Otsite Gmaili alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim Gmaili alternatiiv.

  • ✓ Puudub seadistamine tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Kas olete oma veebimeilist tüdinenud?

Võib kindlalt öelda, et Gmail on üks populaarsemaid ja laialdasemalt kasutatavaid meiliteenuseid. Oleme kõik harjunud tasuta salvestusruumi, saatmise tühistamise nupu ja täiendavate kasulike funktsioonidega, nagu edasilükkamine, sildid või kaustad. Võiksime öelda, et Gmail on ideaalne e-posti lahendus üksikisikutele. Meilisüsteem hoiab kõik puutumata ja korrastatuna.

Mis puudutab aga Gmaili kasutamist äritegevuses – konkreetselt klienditoe jaoks, siis tarkvaral esineb mõningaid piiranguid. Kahjuks ei toeta Gmail universaalset postkasti koos mitmekanaliliste integratsioonide ega mitme agendi juhtpaneeli ülevaadet. Need on mõlemad klienditeeninduse olulised funktsioonid. Kui otsite oma klienditoe osakonna jaoks Gmaili alternatiivi, võib LiveAgent olla teie jaoks õige lahendus.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Importige oma e-kirjad LiveAgenti ja nautige
mitmekanalilise klienditeeninduse lahenduse hüvesid

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Võimsad klienditoe funktsioonid

Kaaluge LiveAgenti oma ettevõtte Gmaili alternatiivina. LiveAgentil on üle 179 kasutajatoe funktsiooni ja rohkem kui 40 integratsiooni. Kasutage meie võimsaid analüüsi- ja aruandlusfunktsioone, mängustamist või sisseehitatud teadmusbaasi.

Lubage LiveAgentil ära teha rasked asjad, et saaksite keskenduda sisukate suhete loomisele oma klientidega.

3 põhjust, miks ettevõtted kolivad LiveAgenti

Juurutage oma ettevõttesse universaalne postkast ja nautige järgmisi eeliseid:

Suurenenud kliendirahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu & parandab konversioonimäärasid.

Paranenud agentide produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid, kasutades meie universaalset postkasti.

Kontaktpunkt

Teie klienditoe tiim saab ühest kohast käsitleda kõiki klientide päringuid mitmestest kanalitest.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume abistatud migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest kasutajatoe lahendustest.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Rakendage universaalse postkasti jõudu

Ideaalne klienditeenindustarkvara peaks olema läbipaistev ja hõlpsasti juurdepääsetav kõigile teie osakonna agentidele. See peaks toetama mitmekanalilisi integratsioone ja pakkuma täiendavaid kasutajatoe funktsioone, nagu automatiseerimine. LiveAgenti universaalne postkast teeb just seda.

LiveAgenti universaalne postkast on teie praeguse e-posti postkasti nutikam versioon. See võimaldab teil saata ja vastu võtta sõnumeid mitmetest kanalitest, nagu meil, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia või isegi hääl- ja videokõned. Nii kaob kontode jagamise ja seadmete jälgimise vajaduse. Kõik uued piletid lükatakse automaatselt LiveAgenti töölauale ning kõik agendid saavad neid vaadata ja neile vastata.

Universaalne postkast võimaldab lisada silte, meeldetuletusi, sisemisi märkmeid, automatiseerida pileteid osakondadele või konkreetsetele agentidele ja palju muud. Kui otsite oma ettevõtte jaoks Gmaili alternatiivi, kaaluge LiveAgenti.

Kasutage ära hübriidset piletisüteemi

LiveAgent kasutab hübriidpiletite voogu, mis on klienditoe oluline funktsioon, kuna see suurendab agendi tootlikkust. Hübriidpiletite voog muudab kõik piletid ühesuguseks, olenemata sidekanalist, kust need vastu võeti. Piletivoog võimaldab teil jälgida oma klientide teekonda läbi erinevate kanalite, kuid jääda alati samasse hübriidpiletisse. Nii on kogu oluline teave klientide ja nende probleemide kohta alati teie käeulatuses.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda oma klientidele erakordset tuge.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatiseerige ülesandeid ja säästke aega

Automatiseerimine on klienditoe oluline funktsioon, kuna see säästab palju aega. See võimaldab teil vastavalt oma ettevõtte vajadustele automatiseerida tavalisi toiminguid, luua töövooge või unikaalseid automatiseerimisreegleid.

Näiteks suudavad automatiseerimisreeglid automaatselt määrata piletid (mis tahes etapis) üksikutele agentidele või osakondadele. Peate vaid valima “käivitaja” ja reegel täidetakse. LiveAgentis võivad automatiseerimisreeglid põhineda mis tahes piletiparameetril, sündmusel või ajatingimusel.

Meie tasuta 14-päevase prooviversiooni abil saate otsustada, kas LiveAgent on teie ettevõttele hea Gmaili alternatiiv. Krediitkaarti pole vaja.

Andke oma klienditeenindusele hoogu

LiveAgent on 2020. aastal enim hinnatud ja pärjatud nr 1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele. Seetõttu on see suurepärane alternatiiv Gmailile. Liituge selliste ettevõtetega nagu Yamaha, BMW, Huawei ja Oxfordi ülikool, et pakkuda maailmatasemel klienditeenindust. LiveAgentiga on see imelihtne. Alustage tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent kustutab klienditeeninduse tagasilöögid

Slow customer support

12% ameeriklastest väidab, et klienditeeninduses tekitab meelehärmi kõige rohkem kiiruse puudumine. Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% tarbijatest peavad vajadust selgitada oma probleemi mitmele inimesele halvaks klienditeeninduseks. Dimensional Research

Simple and efficient customer service

Kliendivoolavus

Üks kolmandik tarbijatest ütleb, et nad kaaluksid ettevõtte vahetamist juba ühe halva klienditeeninduse korral. American Express

Läbipaistvuse puudumine

72% tarbijatest väidavad, et klienditeenindusega ühendust võttes eeldavad nad, et agent “teab neid, mida nad on ostnud ja et neil oleks ülevaade varasematest kontaktidest”. Microsoft

Vaadake, miks ettevõtted kolivad LiveAgenti

Related Articles to Gmaili alternatiiv
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

Avasta LiveAgent - klienditeeninduse tarkvara, mis pakub laia valikut funktsioone, sealhulgas piletisüsteemi, automatiseerimisreegleid, aruandluspaneeli ja reaalajas vestluse funktsionaalsust. Registreeru tasuta kontoga ja alusta tõhusa klienditoe loomist.

Avasta LiveAgent

Avasta LiveAgent - klienditeeninduse tarkvara, mis pakub laia valikut funktsioone, sealhulgas piletisüsteemi, automatiseerimisreegleid, aruandluspaneeli ja reaalajas vestluse funktsionaalsust. Registreeru tasuta kontoga ja alusta tõhusa klienditoe loomist.

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Õige laheduse teie ettevõttele võite leida meie artiklist, mis on kirjutatud tipptasemel intsidentide haldamise tarkvarast.

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Incidentide haldamise tarkvaralahenduste võrdlus ja hindade ülevaade. Silmapaistvad lahendused nagu LiveAgent, Opsgenie, Zendesk, PagerDuty ja Freshservice pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnakujundusi. IMS-i olulised eelised on vähendatud seisakuaeg, parem probleemide organiseerimine, sujuv tõhusus ja täielik läbipaistvus. Funktsioonid nagu sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskus on olulised.

Iseteenindus on, kui püüate oma probleemidele ise lahendust leida, selle asemel, et klienditeenindusega ühendust võtta. See on sujuv moodus lahenduste leidmiseks.

Iseteenindus

Kliendi iseteenindus parandab ettevõtte klienditeenindust ja rahulolu. LiveAgent pakub probleemivaba iseteenindust, mis võimaldab klientidel oma probleeme efektiivselt lahendada. Kvaliteetne klienditeeninduse tarkvara on ettevõtetele hädavajalik.

Teavituste mallid võimaldavad teil hiljem kasutatavaid malle ettevalmistada. Sellisel moel saate teie ja teie meeskond palju aega kokku hoida.

Teavituste mallid

LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, sealhulgas ajareegleid, SLA-de seadistamist ja teavituste malle. Need aitavad ettevõtetel parandada teenuse kvaliteeti ning automatiseerida teavituste saatmist.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x