestlust ning on skaleeruv. Kui aga otsite alternatiivi Intercomile, kaaluge LiveAgenti. 

Avastage meie elegantne universaalne postkast, millel on rohkem kui 179 kasutajatoe funktsiooni ja enam kui 40 integratsiooni. LiveAgentiga näete, et suurepärase tarkvaraga kaasneb suurepärane klienditeenindus. 

Tulge Intercomist üle LiveAgenti. Pakume abistatud Intercomi migratsiooni, mis impordib kõik teie andmed Intercomist LiveAgenti. See on tasuta ja võtab vaid 5 minutit.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

Uurige, kuidas LiveAgent teistest alternatiividest eristub

Paranenud rahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu & parandab konversioonimäärasid.

Suurenenud produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid, kasutades meie universaalset postkasti.

Funktsiooniderikas

Rohkem kui 175 funktsiooni, mis muudavad teie töö lihtsamaks ja nauditavamaks. 

Intercom vs LiveAgent võrdlus

FunktsioonLiveAgentIntercom
Piletisüsteem✅Yes✅Yes
Reaalajas vestlus✅Yes✅Yes
Kõnekeskus✅Yes❌No
Iseteenindus✅Yes✅Yes
Facebook✅Yes✅Yes
Twitter✅Yes✅Yes
Instagram✅Yes❌No
Viber✅Yes❌No
WhatsApp✅Yes✅Yes
Teadmusbaas✅Yes✅Yes
Kliendifoorum✅Yes✅Yes
Automatiseerimine ja reeglid✅Yes✅Yes
API✅Yes✅Yes
Interaktiivne häälvastus (IVR) ✅Yes❌No
Videokõned✅Yes❌No
Piiramatu ajalugu✅Yes❌No
Piiramatu arv veebilehti✅Yes✅Yes
Piiramatu arv vestlusnnuppe✅Yes❌No
Piiramatu arv pileteid/e-kirju✅Yes✅Yes
Piiramatu kõnesalvestus✅Yes❌No
Piiramatu ööpäevaringne tugi✅Yes✅Yes
social notifications - illustration

Võimas Intercomi alternatiiv

Suurepärase kasutajatoe tarkvara otsimisel on parim hinna ja kvaliteedi suhe ülioluline. Intercom pakub kolme erinevat põhipaketti ja täiendavaid lisafunktsioone. LiveAgent pakub 4 konkurentsivõimelise hinnaga põhipaketti ja lisafunktsioone, nagu sotsiaalmeedia integreerimine. Kui otsite täisfunktsionaalset Intercomni alternatiivi, kaaluge LiveAgenti. Meil on hübriidpiletivoog, ühtne mitmekanaliline postkast, aruandlus- ja analüüsifunktsioonid, automatiseerimine, mängustamine ja palju muud!

Saage ülevaade oma klienditoest

Vaadake kasutust, statistikat, hinnake toimivusaruandeid ja õppige kliendirahulolu hinnangutest.

analytics reporting customer support tool - LiveAgent

Kiireim vestlusvidin

Kui otsite Intercomi alternatiivi ja kiirus on teie jaoks oluline mõõdik, võib LiveAgent olla just see, mida otsite. LiveAgentil on kiireim vestlusvidin turul – see kuvatakse vaid 2,5 sekundiga. p>

Kiire vestlusvidin on parim viis, kui soovite tõhusalt muuta veebisaidi külastajad klientideks. eMarketeri aruande kohaselt sooritas 35% veebisaidi külastajatest pärast reaalajas vestluse kasutamist veebist ostu.

LiveAgent live chat - Startup job
connected world map

Oleme mitmekeelsed

Meie tarkvara on mitmekeelne. LiveAgent on saadaval 43 erinevas tõlkes (mõned osalised) ja toetab keeleliselt kohandatavaid vidinaid. Ärge laske võõrkeeltel luua barjääri teie ja oma klientide vahel. Oleme teile toeks.

Miks leppida vähemaga?

LiveAgent on 2020. aastal enim hinnatud ja pärjatud nr 1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele. Seetõttu on see suurepärane alternatiiv Intercomile. LiveAgent säästab teie aega ja raha, nii et saate keskenduda olulisele – sisukate suhete loomisele oma klientidega.

man and woman receiving awards

LiveAgent vs Intercom võrdlus

Vaadake klientide arvustuste põhjal, kuidas võrreldakse meid Intercomiga Capterras

Intercom vs LiveAgent on Capterra
Korrektne seisuga 01/13/2020

Vaadake, miks eelistavad meie kliendid LiveAgenti Intercomile

Vaadake, mida teised kliendid LiveAgenti kohta ütlevad. LiveAgent on kogunud rohkem kui 2800 arvustust erinevatel tarkvaraturgudel, nagu Capterra, Trustpilot, GetApp, G2 ja Software Advice.

Säästke rohkem koos LiveAgentiga

Related Articles to Intercomi alternatiiv
Migratsiooni pistikprogrammide abil on LiveAgentile üleminek lihtne. Migratsiooni pistikprogrammid kannavad Teie andmed eelmisest lahendusest ilma probleemideta LiveAgenti.

Migratsiooni pistikprogrammid

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis võimaldab ettevõtetel hallata kliendisuhtlust ühest kohast, parandades efektiivsust ja kvaliteeti.

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

Avasta LiveAgent - klienditeeninduse tarkvara, mis pakub laia valikut funktsioone, sealhulgas piletisüsteemi, automatiseerimisreegleid, aruandluspaneeli ja reaalajas vestluse funktsionaalsust. Registreeru tasuta kontoga ja alusta tõhusa klienditoe loomist.

Avasta LiveAgent

Avasta LiveAgent - klienditeeninduse tarkvara, mis pakub laia valikut funktsioone, sealhulgas piletisüsteemi, automatiseerimisreegleid, aruandluspaneeli ja reaalajas vestluse funktsionaalsust. Registreeru tasuta kontoga ja alusta tõhusa klienditoe loomist.

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Õige laheduse teie ettevõttele võite leida meie artiklist, mis on kirjutatud tipptasemel intsidentide haldamise tarkvarast.

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Incidentide haldamise tarkvaralahenduste võrdlus ja hindade ülevaade. Silmapaistvad lahendused nagu LiveAgent, Opsgenie, Zendesk, PagerDuty ja Freshservice pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnakujundusi. IMS-i olulised eelised on vähendatud seisakuaeg, parem probleemide organiseerimine, sujuv tõhusus ja täielik läbipaistvus. Funktsioonid nagu sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskus on olulised.

Teavituste mallid võimaldavad teil hiljem kasutatavaid malle ettevalmistada. Sellisel moel saate teie ja teie meeskond palju aega kokku hoida.

Teavituste mallid

LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, sealhulgas ajareegleid, SLA-de seadistamist ja teavituste malle. Need aitavad ettevõtetel parandada teenuse kvaliteeti ning automatiseerida teavituste saatmist.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x