Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Looge kõnekeskus viie minutiga.

Nautige kristallselget heli ja riistvara vaba tugiteenust.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Täiemahuline kõnekeskuse tarkvara ootab

Suhelge vaevata klientidega kõigis kanalites. LiveAgent, omnikanaliline pilvepõhine kõnekeskuse tarkvara, on kõik mida vajate klientidele usaldusväärse ja isikupärastatud teeninduse pakkumiseks.

Meie VoIP (voice over internet protocol) kõnekeskuse telefonisüsteem on varustatud selliste täiustatud funktsioonidega nagu IVR, tagasihelistamise taotlused, ACD, nutikas kõnede suunamine, kõnede edastamine, piiramatu kõnede salvestamine ja HD-videokõned, ning see on alles algus.

Mis on kõnekeskuse tarkvara?

Kõnekeskuse tarkvara on süsteem, mis võimaldab Teie ettevõttel edukalt toime tulla nii sissetulevate kui ka väljaminevate kõnedega. Terminit kõnekeskuse tarkvara kasutatakse sageli vaheldumisi kontaktkeskuse tarkvaraga.

Peamine erinevus on see, et kontaktkeskuse tarkvara võimaldab ettevõttel ühendada mitu kanalit ühte liidesesse. Seega saavad Teie kliendid teiega telefoni, e-posti, foorumi, sotsiaalse meedia, otsevestluse jms kaudu ühendust võtta.

Kõnekeskuse tarkvara kasutamise eelised hõlmavad kvaliteedi tagamist, kõnede mahajätmise määra vähenemist, agentide efektiivsuse paranemist, paremat kliendikogemust ja müügi kasvu.

Kuidas saate LiveAgenti jõulisest kõnekeskuse tarkvarast kasu saada?

Isikupärastatud kliendikogemused

Kõnekeskuse tarkvaralahendus võimaldab Teie agentidel kõigi klienditoe kõnedega tõhusalt toime tulla. Peamised funktsioonid, mis loovad parema kliendikogemuse on automaatne kõnede jaotus, IVR ja sisemised kõned.

Iga ettevõte peaks pürgima kliendikogemuse (CX) täiendamise suunas, kuna positiivsed kogemused on meeldejäävad ja toovad sageli kaasa pikaajalise klientide lojaalsuse ja suurenenud müügi igas suuruses ettevõtetele.

Võimendatud produktiivsus

On kaks peamist kõnekeskuse võimalust, mis aitavad Teil suurendada agentide tootlikkust. Üks neist on IVR (interaktiivne kõnemenüü) ning teine oskustepõhine marsruutimine, mis võimaldab Teie ettevõttel kliendi koheselt õige agendi või osakonnaga ühendada.

The IVR lahendus loob parema klienditeekonna, kuna Teie klientide ebaõnnestunud suunamise tõenäosus on väiksem. Selle tulemusena saavad klienditeenindajad tõhusamalt lahendada rohkem päringuid. 

Kõnekeskus piiramatu ajalooga

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara on otseselt integreeritud iga suhtluskanaliga, mida kasutate klientide ja potentsiaalsete klientidega suhtlemiseks

Pilvepõhine kõnekeskuse tarkvara

Alustage meie kõnekeskuse tarkvara kasutamist juba täna

Kõnekeskuse seadistamine ei pea olema õudusunenägu. LiveAgentiga saate pihta hakata kõigest mõne klikiga.

reporting dashboard in liveagent

Terviklik ülevaade Teie kontaktkeskuse lahendusest

Veenduge, et Teie telefonikeskust kasutataks õigesti ja et Teie kliendid saaksid parimat võimalikku teenust, jälgides kõnestatistikat, kasutamist, agendi kättesaadavust ja agentide hinnanguid läbi ühtse aruandluse juhtpaneeli LiveAgenti arenenud analüütika funktsioodies.

Tuvastage lüngad toimivuses, vaadates üle kõik kõnekeskuse parameetrid ja parandage oma teenuse toimivust leitud ülevaadete abil.

Kasutake meie natiivset CRM-i või integreerige enda oma

LiveAgent pakub sisseehitatud CRM-i, kuid integreerub edukalt ka teiste suuremate CRM (kliendisuhete halduse) pakkujatega. Parima kliendikogemuse tagamiseks salvestage, muutke ja vaadake oma kliendi andmeid reaalajas. 

LiveAgent integreerub mitme kliendisuhete haldustarkvaraga, sealhulgas SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera ja Highrise. Kas te ei näe loendis oma eelistatud CRM-i? Pöörduge meie poole ja lisame selle rõõmuga.

Contact Fields
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Võimas automatiseerimine töövoo haldamiseks

LiveAgenti omnikanalilise kõnekeskuse tarkvara on täis võimsaid automaatiseerimise funktsioone, mis võivad suurendada Teie agendi tootlikkust. Automatiseerige ülesannete jaotamist (kaasa arvatud kõnesid ACD abil), igapäevaseid ja korduvaid ülesandeid ning andke oma kõnekeskuse agentidele paindlikkus keskenduda rohkem olulistele ülesannetele, mis suurendavad kliendirahulolu ja lojaalsust, kasvatades samal ajal müügivõimalusi.

Hallake hõlpsasti oma kaugtööjõudu

Tänapäeval on kaugtöö uus normaalsus. Nende uute tingimuste täitmiseks peavad Teil olema vajalikud ettevõtte tööriistad. LiveAgent pakub pilvepõhist kõnekeskust kaugtööjõu optimeerimiseks, et saaksite protsesse automatiseerida, andmeid vaadata ja iga kaugagendi jaoks rohkem teha.

go remote

Tipptasemel andmete privaatsus ja turvalisus

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara on GDPR-iga ühilduv, HTTPS krüptitud ja edukalt läbinud Google OAuthi API kontrollauditi.

Union icon

Toote
turvalisus

Meie pilvepõhine kontaktkeskuse lahendus toimub turvalisel ühendusel kasutades HTTPS protokolli. Kogu Teie brauseri ja pilvepõhise kontaktkeskuse vaheline suhtlus on krüptitud, sealhulgas Teie vestlused, kõnekeskuse kõned ja e-posti suhtlus.

Cloud icon

Andmekeskuse
turvalisus

LiveAgenti servereid hostitakse Tier III+ või IV või PCI DSS, SSAE-16 või ISO 27001 ühilduvates rajatistes. Meie andmekeskuse rajatised asuvad turvalises perimeetris, millel on mitmetasandilised turvatsoonid, 24/7 mehitatud turve, CCTV videovalve, mitmeteguriline tuvastamine ja palju muud.

Web icon

Võrgu
turvalisus

Meie võrku kaitsevad üleliigsed tulemüürid, klassi parim ruuterite tehnoloogia, turvaline HTTPS-transport avalike võrkude kaudu ning võrgu sissetungimise tuvastamise ja/või tõkestamise tehnoloogiad (IDS/IPS), mis jälgivad ja/või blokeerivad pahatahtlikku liiklust ja võrgurünnakuid.

Kõnekeskuse tarkvara funktsioonid

Sisemised kõned
LiveaAgenti kõnekeskuse tarkvara toetab piiramatuid tasuta kõnesid kõigi kontaktkeskuse agentide hulgas. Võimaldage oma kõnekeskuse agentidel reaalajas aidata üksteist kliendipäringutega.
Omnikanaliline klienditoe tarkvara
Meie omikanaliline kontaktkeskuse tarkvara kogub kliendisõnumeid mitmest suhtluskanalist, sealhulgas meie kõnekeskus, Facebook, Instagram, Viber, Twitter, reaalajas vestlus, kliendiportaal ja e-post.
Kliki helistamiseks ja meiliga saatmise võimalus
Meie veebipõhisel kõnekeskusel on võimalus helistada mis tahes veebis olevale telefoninumbrile. Klõpsake lihtsalt numbril, millele soovite helistada, ja ülejäänu teeb LiveAgent. LiveAgent võimaldab kasutada ka meiliprotokolle.
Kõnede edastamine
LiveAgenti kõnekeskus pakub juhendatud kõnede suunamist. Juhendatud kõnede edastamine suurendab kliendirahulolu, kuna see tagab, et helistaja on enne kõnet lõpetamist ühendatud teise kõnekeskuse agendiga.
VoIP kõnekeskuse telefonisüsteem
LiveAgenti kõnekeskus integreerub üle 99% VoIP pakkujatega. Ei näe nimekirjas oma eelistatud VoIP pakkujat? Võtke meiega ühendust ning me lisame selle meelsasti.
Tagasihelistamise funktsioon
Suurendage kliendirahulolu, võimaldades klientidel taodelda tagasihelistamisi, juhul kui kontaktikeskuse agendid on hõivatud ja ei saa kõnesid vastu võtta.
Väljaminevate kõnede keskus
Toetage oma kliente ennetavalt, võttes nendega ühendust meie väljaminevate kõnede kõnekeskuse tarkvaraga. Parandage kliendisuhteid, optimeeriga väljaminevaid kliendisuhtlusi ja tekitage rohkem müügivõimalusi
Kõnede marsruutimine isiklikule seadmele
Agentidel on võimalus suunata sissetulevad kõned isiklikule seadmele, näiteks mobiiltelefonile. See võimaldab agentidel jätkata klienditoe pakkumist liikvel olles või valitud seadmes.
Mitu toetatud kõneseadet ja telefoninumbrit
Ühendage kõnekeskuse lahendusse piiramatult kõneseadmeid ja telefoninumbreid. LiveAgent ühildub nii riistvara kui ka virtuaalsete kõneseadmetega, nagu internetitelefon.
Omnikanaliline agendi töölaud
LiveAgenti kontaktkeskus pakub kontekstirikast omikanalilist agendi töölauda. Võimaldage oma kontaktkeskuse agentidele sujuvaid üleminekuid kõnede vastamise ja kliendiandmete leidmise vahel. LiveAgent hõlbustab kogu kontekstuaalse teabe leidmist kliendi probleemide lahendamise teekonna kohta algusest lõpuni.
Kohalikud ja kolmanda osapoole CRM-i integratsioonid
Veenduge, et Teie esindajad pakuksid asjatundlikke ja isikupäraseid teenuseid igal ajal integreerides Teie lemmik CRM-i meie veebipõhise kõnekeskusega. Kui Teil puuduvad CRM tarkvara eelistused, kasutage julgelt meie kohalikku kliendisuhete haldamise tööriista, millele pääseb ligi otse piletiinfo/üksikasjade paneelist.
Arvutitelefoni integratsioon (CTI)
Integreerige oma lauaarvutid, sülearvutid ja riistvaratelefonid LiveAgenti kõnekeskuse tarkvaraga. Vastake ja helistage hõlpsasti, pakkudes oma klientidele laitmatut klienditoetust.
Rakendusesisesed tõukemärguanded
Lubage töölaua tõukemärguanded ning Teie kontaktkeskuse tarkvara hoiatab Teid märguannetega iga kord, kui on helisev vestlus, kõne või sissetulev pilet.
Kõnelogid
Vaadake üle oma kõnelogid, et leida andmeid agentide tehtud ja vastatud kõnede kohta teatud ajaperioodil. Kõnekeskuse tarkvara logide õppimine võib aidata Teil parandada oma teenuse kvaliteeti, aidates tuvastada jõudluse puudujääke erinevate agendi rühmade ja osakondade vahel.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
LiveAgenti kõnekeskus suudab toetada keerukaid häälvastuste puid. Salvestage oma IVR-sõnumid või laadige üles eelnevalt salvestatud failid ning asetage need oma LiveAgenti häälvastuste süsteemi, et suunata kõnesid õigetele agentidele ja osakondadele.
Automaatne kõnede jaotamine (ACD)
Meie kõnekeskuse rakendus marsruudib ja jaotab kõnesid juhuslikult või vastavalt agentide prioriteedile. Valige omale kõige paremini sobiv seadistus ning ka kohandatud sätted, nagu kõnedevahelised puhkeajad.
Kõnede salvestamine
LiveAgent kontaktkeskusel on piiramatu kõnede salvestamise võimalus. Iga LiveAgenti kaudu tehtud, saadud või vastatud kõne salvestatakse automaatselt. Kõnesid võib igal ajal uuesti kuulata. Kasutage kõnesalvestust kvaliteedi tagamiseks, koolitamiseks või juriidilistel eesmärkidel.
Tarkvaratelefonid
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara ühildub kõikide tarkvaratelefoni pakkujatega, sealhulgas Bria, ZoiPer ja Linphone. Muutkes mis tahes lauaarvuti, sülearvuti või tahvelarvuti virtuaalse kõnekeskuse seadmeks liikvel olles.
Sissetulevate kõnede kõnekeskuse tarkvara
Sissetulevate telefonikõnede jaoks pole tarvis mitut seadet pidevalt jälgida. Meie kõnekeskuse tarkvara teavitab Teid rakendusesiseselt iga kord, kui klient proovib Teiega ühendust võtta mõne ühendatud seadme või numbri kaudu.
Sisseehitatud teadmusbaas
Parandage klientide rahulolu ja lojaalsust, pakkudes ööpäevaringset tuge isegi kui Teie kontaktkeskuse agendid on võrgust väljas. Iseteeninduse lahenduse pakkumine, nagu teadmusbaas tulvil kasulikke kuidas-teha artikleid, KKK-sid ja kogukonna foorumiga, on igale kaasaegsele ettevõttele kohustuslik.
Ajaloolised aruanded
Kasutage klienditeeninduse järjepidevaks täiendamiseks meie ajaloolisi aruandeid. Looge tulpdiagramme, sektordiagramme ning segmenteerige andmeid kuude, nädalate, aastate või kohandatud vahemiku järgi, et saada ülevaade iga agendi, kanali, meeskonna või osakonna jõudlusest. Vaadake, kui palju kõnesid on tehtud, vastamata, vastatud ja kui pikk oli iga kõne pikkus. LiveAgent pakub lõputuid aruandluse võimalusi.
Videokõne tarkvara
Meie veebipõhine kõnekeskuse tarkvara võimaldab kontaktkeskuse agentidel teha klientidega videokõnesid. Pakkuge isikupärastatud tugiteenust, et tugevdada oma kliendisuhteid ja võimendada kliendikogemust.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamus populaarsetest klienditoe lahendustest

badges
what-is-ticketing-system-ticket-status-LiveAgent-example

Hoidke end ühendatud agendi töölauaga organiseerituna

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara on lihtne kasutada, kuid see on piisavalt võimas, et professionaalidele muljet avaldada. Pakume intuitiivset kasutajaliidest koos ühendatud agendi töölauaga tsentraliseeritud universaalse postkasti kujul. Iga kliendiga suhtlemine on omikanalite süsteemis kenasti korraldatud ja hõlpsasti leitav läbi siltide, spetsiaalsete filtrite või otsinguriba.

Pakkudes oma kontaktkeskuse esindajatele terviklikku ülevaadet igast piletist ja iga kliendi probleemide lahendamise teekonnast, saavad Teie esindajad tagada, et klientidel oleks sujuv ja isikupärastatud klienditoe kogemus kõigis teeninduskanalites.

Kõnekeskus, mis on lihtne hallata

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara on paindlik, skaleeruv, täielikult kohandatav ja hõlpsasti hallatav. Pole vahet kas teie ettevõte tegeleb e-kaubanduse, tervishoiu, hariduse, autotööstuse või SaaSi tööstusharus, meie kontaktkeskuse arenenud tehnoloogia, nagu IVR ja ACD, suudavad Teie tugiteenuse protsessi sujuvamaks muuta, suunates helistajad õigetele osakondadele või agentidele.

Real-time-chat

Kõik-ühes kõnekeskuse lahendus väikestele ettevõtetele ja suurtele organisatsioonidele

Ühendage kõik oma sotsiaalmeedia kontod meie kontaktkeskuse tarkvaraga, et parandada agentide produktiivsust ja hoida klientide andmed turvalisene. LiveAgenti kasutajatoe tarkvara integreerub Instagrami, Twitteri, Facebooki, Facebook Messengeri ja Viberiga.

LiveAgenti klienditoe tarkvara uhkeldab kõige kiirema reaalajas vestluse vidinaga turul. Pöörake veebilehe külastajad sekunditega klientideks. Võtke ennetavalt ühendust, pakkuge isikupärastatud ja asjatundlikku abi ja nautigeparanenud kliendirahulolu, kasvatades samal ajal müüki.

Edastage kõik kliendipäringud tsentraliseeritud omnikanalilise agendi töölauale, kasutades meie piletisüsteemi tarkvara. Määrake piletid erinevatele osakondadele ja agentidele ning korrastage iga päring siltide, prioriteedi või vastuvõtu kuupäeva järgi. Jälgige iga kliendi probleemi lahenduse teekonda algusest lõpuni, üle kõigi tugikanalite ja kontekstirikkalikus formaadis, tänu meie hübriidsele piletivoole.

Looge ja stiliseerige oma isiklik teadmusbaas, kasutades meie WYSIWYG (What You See Is What You Get) redaktorit. Parandage klientide rahulolu, pakkudes oma klientidele eneseabi tööriistu, nagu artiklid, KKK-d või kogukonnafoorumid.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Lugematud kohandamise valikud

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara ehitati paindlikkust, mastaapsust ja meeskonna koostööd silmas pidades. Kuna igal ettevõttel (olenemata ettevõtte suurusest või tööstusharust) on erinevad vajadused, on meie kontaktkeskus täielikult kohandatav.

Meie tarkvara saab kohandada mis tahes suuruse ja mis tahes otstarbega toiminguteks, olenemata sellest, kas Teie kontaktkeskus on spetsialiseerunud sissetulevale klienditeenindusele, väljaminevale müügile või mõlemale. Meie professionaalsed konsultandid võivad Teid aidata kõige tõhusama ja efektiivsema tarkvara lahenduse loomisega, vastavalt Teie vajadustele. 

Olenemata sellest, kas olete tervishoiutööstus, SaaS, autotööstus või Teil on ettevõttesisesed või kaugtöö meeskonnad, LiveAgent saab kohandada Teie vajaduste järgi.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda oma klientidele parimat võimalikku teenindust.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Täiustatud, taskukohane, hõlpsasti kasutatav omnikanaliline kõnekeskuse tarkvara

Union icon

Tipptasemel turvalisus

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara on GDPR-iga kooskõlas, Google OAuthi poolt kinnitatud, HTTPS krüptitud ja salvestab kliendiandmeid III+ või IV taseme või PCI DSS-i, SSAE-16 või ISO 27001-ga kooskõlas rajatistes.

Euro

Taskukohane tarkvara

LiveAgenti kõnekeskust pakutakse freemium hinnamudelina. Me pakume nii tasuta kõnekeskuse tarkvara kui ka arenenud tasulist versiooni, mida pakutakse taskukohase hinnaga.

Cloud icon

Pilvepõhine SaaS

LiveAgent on pilvepõhine kõnekeskuse lahendus. Pääsege igapäevaselt hõlpsasti ligi oma kontaktkeskuse võimsatele funktsioonidele.

Omnikanalilised, isikupärastatud kogemused

Andke oma klientidele võimalus kasutada Teiega ühenduse võtmiseks oma eelistatud tugiteenuse kanaleid.  Olgu selleks reaalajavestlus, e-post, video, sotsiaalmeedia või veebi vestlus, LiveAgent on valmis pakkuma sujuvad omnikanalilist kliendikogemust, mida Teie kliendid eeldavad.

Pakkuge meie kontaktkeskuse lahendusega väga isikupärastatud, teadlikku ja kontekstirikast teenust ning nautige paranenud pikaajalisi kliendisuhteid, kõrgemat kliendirahulolu, paranenud kliendilojaalsust ja rohkem võimalusi müügiks.

Mida arvavad meie kliendid?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Me soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe andmiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lahendusena lisaväärtusega.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil ticketid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Kõik tugikanalid ühe katuse all

LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara integreerub mitme sidekanaliga ja pakub ligi 200 funktsiooni.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Call center software FAQ

What is call center software?

Call center software is a solution that helps businesses manage inbound phone calls from their customers. It can have a multitude of features such as centralized phone calls from landlines or websites, intelligent routing, auto dialer, or even call recording. A call center software should also help call center agents access important information about their customers such as order history, contact information, and previous tickets.

How does call center software work?

A call center software works by centralizing and routing calls from landlines or websites into your software. If a customer calls, the software scans its database of customers to see if it has any prior information about the caller. That information is then accessed by an agent and reviewed before picking up the call. Meanwhile, the call is queued. Once answered, the calls are recorded for training and quality purposes.

What is IVR in a call center environment?

IVR is an interactive voice response technology. IVR enables computers to interact with humans through the use of voice commands or tones from a keypad. IVR is used in a call center environment to route calls to appropriate agents or departments. IVR can also be used to retrieve account information or provide feedback. Therefore, it is a great solution for businesses.

What is the function of a call center?

The main function of a call center is to enable customers to call businesses with any questions they might have regarding products, policies, returns, functionality, troubleshooting, or feedback.

How much does call center software cost?

The price depends on the quality of the software you choose. LiveAgent is an all-in-one help desk solution that also includes a call center. The price is derived based on how many agents your company needs per month. Our All-inclusive subscription contains a full-stack call center, which is $39 a month per agent.

What are the benefits of the call center software?

Call center software benefits include improved agent efficiency, customer engagement, customer experience, and increased sales.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo