Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
LiveAgent pakub auhindu ja märke, et motiveerida klienditoe meeskonda ning suurendada probleemide lahendamise kiirust ja täpsust. See võib aidata suurendada klientide rahulolu ja ettevõtte positiivset kuvandit.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgent pakub mitmeid kommunikatsioonikanaleid, sealhulgas vestlus, kõned, videokõned, kontaktvormid, foorumid, tagasiside, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp ja Slack. Samuti on võimalik seadistada SLA-sid, et tagada kõrgem teenindustase ja parandada klientide rahulolu.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.